geen onvertogen woord over Moniquequote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moniek Sluitspier zit ons te dollen met valse telefoonnummers te roepen![]()
Overloper, jij ging voor Viola. Verder vind ik het een grappige aktie van haar hoor.... toevallig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geen onvertogen woord over Monique![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geen onvertogen woord over Monique![]()
![]()
![]()
![]()
Over Viola heb ik vannacht gedroomd, dus die valt inmiddels al weer in de 'gehad' categorie. Nu gaan we voor Monique en aangezien ik nog steeds het meest geboden heb voor een nacht met haar, ziet het ernaar uit dat ik haar krijg!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Overloper, jij ging voor Viola. Verder vind ik het een grappige aktie van haar hoor.... toevallig.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Overloper, jij ging voor Viola.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Over Viola heb ik vannacht gedroomd, dus die valt inmiddels al weer in de 'gehad' categorie. Nu gaan we voor Monique en aangezien ik nog steeds het meest geboden heb voor een nacht met haar, ziet het ernaar uit dat ik haar krijg!
De één of andere leverancier volgens mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:58 schreef Manu82 het volgende:
Wie is er nu binnen
M'n vriendin had gedroomd dat ik vreemd ging met een travestiet en heb me doodgelachen. (volgens haar leek hij ook nog op Pete)quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Over Viola heb ik vannacht gedroomd, dus die valt inmiddels al weer in de 'gehad' categorie. Nu gaan we voor Monique en aangezien ik nog steeds het meest geboden heb voor een nacht met haar, ziet het ernaar uit dat ik haar krijg!
Volgens mij de bodypainter. Die gaat vanavond iemand van de bewoners bodypainten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:59 schreef cuall het volgende:
[..]
De één of andere leverancier volgens mij.
Laat het Monique zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Volgens mij de bodypainter. Die gaat vanavond iemand van de bewoners bodypainten.
Zolang het viola maar niet is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Volgens mij de bodypainter. Die gaat vanavond iemand van de bewoners bodypainten.
Meer voor de hand ligt Kelly ben ik bang. Maar Monique lijkt mij ook een beter plan.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
M'n vriendin had gedroomd dat ik vreemd ging met een travestiet en heb me doodgelachen. (volgens haar leek hij ook nog op Pete)
Geloof dat we iets minder CBB en HBB verslaafd moeten raken
Helemaal top draait het nog niet, maar iig weer een heel stuk beter dan vanmorgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai, de netwerkproblemen weer opgelost?
EIL!quote:
Ja, vond ik ook al, maar komt waarschijnlijk omdat we gisteren de hele dag de streams hadden aan staan en daarna de live uitzending was van CBB en we vinden Pete best cool eigenlijkquote:
Jullie zijn zo knap, dat gaat vast wel goed komen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal top draait het nog niet, maar iig weer een heel stuk beter dan vanmorgen![]()
vergeleken met Lieske is Bonnie zelfs een verademingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
EIL!
Tering wat een heerlijk contrast vergeleke die duffe lieke, of lieske of hoe dat wicht ook heette!
Deze BB is wat mij betreft de beste tot nu toe!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
EIL!
Tering wat een heerlijk contrast vergeleke die duffe lieke, of lieske of hoe dat wicht ook heette!
Deze BB is wat mij betreft de beste tot nu toe!
Vergeleke met Lieske is zelfs Kelly vergelijkbaar met Einstein!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vergeleken met Lieske is Bonnie zelfs een verademing
Hoi lekker ding van me, ik was er gisteren al. Heb je helaas misgelopen...quote:
Nouquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vergeleken met Lieske is Bonnie zelfs een verademing
Ja hoor, gaat prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi lekker ding van me, ik was er gisteren al. Heb je helaas misgelopen...
alles goed met je?
Och Manu, je moet maar denken, ......alles voor het Rode Kruisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef Manu82 het volgende:
Monique was even in de war en gaf een dikke kus aan iemand anders
Ik ben ook blij je weer hier te zien. Ja alles gaat prima, beetje druk maar niet druk genoeg om dit te missen natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima.![]()
Ik ben echt blij dat je er weer bent, met jou ook alles goed
* Manu82 gaat oorpluggen kopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:15 schreef cuall het volgende:
Gaat Gert vanavond optreden?
* ChantalC ziet haar oorpluggen ergens in de Noordzee belanden na een mislukte werppogingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |