Die afghanen willen niks anders... tellen een aantal westerse levens meer als vele van hun?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:19 schreef kLowJow het volgende:
Afghanistan here we come.
Ligt eraan wie er precies het loodje leggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Die afghanen willen niks anders... tellen een aantal westerse levens meer als vele van hun?
Je mist het menselijke aspect. Mensen herhalen, "rechts" niet. Dit had ik niet verwacht van links.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dus rechts wil zichzelf eigenlijk alleen maar herhalen..
Afghanen die ik hier spreek en diegene die ik in de media kon horen, zijn voor de komst van nederlandse troepen. Ik zie geen enkele reden om ze niet te sturen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er precies het loodje leggen..
Maar even serieus, als je het zo zwart-wit stelt natuurlijk niet.
Ik weet het.... en ik ga ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:31 schreef sigme het volgende:
Niks niet! Ik ben nu lekker wakker, expresso'tje op, langzaam komt de kamer wat op temperatuur, liefste de deur uit.
Jij moet naar bed, nachtbraker! Wisseling van de wacht
Bier. Ik heb zo'n beetje dezelfde werktijden als jij, alleen ben ik een late beginner en jij een vroege.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:38 schreef sigme het volgende:
Hoi Waskracht!
Aan het werk of aan het bier?
Het gaat over mijn leaseauto en een andere auto is uitgesloten. Echt een kut-situatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:45 schreef sigme het volgende:
Ik heb echt geen idee. Ik denk dat het over auto van de zaak gaat?
Kan je niet gewoon iemand anders' auto lenen?
Open er geen topic over in WGR.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het gaat over mijn leaseauto en een andere auto is uitgesloten. Echt een kut-situatie.
Maar gelukkig zijn er genoeg "leuke" liedjes op http://www.engeburen.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |