nee! gister en eergister al egwerktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoef je niet te werken vanavond?
whahaha spuit 11quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef superhero87 het volgende:
en waarschijnlijk is het jullie al opgemerkt, maar CDP was in de Backstageshow![]()
![]()
Krukken: I-Jay, Ellen,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand eigenlijk punten kunnen scoren met de prono?Ik heb alles fout
ik had Serge, Ellen, I-Jayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand eigenlijk punten kunnen scoren met de prono?Ik heb alles fout
Sergequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef LeBeau het volgende:
I-Jay.
Serge mag van mij echt oprotten, ik kon gewoon niet naar hem kijken tijdens z'n optreden. Engerd.
Yep. Het zou me niks verbazen zelfs als de finale tussen Aäron en Serge wordtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het zou kunnen inderdaad..... Alleen Aaron zo hoog?![]()
Wat ben ik blij dat je in IDO bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
Wat ben ik blij dat die J.K. kloon eruit is..
No kiddin?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef superhero87 het volgende:
en waarschijnlijk is het jullie al opgemerkt, maar CDP was in de Backstageshow![]()
![]()
Ik bedoelde wel voor Sven hè!quote:
nou ik hoop op 1 van deze finales Floortje - Serge / Floortje - Christon / Floortje - Ellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep. Het zou me niks verbazen zelfs als de finale tussen Aäron en Serge wordt
beavjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
Wat ben ik blij dat die J.K. kloon eruit is..
Ja, hij werd geinterviewd als 'Christon Fan' en Chantal vroeg hem of hij samen met hem op stap zou willenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Andiyan het volgende:
[..]
No kiddin?![]()
Ik ben wel blij dat I "O-Jee" Jay er uit is.. tss wat was ie weer slecht.
Met andere woorden: Hij wil dat Christon zijn 'gitaar' gaat bespelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:10 schreef superhero87 het volgende:
CDP: Nee, maar ik wil nog wel gitaar leren spelen van hem![]()
ukelelequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met andere woorden: Hij wil dat Christon zijn gitaar gaat bespelen..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met andere woorden: Hij wil dat Christon zijn 'gitaar' gaat bespelen..
ik hier?!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat je in IDO bent.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met andere woorden: Hij wil dat Christon zijn 'gitaar' gaat bespelen..
Ik vond het jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef --Globe-- het volgende:
Wat goed dat Marescha niet op de krukken hoefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |