Jupquote:
Bong!! Niet doen! Het gaat zo hard hier, ik heb er nu 1 opstaan. Posten, lezen, muziek luisteren, is veel teveel voor mij, ik denk terug aan het goede oude BB-loze tijdperkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002] is going else play the [url=http://members.lycos.nl/bong4002/MASTER.MID]DJ[/url
* Stereotomy doet roze en lichtblauwe strikjes in Morwen's schaamhaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel een beetje op je, het valt zelfs melke op en we weten allen dat zij het meeste vergeet![]()
![]()
Ga maar ff door en dan laat ik het je nog wel weten![]()
Gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe baanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
JupWerkte tot 5 dec alleen maar nachtdiensten en zit nu al meer dan een maand in de WW (1maand + 1 week) en heb vanaf maandag over 1 week iets anders
Bij de Dommelsch bierbrouwerij
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hey. er is iets wakker in da HBB house...
Speciaal voor jou: dit muziekje, het is helemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bong!! Niet doen! Het gaat zo hard hier, ik heb er nu 1 opstaan. Posten, lezen, muziek luisteren, is veel teveel voor mij, ik denk terug aan het goede oude BB-loze tijdperkToen was alles veel makkelijker
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:Ik las de TT even verkeerd... dacht dat ik in SEXX beland was
'quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:Ik las de TT even verkeerd... dacht dat ik in SEXX beland was
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:Ik las de TT even verkeerd... dacht dat ik in SEXX beland was
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bong!! Niet doen! Het gaat zo hard hier, ik heb er nu 1 opstaan. Posten, lezen, muziek luisteren, is veel teveel voor mij, ik denk terug aan het goede oude BB-loze tijdperkToen was alles veel makkelijker
![]()
Whahaha, je kan het op verschillende manieren opvatten jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:Ik las de TT even verkeerd... dacht dat ik in SEXX beland was
Wij hebben elkaar he I_doubt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Niemand?
Is er niemand in jouw leven?![]()
Oh Melke toch
hug hug hug [afbeelding]
quote:
Prikkeldraad opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy doet roze en lichtblauwe strikjes in Morwen's schaamhaar
Alleen na werktijdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe baan
Ennuh, niet tveel bierdrinken daar he
Tijd gaat zeker sneller, zo snel, volgens mij ben ik vervroegd aan het krimpen, jaartje of 30 te vroegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter![]()
De tijd gaat steeds sneller, zoef daar gaat ie![]()
Er kan maar een antwoord het goede antwoord zijn:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef melke het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar he I_doubt!Toch?
![]()
![]()
mmmmmm dat zijn de lekkerste schatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx lieverd lekker![]()
![]()
![]()
![]()
en weer een smoked one![]()
quote:
Een triootje met Viola en Bonnie, wie droomt daar nou niet vanquote:
Ik had alleen kleine beeldjes stream opstaan, met geluid uit (vanwege het gesnurk) maar zag beweging en zette het geluid er even bij aan...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde wel rochelen ja, door mijn muziek heen![]()
En, Arliator, het is nu al beuken![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Melke is net Dori (uit Nemo) heeft geen korte-termijn-geheugen![]()
euh.. ik droom daar beslist niet vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een triootje met Viola en Bonnie, wie droomt daar nou niet van
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straks heb je ook de TIMEMACHINEquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter![]()
De tijd gaat steeds sneller, zoef daar gaat ie![]()
behalve jij niemandquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lekker blijven dromen danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. ik droom daar beslist niet van
Trio met Snaptnix en Monique daarentegen.....
www.tvgidsonline.nlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef teamlead het volgende:
heeft iemand trouwens een idee welke film er nu op veronica is (afstandsbediening ligt niet in de buurt..)
Ik lach me dood
Klopt ja, even een tandje sneller schakelen, maar gaat helemaal goed komen, en ik heb doordeweeks om bij te komenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En, Arliator, het is nu al beuken![]()
![]()
Ja... die is echt de lekkerste in dat huis vind ik...quote:
* Manu82 begint onzin te lullen en gaat even over op het bierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Manu dat klinkt niet goed.
Probeer eens wat anders![]()
Jij bent echt te lief voor mijquote:
"I Still know what you did last summer "quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef teamlead het volgende:
heeft iemand trouwens een idee welke film er nu op veronica is (afstandsbediening ligt niet in de buurt..)
Ik lach me dood
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook een beetjequote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
"I Still know what you did last summer "
Heb eindelijk "bonnie kom je buiten spelen" gedownloadquote:
Ja ik ook: nachtmerries.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerder een duivelsuitdrijver vinden danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja ik ook: nachtmerries.![]()
Gillend je bed uitrennen.
Psychische en religieuze hulp zoeken
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent echt te lief voor mij![]()
melke, hijs voor jou![]()
Dat is inderdaad een wereldkunstquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef DaMook het volgende:
Ik heb al 2x in 2 dagen een fipo gehadBest knap
![]()
mag je bij mij wel uithuilen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja ik ook: nachtmerries.![]()
Gillend je bed uitrennen.
Psychische en religieuze hulp zoeken
Nee moet een horror/thriller voorstellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
thanks
niet bedoeld als comedy zeker?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee moet een horror/thriller voorstellen![]()
* I_doubt volgtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
* Manu82 begint onzin te lullen en gaat even over op het bier
In dezelfde catagorie als Scream... dan weet je het welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
* doka neuriet Tabular Bellsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eerder een duivelsuitdrijver vinden dan![]()
eng hoor brrrquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ligt naast je vredespijp, vergis je niet hehquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy graaft hakbijl op![]()
Trustequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
* ALTER-EGO gaat nu toch maar voor de nachtrust...
Welterusten.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |