Waar slaat dat nou weer opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
Doe maar normaal Dizer.
Je plaatst 'm twee keer. Dat vond ik dan weer een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer opGewoon mijn post editen en die van de rest niet
Neppe mod
Niet.. zelf 1 geplaatst, de ander was een quote van Tomquote:
Oeh, ik voel twee minpunten aankomen van Dizer!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je plaatst 'm twee keer. Dat vond ik dan weer een beetje overdreven.
En dat deden anderen ook!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet.. zelf 1 geplaatst, de ander was een quote van Tom
Nou prima tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, ik voel twee minpunten aankomen van Dizer!![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet.. zelf 1 geplaatst, de ander was een quote van Tom
Hoppaquote:
Je mag kiezen! Of 2 minpunten eraf bij jou, of 2 pluspunten voor mij erbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]. Die ander was van WithMe, sorry
.
Die staat al een week in het finaletopic hoorquote:
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Nog niet teruggelezen, maar ben ik de enige die denkt dat ze de rij op daadwerkelijke uitslag afgingen?!
wat was de volgorde ook alweer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Nog niet teruggelezen, maar ben ik de enige die denkt dat ze de rij op daadwerkelijke uitslag afgingen?!
Ja, dat denken er wel meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Dat dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
echt? Ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die staat al een week in het finaletopic hoor!
En net bijgewerkt door phoentje hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die staat al een week in het finaletopic hoor!
Wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]. Die ander was van WithMe, sorry
.
Die staat al een week in het sticky finale topic hoorquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je mag kiezen! Of 2 minpunten eraf bij jou, of 2 pluspunten voor mij erbij![]()
![]()
Ja, maar ik denk dus ook dat Serge best populair is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat denken er wel meer.. Alleen dan staat Serge veel te hoog
! Boven Raffa
.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat denken er wel meer.. Alleen dan staat Serge veel te hoog
! Boven Raffa
.
I-Jay exit, als enige goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand eigenlijk punten kunnen scoren met de prono?Ik heb alles fout
Hoef je niet te werken vanavond?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Jerruh het volgende:
ik ben helegaar blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I know, en omdat ze 'm op dezelfde url upload hoef ik of Tom niks te veranderenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En net bijgewerkt door phoentje he![]()
same herequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Het zou kunnen inderdaad..... Alleen Aaron zo hoog?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dus ook dat Serge best populair is.
Floortje.
Aäron.
Serge.
Raffaëla.
Angelique.
Harm.
Marescha.
Christon.
Ellen.
I-Jay.
nee! gister en eergister al egwerktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoef je niet te werken vanavond?
whahaha spuit 11quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef superhero87 het volgende:
en waarschijnlijk is het jullie al opgemerkt, maar CDP was in de Backstageshow![]()
![]()
Krukken: I-Jay, Ellen,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
ik had Serge, Ellen, I-Jayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Sergequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef LeBeau het volgende:
I-Jay.
Serge mag van mij echt oprotten, ik kon gewoon niet naar hem kijken tijdens z'n optreden. Engerd.
Yep. Het zou me niks verbazen zelfs als de finale tussen Aäron en Serge wordtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het zou kunnen inderdaad..... Alleen Aaron zo hoog?![]()
Wat ben ik blij dat je in IDO bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
Wat ben ik blij dat die J.K. kloon eruit is..
No kiddin?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef superhero87 het volgende:
en waarschijnlijk is het jullie al opgemerkt, maar CDP was in de Backstageshow![]()
![]()
Ik bedoelde wel voor Sven hè!quote:
nou ik hoop op 1 van deze finales Floortje - Serge / Floortje - Christon / Floortje - Ellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep. Het zou me niks verbazen zelfs als de finale tussen Aäron en Serge wordt
beavjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
Wat ben ik blij dat die J.K. kloon eruit is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |