het enge komt nuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
* schuild weg achter de schouder van Blue
is t enge al weg
Oeps, ik haalde jullie even door elkaar, zal de wijn wel zijn *hips*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
Je verwart me met Do2...
* ALTER-EGO drinkt in het geheel niet.
En eenvoor alle nog wakkeren.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu nog wat spannends met die bijl en de sterren zullen exploderen, oorlogen zullen gestaakt worden en Mac Donalds zal eindelijk voldoende vlees tussen een broodje doen![]()
Ik ook niet, wordt er alleen maar duf vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik blow in ieder geval niet mee
![]()
Nee... dus blijf nog maar lekker achter mijn schouder zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
* schuild weg achter de schouder van Blue
is t enge al weg
* Stereotomy gebruikt de hakbijl en hakt artistiek het schaamhaar oerwoud van Morwen tot een mooie, dunne letter "M" .... van Morwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu nog wat spannends met die bijl en de sterren zullen exploderen, oorlogen zullen gestaakt worden en Mac Donalds zal eindelijk voldoende vlees tussen een broodje doen![]()
O jee... Melke werkt bij de Mac zeker?quote:
Dat is knap, ik ben er pas als er 5 nieuwe geopend zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel als je de SC eigenlijk niet volgt, maar er elke keer net bent als de nieuwe geopend wordt
euh... roadrunner bedoel jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Kennen jullie de Renkoekoek?
Wij zijn gek van onszelf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik blow in ieder geval niet mee
![]()
Nederlands voor de Roadrunnerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
Bibber bibberquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
het enge komt nuDe slechterik zei net iets heel gemeens
![]()
![]()
Heeeeeeeej ze leeft nogquote:
Uhm.... nee zegt me niksquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
ja.. wat dat betreft ben ik net Lieske.. de onzinnigste dingen onthoud ikquote:
Nee, maar de Mac daar spot je niet meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jee... Melke werkt bij de Mac zeker?
Hai pareltje, je staat er mooi gekleurd op meidquote:
En dat beest bestaat nog echt ookquote:
Jij mag blijven, mits regelmatig onderhoudquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy gebruikt de hakbijl en hakt artistiek het schaamhaar oerwoud van Morwen tot een mooie, dunne letter "M" .... van Morwen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef teamlead het volgende:
zeg.. ik zag Versabommie hier toch net
Ja, hij kwam hallo (vertaling: burp) zeggen. Daarna niet meer gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef teamlead het volgende:
zeg.. ik zag Versabommie hier toch net
dan:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. wat dat betreft ben ik net Lieske.. de onzinnigste dingen onthoud ik
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy gebruikt de hakbijl en hakt artistiek het schaamhaar oerwoud van Morwen tot een mooie, dunne letter "M" .... van Morwen.![]()
![]()
Het is echt absurd ja zo snelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
Sjééss wat gaat dat nog snel hier.
![]()
Heb ik iets gemist??![]()
Klopt... daarvan weet ik het ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef doka het volgende:
[..]
Was een vraag in De Slimste (Talpa) deze week
en hoeveel weeg jij eigenlijk....?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar de Mac daar spot je niet mee![]()
* blijfd lekker zitten en geeft erquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee... dus blijf nog maar lekker achter mijn schouder zitten
Niets gemist, gewoon de nachtploeg in actiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
![]()
Je bent echt een nachtdiertje geworden he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
* blijfd lekker zitten en geeft eraan blue
![]()
![]()
Halloquote:
teveel begin maar met lezen vanaf topic 1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
![]()
mmmmmm baby.... behave grrrrauwwwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
* blijfd lekker zitten en geeft eraan blue
![]()
![]()
Dat gaat niet misquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
We want the pictures
(+ een mp3-tje met het geluid toen het mis ging
)
Er is werk aan de winkel! dus je moet aan de slagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo![]()
iedereen
ik was gewoon hier, keek tv, ben er niet bij vandaag
met mijn gedachten, beetje pfff uhh hoe zal ik het noemenben idd een spijbelaar
Ja, mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
![]()
Nou, mag wel een keertje hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo![]()
iedereen
Hoezo, waarom niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar de Mac daar spot je niet mee![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai pareltje, je staat er mooi gekleurd op meid![]()
Ahhhhhhhhhh komt wel weer goed joh. Zeker ook naar Veronica gekeken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo![]()
iedereen
Heb een hekel aan ochtendenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent echt een nachtdiertje geworden he?
Wist niet dat panda's 's nachts actief waren![]()
Ja, ik ben toch meer van het conventionele gevoelige beuken typequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat gaat niet misStereo is veels te voorzichtig met me
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb een hekel aan ochtenden
Maar doordeweeks nooit zo laat vanwegen werk.
Anders niet te genieten![]()
Op de ps?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef teamlead het volgende:
Kent iemand hier overigens het spel "Buzz"?
* kijkt voorzichtig om t hoekje kust veiligquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef teamlead het volgende:
Beertje.. kom maar weer tevoorschijn.. tis afgelopen
quote:
ik heb een fiets met een motortje gekocht, misschien kan jij er een regelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
![]()
Gert wordt vader hoorde ik van APK vanmiddag... binnen een paar weken gaat zijn vrouw bevallen, als alles goed gaat.quote:
Nopequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhh komt wel weer goed joh. Zeker ook naar Veronica gekeken?
waar was ie dan?quote:
Ik bedoel Gert TIMMERMANquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gert wordt vader hoorde ik van APK vanmiddag... binnen een paar weken gaat zijn vrouw bevallen, als alles goed gaat.
Maar zo wel weer gaan morgen nog boodschapjes doenquote:
Wat heb je dan gekeken?quote:
Dat gaat nog wat worden hier als BBH echt begint.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niets gemist, gewoon de nachtploeg in actie![]()
joh...quote:
Andere Gert FBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gert wordt vader hoorde ik van APK vanmiddag... binnen een paar weken gaat zijn vrouw bevallen, als alles goed gaat.
Jij valt afquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:44 schreef melke het volgende:
[..]
65/70 kg, jij? Zoiets vraag je trouwens niet aan n meisje he![]()
nog steeds geen idee...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kent iemand de dame met die muts??? (is een enorme frustratie van me)
[afbeelding]
Wie is ze??
Wil jij nog wat striemen van mij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
Mensen, streams aan!!!!!!!!!!
Whahaha.... wees dan ook duidelijk manquote:
Komt ze weer... Over obsessies gesprokenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kent iemand de dame met die muts??? (is een enorme frustratie van me)
[afbeelding]
Wie is ze??
Serieus? Hoe oud is die man?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is het ook voor kleine kinderen te spelen > 10 jaar?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vanavond bij vrienden gespeeld.. hilarisch.. (en lastiger dan je zou denken)
heb van alles gedaan heb even geen rust in mijn reetquote:
Als ie Rob lief aankijkt mag ie ze vast wel even lenenquote:
Even wachten, lief, ik trek zo wat spannends aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil jij nog wat striemen van mij?![]()
Zeg ik toch ook, ik wordt er gillend wakker vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:48 schreef doka het volgende:
[..]
Komt ze weer... Over obsessies gesproken![]()
Fietsopdracht!!!quote:
hmz.. lijkt me lastig...het valt niet mee hoor.. je hoort 10 seconden van de intro van een nummer en krijgt dan een vraag... zoiets als "in welk jaar overleed deze artiest".. tis dan wel meerkeuze maar als je een nummer van Lennon hoort moet je hem eerst wel maar herkennen en dan ook nog weten wanneer hij overhoop geschoten isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is het ook voor kleine kinderen te spelen > 10 jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |