Jupquote:
Bong!! Niet doen! Het gaat zo hard hier, ik heb er nu 1 opstaan. Posten, lezen, muziek luisteren, is veel teveel voor mij, ik denk terug aan het goede oude BB-loze tijdperkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002] is going else play the [url=http://members.lycos.nl/bong4002/MASTER.MID]DJ[/url
* Stereotomy doet roze en lichtblauwe strikjes in Morwen's schaamhaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel een beetje op je, het valt zelfs melke op en we weten allen dat zij het meeste vergeet![]()
![]()
Ga maar ff door en dan laat ik het je nog wel weten![]()
Gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe baanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
JupWerkte tot 5 dec alleen maar nachtdiensten en zit nu al meer dan een maand in de WW (1maand + 1 week) en heb vanaf maandag over 1 week iets anders
Bij de Dommelsch bierbrouwerij
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hey. er is iets wakker in da HBB house...
Speciaal voor jou: dit muziekje, het is helemaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bong!! Niet doen! Het gaat zo hard hier, ik heb er nu 1 opstaan. Posten, lezen, muziek luisteren, is veel teveel voor mij, ik denk terug aan het goede oude BB-loze tijdperkToen was alles veel makkelijker
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:Ik las de TT even verkeerd... dacht dat ik in SEXX beland was
'quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:Ik las de TT even verkeerd... dacht dat ik in SEXX beland was
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:Ik las de TT even verkeerd... dacht dat ik in SEXX beland was
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bong!! Niet doen! Het gaat zo hard hier, ik heb er nu 1 opstaan. Posten, lezen, muziek luisteren, is veel teveel voor mij, ik denk terug aan het goede oude BB-loze tijdperkToen was alles veel makkelijker
![]()
Whahaha, je kan het op verschillende manieren opvatten jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef teamlead het volgende:Ik las de TT even verkeerd... dacht dat ik in SEXX beland was
Wij hebben elkaar he I_doubt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Niemand?
Is er niemand in jouw leven?![]()
Oh Melke toch
hug hug hug [afbeelding]
quote:
Prikkeldraad opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy doet roze en lichtblauwe strikjes in Morwen's schaamhaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |