Zosjaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Marble het volgende:
Ik ben er nog niet uit of I-Diot echt de slechtse Idols-finalist ooit was (Zosja, Eric en JK strijden ook hard om die titel), maar ik kan maar één ding zeggen: ding dong, the witch is dead (of gaat dat echt over het randje na zijn zieltjeswinspeech vandaag?.).
Wat dacht je van Joelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Marble het volgende:
Ik ben er nog niet uit of I-Diot echt de slechtse Idols-finalist ooit was (Zosja, Eric en JK strijden ook hard om die titel), maar ik kan maar één ding zeggen: ding dong, the witch is dead (of gaat dat echt over het randje na zijn zieltjeswinspeech vandaag?.).
Zo'n kutfilm.quote:
Zosja was goed!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Marble het volgende:
Alle Kubrick films duren lang.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
Zo'n kutfilm.
Eerste helft is prima. Tweede helft gaat nergens meer over. En het duurt zo tergend lang!![]()
Ik heb hem nooit gezien. Vandaar dat ik hem wou zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo'n kutfilm.
Eerste helft is prima. Tweede helft gaat nergens meer over. En het duurt zo tergend lang!![]()
Oh, dat geloof ik meteen. Ik neem me iedere week weer voor om nu toch écht te gaan haten, want ja, zo'n kapsel kán gewoon echt niet meer anno nu, maar hij is iedere keer weer zo! verdomde! goed!. Dus het lukt gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het zou kunnen inderdaad..... Alleen Aaron zo hoog?![]()
Wat zei hij ook alweer? wat ik vond het volgens mij helemaal niet lollig...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Marble het volgende:
[..]
En dan maakt hij vandaag ook nog een hele goede grap over Angelique bij de backstage, en dan weet je het zeker: Aäron is okay.
Goed in er als eerste uitvliegen ja, dat deed ze heel soepeltjes.quote:
zo goed vind ik hen nou ook weer nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:23 schreef Marble het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik meteen. Ik neem me iedere week weer voor om nu toch écht te gaan haten, want ja, zo'n kapsel kán gewoon echt niet meer anno nu, maar hij is iedere keer weer zo! verdomde! goed!. Dus het lukt gewoon niet.
En dan maakt hij vandaag ook nog een hele goede grap over Angelique bij de backstage, en dan weet je het zeker: Aäron is okay.
Ah, daar verschillen we dus van meningquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo goed vind ik hen nou ook weer niet![]()
Tja, maar jij vind weer (afgaande op je icoontje) de twee overgebleven krukkenzitters van vanavond goed, dus blijkbaar heb jij een drastisch andere smaak dan de rest van de populatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo goed vind ik hen nou ook weer niet![]()
Yeah! Ik dacht al.... hoe kunnen we het nou telkens eens zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ah, daar verschillen we dus van mening![]()
Zijn uitspraak is vaak verschrikkelijk, maar zijn stem is erg goed![]()
Morgen misschien, nu ben ik te moequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yeah! Ik dacht al.... hoe kunnen we het nou telkens eens zijner zit iets goed fout zo...
Maar gelukkig..... we hebben iets gevonden waar we het niet over eens zijn..... gaan we nu weer katten op elkaar![]()
![]()
als je het topic even goed doorleest zie je dat velen verbaasd waren dat ellen op de kruk zat...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef Marble het volgende:
[..]
Tja, maar jij vind weer (afgaande op je icoontje) de twee overgebleven krukkenzitters van vanavond goed, dus blijkbaar heb jij een drastisch andere smaak dan de rest van de populatie.
is goed hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Morgen misschien, nu ben ik te moe![]()
Hoe kom je daar nou bij? Heb je haar CD wel eens beluisterd? Ze was - na Hind - toch wel de beste finaliste van Idols 1.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Goed in er als eerste uitvliegen ja, dat deed ze heel soepeltjes.
Er was nooit een meer terechte eerste exit.
Jah nog steeds onverstelbaar dat ze er als eerste uitvloog!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Heb je haar CD wel eens beluisterd? Ze was - na Hind - toch wel de beste finaliste van Idols 1.
Christon was vandaag juist erg goed vond ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je het topic even goed doorleest zie je dat velen verbaasd waren dat ellen op de kruk zat...
Christon was vandaag zeker veel minder.... dus terecht dat hij op de kruk zat
Helemaal 100% mee eens!!! Zosja was echt de allerbeste (op Hind na) van idols 1!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Heb je haar CD wel eens beluisterd? Ze was - na Hind - toch wel de beste finaliste van Idols 1.
Ben ik niet de enige die de CD van Zosja heeft?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:29 schreef Riparius het volgende:
Heb jij iets anders gehoord dan ik? Het klonk namelijk echt voor geen meterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Christon was vandaag juist erg goed vond ik.
Denk het niet, maar het was gewoon zuiver enzo.. prettig om naar te luisteren, zoals Jerney dat zo mooi verwoorddequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Heb jij iets anders gehoord dan ik? Het klonk namelijk echt voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |