geen onvertogen woord over Moniquequote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moniek Sluitspier zit ons te dollen met valse telefoonnummers te roepen![]()
Overloper, jij ging voor Viola. Verder vind ik het een grappige aktie van haar hoor.... toevallig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geen onvertogen woord over Monique![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geen onvertogen woord over Monique![]()
![]()
![]()
![]()
Over Viola heb ik vannacht gedroomd, dus die valt inmiddels al weer in de 'gehad' categorie. Nu gaan we voor Monique en aangezien ik nog steeds het meest geboden heb voor een nacht met haar, ziet het ernaar uit dat ik haar krijg!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Overloper, jij ging voor Viola. Verder vind ik het een grappige aktie van haar hoor.... toevallig.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Overloper, jij ging voor Viola.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Over Viola heb ik vannacht gedroomd, dus die valt inmiddels al weer in de 'gehad' categorie. Nu gaan we voor Monique en aangezien ik nog steeds het meest geboden heb voor een nacht met haar, ziet het ernaar uit dat ik haar krijg!
De één of andere leverancier volgens mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:58 schreef Manu82 het volgende:
Wie is er nu binnen
M'n vriendin had gedroomd dat ik vreemd ging met een travestiet en heb me doodgelachen. (volgens haar leek hij ook nog op Pete)quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Over Viola heb ik vannacht gedroomd, dus die valt inmiddels al weer in de 'gehad' categorie. Nu gaan we voor Monique en aangezien ik nog steeds het meest geboden heb voor een nacht met haar, ziet het ernaar uit dat ik haar krijg!
Volgens mij de bodypainter. Die gaat vanavond iemand van de bewoners bodypainten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:59 schreef cuall het volgende:
[..]
De één of andere leverancier volgens mij.
Laat het Monique zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Volgens mij de bodypainter. Die gaat vanavond iemand van de bewoners bodypainten.
Zolang het viola maar niet is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Volgens mij de bodypainter. Die gaat vanavond iemand van de bewoners bodypainten.
Meer voor de hand ligt Kelly ben ik bang. Maar Monique lijkt mij ook een beter plan.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
M'n vriendin had gedroomd dat ik vreemd ging met een travestiet en heb me doodgelachen. (volgens haar leek hij ook nog op Pete)
Geloof dat we iets minder CBB en HBB verslaafd moeten raken
Helemaal top draait het nog niet, maar iig weer een heel stuk beter dan vanmorgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai, de netwerkproblemen weer opgelost?
EIL!quote:
Ja, vond ik ook al, maar komt waarschijnlijk omdat we gisteren de hele dag de streams hadden aan staan en daarna de live uitzending was van CBB en we vinden Pete best cool eigenlijkquote:
Jullie zijn zo knap, dat gaat vast wel goed komen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal top draait het nog niet, maar iig weer een heel stuk beter dan vanmorgen![]()
vergeleken met Lieske is Bonnie zelfs een verademingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
EIL!
Tering wat een heerlijk contrast vergeleke die duffe lieke, of lieske of hoe dat wicht ook heette!
Deze BB is wat mij betreft de beste tot nu toe!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
EIL!
Tering wat een heerlijk contrast vergeleke die duffe lieke, of lieske of hoe dat wicht ook heette!
Deze BB is wat mij betreft de beste tot nu toe!
Vergeleke met Lieske is zelfs Kelly vergelijkbaar met Einstein!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vergeleken met Lieske is Bonnie zelfs een verademing
Hoi lekker ding van me, ik was er gisteren al. Heb je helaas misgelopen...quote:
Nouquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi lekker ding van me, ik was er gisteren al. Heb je helaas misgelopen...
alles goed met je?
Och Manu, je moet maar denken, ......alles voor het Rode Kruisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef Manu82 het volgende:
Monique was even in de war en gaf een dikke kus aan iemand anders
Ik ben ook blij je weer hier te zien. Ja alles gaat prima, beetje druk maar niet druk genoeg om dit te missen natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima.![]()
Ik ben echt blij dat je er weer bent, met jou ook alles goed
* Manu82 gaat oorpluggen kopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:15 schreef cuall het volgende:
Gaat Gert vanavond optreden?
* ChantalC ziet haar oorpluggen ergens in de Noordzee belanden na een mislukte werppogingquote:
Ja en die duiven hebben nog steeds trauma's. Ze zijn nog steeds aan het verwerken en kunnen bijna niet meer vliegen......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:17 schreef Bijna35 het volgende:
Alle duiven op de dam.. tralalalie.... tralalala.... Ja die weten hoe het kwam... tralalalie... tralalala
Eten zich dik uit frustratie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:22 schreef Manu82 het volgende:
Ja en die duiven hebben nog steeds trauma's. Ze zijn nog steeds aan het verwerken en kunnen bijna niet meer vliegen......
Alle duifjes op de dam, tralalalie tralala. Ja die weten hoe het kwam...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:15 schreef cuall het volgende:
Gaat Gert vanavond optreden?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:23 schreef bunnyma het volgende:
Mijn hemel......ik heb een hijger op stream 3!!!!!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:23 schreef bunnyma het volgende:
Mijn hemel......ik heb een hijger op stream 3!!!!!
Oooh was het Gert?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:23 schreef Bijna35 het volgende:
Gert loopt wel erg te hijgen daar in die studio... Als dat maar goedgaat
Na al die tijd op FOK te hebben geschreven wilde hij nu een keer zelf in het BB huis.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:25 schreef versabommie het volgende:
Waarom zit Gert erin en niet die ietwat labiele dochters van hem???
ik laat deze inkopper wijslijk aan mij voorbij gaan!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Na al die tijd op FOK te hebben geschreven wilde hij nu een keer zelf in het BB huis.
Mag helaas niet meer van de redactiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:27 schreef bunnyma het volgende:
Luisteren naar Kelly en Bonnie is het leukste, ben ik al achter![]()
meer, meer, MEER!!!!!!!!quote:
jos,jos,jos,jostibaaaaaaaaaaaaaaaaandquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:29 schreef Bijna35 het volgende:
Gert gooit er zo vast wel een jamsessie uit.
[afbeelding]
Veel in geweest, zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef ChantalC het volgende:
Waarom doet de muziek van Gert me denken aan stamkroegen in de Amsterdamse Jordaan?![]()
wat me weer doet walgen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef ChantalC het volgende:
Waarom doet de muziek van Gert me denken aan stamkroegen in de Amsterdamse Jordaan?![]()
Mij aan zo'n centerparcs avondje in het overdekte centrum.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef ChantalC het volgende:
Nee integendeel... Kroegen met dit soort muziek ga ik echt niet inquote:
om de lieve vrede met ChantalC te bewaren sla ik wederom deze inkopper overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:34 schreef Bijna35 het volgende:
De bodypainter legt nu aan Kelly uit hoe hij haar onder handen gaat nemen vanavond.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:27 schreef bunnyma het volgende:
Maar zij wil wel Chanel erop hebben!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:34 schreef Bijna35 het volgende:
De bodypainter legt nu aan Kelly uit hoe hij haar onder handen gaat nemen vanavond.
Ik hou je niet tegen hoor... Kan er alleen slecht tegen als mensen Kel "aanvallen" op haar transseksuele verleden...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
om de lieve vrede met ChantalC te bewaren sla ik wederom deze inkopper over![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
om de lieve vrede met ChantalC te bewaren sla ik wederom deze inkopper over![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen hoor... Kan er alleen slecht tegen als mensen Kel "aanvallen" op haar zijn transseksuele verleden...
Alleen al dat gesprek over die bodypainting.....hilarisch.quote:
Was idd geweldigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:37 schreef Marrije het volgende:
Kelly houdt niet zo van netkousen, dat mag Monique dan doen... Maar zodra ze hoort wie er netkousen geschilderd hebben gekregen 'oh doe mij dan ook maar netkousen!'
En Violaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:27 schreef bunnyma het volgende:
Pas op jij!quote:
Ja, ik vind ook dat iedereen daar over op moet houden, foutje van de natuur, die ze gelukkig heeft kunnen rechttrekken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen hoor... Kan er alleen slecht tegen als mensen Kel "aanvallen" op haar transseksuele verleden...
daar ben ik het nog steeds niet over eens!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat iedereen daar over op moet houden, foutje van de natuur, die ze gelukkig heeft kunnen rechttrekken.
Nee viool mag haar waffel wel houden wmb. Ze is wel heerlijk dom, maar ook erg irritant nadrukkelijk aanwezigquote:
Viola vind ik iets minder.quote:
Jou wordt ook niet gevraagd of je het er mee eens bentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
daar ben ik het nog steeds niet over eens!
Inderdaad.... Dat ze nou niet zo'n hoog IQ heeft, heeft niks te maken met de rest... Daar mogen mensen gerust grapjes over maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:39 schreef cuall het volgende:
Ja, ik vind ook dat iedereen daar over op moet houden, foutje van de natuur, die ze gelukkig heeft kunnen rechttrekken.
sinds wanneer pogen jullie iemands mening hier te bannen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Jou wordt ook niet gevraagd of je het er mee eens bent, als Kelly er maar gelukkig mee is
![]()
Ja ik merk ook dat mijn irritatie level langzaam zijn top bereiktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee viool mag haar waffel wel houden wmb. Ze is wel heerlijk dom, maar ook erg irritant nadrukkelijk aanwezig![]()
Wie ikquote:
Gaat bij jou toch niet lukken, dus ga ik zelfs niet proberenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds wanneer pogen jullie iemands mening hier te bannen?
Als ze er toch gelukkig mee is, daar gaat het toch om. Denk dat het haar een rotzorg is hoe jij erover denkt hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds wanneer pogen jullie iemands mening hier te bannen?
Ik ben het volledig met je eens hoor. En daar valt genoeg over te zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Inderdaad.... Dat ze nou niet zo'n hoog IQ heeft, heeft niks te maken met de rest... Daar mogen mensen gerust grapjes over maken.
Ja met Quincyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:45 schreef Urquhart het volgende:
Is er vanavond nou een feest met bekende artiesten?
Mee eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:39 schreef cuall het volgende:
[..]
dan moet ze er maar niet zo mee te koop lopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze er toch gelukkig mee is, daar gaat het toch om. Denk dat het haar een rotzorg is hoe jij erover denkt hoor.
jamaar dat gaat op voor elke mening over elke bewoner bij elke vorm van bb op fok lijkt me ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze er toch gelukkig mee is, daar gaat het toch om. Denk dat het haar een rotzorg is hoe jij erover denkt hoor.
* versabommie highfived Manu!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dan moet ze er maar niet zo mee te koop lopen
Ooit bij je opgekomen dat ze er misschien wel mee naar buiten is getreden om begrip voor personen in dezelfde situatie proberen te kweken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dan moet ze er maar niet zo mee te koop lopen
Laat haar gewoon met Patty en Gert-Jan in een gesticht zitten
Viola is een leuk mens hoor. Van de week was ze een paar keer bij Evers staat op... Heel spontaan mens vind ik...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Viola geweldig, ze vermaakt me enorm.
Joh, het is toch juist leuk dat er zulke kleurrijke mensen rondlopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laat haar gewoon met Patty en Gert-Jan in een gesticht zitten
Met het geluid uit kijk ik toch liever naar Lieske, als ik heel eerlijk moet zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Manu82 het volgende:
dat doet ze dan wel op een verdomd slehcte manier. Met haar narcistische domme egocentrische dragqueenachtige manier zet ze de goedwillende transsexuele gemeenschap in een bevooroordeeld daglicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ooit bij je opgekomen dat ze er misschien wel mee naar buiten is getreden om begrip voor personen in dezelfde situatie proberen te kweken?
Of ze is gewoon een aandachtshoer, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
Ooit bij je opgekomen dat ze er misschien wel mee naar buiten is getreden om begrip voor personen in dezelfde situatie proberen te kweken?
* versabommie highfived Manu nog maar eens voor de notulenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef Manu82 het volgende:
En wat betreft die hele Kelly discussie, vind ik nog steeds dat iedereen haar zoveel mag afzeiken als hij/zij wil. Je kunt misschien nog je twijfels hebben over het Lieske afzeiken en alles, maar iemand die zo overduidelijk bereid is om in de publiciteit te blijven als Kelly mag je wat mij betreft niet genoeg afzeiken. Ze loopt zelfs te koop met haar domheid bij Jensen, dus mogen wij haar afzeiken op andere gronden......
de grens ligt wat mij betreft bij aandachtstrekkende crackhoerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of ze is gewoon een aandachtshoer, dat kan natuurlijk ook.![]()
Manu, ik vind ook dat je over haar IQ en haar gedrag alles mag zeggen, maar we moeten volgens mij niet voortdurend praten over haar transformatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef Manu82 het volgende:
En wat betreft die hele Kelly discussie, vind ik nog steeds dat iedereen haar zoveel mag afzeiken als hij/zij wil. Je kunt misschien nog je twijfels hebben over het Lieske afzeiken en alles, maar iemand die zo overduidelijk bereid is om in de publiciteit te blijven als Kelly mag je wat mij betreft niet genoeg afzeiken. Ze loopt zelfs te koop met haar domheid bij Jensen, dus mogen wij haar afzeiken op andere gronden......
Dat is een feit! Maar ze maakt het voor een hoop anderen wel een stuk makkelijker om ervoor uit te komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:54 schreef versabommie het volgende:
dat doet ze dan wel op een verdomd slehcte manier. Met haar narcistische domme egocentrische dragqueenachtige manier zet ze de goedwillende transsexuele gemeenschap in een bevooroordeeld daglicht.
Dan is ze misschien de verkeerde persoon die daarvoor ingeschakeld is. Vind het best dat ze omgebouwd is, moet ze zelf weten. Maar het blijft gewoon een achterlijk kalf en denk niet dat ze echt een goed uithangbord is voor mensen die in het verkeerde lichaam zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is een feit! Maar ze maakt het voor een hoop anderen wel een stuk makkelijker om ervoor uit te komen.
* versabommie distantieert zich ff van de uitspraak van Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat als je *** wordt weggehaald dat je verstand meteen meegaat
Ik mag haar ook afzeiken vanwege haar doe-het-zelf doos van de Gamma toch zeker?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef Manu82 het volgende:
Kijk Manu....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan is ze misschien de verkeerde persoon die daarvoor ingeschakeld is. Vind het best dat ze omgebouwd is, moet ze zelf weten. Maar het blijft gewoon een achterlijk kalf en denk niet dat ze echt een goed uithangbord is voor mensen die in het verkeerde lichaam zitten.
Je zou bijna denken dat als je *** wordt weggehaald dat je verstand meteen meegaat
* ChantalC denkt aan Roeland... en zijn maatje pink...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
En dat ik ooit nog uit een mannenmond zou mogen horen dat verstand idd in de pik ligt opgeslagen....![]()
Tuurlijk, maar mede daarom wil ik haar er zo lang mogelijk inhouden. Samen met Bart zorgt ze toch wel voor het 'hardcore bb gevoel' en om beiden kan je nog wel eens lachen (als is het bij Kelly meestal onbedoeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Manu, ik vind ook dat je over haar IQ en haar gedrag alles mag zeggen, maar we moeten volgens mij niet voortdurend praten over haar transformatie.
Ik lach me krom om haar domme naieve reacties en zal niet nalaten het hier te posten hoor![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
* ChantalC denkt aan Roeland... en zijn maatje pink...![]()
![]()
Ik verwacht nog veel van Bonnie, zodra Hummie haar breekt en weer aan de fles krijgt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar mede daarom wil ik haar er zo lang mogelijk inhouden. Samen met Bart zorgt ze toch wel voor het 'hardcore bb gevoel' en om beiden kan je nog wel eens lachen (als is het bij Kelly meestal onbedoeld). Monique is een grote regelaar en vind ik sympathiek overkomen en Gert is ook een interessant figuur en behoorlijk vitaal voor zijn 70 jaar. De rest boeit me niet zo heel erg.
In utreg is Bart toch wel redelijk populair, in rauwkost liet hij toch wel elke week hele leuke tv zien!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:06 schreef Manu82 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of Bart wel door heeft dat hij gewoon een Z-artiest is. Alleen de mensen die destijds BB hebben gevolgd zullen hem nog kennen....
Precies mijn ingevingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Het gezicht van Joop spreekt écht boekdelen....
Hij wil Viola wegsturen volgens mij...
Ja hij zette haar geweldig op haar nummerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Het gezicht van Joop spreekt écht boekdelen....
Hij wil Viola wegsturen volgens mij...
Er gaat écht nog wel een Big Boss komen die gruwelijk in de clinch gaat met Viola hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:09 schreef riri het volgende:
Viola, ga jij nou maar naar huis.....
my god....wat een ongeleid projectiel
Vanaaf om negen uur..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:42 schreef Bijna35 het volgende:
Wanneer komen de BB5 bewoners nou op visite?
Ik meen zoiets te hebben gelezen.
Bonnie, Bonnie, kom je buiten spelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:11 schreef Marrije het volgende:
Ah, het drinken wordt bezorgd.
Nou ik denk dat de rest ook nog wel in opkomst gaat komen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er gaat écht nog wel een Big Boss komen die gruwelijk in de clinch gaat met Viola hoor
Ze zijn niet allemaal zo lay back als Midky. Er komt er vast nog wel één die écht de scepter wil zwaaien... En dan ga ik genieten!![]()
Ze kan niet fuctioneren zonder drank....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef riri het volgende:
Doet die Bonnie eigenlijk wel eens iets?
Ze is daar maar dat is dan ook alles
Hai Dayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Day het volgende:
Hoi luitjes, kom even een half uurtje streamen!
Is het nog een beetje leuk?
Geweldig Joopquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef riri het volgende:
hahaha....joop over viola over die sinaasappels....dat doet ze maar in Mexico
Joop had erin moeten zitten. Dan hadden we mooie ruzies tussen die 2 kunnen zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:14 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Braakhekke over Viola met haar varkenshaas met sinaasappels "Dat doet ze maar in Mexico!"
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:16 schreef ChantalC het volgende:
Joop: Nja dan geef je ze geschifte saus... We zijn toch allemaal geschift!
Dat was inderdaad prachtig geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:16 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Joop had erin moeten zitten. Dan hadden we mooie ruzies tussen die 2 kunnen zien![]()
Volgens mij worden die eerst door de redactie gelezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef ChantalC het volgende:
bewoners@endemol.nl....
zullen we ze gaan mailen?
Doe de groetjes aan Bartjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef ChantalC het volgende:
bewoners@endemol.nl....
zullen we ze gaan mailen?
Dus er wordt gestemd? En dan gaat er iemand uit? Komt er dan een ander in?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef VirtualPOM het volgende:
Wie denken jullie trouwens dat de minste stemmen gaat krijgen? Ik weet nu al ZEKER dat Bonnie 1 van de 2 is en ik hoop dat Viola de 2e is...![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dus er wordt gestemd? En dan gaat er iemand uit? Komt er dan een ander in?
(Oh jee wat een vragen)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:22 schreef Snaptnix het volgende:
En vertel hem gelijk even die achterlijke bakkebaarden af te scheren![]()
Ja en voor de betaling geeft hij snel de telefoon aan Mickeyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Joop plundert de hele groenteboer![]()
![]()
![]()
En geeft de telefoon snel aan Micky als het over geld gaat. Maar Micky gaat akkoord met drie tientjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Joop plundert de hele groenteboer![]()
![]()
![]()
Je vind het mooi. Ok kan, smaken verschillenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
Als er nou zou staan. Viola zie je niet meer in het huis is het pasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef cuall het volgende:
Viola zie je niet meer in de buurt van Joop![]()
Viel mij ook al opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef cuall het volgende:
Viola zie je niet meer in de buurt van Joop![]()
Mooi dat die Shumacher langs komt ken ze gelijk een afspraak maken heeft die nogal wat werk meequote:
Nee, Viola moet blijven!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als er nou zou staan. Viola zie je niet meer in het huis is het pas![]()
Das wel weer waar, maar irriteer me gewoon dood aan haarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, Viola moet blijven!!!
Als er ergens nog vuurwerk vandaan komt is dat van haar
misschien Bonny er eerst uit, maar Viola het liefst als 2equote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, Viola moet blijven!!!
Als er ergens nog vuurwerk vandaan komt is dat van haar
sorry, mailtje is al verstuurdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
Eerst even porren in een pizza heb ik pas geleerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef cuall het volgende:
Als ik Joop zo hoor, weet ik weer waarom ik niet van koken hou, en het ook niet kan![]()
Ik erger me ook kapot.... Maar laat haar ajb blijven...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das wel weer waar, maar irriteer me gewoon dood aan haar![]()
Ik heb de pizza van mijn menu geschrapt, die laat ik voortaan bezorgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eerst even porren in een pizza heb ik pas geleerd![]()
Afhankelijk van of ik noodrantsoen heb, doe ik dat ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef cuall het volgende:
Ik heb de pizza van mijn menu geschrapt, die laat ik voortaan bezorgen![]()
Owwww... daar heb je wel een punt ja. Zonder irritaties is het ook niet meer boeiend. Ok laat Viooltje maar blijven dan. Samen met Kelly vormt ze een geweldig komisch duo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik erger me ook kapot.... Maar laat haar ajb blijven...
We weten wat er in BB5 gebeurde toen eerst Tanja en later Chantal en Rob verdwenen....
Het werd saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Ja met recht een kijkje in hun keukenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef riri het volgende:
Als je dit ziet....ik lig zo af en toe krom van het lachen
wat zet dat showbizzwereldje zichzelf toch voor gek
![]()
![]()
![]()
Doet je msn het nog steeds nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb de pizza van mijn menu geschrapt, die laat ik voortaan bezorgen![]()
Voor genoeg geld misschien welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef Manu82 het volgende:
Lieve bewoners,
Zou Bart zijn bakkebaarden willen afscheren?
Nee laat Bartje nog even blijven ajbquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef cuall het volgende:
Ik denk ook dat Viola nog voor de nodige scenes gaat zorgen![]()
Van mij mag Bart er wel uit, die zit maar een beetje achter die computer te knutselen, maar verder brengt hij weinig. Hij is té braaf geworden![]()
Heb er best 10 euro voor over hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Voor genoeg geld misschien wel![]()
Misschien moet je dat an hem mailen![]()
Heb inmiddels een nieuw mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Voor genoeg geld misschien wel![]()
Misschien moet je dat an hem mailen![]()
Gert heeft al de hele geluidsstudio opgezet. En hij gaat zo kreeft kokenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee laat Bartje nog even blijven ajb![]()
Laat dan die Gert maar naar huis gaan of Bonnie, die doet ook helemaal niks.
Gert is nog de meest normale van het hele stelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gert heeft al de hele geluidsstudio opgezet. En hij gaat zo kreeft koken![]()
Ik vind hem verder eigenlijk wel een boeiend figuur.![]()
Frank, Bonnie en Viola vind ik niks
Plus hijgt hij zo lekker sexyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gert heeft al de hele geluidsstudio opgezet. En hij gaat zo kreeft koken![]()
Ik vind hem verder eigenlijk wel een boeiend figuur.![]()
Frank, Bonnie en Viola vind ik niks
teamleadquote:
en Monique.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:39 schreef riri het volgende:
[..]
Gert is nog de meest normale van het hele stel
Mickey hoort daar ook bij
gefeli met je Edah boodschappenpakketquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:39 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjj
ik heb een Edah boodschappenpakket
Precies, meest normale dus minste van te verwachtenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:39 schreef riri het volgende:
[..]
Gert is nog de meest normale van het hele stel
Mickey hoort daar ook bij
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eerst even porren in een pizza heb ik pas geleerd![]()
dank jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gefeli met je Edah boodschappenpakket![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik lig hier ook te schudden achter mijn computer
![]()
nope.. geen antwoord meer gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead
Ik wachtte al op je. Heb je nog antwoord gekregen vannacht? Kon niets vinden, dus zal wel niet.
por porquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef cuall het volgende:
Bonnie gaat bellen, maar toetst steeds het verkeerde nummer in![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:39 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjj
ik heb een Edah boodschappenpakket
Erg vreemd ja en jammer, wil nu weleens weten wat ik misdaan heb. Ach typisch he, bij rechtreekse vragen is ze ineens pleitequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. geen antwoord meer gezienVreemd he ?
![]()
Ze heeft gewoon geen vrienden, en doet dus net alsofquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef cuall het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZIt jij achter je computer. Typt dat niet lastig dan?
Over wie gaat het?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Erg vreemd ja en jammer, wil nu weleens weten wat ik misdaan heb. Ach typisch he, bij rechtreekse vragen is ze ineens pleite![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef cuall het volgende:
Ik vind hem wel een chaoot!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef ChantalC het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Joop weet echt veel van koken...
Zou best een keer samen met hem willen koken, lijkt me echt lachen!![]()
Ik begin echt medelijden met haar te krijgen, geef haar alsjeblieft een fles wijn en whiskyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen vrienden, en doet dus net alsof
Maar ze komt vast wel terugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Erg vreemd ja en jammer, wil nu weleens weten wat ik misdaan heb. Ach typisch he, bij rechtreekse vragen is ze ineens pleite![]()
Mag wel hopen dat een van Neerlands topkoks iets van koken weetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef ChantalC het volgende:
Zou best een keer samen met hem willen koken, lijkt me echt lachen!![]()
quote:
Over wie gaat het nou???quote:
Ik denk dat alle tv-koks wel wegwijs zijn in de keukenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef ChantalC het volgende:
Lamaar. Heb geen zin in een berg heisaquote:
Wat heb ik gemistquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. geen antwoord meer gezienVreemd he ?
![]()
wilde gok, Melke, maar wil wel weten wat er nu weer gevraagd is danquote:
Ons eerst nieuwsgierig maken en dan niks meer willen vertellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lamaar. Heb geen zin in een berg heisa![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wilde gok, Melke, maar wil wel weten wat er nu weer gevraagd is dan
wat Snaptnix zegtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jawelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaaaa! Dikke fun!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:45 schreef Snaptnix het volgende:
Mag ik dan mee komen koken, lijkt me inderdaad best leuk![]()
Mail me ff dan TL... Als er iets aan de hand is weet ik ook graag wát er dan aan de hand is... Misschien dat ik eventuele vervolgacties dan beter kan plaatsen...quote:
Kan je doen, maar de posts van gisteren staan niet los van eerdere. Dus of je er echt wijzer van wordt betwijfel ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef Manu82 het volgende:
okee, kan iemand dan even de laatste posts van Melke opzoeken dan kunnen we het zelf uitzoeken
komt er zo aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mail me ff dan TL... Als er iets aan de hand is weet ik ook graag wát er dan aan de hand is... Misschien dat ik eventuele vervolgacties dan beter kan plaatsen...
http://forum.fok.nl/user/history/134423quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef Manu82 het volgende:
okee, kan iemand dan even de laatste posts van Melke opzoeken dan kunnen we het zelf uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |