Nooit gehoord van een push-up bra ?!?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb je nou echt talige retardatie? PUSH-UPS! Niet push-up's.
De enige reden dat ik het uit hield bij Amadeus.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een push-up bra ?!?
In vergelijking met die van klowjow?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:32 schreef Monidique het volgende:
Mijn penis is niet zo groot.
Daar kan ik me niet over uitlaten.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In vergelijking met die van klowjow?
Dan is ''niet zo groot'' zonder betekenis.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet over uitlaten.
Het was geen verwijzing, maar werd gebruikt in ongeveer onderstaande betekenissen:quote:Op zondag 15 januari 2006 00:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan is ''niet zo groot'' zonder betekenis.
Hij wordt er ook niet echt groter door.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:39 schreef Tafkahs het volgende:
laat ik het maar niet over de voordelen van besnijdenis hebben, want dat slaat als een lul op een trommel in het pol-sc topic
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij wordt er ook niet echt groter door.
Ze zeggen van wel, mits je alleen het striempje laat (be)snjiden. Je hebt zo'n 90% minder kans op aids en dat soort blabla, plus dat het kopje omhoog staat ten bate van het g-gebied..quote:Op zondag 15 januari 2006 00:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij wordt er ook niet echt groter door.
Dan is-ie toch niet groter? Grootser misschien, maar groter niet!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel, mits je alleen het striempje laat (be)snjiden. Je hebt zo'n 90% minder kans op aids en dat soort blabla, plus dat het kopje omhoog staat ten bate van het g-gebied..
Duss....
jawel, het striempje, vergelijkbaar met dat zoals je dat onder je tong hebt, weerhoudt je van het verder uitsteken.. ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan is-ie toch niet groter? Grootser misschien, maar groter niet!
Nou sigme heeft morgen (vroeg) weer wat te doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:48 schreef Tafkahs het volgende:
jawel, het striempje, vergelijkbaar met dat zoals je dat onder je tong hebt, weerhoudt je van het verder uitsteken.. ofzo.
mwoa, iemand die altijd vroeg naar bed moet..quote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou sigme heeft morgen (vroeg) weer wat te doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |