Ja en die duiven hebben nog steeds trauma's. Ze zijn nog steeds aan het verwerken en kunnen bijna niet meer vliegen......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:17 schreef Bijna35 het volgende:
Alle duiven op de dam.. tralalalie.... tralalala.... Ja die weten hoe het kwam... tralalalie... tralalala
Eten zich dik uit frustratie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:22 schreef Manu82 het volgende:
Ja en die duiven hebben nog steeds trauma's. Ze zijn nog steeds aan het verwerken en kunnen bijna niet meer vliegen......
Alle duifjes op de dam, tralalalie tralala. Ja die weten hoe het kwam...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:15 schreef cuall het volgende:
Gaat Gert vanavond optreden?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:23 schreef bunnyma het volgende:
Mijn hemel......ik heb een hijger op stream 3!!!!!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:23 schreef bunnyma het volgende:
Mijn hemel......ik heb een hijger op stream 3!!!!!
Oooh was het Gert?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:23 schreef Bijna35 het volgende:
Gert loopt wel erg te hijgen daar in die studio... Als dat maar goedgaat
Na al die tijd op FOK te hebben geschreven wilde hij nu een keer zelf in het BB huis.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:25 schreef versabommie het volgende:
Waarom zit Gert erin en niet die ietwat labiele dochters van hem???
ik laat deze inkopper wijslijk aan mij voorbij gaan!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:26 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Na al die tijd op FOK te hebben geschreven wilde hij nu een keer zelf in het BB huis.
Mag helaas niet meer van de redactiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:27 schreef bunnyma het volgende:
Luisteren naar Kelly en Bonnie is het leukste, ben ik al achter![]()
meer, meer, MEER!!!!!!!!quote:
jos,jos,jos,jostibaaaaaaaaaaaaaaaaandquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:29 schreef Bijna35 het volgende:
Gert gooit er zo vast wel een jamsessie uit.
[afbeelding]
Veel in geweest, zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef ChantalC het volgende:
Waarom doet de muziek van Gert me denken aan stamkroegen in de Amsterdamse Jordaan?![]()
wat me weer doet walgen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef ChantalC het volgende:
Waarom doet de muziek van Gert me denken aan stamkroegen in de Amsterdamse Jordaan?![]()
Mij aan zo'n centerparcs avondje in het overdekte centrum.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef ChantalC het volgende:
Nee integendeel... Kroegen met dit soort muziek ga ik echt niet inquote:
om de lieve vrede met ChantalC te bewaren sla ik wederom deze inkopper overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:34 schreef Bijna35 het volgende:
De bodypainter legt nu aan Kelly uit hoe hij haar onder handen gaat nemen vanavond.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:27 schreef bunnyma het volgende:
Maar zij wil wel Chanel erop hebben!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:34 schreef Bijna35 het volgende:
De bodypainter legt nu aan Kelly uit hoe hij haar onder handen gaat nemen vanavond.
Ik hou je niet tegen hoor... Kan er alleen slecht tegen als mensen Kel "aanvallen" op haar transseksuele verleden...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
om de lieve vrede met ChantalC te bewaren sla ik wederom deze inkopper over![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
om de lieve vrede met ChantalC te bewaren sla ik wederom deze inkopper over![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen hoor... Kan er alleen slecht tegen als mensen Kel "aanvallen" op haar zijn transseksuele verleden...
Alleen al dat gesprek over die bodypainting.....hilarisch.quote:
Was idd geweldigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:37 schreef Marrije het volgende:
Kelly houdt niet zo van netkousen, dat mag Monique dan doen... Maar zodra ze hoort wie er netkousen geschilderd hebben gekregen 'oh doe mij dan ook maar netkousen!'
En Violaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:27 schreef bunnyma het volgende:
Pas op jij!quote:
Ja, ik vind ook dat iedereen daar over op moet houden, foutje van de natuur, die ze gelukkig heeft kunnen rechttrekken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:37 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen hoor... Kan er alleen slecht tegen als mensen Kel "aanvallen" op haar transseksuele verleden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |