Nee dankje, ik pasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent echt te lief voor mij![]()
melke, hijs voor jou![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... die is echt de lekkerste in dat huis vind ik...
[afbeelding]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
* ALTER-EGO gaat nu toch maar voor de nachtrust...
Welterusten.![]()
Slaap lekkrquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten.![]()
* Foreverblue geeft beertje schouder om bibberend achter weg te kunnen duikenquote:
* Stereotomy stopt de vredespijp in Morwen en steekt hem aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ligt naast je vredespijp, vergis je niet heh![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten.![]()
Slaap lekker, drankorgelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten.![]()
volgens mij wel, maar ik kan het natuurlijk mis hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
thanks
niet bedoeld als comedy zeker?
Wel als je de SC eigenlijk niet volgt, maar er elke keer net bent als de nieuwe geopend wordtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een wereldkunst![]()
![]()
Maar ja, jij een trio met die dames? Dat is heel apart, meestal zijn de wezens met een slurfje daarover aan het dromenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja ik ook: nachtmerries.![]()
Gillend je bed uitrennen.
Psychische en religieuze hulp zoeken
Gaan jullie blowen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent echt te lief voor mij![]()
melke, hijs voor jou![]()
quote:
Nu nog wat spannends met die bijl en de sterren zullen exploderen, oorlogen zullen gestaakt worden en Mac Donalds zal eindelijk voldoende vlees tussen een broodje doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy stopt de vredespijp in Morwen en steekt hem aan![]()
![]()
Doet me denken aan "Joanna Dark" in het spel Perfect Darkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... die is echt de lekkerste in dat huis vind ik...
[afbeelding]
Slaap lekker ALTER-EGOquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu nog wat spannends met die bijl en de sterren zullen exploderen, oorlogen zullen gestaakt worden en Mac Donalds zal eindelijk voldoende vlees tussen een broodje doen![]()
Liefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
* Foreverblue] geeft beertje schouder om bibberend achter weg te kunnen duiken[/me]
En warme frites in het bakje stoppenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu nog wat spannends met die bijl en de sterren zullen exploderen, oorlogen zullen gestaakt worden en Mac Donalds zal eindelijk voldoende vlees tussen een broodje doen![]()
Als het maar geen varkens vlees is, ik eet in het geheel geen vlees maar zeker geen varkensvlees behalve tussen broodjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
het enge komt nuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
* schuild weg achter de schouder van Blue
is t enge al weg
Oeps, ik haalde jullie even door elkaar, zal de wijn wel zijn *hips*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
Je verwart me met Do2...
* ALTER-EGO drinkt in het geheel niet.
En eenvoor alle nog wakkeren.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, wordt er alleen maar duf vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik blow in ieder geval niet mee
![]()
Nee... dus blijf nog maar lekker achter mijn schouder zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
* schuild weg achter de schouder van Blue
is t enge al weg
* Stereotomy gebruikt de hakbijl en hakt artistiek het schaamhaar oerwoud van Morwen tot een mooie, dunne letter "M" .... van Morwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
O jee... Melke werkt bij de Mac zeker?quote:
Dat is knap, ik ben er pas als er 5 nieuwe geopend zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel als je de SC eigenlijk niet volgt, maar er elke keer net bent als de nieuwe geopend wordt
euh... roadrunner bedoel jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Kennen jullie de Renkoekoek?
Wij zijn gek van onszelf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik blow in ieder geval niet mee
![]()
Nederlands voor de Roadrunnerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Bibber bibberquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
het enge komt nuDe slechterik zei net iets heel gemeens
![]()
![]()
Heeeeeeeej ze leeft nogquote:
Uhm.... nee zegt me niksquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
ja.. wat dat betreft ben ik net Lieske.. de onzinnigste dingen onthoud ikquote:
Nee, maar de Mac daar spot je niet meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee... Melke werkt bij de Mac zeker?
Hai pareltje, je staat er mooi gekleurd op meidquote:
En dat beest bestaat nog echt ookquote:
Jij mag blijven, mits regelmatig onderhoudquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy gebruikt de hakbijl en hakt artistiek het schaamhaar oerwoud van Morwen tot een mooie, dunne letter "M" .... van Morwen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef teamlead het volgende:
zeg.. ik zag Versabommie hier toch net
Ja, hij kwam hallo (vertaling: burp) zeggen. Daarna niet meer gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef teamlead het volgende:
zeg.. ik zag Versabommie hier toch net
dan:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. wat dat betreft ben ik net Lieske.. de onzinnigste dingen onthoud ik
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy gebruikt de hakbijl en hakt artistiek het schaamhaar oerwoud van Morwen tot een mooie, dunne letter "M" .... van Morwen.![]()
![]()
Het is echt absurd ja zo snelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
Sjééss wat gaat dat nog snel hier.
![]()
Heb ik iets gemist??![]()
Klopt... daarvan weet ik het ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef doka het volgende:
[..]
Was een vraag in De Slimste (Talpa) deze week
en hoeveel weeg jij eigenlijk....?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar de Mac daar spot je niet mee![]()
* blijfd lekker zitten en geeft erquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee... dus blijf nog maar lekker achter mijn schouder zitten
Niets gemist, gewoon de nachtploeg in actiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
![]()
Je bent echt een nachtdiertje geworden he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
* blijfd lekker zitten en geeft eraan blue
![]()
![]()
Halloquote:
teveel begin maar met lezen vanaf topic 1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
![]()
mmmmmm baby.... behave grrrrauwwwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
* blijfd lekker zitten en geeft eraan blue
![]()
![]()
Dat gaat niet misquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
We want the pictures
(+ een mp3-tje met het geluid toen het mis ging
)
Er is werk aan de winkel! dus je moet aan de slagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo![]()
iedereen
ik was gewoon hier, keek tv, ben er niet bij vandaag
met mijn gedachten, beetje pfff uhh hoe zal ik het noemenben idd een spijbelaar
Ja, mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
![]()
Nou, mag wel een keertje hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo![]()
iedereen
ik was gewoon hier, keek tv, ben er niet bij vandaag
met mijn gedachten, beetje pfff uhh hoe zal ik het noemenben idd een spijbelaar
Hoezo, waarom niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar de Mac daar spot je niet mee![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai pareltje, je staat er mooi gekleurd op meid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |