Had ik ook. Duimen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
angelique op de kruk had ik in mijn prono
Ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
angelique op de kruk had ik in mijn prono
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat gewoon iedereen doorgaat en dat er 3 mensen overblijven die meteen naar de kruk mogen.
Zo'n scenario zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat gewoon iedereen doorgaat en dat er 3 mensen overblijven die meteen naar de kruk mogen.
Iedereen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoeveel zijn dr al door?
ja daar was ik achter, maar hoeveel waren het erquote:
Ik ook... zou wel stoer zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo'n scenario zat ik ook al aan te denken.
Daar zou ik veel te nieuwsgierig voor zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef E.T. het volgende:
met zulke ongelukkige breaks jagen ze dus gewoon mensen weg...
Ik ga daar dsu ook niet op zitten wachten, ben naar boven gegaan, de uitslag lees ik hier wel
Ik tel even niet meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja daar was ik achter, maar hoeveel waren het erzat een beetje half op te letten
Dan staat Serge veel te hoogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat ze de percentages afgaan, van hoog naar laag.
Ben ook Marescha addictquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Godver, ziet er slecht uit voor Marescha!
ik heb tv op mijn pc.... lekker handig dus....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef E.T. het volgende:
met zulke ongelukkige breaks jagen ze dus gewoon mensen weg...
Ik ga daar dsu ook niet op zitten wachten, ben naar boven gegaan, de uitslag lees ik hier wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |