Maar ze komt vast wel terugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Erg vreemd ja en jammer, wil nu weleens weten wat ik misdaan heb. Ach typisch he, bij rechtreekse vragen is ze ineens pleite![]()
Mag wel hopen dat een van Neerlands topkoks iets van koken weetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef ChantalC het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Joop weet echt veel van koken...
Zou best een keer samen met hem willen koken, lijkt me echt lachen!![]()
quote:
Over wie gaat het nou???quote:
Ik denk dat alle tv-koks wel wegwijs zijn in de keukenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef ChantalC het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Joop weet echt veel van koken...
Lamaar. Heb geen zin in een berg heisaquote:
Wat heb ik gemistquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. geen antwoord meer gezienVreemd he ?
![]()
wilde gok, Melke, maar wil wel weten wat er nu weer gevraagd is danquote:
Ons eerst nieuwsgierig maken en dan niks meer willen vertellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lamaar. Heb geen zin in een berg heisa![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wilde gok, Melke, maar wil wel weten wat er nu weer gevraagd is dan
wat Snaptnix zegtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jawelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaaaa! Dikke fun!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:45 schreef Snaptnix het volgende:
Mag ik dan mee komen koken, lijkt me inderdaad best leuk![]()
Mail me ff dan TL... Als er iets aan de hand is weet ik ook graag wát er dan aan de hand is... Misschien dat ik eventuele vervolgacties dan beter kan plaatsen...quote:
Kan je doen, maar de posts van gisteren staan niet los van eerdere. Dus of je er echt wijzer van wordt betwijfel ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef Manu82 het volgende:
okee, kan iemand dan even de laatste posts van Melke opzoeken dan kunnen we het zelf uitzoeken
komt er zo aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mail me ff dan TL... Als er iets aan de hand is weet ik ook graag wát er dan aan de hand is... Misschien dat ik eventuele vervolgacties dan beter kan plaatsen...
http://forum.fok.nl/user/history/134423quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef Manu82 het volgende:
okee, kan iemand dan even de laatste posts van Melke opzoeken dan kunnen we het zelf uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |