quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
* ChantalC denkt aan Roeland... en zijn maatje pink...![]()
![]()
Ik verwacht nog veel van Bonnie, zodra Hummie haar breekt en weer aan de fles krijgt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar mede daarom wil ik haar er zo lang mogelijk inhouden. Samen met Bart zorgt ze toch wel voor het 'hardcore bb gevoel' en om beiden kan je nog wel eens lachen (als is het bij Kelly meestal onbedoeld). Monique is een grote regelaar en vind ik sympathiek overkomen en Gert is ook een interessant figuur en behoorlijk vitaal voor zijn 70 jaar. De rest boeit me niet zo heel erg.
In utreg is Bart toch wel redelijk populair, in rauwkost liet hij toch wel elke week hele leuke tv zien!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:06 schreef Manu82 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of Bart wel door heeft dat hij gewoon een Z-artiest is. Alleen de mensen die destijds BB hebben gevolgd zullen hem nog kennen....
Precies mijn ingevingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Het gezicht van Joop spreekt écht boekdelen....
Hij wil Viola wegsturen volgens mij...
Ja hij zette haar geweldig op haar nummerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Het gezicht van Joop spreekt écht boekdelen....
Hij wil Viola wegsturen volgens mij...
Er gaat écht nog wel een Big Boss komen die gruwelijk in de clinch gaat met Viola hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:09 schreef riri het volgende:
Viola, ga jij nou maar naar huis.....
my god....wat een ongeleid projectiel
Vanaaf om negen uur..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:42 schreef Bijna35 het volgende:
Wanneer komen de BB5 bewoners nou op visite?
Ik meen zoiets te hebben gelezen.
Bonnie, Bonnie, kom je buiten spelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:11 schreef Marrije het volgende:
Ah, het drinken wordt bezorgd.
Nou ik denk dat de rest ook nog wel in opkomst gaat komen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er gaat écht nog wel een Big Boss komen die gruwelijk in de clinch gaat met Viola hoor
Ze zijn niet allemaal zo lay back als Midky. Er komt er vast nog wel één die écht de scepter wil zwaaien... En dan ga ik genieten!![]()
Ze kan niet fuctioneren zonder drank....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef riri het volgende:
Doet die Bonnie eigenlijk wel eens iets?
Ze is daar maar dat is dan ook alles
Hai Dayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Day het volgende:
Hoi luitjes, kom even een half uurtje streamen!
Is het nog een beetje leuk?
Geweldig Joopquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:13 schreef riri het volgende:
hahaha....joop over viola over die sinaasappels....dat doet ze maar in Mexico
Joop had erin moeten zitten. Dan hadden we mooie ruzies tussen die 2 kunnen zienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:14 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Braakhekke over Viola met haar varkenshaas met sinaasappels "Dat doet ze maar in Mexico!"
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:16 schreef ChantalC het volgende:
Joop: Nja dan geef je ze geschifte saus... We zijn toch allemaal geschift!
Dat was inderdaad prachtig geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:16 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Joop had erin moeten zitten. Dan hadden we mooie ruzies tussen die 2 kunnen zien![]()
Volgens mij worden die eerst door de redactie gelezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef ChantalC het volgende:
bewoners@endemol.nl....
zullen we ze gaan mailen?
Doe de groetjes aan Bartjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef ChantalC het volgende:
bewoners@endemol.nl....
zullen we ze gaan mailen?
Dus er wordt gestemd? En dan gaat er iemand uit? Komt er dan een ander in?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:20 schreef VirtualPOM het volgende:
Wie denken jullie trouwens dat de minste stemmen gaat krijgen? Ik weet nu al ZEKER dat Bonnie 1 van de 2 is en ik hoop dat Viola de 2e is...![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dus er wordt gestemd? En dan gaat er iemand uit? Komt er dan een ander in?
(Oh jee wat een vragen)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:22 schreef Snaptnix het volgende:
En vertel hem gelijk even die achterlijke bakkebaarden af te scheren![]()
Ja en voor de betaling geeft hij snel de telefoon aan Mickeyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Joop plundert de hele groenteboer![]()
![]()
![]()
En geeft de telefoon snel aan Micky als het over geld gaat. Maar Micky gaat akkoord met drie tientjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Joop plundert de hele groenteboer![]()
![]()
![]()
Je vind het mooi. Ok kan, smaken verschillenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |