hoe heet het?quote:
Hangt er vanaf wat je gaat doen, als je Roel gaat nadoen, het record 100 meter bankhangen verbeteren, dan niet. Maar andere dingen, dan wellicht wel. Voordeel van inet, je hebt altijd mensen die kijken, dat kan je zien aan het aantal mensen wat naar BB zit te kijken, ook al gebeurt er niks.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh,
dus ik ben niet verslavend!
Te laat, vertrouwen is weg. Ga jij maar met je liefdesbeer verder. Bye doka, veel plezier in de donkerekamerquote:Op zondag 15 januari 2006 04:00 schreef doka het volgende:
[..]
Maar melke, mijn liev, hoe kan ik je terugwinnen?
Jij bent gemeen!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:02 schreef melke het volgende:
[..]
Te laat, vertrouwen is weg. Ga jij maar met je liefdesbeer verder. Bye doka, veel plezier in de donkerekamer![]()
is daar nu ook al een toneelstuk vanquote:
O ja je moet alles alleen doen he, weet je wat ik help wel even.quote:
Mooi! Ga maar klaar staan!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dan speel ik graag het lekkere wijf waar Doka als een blok voor valt.
Het ging inderdaad helemaal fout.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ga mezelf niet kwoten, gewoon scrollen das goed voor je ego
Ja, hier op fok, nu gaandequote:Op zondag 15 januari 2006 04:03 schreef vosje505 het volgende:
[..]
is daar nu ook al een toneelstuk van![]()
![]()
![]()
Doe eens quoten, dan weten we waar het over gaatquote:Op zondag 15 januari 2006 03:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar Viola Holt dus wel?
Ik begrijp daar niks van, hoor.
Goh ja, dat zeggen de gemiddelde lekkere dingen inderdaad ook tegen jongens die ze moeten verleidenquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:05 schreef M-en-A het volgende:
Mensen ik ga mijn bedje even met een bezoek vereren. Nog veel plezier en voor straks slaap lekker.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wil je nou? Ik hang als een rasechte groepie aan je kont, en nog is het niet genoeg.. Vrouwen.. You can't live with them, yet they seem to be everywherequote:Op zondag 15 januari 2006 04:04 schreef melke het volgende:
[..]
Nee jij bent lief..met je liefdesbeer
![]()
Oeh, mag ik dan de grote boze Wolf zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 04:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, hier op fok, nu gaande![]()
Hoofdrolspelers Pinkeltje, doka en ik![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 04:05 schreef M-en-A het volgende:
Mensen ik ga mijn bedje even met een bezoek vereren. Nog veel plezier en voor straks slaap lekker.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oke dan ga ik wel frituren.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gewoon zelfbediening en op rekening van Hummie.![]()
Trustenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:05 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:06 schreef doka het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Ik hang als een rasechte groepie aan je kont, en nog is het niet genoeg.. Vrouwen.. You can't live with them, yet they seem to be everywhere
Ik heb een zwak voor vrouwen die daar niet moeilijk over doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:05 schreef melke het volgende:
[..]
Goh ja, dat zeggen de gemiddelde lekkere dingen inderdaad ook tegen jongens die ze moeten verleiden![]()
![]()
Dan wil ik de jager zijn die de wolf temt, maar dan doe ik het niet met een stuk steenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, mag ik dan de grote boze Wolf zijn![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
* ALTER-EGO gaat haar bed opzoeken om te
Veel plezier nog vannacht voor de wakkerblijvers en welterusten voor straks.![]()
This is chat man, life is not what you think it is, maar ik snap je welquote:Op zondag 15 januari 2006 04:06 schreef doka het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Ik hang als een rasechte groepie aan je kont, en nog is het niet genoeg.. Vrouwen.. You can't live with them, yet they seem to be everywhere
Ook voor vrouwen die zelf ook zo praten?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor vrouwen die daar niet moeilijk over doen.
Openen jullie dan een pinkeltje topicquote:Op zondag 15 januari 2006 04:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, hier op fok, nu gaande![]()
Hoofdrolspelers Pinkeltje, doka en ik![]()
Ja, dat zeg ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ook voor vrouwen die zelf ook zo praten?
Jo Lizz, wie gaat er morgen winnen?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
This is chat man, life is not what you think it is, maar ik snap je wel![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 04:09 schreef White_Pearl het volgende:
Piep....;) ik ga er vandoorvoor nu of later slaap lekker allemaal
![]()
en tot morgen![]()
![]()
![]()
Dat gaat je niet lukkenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan wil ik de jager zijn die de wolf temt, maar dan doe ik het niet met een stuk steen![]()
Dus jij vind het wel leuk als een vrouw zeg hee ik ga ff lekker pissen en schijten?quote:
Héérlijk! Dat soort eerlijkheid!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Dus jij vind het wel leuk als een vrouw zeg hee ik ga ff lekker pissen en schijten?
Wrom?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Openen jullie dan een pinkeltje topic![]()
Tot morgenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:09 schreef White_Pearl het volgende:
Piep....;) ik ga er vandoorvoor nu of later slaap lekker allemaal
![]()
en tot morgen![]()
![]()
![]()
Haha oke, ben benieuwd hoe het er in jouw gezin aan toe gaat danquote:Op zondag 15 januari 2006 04:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Héérlijk! Dat soort eerlijkheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |