daar ben ik het nog steeds niet over eens!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat iedereen daar over op moet houden, foutje van de natuur, die ze gelukkig heeft kunnen rechttrekken.
Nee viool mag haar waffel wel houden wmb. Ze is wel heerlijk dom, maar ook erg irritant nadrukkelijk aanwezigquote:
Viola vind ik iets minder.quote:
Jou wordt ook niet gevraagd of je het er mee eens bentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
daar ben ik het nog steeds niet over eens!
Inderdaad.... Dat ze nou niet zo'n hoog IQ heeft, heeft niks te maken met de rest... Daar mogen mensen gerust grapjes over maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:39 schreef cuall het volgende:
Ja, ik vind ook dat iedereen daar over op moet houden, foutje van de natuur, die ze gelukkig heeft kunnen rechttrekken.
sinds wanneer pogen jullie iemands mening hier te bannen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Jou wordt ook niet gevraagd of je het er mee eens bent, als Kelly er maar gelukkig mee is
![]()
Ja ik merk ook dat mijn irritatie level langzaam zijn top bereiktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee viool mag haar waffel wel houden wmb. Ze is wel heerlijk dom, maar ook erg irritant nadrukkelijk aanwezig![]()
Wie ikquote:
Gaat bij jou toch niet lukken, dus ga ik zelfs niet proberenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds wanneer pogen jullie iemands mening hier te bannen?
Als ze er toch gelukkig mee is, daar gaat het toch om. Denk dat het haar een rotzorg is hoe jij erover denkt hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds wanneer pogen jullie iemands mening hier te bannen?
Ik ben het volledig met je eens hoor. En daar valt genoeg over te zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Inderdaad.... Dat ze nou niet zo'n hoog IQ heeft, heeft niks te maken met de rest... Daar mogen mensen gerust grapjes over maken.
Ja met Quincyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:45 schreef Urquhart het volgende:
Is er vanavond nou een feest met bekende artiesten?
Mee eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:39 schreef cuall het volgende:
[..]
dan moet ze er maar niet zo mee te koop lopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze er toch gelukkig mee is, daar gaat het toch om. Denk dat het haar een rotzorg is hoe jij erover denkt hoor.
jamaar dat gaat op voor elke mening over elke bewoner bij elke vorm van bb op fok lijkt me ...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze er toch gelukkig mee is, daar gaat het toch om. Denk dat het haar een rotzorg is hoe jij erover denkt hoor.
* versabommie highfived Manu!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dan moet ze er maar niet zo mee te koop lopen
Ooit bij je opgekomen dat ze er misschien wel mee naar buiten is getreden om begrip voor personen in dezelfde situatie proberen te kweken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dan moet ze er maar niet zo mee te koop lopen
Laat haar gewoon met Patty en Gert-Jan in een gesticht zitten
Viola is een leuk mens hoor. Van de week was ze een paar keer bij Evers staat op... Heel spontaan mens vind ik...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Viola geweldig, ze vermaakt me enorm.
Joh, het is toch juist leuk dat er zulke kleurrijke mensen rondlopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laat haar gewoon met Patty en Gert-Jan in een gesticht zitten
Met het geluid uit kijk ik toch liever naar Lieske, als ik heel eerlijk moet zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Manu82 het volgende:
vergeleken met Lieske is Bonnie zelfs een verademing
dat doet ze dan wel op een verdomd slehcte manier. Met haar narcistische domme egocentrische dragqueenachtige manier zet ze de goedwillende transsexuele gemeenschap in een bevooroordeeld daglicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ooit bij je opgekomen dat ze er misschien wel mee naar buiten is getreden om begrip voor personen in dezelfde situatie proberen te kweken?
Of ze is gewoon een aandachtshoer, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
Ooit bij je opgekomen dat ze er misschien wel mee naar buiten is getreden om begrip voor personen in dezelfde situatie proberen te kweken?
* versabommie highfived Manu nog maar eens voor de notulenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef Manu82 het volgende:
En wat betreft die hele Kelly discussie, vind ik nog steeds dat iedereen haar zoveel mag afzeiken als hij/zij wil. Je kunt misschien nog je twijfels hebben over het Lieske afzeiken en alles, maar iemand die zo overduidelijk bereid is om in de publiciteit te blijven als Kelly mag je wat mij betreft niet genoeg afzeiken. Ze loopt zelfs te koop met haar domheid bij Jensen, dus mogen wij haar afzeiken op andere gronden......
de grens ligt wat mij betreft bij aandachtstrekkende crackhoerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of ze is gewoon een aandachtshoer, dat kan natuurlijk ook.![]()
Manu, ik vind ook dat je over haar IQ en haar gedrag alles mag zeggen, maar we moeten volgens mij niet voortdurend praten over haar transformatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef Manu82 het volgende:
En wat betreft die hele Kelly discussie, vind ik nog steeds dat iedereen haar zoveel mag afzeiken als hij/zij wil. Je kunt misschien nog je twijfels hebben over het Lieske afzeiken en alles, maar iemand die zo overduidelijk bereid is om in de publiciteit te blijven als Kelly mag je wat mij betreft niet genoeg afzeiken. Ze loopt zelfs te koop met haar domheid bij Jensen, dus mogen wij haar afzeiken op andere gronden......
Dat is een feit! Maar ze maakt het voor een hoop anderen wel een stuk makkelijker om ervoor uit te komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:54 schreef versabommie het volgende:
dat doet ze dan wel op een verdomd slehcte manier. Met haar narcistische domme egocentrische dragqueenachtige manier zet ze de goedwillende transsexuele gemeenschap in een bevooroordeeld daglicht.
Dan is ze misschien de verkeerde persoon die daarvoor ingeschakeld is. Vind het best dat ze omgebouwd is, moet ze zelf weten. Maar het blijft gewoon een achterlijk kalf en denk niet dat ze echt een goed uithangbord is voor mensen die in het verkeerde lichaam zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:56 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is een feit! Maar ze maakt het voor een hoop anderen wel een stuk makkelijker om ervoor uit te komen.
* versabommie distantieert zich ff van de uitspraak van Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat als je *** wordt weggehaald dat je verstand meteen meegaat
Ik mag haar ook afzeiken vanwege haar doe-het-zelf doos van de Gamma toch zeker?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:53 schreef Manu82 het volgende:
Kijk Manu....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan is ze misschien de verkeerde persoon die daarvoor ingeschakeld is. Vind het best dat ze omgebouwd is, moet ze zelf weten. Maar het blijft gewoon een achterlijk kalf en denk niet dat ze echt een goed uithangbord is voor mensen die in het verkeerde lichaam zitten.
Je zou bijna denken dat als je *** wordt weggehaald dat je verstand meteen meegaat
* ChantalC denkt aan Roeland... en zijn maatje pink...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef flugeltje het volgende:
En dat ik ooit nog uit een mannenmond zou mogen horen dat verstand idd in de pik ligt opgeslagen....![]()
Tuurlijk, maar mede daarom wil ik haar er zo lang mogelijk inhouden. Samen met Bart zorgt ze toch wel voor het 'hardcore bb gevoel' en om beiden kan je nog wel eens lachen (als is het bij Kelly meestal onbedoeldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Manu, ik vind ook dat je over haar IQ en haar gedrag alles mag zeggen, maar we moeten volgens mij niet voortdurend praten over haar transformatie.
Ik lach me krom om haar domme naieve reacties en zal niet nalaten het hier te posten hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |