Waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Doe maar normaal Dizer.
Je plaatst 'm twee keer. Dat vond ik dan weer een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer opGewoon mijn post editen en die van de rest niet
Neppe mod
Niet.. zelf 1 geplaatst, de ander was een quote van Tomquote:
Oeh, ik voel twee minpunten aankomen van Dizer!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je plaatst 'm twee keer. Dat vond ik dan weer een beetje overdreven.
En dat deden anderen ook!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet.. zelf 1 geplaatst, de ander was een quote van Tom
Nou prima tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, ik voel twee minpunten aankomen van Dizer!![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet.. zelf 1 geplaatst, de ander was een quote van Tom
Hoppaquote:
Je mag kiezen! Of 2 minpunten eraf bij jou, of 2 pluspunten voor mij erbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]. Die ander was van WithMe, sorry
.
Die staat al een week in het finaletopic hoorquote:
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Nog niet teruggelezen, maar ben ik de enige die denkt dat ze de rij op daadwerkelijke uitslag afgingen?!
wat was de volgorde ook alweer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Nog niet teruggelezen, maar ben ik de enige die denkt dat ze de rij op daadwerkelijke uitslag afgingen?!
Ja, dat denken er wel meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Dat dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
echt? Ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die staat al een week in het finaletopic hoor!
En net bijgewerkt door phoentje hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die staat al een week in het finaletopic hoor!
Wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]. Die ander was van WithMe, sorry
.
Die staat al een week in het sticky finale topic hoorquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je mag kiezen! Of 2 minpunten eraf bij jou, of 2 pluspunten voor mij erbij![]()
![]()
Ja, maar ik denk dus ook dat Serge best populair is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat denken er wel meer.. Alleen dan staat Serge veel te hoog
! Boven Raffa
.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat denken er wel meer.. Alleen dan staat Serge veel te hoog
! Boven Raffa
.
I-Jay exit, als enige goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand eigenlijk punten kunnen scoren met de prono?Ik heb alles fout
Hoef je niet te werken vanavond?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Jerruh het volgende:
ik ben helegaar blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I know, en omdat ze 'm op dezelfde url upload hoef ik of Tom niks te veranderenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En net bijgewerkt door phoentje he![]()
same herequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Het zou kunnen inderdaad..... Alleen Aaron zo hoog?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dus ook dat Serge best populair is.
Floortje.
Aäron.
Serge.
Raffaëla.
Angelique.
Harm.
Marescha.
Christon.
Ellen.
I-Jay.
nee! gister en eergister al egwerktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoef je niet te werken vanavond?
whahaha spuit 11quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef superhero87 het volgende:
en waarschijnlijk is het jullie al opgemerkt, maar CDP was in de Backstageshow![]()
![]()
Krukken: I-Jay, Ellen,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
ik had Serge, Ellen, I-Jayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Sergequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef LeBeau het volgende:
I-Jay.
Serge mag van mij echt oprotten, ik kon gewoon niet naar hem kijken tijdens z'n optreden. Engerd.
Yep. Het zou me niks verbazen zelfs als de finale tussen Aäron en Serge wordtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het zou kunnen inderdaad..... Alleen Aaron zo hoog?![]()
Wat ben ik blij dat je in IDO bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
Wat ben ik blij dat die J.K. kloon eruit is..
No kiddin?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef superhero87 het volgende:
en waarschijnlijk is het jullie al opgemerkt, maar CDP was in de Backstageshow![]()
![]()
Ik bedoelde wel voor Sven hè!quote:
nou ik hoop op 1 van deze finales Floortje - Serge / Floortje - Christon / Floortje - Ellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep. Het zou me niks verbazen zelfs als de finale tussen Aäron en Serge wordt
beavjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
Wat ben ik blij dat die J.K. kloon eruit is..
Ja, hij werd geinterviewd als 'Christon Fan' en Chantal vroeg hem of hij samen met hem op stap zou willenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Andiyan het volgende:
[..]
No kiddin?![]()
Ik ben wel blij dat I "O-Jee" Jay er uit is.. tss wat was ie weer slecht.
Met andere woorden: Hij wil dat Christon zijn 'gitaar' gaat bespelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:10 schreef superhero87 het volgende:
CDP: Nee, maar ik wil nog wel gitaar leren spelen van hem![]()
ukelelequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met andere woorden: Hij wil dat Christon zijn gitaar gaat bespelen..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met andere woorden: Hij wil dat Christon zijn 'gitaar' gaat bespelen..
ik hier?!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat je in IDO bent.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met andere woorden: Hij wil dat Christon zijn 'gitaar' gaat bespelen..
Ik vond het jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef --Globe-- het volgende:
Wat goed dat Marescha niet op de krukken hoefde
Zosjaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Marble het volgende:
Ik ben er nog niet uit of I-Diot echt de slechtse Idols-finalist ooit was (Zosja, Eric en JK strijden ook hard om die titel), maar ik kan maar één ding zeggen: ding dong, the witch is dead (of gaat dat echt over het randje na zijn zieltjeswinspeech vandaag?.).
Wat dacht je van Joelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Marble het volgende:
Ik ben er nog niet uit of I-Diot echt de slechtse Idols-finalist ooit was (Zosja, Eric en JK strijden ook hard om die titel), maar ik kan maar één ding zeggen: ding dong, the witch is dead (of gaat dat echt over het randje na zijn zieltjeswinspeech vandaag?.).
Zo'n kutfilm.quote:
Zosja was goed!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Marble het volgende:
Alle Kubrick films duren lang.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
Zo'n kutfilm.
Eerste helft is prima. Tweede helft gaat nergens meer over. En het duurt zo tergend lang!![]()
Ik heb hem nooit gezien. Vandaar dat ik hem wou zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo'n kutfilm.
Eerste helft is prima. Tweede helft gaat nergens meer over. En het duurt zo tergend lang!![]()
Oh, dat geloof ik meteen. Ik neem me iedere week weer voor om nu toch écht te gaan haten, want ja, zo'n kapsel kán gewoon echt niet meer anno nu, maar hij is iedere keer weer zo! verdomde! goed!. Dus het lukt gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het zou kunnen inderdaad..... Alleen Aaron zo hoog?![]()
Wat zei hij ook alweer? wat ik vond het volgens mij helemaal niet lollig...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Marble het volgende:
[..]
En dan maakt hij vandaag ook nog een hele goede grap over Angelique bij de backstage, en dan weet je het zeker: Aäron is okay.
Goed in er als eerste uitvliegen ja, dat deed ze heel soepeltjes.quote:
zo goed vind ik hen nou ook weer nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Marble het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik meteen. Ik neem me iedere week weer voor om nu toch écht te gaan haten, want ja, zo'n kapsel kán gewoon echt niet meer anno nu, maar hij is iedere keer weer zo! verdomde! goed!. Dus het lukt gewoon niet.
En dan maakt hij vandaag ook nog een hele goede grap over Angelique bij de backstage, en dan weet je het zeker: Aäron is okay.
Ah, daar verschillen we dus van meningquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo goed vind ik hen nou ook weer niet![]()
Tja, maar jij vind weer (afgaande op je icoontje) de twee overgebleven krukkenzitters van vanavond goed, dus blijkbaar heb jij een drastisch andere smaak dan de rest van de populatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo goed vind ik hen nou ook weer niet![]()
Yeah! Ik dacht al.... hoe kunnen we het nou telkens eens zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ah, daar verschillen we dus van mening![]()
Zijn uitspraak is vaak verschrikkelijk, maar zijn stem is erg goed![]()
Morgen misschien, nu ben ik te moequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yeah! Ik dacht al.... hoe kunnen we het nou telkens eens zijner zit iets goed fout zo...
Maar gelukkig..... we hebben iets gevonden waar we het niet over eens zijn..... gaan we nu weer katten op elkaar![]()
![]()
als je het topic even goed doorleest zie je dat velen verbaasd waren dat ellen op de kruk zat...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef Marble het volgende:
[..]
Tja, maar jij vind weer (afgaande op je icoontje) de twee overgebleven krukkenzitters van vanavond goed, dus blijkbaar heb jij een drastisch andere smaak dan de rest van de populatie.
is goed hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Morgen misschien, nu ben ik te moe![]()
Hoe kom je daar nou bij? Heb je haar CD wel eens beluisterd? Ze was - na Hind - toch wel de beste finaliste van Idols 1.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Goed in er als eerste uitvliegen ja, dat deed ze heel soepeltjes.
Er was nooit een meer terechte eerste exit.
Jah nog steeds onverstelbaar dat ze er als eerste uitvloog!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Heb je haar CD wel eens beluisterd? Ze was - na Hind - toch wel de beste finaliste van Idols 1.
Christon was vandaag juist erg goed vond ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je het topic even goed doorleest zie je dat velen verbaasd waren dat ellen op de kruk zat...
Christon was vandaag zeker veel minder.... dus terecht dat hij op de kruk zat
Helemaal 100% mee eens!!! Zosja was echt de allerbeste (op Hind na) van idols 1!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Heb je haar CD wel eens beluisterd? Ze was - na Hind - toch wel de beste finaliste van Idols 1.
Ben ik niet de enige die de CD van Zosja heeft?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Riparius het volgende:
Heb jij iets anders gehoord dan ik? Het klonk namelijk echt voor geen meterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Christon was vandaag juist erg goed vond ik.
Denk het niet, maar het was gewoon zuiver enzo.. prettig om naar te luisteren, zoals Jerney dat zo mooi verwoorddequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Heb jij iets anders gehoord dan ik? Het klonk namelijk echt voor geen meter
Nee hoor, ik heb hem destijds meteen gekocht. Is helaas alweer uit de handel genomen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige die de CD van Zosja heeft?.
.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef Riparius het volgende:
Is helaas alweer uit de handel genomen.
Dat kapsel is okayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Marble het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik meteen. Ik neem me iedere week weer voor om nu toch écht te gaan haten, want ja, zo'n kapsel kán gewoon echt niet meer anno nu, maar hij is iedere keer weer zo! verdomde! goed!. Dus het lukt gewoon niet.
Lijkt me inderdaad ook beter (voor jou dan). Je moest eens weten hoeveel goede Nederlandse producties gewoon al jaren niet meer via de reguliere handel verkrijgbaar zijn. Er wordt slecht met ons muzikale erfgoed omgegaan (Hint: kijk maar eens op www.fonos.nl).quote:
en je probleem is...?quote:
Mijn skaai wat doe jequote:Op zondag 15 januari 2006 11:59 schreef Skaai het volgende:
Die Ellen haalt het bloed onder mijn acryl nagels vandaan. Ik vind er echt niks aan
Inderdaad. Ellen isquote:
I-Jayquote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef babette21 het volgende:
ja daar zijn we weer! vertel: wie is eruit???
Jesus Christ Superstar was GOED en ja, ook Jamai was zeer oké [dat ik dat nog eens zou zeggen]
ik had natuurlijk even naar de TT kunnen kijkenquote:
Nee dit was niet alleen maar vanwege de Exit de allerbeste! Maar ook qua tussenstukjes (zeeeeer hilarisch en opgenomen in Purmerendquote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had natuurlijk even naar de TT kunnen kijken
I-jay stond bij mij toch al genomineerd voor 'n exit, dus da's mooi...
wie weet ga ik wo. even kijken [oh nee, dan kijk ik tegenwoordig naar Koppels...]
nou ja, a.s. zaterdag staat iig gereserveerd voor een ouderwets Idols/Fok-avondje
aaaah lekkere afzeiktv dusquote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef Dizer het volgende:
Het was triest, het was erg, het was fout, het was vals! I LIKE IT
Floor was goedquote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaah lekkere afzeiktv dus![]()
hoe was Floor?
en wat was trouwens het thema?
Ik vond het juist een lied dat wel bij haar pastequote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef PeRi het volgende:
Floortje; technisch wel weer erg okay, maar het liedje vind ik weer een verkeerde keuze. Waarom kiest ze altijd van die debiele liedjs. Ik zie haar steeds meer en meer voor me als ik haar hoor; Floortje de entertainer van bejaarden aan de Costa in een louche hotel..
Ellen afkraken.quote:
It's my party and I'll cry if I want toquote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef babette21 het volgende:
wat zong ze dan?
Dat heb ik dus ook steeds meer. Ze doet het echt goed hoor, maar het is voor mijn gevoel steeds meer van hetzelfde.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef PeRi het volgende:
Iets anders dan zo'n Dolly Dots nummer. Heel clichématig, maar laat haar maar eens iets van Anouk of Stevie Wonder of iets anders wat veel gezongen wordt bij Idols. Ik vraag me af hoe zoiets zou doen. Iets waar meer gevoel in zit.
Ik ga zo wel weer een verslagje van gister doen hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef LeBeau het volgende:
CDP! Heb je al een verslag van 1 A4tje geschreven? Ik ben wel nieuwsgierig.Je was trouwens net op de televisie toen ik beneden ham met monchou aan het eten was.
Ik hoop dat het erotisch getint is!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga zo wel weer een verslagje van gister doen hoor
Er zit trouwens iets leuks aan te komen
Christon die CDP z'n 'gitaar' (of ukelele, voor Jerruhquote:
quote:
Sven..kun jij je even melden op MSN?quote:
Wat hij zegt.quote:
Helaas..al zullen sommige er misschien er alsnog van klaarkomenquote:
Wat vreselijk decadent eigenlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:41 schreef LeBeau het volgende:
ham met monchou
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:31 schreef superhero87 het volgende:
CDP kun je nog een verslagje schrijven van gister? Je was leuk op tv![]()
okquote:Op zondag 15 januari 2006 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben in Kladblok ff bezig over vrijdag èn zaterdag
Zoals?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
okik ben vooral benieuwd naar roddels. Kom maar op
![]()
Marescha heeft een heel leuk vriendje hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 16:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jij bent er geweest![]()
Heeft Serge iets met Marescha?
Owkee. dat idee had ikquote:Op zondag 15 januari 2006 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Marescha heeft een heel leuk vriendje hoormaar dat is zeer zeker niet Serge.
Wat vreselijk lekker.quote:
Je snapt toch wel dat al die onzin die Angelique in de backstage zat uit te kramen als "grapje" bedoeld was he?quote:
Angeliquequote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat al die onzin die Angelique in de backstage zat uit te kramen als "grapje" bedoeld was he?
Daar had ik het niet overquote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat al die onzin die Angelique in de backstage zat uit te kramen als "grapje" bedoeld was he?
quote:Voor het talpa volk wat niet op de hoogte is van wat in Duitsland speelt hebben we hieronder
wat linkjes om kennis te maken met Michelle
ik zie ze nietquote:Op zondag 15 januari 2006 17:43 schreef WithMe het volgende:
Charissa en I-Jay nu bij Life & Cooking.
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
I-Jay weer met z'n halve bloes in broek
Dat I-Jay het erover had gehad met Henk-Jan en dat ie vond dat ie het gewoon moest zeggen na z'n optreden. En dat Charissa's grootste idool nu in haar buik zit.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
shit net gemist... waar ging het over?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Opening
Die stukjes van Martijn en Chantal op de "radio" ... Dan zijn ze echt op en top leuk
Whehequote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Backstage word wel herhaald deze week!
OMG NEE!
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Backstage word wel herhaald deze week!
OMG NEE!
Oh wee voor diegene die woensdag screenshotjes gaat lopen makenquote:
Idols #41: * FUCK YEAH *quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh wee voor diegene die woensdag screenshotjes gaat lopen maken
Ja nee dat wist ik..ik had zelf de opdracht gegevenquote:
Ik vraag me altijd af waar mensen wonen die deze opmerking maken, want ik ken juist een aantal hele hippe mensen met zo'n kapsel en ik ben zelf misschien niet zo'n trendsetter, maar ken die mensen uit hoofde van mijn werk wel. Aaron ziet er meer van nu uit dan alle andere kandidaten. Met anme de meisjes zijn superslecht gestyled vind ik, lopen ontzettend achter trends aan (ipv voor te lopen).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Marble het volgende:
Ik neem me iedere week weer voor om nu toch écht te gaan haten, want ja, zo'n kapsel kán gewoon echt niet meer anno nu
quote:I-Jay is awesome, he gave almost all great performances. Clean your ears out. He needs to work on his volume some but overall he's really good.
Whahahahaa te melig!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef BVO het volgende:
Van een groot Amerikaans Idolsforum (over welke deelnemers er bij American Idol niet zouden misstaan).
[..].
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef BVO het volgende:
Van een groot Amerikaans Idolsforum (over welke deelnemers er bij American Idol niet zouden misstaan).
[..].
quote:Hind is an amazing singer who could school the vast majority of AI contestants.
De variatie in bijvoorbeeld het kapsel van ellen word ik anders ook niet echt blij vanquote:Op maandag 16 januari 2006 17:14 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind het ook niks, zeker omdat het elke week hetzelfde is, er valt zo weinig mee te variëren![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en toch mis ik in nederland The One You Love To Hate maar die toch ergens wel erg amusant is :
In AI4 zat bv Mikalah:
Young Hearts Run Free
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wat een stem
Wow, dit is toch wel heel goed
![]()
Uit dit filmpje kun je ook wel opmaken dat ze echt lollig isquote:Op maandag 16 januari 2006 18:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze had een redelijke stem en een giga persoonlijkheid ..
Ze vroeg Simon mee naar haar schoolbal en die zei dus nee..weten we ook waar Raf haar act vandaan had
11equote:Op maandag 16 januari 2006 18:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ze werd uiteindelijk 11e v/d 12 die de liveshows haalden
Meer filmpjes vind je op :
http://www.mikalah-gordon.org/media/video.html
npquote:Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
11eHier zou ze wel de top3 halen
![]()
thnx voor de link
Ik heb het niet echt gevolgd, heb alleen de Finale gezien die tussen Carrie en zo'n Rock dude ging. Die gast moest zo'n lame nummer zingen dat helemaal niet bij hem pastequote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
np
Ze was 1 van mijn favo's afgelopen jaar..samen met Carrie, Vonzie, Nadia en Constantine
AI5 begint morgenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd, heb alleen de Finale gezien die tussen Carrie en zo'n Rock dude ging. Die gast moest zo'n lame nummer zingen dat helemaal niet bij hem paste![]()
welk forum?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef BVO het volgende:
[..].
Op minder legale manieren binnenhalen op je computerquote:Op maandag 16 januari 2006 18:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
I know... hoe moet ik het kunnen volgen? Heb die zender niet![]()
downloaden bedoel jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op minder legale manieren binnenhalen op je computer?
Vanavond en morgenavnd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
downloaden bedoel je? Is het vanavond??
Mag ik niet zeggen maar via de gewone kanalen kun je er aan komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
hoezo dat dan![]()
Ga je het downloaden, en zo ja waar?
Ik snap je nog steeds nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen maar via de gewone kanalen kun je er aan komen.
AI is daar op 2 avonden..tijdens de top 24 zelfs op 3.
Je kan het downloaden via de gewoonlijke sites.quote:
Idd, genoeg daarover nu. Het mag niet, het is warez. Klaar. Punt.quote:
ik wil dat het zaterdag is.... want dan heb ik eindelijk weer vrijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wil dat het vrijdag is
Maar dat heeft verder weinig met Idols te maken
De herhaling, ik moest het zaterdag missen. Morgen kan ik beter kritiek geven op de hele performance want nu kon ik alleen terugluisteren en ik voel me zo leeg dat ik niet echt kan meepraten met iedereenquote:
Ach arme.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef PeRi het volgende:
De herhaling, ik moest het zaterdag missen. Morgen kan ik beter kritiek geven op de hele performance want nu kon ik alleen terugluisteren en ik voel me zo leeg dat ik niet echt kan meepraten met iedereen.
Het is weosndagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
De herhaling, ik moest het zaterdag missen. Morgen kan ik beter kritiek geven op de hele performance want nu kon ik alleen terugluisteren en ik voel me zo leeg dat ik niet echt kan meepraten met iedereen.
Bij Born to be Wild denk ik gelijk aan Harm, maar die zou wat anders gaan doen, dus dat zal dan wel niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RTL FM Maakte net bekend welke nummers er zaterdag worden gezongen:
Alannah Myles - Black Velvet
Wonderwall (Oasis)
Knockin on Heavens door (Guns n Roses)
Born to be wild (Bruce Springsteen)
I don't wanna miss a thing (Aerosmith)
Let Love Rule (Lenny Kravitz)
Jon Bon Jovi - Always
Iets van Toto
en nog 1tje..
Van t Idols Forumquote:Re: Nummers voor zaterdag! Dit zingen ze:
floortje: always
christon: wonderwall
marescha: i don't wanna miss a thing
serge: born to be wild
deze weet ik zeker de rest niet....
Wo 18-01-2006 14:52 bart77
ja dat Bruce fout is weet k nou wel..maar RTL FM meldde toch echt dat ze de Guns nRoses versie doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:27 schreef ranja het volgende:
Knockin on Heavens door (Guns n Roses) Bob Dylan
Born to be wild (Bruce Springsteen) Steppenwolf![]()
![]()
Waar haal je dat vandaan dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef BVO het volgende:
Raf die Black Velvet doet.
Vind dat niet echt rock, meer country, maar goed, daar heeft Raf ook heeele goede evaringen mee.
Weet ook niet of dat zo is hoor, maar heb het gevoel een beetje dat ze die gaat doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan dan?
Ooh, okquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet ook niet of dat zo is hoor, maar heb het gevoel een beetje dat ze die gaat doen.
Nee!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:20 schreef Shirley het volgende:
CrazyDutchPunk was bij de backstage te zien!
Word je nou mn eerste groupie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jaaaa..jullie weten dat allemaal allang, maar ik had het nog niet gezien!
As ifquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Word je nou mn eerste groupie?![]()
Heeeeel oud nieuwsquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:38 schreef babette21 het volgende:
gisteren met een schuin oog naar de herhaling gekeken, paar dingen die mij zo snel opvielen [zijn wrs za. al veelvuldig genoemd, maar ja] :
- zag ik daar CDP in beeld???
En, was het een leuke verassing?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik heb niet teruggelezen...
kwam voor mij dus als 'n verrassing
Ik vrees heel erg voor Ellenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel een bank van Marescha, Christon en Harm aankomende zaterdag. Ik ga er in ieder geval alles aan doen om Ellen er vanaf te houden...
Zullen wel een paar trieste pubertjes zijn die denken dat ze grappig zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Herman van Idols met de dood bedreigd! 20 januari 2006
De 21 jarige Herman is met de dood bedreigd! Via een forum op zijn eigen site (www.herman-berghuis.nl) word hij al weken met de dood bedreigd. De bedreigingen worden zeer serieus genomen. Zijn eigen site is uit de lucht gehaald en Herman wordt continue beveiligd door 5 kleerkasten!
Het is niet bekend of er aangifte is gedaan. Wij snappen het wel dat er mensen zijn die zich ergeren aan Herman. Maar dit gaat ons wat te ver.
Bron: SBS6
Triest idd!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Herman van Idols met de dood bedreigd! 20 januari 2006
De 21 jarige Herman is met de dood bedreigd! Via een forum op zijn eigen site (www.herman-berghuis.nl) word hij al weken met de dood bedreigd. De bedreigingen worden zeer serieus genomen. Zijn eigen site is uit de lucht gehaald en Herman wordt continue beveiligd door 5 kleerkasten!
Het is niet bekend of er aangifte is gedaan. Wij snappen het wel dat er mensen zijn die zich ergeren aan Herman. Maar dit gaat ons wat te ver.
Bron: SBS6
moet zeggen dat ik er in het begin niet veel van verwachtte.. en het is ook zeker zo dat er duidelijk veel mindere tussen zitten dan vorig jaar.. maar Floortje is voor mij een reden om te kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:18 schreef JZN20 het volgende:
Wat vinden jullie van deze idols serie?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:19 schreef Timmai het volgende:
Op wat voor manier dan?
[..]
moet zeggen dat ik er in het begin niet veel van verwachtte.. en het is ook zeker zo dat er duidelijk veel mindere tussen zitten dan vorig jaar.. maar Floortje is voor mij een reden om te kijken
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:47 schreef babette21 het volgende:
vanavond Serge eruit![]()
volgende week Christon![]()
en dan kan de Strijd der Giganten eindelijk écht beginnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:47 schreef babette21 het volgende:
vanavond Serge eruit![]()
volgende week Christon![]()
en dan kan de Strijd der Giganten eindelijk écht beginnen![]()
![]()
stuk of 8quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vind het niveau hoger liggen dan in de 2e serie, maar dat kan aan mij liggen. ik heb gewoon voor het eerst echt meerdere favorieten, nou hoop ik wel dat een van mijn favorieten ook wint...nog noit gebeurdhoeveel posts nog voordat dit topic met *-*** in de TT vol is?
Mee eens. Boris was bij ido 2 geoonv er weg de beste dan de restquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vind het niveau hoger liggen dan in de 2e serie, maar dat kan aan mij liggen. ik heb gewoon voor het eerst echt meerdere favorieten, nou hoop ik wel dat een van mijn favorieten ook wint...nog noit gebeurdhoeveel posts nog voordat dit topic met *-*** in de TT vol is?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef Svensational het volgende:
Harm mag wel weg idd.
Mee eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:51 schreef Svensational het volgende:
Harm mag wel weg idd.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
Woelli
...ik blijf aan het vereren hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |