Als er nou zou staan. Viola zie je niet meer in het huis is het pasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef cuall het volgende:
Viola zie je niet meer in de buurt van Joop![]()
Viel mij ook al opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:26 schreef cuall het volgende:
Viola zie je niet meer in de buurt van Joop![]()
Mooi dat die Shumacher langs komt ken ze gelijk een afspraak maken heeft die nogal wat werk meequote:
Nee, Viola moet blijven!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als er nou zou staan. Viola zie je niet meer in het huis is het pas![]()
Das wel weer waar, maar irriteer me gewoon dood aan haarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, Viola moet blijven!!!
Als er ergens nog vuurwerk vandaan komt is dat van haar
misschien Bonny er eerst uit, maar Viola het liefst als 2equote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, Viola moet blijven!!!
Als er ergens nog vuurwerk vandaan komt is dat van haar
sorry, mailtje is al verstuurdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
Eerst even porren in een pizza heb ik pas geleerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:27 schreef cuall het volgende:
Als ik Joop zo hoor, weet ik weer waarom ik niet van koken hou, en het ook niet kan![]()
Ik erger me ook kapot.... Maar laat haar ajb blijven...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das wel weer waar, maar irriteer me gewoon dood aan haar![]()
Ik heb de pizza van mijn menu geschrapt, die laat ik voortaan bezorgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eerst even porren in een pizza heb ik pas geleerd![]()
Afhankelijk van of ik noodrantsoen heb, doe ik dat ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef cuall het volgende:
Ik heb de pizza van mijn menu geschrapt, die laat ik voortaan bezorgen![]()
Owwww... daar heb je wel een punt ja. Zonder irritaties is het ook niet meer boeiend. Ok laat Viooltje maar blijven dan. Samen met Kelly vormt ze een geweldig komisch duo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik erger me ook kapot.... Maar laat haar ajb blijven...
We weten wat er in BB5 gebeurde toen eerst Tanja en later Chantal en Rob verdwenen....
Het werd saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Ja met recht een kijkje in hun keukenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef riri het volgende:
Als je dit ziet....ik lig zo af en toe krom van het lachen
wat zet dat showbizzwereldje zichzelf toch voor gek
![]()
![]()
![]()
Doet je msn het nog steeds nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb de pizza van mijn menu geschrapt, die laat ik voortaan bezorgen![]()
Voor genoeg geld misschien welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef Manu82 het volgende:
Lieve bewoners,
Zou Bart zijn bakkebaarden willen afscheren?
Nee laat Bartje nog even blijven ajbquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef cuall het volgende:
Ik denk ook dat Viola nog voor de nodige scenes gaat zorgen![]()
Van mij mag Bart er wel uit, die zit maar een beetje achter die computer te knutselen, maar verder brengt hij weinig. Hij is té braaf geworden![]()
Heb er best 10 euro voor over hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Voor genoeg geld misschien wel![]()
Misschien moet je dat an hem mailen![]()
Heb inmiddels een nieuw mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Voor genoeg geld misschien wel![]()
Misschien moet je dat an hem mailen![]()
Gert heeft al de hele geluidsstudio opgezet. En hij gaat zo kreeft kokenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee laat Bartje nog even blijven ajb![]()
Laat dan die Gert maar naar huis gaan of Bonnie, die doet ook helemaal niks.
Gert is nog de meest normale van het hele stelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gert heeft al de hele geluidsstudio opgezet. En hij gaat zo kreeft koken![]()
Ik vind hem verder eigenlijk wel een boeiend figuur.![]()
Frank, Bonnie en Viola vind ik niks
Plus hijgt hij zo lekker sexyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gert heeft al de hele geluidsstudio opgezet. En hij gaat zo kreeft koken![]()
Ik vind hem verder eigenlijk wel een boeiend figuur.![]()
Frank, Bonnie en Viola vind ik niks
teamleadquote:
en Monique.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:39 schreef riri het volgende:
[..]
Gert is nog de meest normale van het hele stel
Mickey hoort daar ook bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |