Mij uitdagen is niet verstandig, ik kan iets doen wat je niet verwacht. Wat je verwacht doe ik niet, en daardoor kan ik bereiken wat ik wil bereikenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken![]()
Met om het even welk wapen
![]()
Met of zonder mosterd ? een portie is 6 bitterballen oke?quote:
Nou, dat gezin zal er waarschijnlijk nooit komen.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:11 schreef melke het volgende:
[..]
Haha oke, ben benieuwd hoe het er in jouw gezin aan toe gaat dan![]()
Hebt u ook nog wat vlammetjes?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:12 schreef Yolande het volgende:
[..]
Met of zonder mosterd ? een portie is 6 bitterballen oke?
bitterballen in het vet gooiend
Ik had het natuurlijk over het darten. De oude of het jonkie? Wie is er beter?quote:
Helaas, het heet: Melke Doka en Pinkeltjequote:
Pinkeltje goes modernquote:Op zondag 15 januari 2006 04:11 schreef melke het volgende:
[..]
Haha oke, ben benieuwd hoe het er in jouw gezin aan toe gaat dan![]()
6 is voorlopig genoeg, geen mosterd, dank uquote:Op zondag 15 januari 2006 04:12 schreef Yolande het volgende:
[..]
Met of zonder mosterd ? een portie is 6 bitterballen oke?
bitterballen in het vet gooiend
Henk, soms moet je je voelsprieten gebruiken en je er niet mee bemoeien.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Helaas, het heet: Melke Doka en Pinkeltje![]()
En het staat er al![]()
![]()
Die pinkel moest eens weten dat er nog eens een FOKversie gemaakt zou worden, zal denk ik niet voor kinderogen bestemd zijnquote:
Hoezo nooit? Staat pinkeltje soms voor iets anders kleins?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, dat gezin zal er waarschijnlijk nooit komen.
Hoewel,
zeg nooit nooit, he...
Waarom?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Geen goed id op dit moment voor doka, doe maar een ijsje of zo
En misschien doe ik wel ook niet wat jij verwachtquote:Op zondag 15 januari 2006 04:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mij uitdagen is niet verstandig, ik kan iets doen wat je niet verwacht. Wat je verwacht doe ik niet, en daardoor kan ik bereiken wat ik wil bereiken![]()
Inderdaadquote:Op zondag 15 januari 2006 04:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Geen goed id op dit moment voor doka, doe maar een ijsje of zo
Spannendquote:Op zondag 15 januari 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
En misschien doe ik wel ook niet wat jij verwachtOf misschien ook wel, maar dan precies zoals jij dacht
![]()
Nu je het zegt; misschien wordt 't weer eens tijd om m'n avatar te veranderen.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:15 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo nooit? Staat pinkeltje soms voor iets anders kleins?![]()
De oudjes zijn altijd beter en de jonkies zoeken hun plekje,quote:Op zondag 15 januari 2006 04:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk over het darten. De oude of het jonkie? Wie is er beter?
Hahahaha, zo kunnen we nog wel even doorgaan, 1 ding scheelt, jij weet niet hoe ik denk, ik ook niet hoe jij denkt, maar ik vertrouw op mijn eigen gedachtes, dat die onverwacht genoeg zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
En misschien doe ik wel ook niet wat jij verwachtOf misschien ook wel, maar dan precies zoals jij dacht
![]()
Je weet niet hoe mijn voelsprieten voelen nuquote:Op zondag 15 januari 2006 04:14 schreef melke het volgende:
[..]
Henk, soms moet je je voelsprieten gebruiken en je er niet mee bemoeien.![]()
Lekker is dat, he? Net of je op vakantie bent..quote:Op zondag 15 januari 2006 04:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je weet niet hoe mijn voelsprieten voelen nu![]()
Het lijken wel bokshandschoenen![]()
Betraptquote:Op zondag 15 januari 2006 04:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu je het zegt; misschien wordt 't weer eens tijd om m'n avatar te veranderen.
Al is 't maar om misverstanden te voorkomen.
je kan hier een warme hug halen maar on top is een ijsje toch echt beterquote:
Valt reuze mee of misschien wel nietquote:
En mijn nagels zijn vlijmscherpquote:Op zondag 15 januari 2006 04:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is iets wat mannen helaas missen jaquote:Op zondag 15 januari 2006 04:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik houd 't maar op vrouwen-logica...
Waarom zou je je avatar veranderen? Zou ik alleen doen als je er zelf niet tevreden mee bent.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu je het zegt; misschien wordt 't weer eens tijd om m'n avatar te veranderen.
Al is 't maar om misverstanden te voorkomen.
Maar daarom zijn we toch mannen, mannen hebben mannen-logica, vrouwen, vrouwen-logica????quote:Op zondag 15 januari 2006 04:21 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is iets wat mannen helaas missen ja![]()
![]()
Ach, dat doe ik regelmatig, hoor...quote:Op zondag 15 januari 2006 04:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waarom zou je je avatar veranderen? Zou ik alleen doen als je er zelf niet tevreden mee bent.
*bel ff aan bij kamer 222* heb een lekker ijsje voor je geregeldquote:Op zondag 15 januari 2006 04:22 schreef doka het volgende:
[..]
Die van mijn kat ook! En zij is tenminste trouw
welke logica heeft kelly danquote:Op zondag 15 januari 2006 04:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar daarom zijn we toch mannen, mannen hebben mannen-logica, vrouwen, vrouwen-logica????
Oke, maar ik maak me niet druk, ben ik veel te lui voorquote:Op zondag 15 januari 2006 04:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, dat doe ik regelmatig, hoor...
Niets om je druk over te maken.
Maar voorlopig blijft deze nog even staan.
*zucht*quote:Op zondag 15 januari 2006 04:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar daarom zijn we toch mannen, mannen hebben mannen-logica, vrouwen, vrouwen-logica????
Roomservicequote:Op zondag 15 januari 2006 04:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
*bel ff aan bij kamer 222* heb een lekker ijsje voor je geregeld![]()
Mijnes ook Henk............quote:Op zondag 15 januari 2006 04:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja,quote:Op zondag 15 januari 2006 04:21 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is iets wat mannen helaas missen ja![]()
![]()
Hunebed???quote:Op zondag 15 januari 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
*zucht*
En onder welke steen kom jij vandaan?![]()
mijn vermoedens zijn.........quote:Op zondag 15 januari 2006 04:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahahahah, daar moet ik het antwoord op schuldig blijven![]()
*hap* ?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:25 schreef melke het volgende:
[..]
De jouwe niet? Bijten? Heb ik soms ook wel last van![]()
![]()
Ik ga met je mee met deze constateringquote:Op zondag 15 januari 2006 04:25 schreef vosje505 het volgende:
[..]
mijn vermoedens zijn.........
geen!![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 04:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mensen, lie-ve men-sen, ik ga slapen.
Ik wens u allen een goede nachtrust toe, of wat er nog van over is..
Dat is geen steen dat is een menhirquote:
Gemenequote:Op zondag 15 januari 2006 04:26 schreef doka het volgende:
[..]
*hap* ?
Ow, nevermind, ik heb mijn kansen toch al verspeeld
Slaap lekker, hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 04:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hahahaha, maar ik probeerde alleen de tijd aan te geven waar mijn gedachtes vanaf stammen, was zo'n gekke tijd nog niet die oertijdquote:Op zondag 15 januari 2006 04:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is geen steen dat is een menhirVraag maar aan Obelix
![]()
kusje op over???quote:
Oh ja, heb je het nummer van Obelix? Zal ik het even vragenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is geen steen dat is een menhirVraag maar aan Obelix
![]()
melkequote:
het is of, of . de scherpe tong tegenover de scherpe nagelsquote:Op zondag 15 januari 2006 04:25 schreef melke het volgende:
[..]
De jouwe niet? Bijten? Heb ik soms ook wel last van![]()
![]()
Je quote me 2 keer, dat moet ware liefde zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 04:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, heb je het nummer van Obelix? Zal ik het even vragen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat weet je bestquote:Op zondag 15 januari 2006 04:29 schreef doka het volgende:
[..]
melkeje bespeelt mij als een jojo
ben je mijn liev of ben je het niet?
Nopequote:Op zondag 15 januari 2006 04:33 schreef Arliator het volgende:
Morwen, ken jij Baragund?
Morwen, dat is geen liefde, dat heet hormonenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je quote me 2 keer, dat moet ware liefde zijn![]()
En, ik weet niet of stereo het toestaat dat je me je grot insleept![]()
Mnjaee, weet je, die beer slaapt toch al bij je. Je hebt je keuze gemaakt toch?quote:
Zal ik hem ff wakker maken dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Morwen, dat is geen liefde, dat heet hormonen![]()
En stereo slaapt toch, dus die merkt daar niks van
Melke, mijn liev, je weet toch dat die Beer het niet haalt bij jou!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:35 schreef melke het volgende:
[..]
Mnjaee, weet je, die beer slaapt toch al bij je. Je hebt je keuze gemaakt toch?![]()
zeker weten moeten we zeker vaker doenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:34 schreef melke het volgende:
[..]
Vosje!! Hee hoi!
Het was een gaaf feest laatst he![]()
![]()
Lord of the ring serie, ff googlen doet wonderenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
NopeIs dat uit de Aardkinderen-serie?
Is goed, maar ik sla hem met mijn knots weer in slaap, zodat ik mijn gang kan gaanquote:
Silmarillion? Ik ken die naam echt niet, maar ik vind de Sil vrij ingewikkeldquote:Op zondag 15 januari 2006 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Lord of the ring serie, ff googlen doet wonderen![]()
Je zult toch nog wat meer door het stof moeten kruipen Doka. De standaardpraatjes werken niet bij mijquote:Op zondag 15 januari 2006 04:36 schreef doka het volgende:
[..]
Melke, mijn liev, je weet toch dat die Beer het niet haalt bij jou!
Knots, ik hoop dat je daarmee de lollies bedoeltquote:Op zondag 15 januari 2006 04:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is goed, maar ik sla hem met mijn knots weer in slaap, zodat ik mijn gang kan gaan![]()
En morgen is alles weer zoals het was
Silly girlquote:Op zondag 15 januari 2006 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Silmarillion? Ik ken die naam echt niet, maar ik vind de Sil vrij ingewikkeld![]()
Volgende feest bij jou he! Heb ja al iets geregeld?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:36 schreef vosje505 het volgende:
[..]
zeker weten moeten we zeker vaker doen![]()
![]()
Niet de Joostknotsen, want die heeft Joost in zijn mond gehad, die werken niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 04:39 schreef melke het volgende:
[..]
Knots, ik hoop dat je daarmee de lollies bedoelt![]()
Heb jij dat ook alquote:Op zondag 15 januari 2006 04:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mij uitdagen is niet verstandig, ik kan iets doen wat je niet verwacht. Wat je verwacht doe ik niet, en daardoor kan ik bereiken wat ik wil bereiken![]()
Lekker dan, die betaal ik niet hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Yolande ging over de frituur. ff nog een paar zwarte bitterballen dr uit vis
jaquote:Op zondag 15 januari 2006 04:40 schreef melke het volgende:
[..]
Volgende feest bij jou he! Heb ja al iets geregeld?
Oke. Ik ga nu slapen, maar, mijn liev, morgen ga ik voor je kruipen! En ik bijt in je bips!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:39 schreef melke het volgende:
[..]
Je zult toch nog wat meer door het stof moeten kruipen Doka. De standaardpraatjes werken niet bij mij![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 04:41 schreef doka het volgende:
[..]
Oke. Ik ga nu slapen, maar, mijn liev, morgen ga ik voor je kruipen! En ik bijt in je bips!
Kruipen is ziek!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:41 schreef doka het volgende:
[..]
Oke. Ik ga nu slapen, maar, mijn liev, morgen ga ik voor je kruipen! En ik bijt in je bips!
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy lurkt richting Henk en Yolande
en ik tel rustig verden 10555
Huh?quote:
haarquote:Op zondag 15 januari 2006 04:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wie ligt er te snurken en waarom maakt niemand hem wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |