Wil jij nog wat striemen van mij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
Mensen, streams aan!!!!!!!!!!
Whahaha.... wees dan ook duidelijk manquote:
Komt ze weer... Over obsessies gesprokenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
kent iemand de dame met die muts??? (is een enorme frustratie van me)
[afbeelding]
Wie is ze??
Serieus? Hoe oud is die man?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gert wordt vader hoorde ik van APK vanmiddag... binnen een paar weken gaat zijn vrouw bevallen, als alles goed gaat.
Is het ook voor kleine kinderen te spelen > 10 jaar?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vanavond bij vrienden gespeeld.. hilarisch.. (en lastiger dan je zou denken)
heb van alles gedaan heb even geen rust in mijn reetquote:
Als ie Rob lief aankijkt mag ie ze vast wel even lenenquote:
Even wachten, lief, ik trek zo wat spannends aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil jij nog wat striemen van mij?![]()
Zeg ik toch ook, ik wordt er gillend wakker vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:48 schreef doka het volgende:
[..]
Komt ze weer... Over obsessies gesproken![]()
Fietsopdracht!!!quote:
hmz.. lijkt me lastig...het valt niet mee hoor.. je hoort 10 seconden van de intro van een nummer en krijgt dan een vraag... zoiets als "in welk jaar overleed deze artiest".. tis dan wel meerkeuze maar als je een nummer van Lennon hoort moet je hem eerst wel maar herkennen en dan ook nog weten wanneer hij overhoop geschoten isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is het ook voor kleine kinderen te spelen > 10 jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |