Jupquote:
Bong!! Niet doen! Het gaat zo hard hier, ik heb er nu 1 opstaan. Posten, lezen, muziek luisteren, is veel teveel voor mij, ik denk terug aan het goede oude BB-loze tijdperkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002] is going else play the [url=http://members.lycos.nl/bong4002/MASTER.MID]DJ[/url
* Stereotomy doet roze en lichtblauwe strikjes in Morwen's schaamhaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel een beetje op je, het valt zelfs melke op en we weten allen dat zij het meeste vergeet![]()
![]()
Ga maar ff door en dan laat ik het je nog wel weten![]()
Gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe baanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
JupWerkte tot 5 dec alleen maar nachtdiensten en zit nu al meer dan een maand in de WW (1maand + 1 week) en heb vanaf maandag over 1 week iets anders
Bij de Dommelsch bierbrouwerij
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hey. er is iets wakker in da HBB house...
Speciaal voor jou: dit muziekje, het is helemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bong!! Niet doen! Het gaat zo hard hier, ik heb er nu 1 opstaan. Posten, lezen, muziek luisteren, is veel teveel voor mij, ik denk terug aan het goede oude BB-loze tijdperkToen was alles veel makkelijker
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:Ik las de TT even verkeerd... dacht dat ik in SEXX beland was
'quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:Ik las de TT even verkeerd... dacht dat ik in SEXX beland was
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:Ik las de TT even verkeerd... dacht dat ik in SEXX beland was
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bong!! Niet doen! Het gaat zo hard hier, ik heb er nu 1 opstaan. Posten, lezen, muziek luisteren, is veel teveel voor mij, ik denk terug aan het goede oude BB-loze tijdperkToen was alles veel makkelijker
![]()
Whahaha, je kan het op verschillende manieren opvatten jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:Ik las de TT even verkeerd... dacht dat ik in SEXX beland was
Wij hebben elkaar he I_doubt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Niemand?
Is er niemand in jouw leven?![]()
Oh Melke toch
hug hug hug [afbeelding]
quote:
Prikkeldraad opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy doet roze en lichtblauwe strikjes in Morwen's schaamhaar
Alleen na werktijdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe baan
Ennuh, niet tveel bierdrinken daar he
Tijd gaat zeker sneller, zo snel, volgens mij ben ik vervroegd aan het krimpen, jaartje of 30 te vroegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter![]()
De tijd gaat steeds sneller, zoef daar gaat ie![]()
Er kan maar een antwoord het goede antwoord zijn:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef melke het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar he I_doubt!Toch?
![]()
![]()
mmmmmm dat zijn de lekkerste schatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx lieverd lekker![]()
![]()
![]()
![]()
en weer een smoked one![]()
quote:
Een triootje met Viola en Bonnie, wie droomt daar nou niet vanquote:
Ik had alleen kleine beeldjes stream opstaan, met geluid uit (vanwege het gesnurk) maar zag beweging en zette het geluid er even bij aan...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde wel rochelen ja, door mijn muziek heen![]()
En, Arliator, het is nu al beuken![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Melke is net Dori (uit Nemo) heeft geen korte-termijn-geheugen![]()
euh.. ik droom daar beslist niet vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een triootje met Viola en Bonnie, wie droomt daar nou niet van
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straks heb je ook de TIMEMACHINEquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter![]()
De tijd gaat steeds sneller, zoef daar gaat ie![]()
behalve jij niemandquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lekker blijven dromen danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. ik droom daar beslist niet van
Trio met Snaptnix en Monique daarentegen.....
www.tvgidsonline.nlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef teamlead het volgende:
heeft iemand trouwens een idee welke film er nu op veronica is (afstandsbediening ligt niet in de buurt..)
Ik lach me dood
Klopt ja, even een tandje sneller schakelen, maar gaat helemaal goed komen, en ik heb doordeweeks om bij te komenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En, Arliator, het is nu al beuken![]()
![]()
Ja... die is echt de lekkerste in dat huis vind ik...quote:
* Manu82 begint onzin te lullen en gaat even over op het bierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Manu dat klinkt niet goed.
Probeer eens wat anders![]()
Jij bent echt te lief voor mijquote:
"I Still know what you did last summer "quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef teamlead het volgende:
heeft iemand trouwens een idee welke film er nu op veronica is (afstandsbediening ligt niet in de buurt..)
Ik lach me dood
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook een beetjequote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
"I Still know what you did last summer "
Heb eindelijk "bonnie kom je buiten spelen" gedownloadquote:
Ja ik ook: nachtmerries.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerder een duivelsuitdrijver vinden danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja ik ook: nachtmerries.![]()
Gillend je bed uitrennen.
Psychische en religieuze hulp zoeken
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent echt te lief voor mij![]()
melke, hijs voor jou![]()
Dat is inderdaad een wereldkunstquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef DaMook het volgende:
Ik heb al 2x in 2 dagen een fipo gehadBest knap
![]()
mag je bij mij wel uithuilen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee moet een horror/thriller voorstellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
thanks
niet bedoeld als comedy zeker?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee moet een horror/thriller voorstellen![]()
* I_doubt volgtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
* Manu82 begint onzin te lullen en gaat even over op het bier
In dezelfde catagorie als Scream... dan weet je het welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* doka neuriet Tabular Bellsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eerder een duivelsuitdrijver vinden dan![]()
eng hoor brrrquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ligt naast je vredespijp, vergis je niet hehquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy graaft hakbijl op![]()
Trustequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
* ALTER-EGO gaat nu toch maar voor de nachtrust...
Welterusten.![]()
quote:
Nee dankje, ik pasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... die is echt de lekkerste in dat huis vind ik...
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten.![]()
Slaap lekkrquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten.![]()
* Foreverblue geeft beertje schouder om bibberend achter weg te kunnen duikenquote:
* Stereotomy stopt de vredespijp in Morwen en steekt hem aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ligt naast je vredespijp, vergis je niet heh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten.![]()
Slaap lekker, drankorgelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten.![]()
volgens mij wel, maar ik kan het natuurlijk mis hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
thanks
niet bedoeld als comedy zeker?
Wel als je de SC eigenlijk niet volgt, maar er elke keer net bent als de nieuwe geopend wordtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een wereldkunst![]()
![]()
Maar ja, jij een trio met die dames? Dat is heel apart, meestal zijn de wezens met een slurfje daarover aan het dromenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Gaan jullie blowen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
quote:
Nu nog wat spannends met die bijl en de sterren zullen exploderen, oorlogen zullen gestaakt worden en Mac Donalds zal eindelijk voldoende vlees tussen een broodje doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy stopt de vredespijp in Morwen en steekt hem aan![]()
![]()
Doet me denken aan "Joanna Dark" in het spel Perfect Darkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... die is echt de lekkerste in dat huis vind ik...
[afbeelding]
Slaap lekker ALTER-EGOquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu nog wat spannends met die bijl en de sterren zullen exploderen, oorlogen zullen gestaakt worden en Mac Donalds zal eindelijk voldoende vlees tussen een broodje doen![]()
Liefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
* Foreverblue] geeft beertje schouder om bibberend achter weg te kunnen duiken[/me]
En warme frites in het bakje stoppenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu nog wat spannends met die bijl en de sterren zullen exploderen, oorlogen zullen gestaakt worden en Mac Donalds zal eindelijk voldoende vlees tussen een broodje doen![]()
Als het maar geen varkens vlees is, ik eet in het geheel geen vlees maar zeker geen varkensvlees behalve tussen broodjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
het enge komt nuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
* schuild weg achter de schouder van Blue
is t enge al weg
Oeps, ik haalde jullie even door elkaar, zal de wijn wel zijn *hips*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
Je verwart me met Do2...
* ALTER-EGO drinkt in het geheel niet.
En eenvoor alle nog wakkeren.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, wordt er alleen maar duf vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik blow in ieder geval niet mee
![]()
Nee... dus blijf nog maar lekker achter mijn schouder zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
* schuild weg achter de schouder van Blue
is t enge al weg
* Stereotomy gebruikt de hakbijl en hakt artistiek het schaamhaar oerwoud van Morwen tot een mooie, dunne letter "M" .... van Morwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
O jee... Melke werkt bij de Mac zeker?quote:
Dat is knap, ik ben er pas als er 5 nieuwe geopend zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel als je de SC eigenlijk niet volgt, maar er elke keer net bent als de nieuwe geopend wordt
euh... roadrunner bedoel jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Kennen jullie de Renkoekoek?
Wij zijn gek van onszelf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik blow in ieder geval niet mee
![]()
Nederlands voor de Roadrunnerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Bibber bibberquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
het enge komt nuDe slechterik zei net iets heel gemeens
![]()
![]()
Heeeeeeeej ze leeft nogquote:
Uhm.... nee zegt me niksquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
ja.. wat dat betreft ben ik net Lieske.. de onzinnigste dingen onthoud ikquote:
Nee, maar de Mac daar spot je niet meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee... Melke werkt bij de Mac zeker?
Hai pareltje, je staat er mooi gekleurd op meidquote:
En dat beest bestaat nog echt ookquote:
Jij mag blijven, mits regelmatig onderhoudquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy gebruikt de hakbijl en hakt artistiek het schaamhaar oerwoud van Morwen tot een mooie, dunne letter "M" .... van Morwen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef teamlead het volgende:
zeg.. ik zag Versabommie hier toch net
Ja, hij kwam hallo (vertaling: burp) zeggen. Daarna niet meer gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef teamlead het volgende:
zeg.. ik zag Versabommie hier toch net
dan:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. wat dat betreft ben ik net Lieske.. de onzinnigste dingen onthoud ik
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy gebruikt de hakbijl en hakt artistiek het schaamhaar oerwoud van Morwen tot een mooie, dunne letter "M" .... van Morwen.![]()
![]()
Het is echt absurd ja zo snelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
Sjééss wat gaat dat nog snel hier.
![]()
Heb ik iets gemist??![]()
Klopt... daarvan weet ik het ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef doka het volgende:
[..]
Was een vraag in De Slimste (Talpa) deze week
en hoeveel weeg jij eigenlijk....?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar de Mac daar spot je niet mee![]()
* blijfd lekker zitten en geeft erquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee... dus blijf nog maar lekker achter mijn schouder zitten
Niets gemist, gewoon de nachtploeg in actiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
![]()
Je bent echt een nachtdiertje geworden he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
* blijfd lekker zitten en geeft eraan blue
![]()
![]()
Halloquote:
teveel begin maar met lezen vanaf topic 1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
![]()
mmmmmm baby.... behave grrrrauwwwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
* blijfd lekker zitten en geeft eraan blue
![]()
![]()
Dat gaat niet misquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
We want the pictures
(+ een mp3-tje met het geluid toen het mis ging
)
Er is werk aan de winkel! dus je moet aan de slagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo![]()
iedereen
ik was gewoon hier, keek tv, ben er niet bij vandaag
met mijn gedachten, beetje pfff uhh hoe zal ik het noemenben idd een spijbelaar
Ja, mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
![]()
Nou, mag wel een keertje hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo![]()
iedereen
Hoezo, waarom niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar de Mac daar spot je niet mee![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai pareltje, je staat er mooi gekleurd op meid![]()
Ahhhhhhhhhh komt wel weer goed joh. Zeker ook naar Veronica gekeken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo![]()
iedereen
Heb een hekel aan ochtendenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent echt een nachtdiertje geworden he?
Wist niet dat panda's 's nachts actief waren![]()
Ja, ik ben toch meer van het conventionele gevoelige beuken typequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat gaat niet misStereo is veels te voorzichtig met me
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb een hekel aan ochtenden
Maar doordeweeks nooit zo laat vanwegen werk.
Anders niet te genieten![]()
Op de ps?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef teamlead het volgende:
Kent iemand hier overigens het spel "Buzz"?
* kijkt voorzichtig om t hoekje kust veiligquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef teamlead het volgende:
Beertje.. kom maar weer tevoorschijn.. tis afgelopen
quote:
ik heb een fiets met een motortje gekocht, misschien kan jij er een regelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
![]()
Gert wordt vader hoorde ik van APK vanmiddag... binnen een paar weken gaat zijn vrouw bevallen, als alles goed gaat.quote:
Nopequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhh komt wel weer goed joh. Zeker ook naar Veronica gekeken?
waar was ie dan?quote:
Ik bedoel Gert TIMMERMANquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gert wordt vader hoorde ik van APK vanmiddag... binnen een paar weken gaat zijn vrouw bevallen, als alles goed gaat.
Maar zo wel weer gaan morgen nog boodschapjes doenquote:
Wat heb je dan gekeken?quote:
Dat gaat nog wat worden hier als BBH echt begint.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niets gemist, gewoon de nachtploeg in actie![]()
joh...quote:
Andere Gert FBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gert wordt vader hoorde ik van APK vanmiddag... binnen een paar weken gaat zijn vrouw bevallen, als alles goed gaat.
Jij valt afquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
65/70 kg, jij? Zoiets vraag je trouwens niet aan n meisje he![]()
nog steeds geen idee...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kent iemand de dame met die muts??? (is een enorme frustratie van me)
[afbeelding]
Wie is ze??
Wil jij nog wat striemen van mij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
Mensen, streams aan!!!!!!!!!!
Whahaha.... wees dan ook duidelijk manquote:
Komt ze weer... Over obsessies gesprokenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kent iemand de dame met die muts??? (is een enorme frustratie van me)
[afbeelding]
Wie is ze??
Serieus? Hoe oud is die man?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is het ook voor kleine kinderen te spelen > 10 jaar?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vanavond bij vrienden gespeeld.. hilarisch.. (en lastiger dan je zou denken)
heb van alles gedaan heb even geen rust in mijn reetquote:
Als ie Rob lief aankijkt mag ie ze vast wel even lenenquote:
Even wachten, lief, ik trek zo wat spannends aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil jij nog wat striemen van mij?![]()
Zeg ik toch ook, ik wordt er gillend wakker vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:48 schreef doka het volgende:
[..]
Komt ze weer... Over obsessies gesproken![]()
Fietsopdracht!!!quote:
hmz.. lijkt me lastig...het valt niet mee hoor.. je hoort 10 seconden van de intro van een nummer en krijgt dan een vraag... zoiets als "in welk jaar overleed deze artiest".. tis dan wel meerkeuze maar als je een nummer van Lennon hoort moet je hem eerst wel maar herkennen en dan ook nog weten wanneer hij overhoop geschoten isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is het ook voor kleine kinderen te spelen > 10 jaar?
Is een obsessie van een jaar of 3quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:48 schreef doka het volgende:
[..]
Komt ze weer... Over obsessies gesproken![]()
Over Hitler ja... nee, daar wordt je niet vrolijk van neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
heb van alles gedaan heb even geen rust in mijn reeten stukje van der untergang gekeken
op canal+ werdt ik ook niet echt vrolijk van![]()
slaap lekker Beertjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:52 schreef lovebear het volgende:
Ik ga nu mn bedje maar in
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Tot morgen
Ja, die was lekker pittigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:50 schreef melke het volgende:
[..]
Fietsopdracht!!!
Ik vond die laatste fietsopdracht trouwens helemaal geweldig...![]()
Slaap lekker, droom fijn (over Pizza's ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:52 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
vrolijk word je er niet van, maar tis wel een topfilm hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Over Hitler ja... nee, daar wordt je niet vrolijk van nee![]()
Maar gelukkig ben je er weer![]()
Slaap lekker beertjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:52 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Een hele dikke en lievequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:52 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Dank je, geen spel voor kinderen < 16 dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. lijkt me lastig...het valt niet mee hoor.. je hoort 10 seconden van de intro van een nummer en krijgt dan een vraag... zoiets als "in welk jaar overleed deze artiest".. tis dan wel meerkeuze maar als je een nummer van Lennon hoort moet je hem eerst wel maar herkennen en dan ook nog weten wanneer hij overhoop geschoten is
Slaap lekker lovebearquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:52 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Was inderdaad wel een topfilm, kreeg zelfs symphatie voor de mens Hitler in die filmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
vrolijk word je er niet van, maar tis wel een topfilm hoor
tenzij het een wonderkind is dat helemaal gek is van muziek: nope...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank je, geen spel voor kinderen < 16 dus
Kijk door die foto van je zie ik dat viool extensions heeft, alles om er mooi uit te zien he, eerst een face lift, nu extensions en gvd het werkt echt wat een mooi wijfquote:
Maar vooral hoe de groep na elkaar toegroeide! Vond ze toen echt heel leuk samenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was inderdaad wel een topfilm, kreeg zelfs symphatie voor de mens Hitler in die film![]()
Fascinerend hoe sommige mensen hun lichaam zo kunnen vernielen dat ze er afzichtelijk uitzien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:52 schreef melke het volgende:
Toch vind ik die Viola lelijk!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kijk door die foto van je zie ik dat viool extensions heeft, alles om er mooi uit te zien he, eerst een face lift, nu extensions en gvd het werkt echt wat een mooi wijf![]()
Slaap lekker meisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:52 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Tot morgen
Heb jij gelukkig geen last van hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Fascinerend hoe sommige mensen hun lichaam zo kunnen vernielen dat ze er afzichtelijk uitzien.
Maareh Gert ligt dus niet te snurken, is het dus Toch moniekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
tenzij het een wonderkind is dat helemaal gek is van muziek: nope...
Heb de film nog niet gezien, maar ben nu wel nieuwsgierig, zeker omdat ik tussen mijn 14de en 18de jaar heel veel boeken heb verslonden over die tijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was inderdaad wel een topfilm, kreeg zelfs symphatie voor de mens Hitler in die film![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook naar bed
Oftewel ik ben er klaar mee voor vandaag, tot straks en slaap lekker alvast allemaal![]()
![]()
Haahhaa, duidelijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
tenzij het een wonderkind is dat helemaal gek is van muziek: nope...
Slaap lekker Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook naar bed
Oftewel ik ben er klaar mee voor vandaag, tot straks en slaap lekker alvast allemaal![]()
![]()
echt een aanraderquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb de film nog niet gezien, maar ben nu wel nieuwsgierig, zeker omdat ik tussen mijn 14de en 18de jaar heel veel boeken heb verslonden over die tijd.
Is echt een aanrader danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb de film nog niet gezien, maar ben nu wel nieuwsgierig, zeker omdat ik tussen mijn 14de en 18de jaar heel veel boeken heb verslonden over die tijd.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maareh Gert ligt dus niet te snurken, is het dus Toch moniek![]()
Dag schatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook naar bed
![]()
Ben ik eigenlijk nog te jong voorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb jij gelukkig geen last van he![]()
![]()
Slaap lekker Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook naar bed
![]()
Je bent weer traag als altijd, hij had er al moeten wezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden hier als BBH echt begint.![]()
Bijna gaan de nieuwe topics er door als op hoogtij BB5 dagen.![]()
Heeft iedereen zo'n kutleven dan??
Maar ik geef het toe. Ik ga ook kijken en als het niveau stijgt stuur ik wel een mailtje naar PcEend dat ie weer kan bléren.![]()
Slaap lekker, Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook naar bed
![]()
Jong en onbedorven nogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk nog te jong voor![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:58 schreef Coos het volgende:
Ik ga nog even met de nachtzuster praten en tot morgen allemaal.![]()
Nu is de vraag, als Monique ligt te snurken, waar komt dat snurkgeluid dan vandaan??? Neus, mond, of toch ergens anders vandaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maareh Gert ligt dus niet te snurken, is het dus Toch moniek![]()
Wat denk je zelf??quote:
Slaap lekker Coosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:58 schreef Coos het volgende:
Kom hé!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:56 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook naar bed
![]()
quote:
Slaap lekker Coosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:58 schreef Coos het volgende:
Nee hoor Coos vraagt alleen maar of je minder dan 60 kilo weegtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:59 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
of het is omdat ze minder dan 90 kilo weegt
Ik stel voor dat we Kim Yong-Il als onze echte leider gaan beschouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Kom hé!
Doe eens beetje normaal.
Wat is dat nu!
Ons grote voorbeeld onze leider: gaat slapen.![]()
quote:
Ik ben overtuigd, ik ga hem binnenkort hurenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
echt een aanraderHet is fantastich verfilmd
![]()
Een glaasje genverquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zou Gert allemaal gebruikt hebben op die Hollandse avond...
Kom je terug als je het niet kunt vinden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Foreverblue het volgende:
Bij afwezigheid van WA dan maar:
Het is GVD alweer 3 uur![]()
Ik ga bedje zoeken... slaap lekker allemaal![]()
Slaap lekker lekker dingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Foreverblue het volgende:
Ja dat zal wel ik heb hem niet helemaal gezien is realiteit hé neergezet in filmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
vrolijk word je er niet van, maar tis wel een topfilm hoor
Stel je haar dan ff voor zonder die face lift.... of nee doe maar niet is te engquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg eens niet van die enge dingen.......![]()
![]()
![]()
Foreverbluequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
Wij, Yolande en Henk zijn ook even weg![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
Heb een Tom Tom Go... ik tik "bed" aan en het komt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom je terug als je het niet kunt vinden?
Slaap lekker, FBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Foreverblue het volgende:
ponys hij was tenslotte in een manegequote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zou Gert allemaal gebruikt hebben op die Hollandse avond...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Foreverblue het volgende:
edit: daar had je het niet over geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Stel je haar dan ff voor zonder die face lift.... of nee doe maar niet is te eng![]()
Tot later Henk en Yolandequote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
GPS werkt niet binnenshuisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb een Tom Tom Go... ik tik "bed" aan en het komt goed![]()
Monique is en blijft er goed uitzienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
edit: daar had je het niet over geloof ik
Moet je tegen Coos doen, het is zijn obsessie. Niet de mijnequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vantussen,veel plezier nog allemaal
en voor straks slaap zacht en droom mooi![]()
bye bye iedereen![]()
![]()
![]()
Poets je tanden stralend wit voordat je naar bed gaatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
bye bye iedereen![]()
![]()
![]()
Slaap lekker pareltje en tot later maar weerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
bye bye iedereen![]()
![]()
![]()
Nou zover (Noord Korea) wil ik niet gaan: Manchester is al een heel eind.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Kim Yong-Il als onze echte leider gaan beschouwen![]()
![]()
Slaap lekker, pareltjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
bye bye iedereen![]()
![]()
![]()
Heb je nog tips over mooi dromen? (techniek om mensen langer te laten blijven, vragen stellen waar ze antwoord op moeten/kunnen geven)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
bye bye iedereen![]()
![]()
![]()
Nou voor Coos dan ook. Bij deze!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je tegen Coos doen, het is zijn obsessie. Niet de mijne![]()
Straal nog even witte parel: want ik zag je amper stralen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
bye bye iedereen![]()
![]()
![]()
Wellus, noemde haar lift en haar extensions in een zinquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
edit: daar had je het niet over geloof ik
Kan er niks aan doen meid, komt wel weer goed, ben nou eenmaal eenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slaap lekker pareltje en tot later maar weer![]()
Hopelijk weer een beetje meerdan nu
![]()
![]()
![]()
Grootste gedeelte van de mensen hier vraagt zich af wat een fipo is. (ik tel dubbel, dus zo kom ik altijd aan het grootste gedeeltequote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef DaMook het volgende:
En uiteraard mis ik weer 3 pagina's
Nu ben ik wel weer optijd voor weer een fipo
ja.. maar ik dacht even dat je Moniquequote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wellus, noemde haar lift en haar extensions in een zin![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Poets je tanden stralend wit voordat je naar bed gaat![]()
![]()
![]()
quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen meid, komt wel weer goed, ben nou eenmaal een
gevoelsmens but i'll be back!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou jij liever dan ik, dus suc6quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zullen we gewoon wakker blijven tot ze weer wakker worden, dat is leuk...
FiPo = First Postquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de mensen hier vraagt zich af wat een fipo is. (ik tel dubbel, dus zo kom ik altijd aan het grootste gedeelte)
Veel plezier en succes toegewenst met wakker blijven dan maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zullen we gewoon wakker blijven tot ze weer wakker worden, dat is leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |