Met zijn hoevelen zijn jullie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef DonnaNonna het volgende:
wij dames
Vrouwen die mee drinken doen het goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Bier.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou graag met een 'd' versierd willen worden.
quote:
MIjn vriendinnen en ikzelf dat zijn er in totaal 6quote:
Zomaar op straat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef OnlineGokker het volgende:
Als je een lekker wijf bent de man gewoon op z'n bek pakken.
En dan ...?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:24 schreef Furious het volgende:
Wauw! Jij hebt echt mooie ogen!
Die zou het wel doen voor mij, maar ik heb dan ook blauwe ogen.
ik ben erg verlegen als ik iemand echt leuk vindquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef Paullus_N het volgende:
lief lachen werkt bij mij.. maarja ik ben zielig.
arrogantie is ook de weg niet (ik beschuldig niemand hoor.. echt).
dan maar het cliché.. wees jezelf
Moet je maar net een cup d hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou graag met een 'd' versierd willen worden.
Jij hebt dus een cup t danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Moet je maar net een cup d hebben![]()
emancipatie hè!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef Triloxigen het volgende:
Vrouwen die versieren zijn brrr...
Een vrouw moet te kennen geven dat ze intresse heeft, laat de man het werk doen
En wat als hij dan ook verlegen isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef Triloxigen het volgende:
Vrouwen die versieren zijn brrr...
Een vrouw moet te kennen geven dat ze intresse heeft, laat de man het werk doen
Bier.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef DonnaNonna het volgende:
En wat als hij dan ook verlegen is![]()
*pakt stoeltjes en gaat op straat zitten met 5 vriendinnen*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:34 schreef Croupouque het volgende:
"Hallo. Ik vind je leuk en zou graag willen dat je op me afstapt en me gaat versieren. Ik ga nu weer daar verderop zitten bij mijn vriendinnen, over 10 minuten verwacht ik je bij mijn tafeltje."
oke ik kom iemand tegen op straat en denk : Tingeling , wat een lekker ding!quote:
je bent niet de enige..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:35 schreef Paullus_N het volgende:
[quote:
ik ben erg verlegen als ik iemand echt leuk vind
Wel een goeie ijsbreker met uitgaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oke ik kom iemand tegen op straat en denk : Tingeling , wat een lekker ding!
En dan zeg ik : Bier?![]()
Je moet wel érg lelijk zijn, wil een man dat bier weigeren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef DonnaNonna het volgende:
gelul, de man mag alsnog de boodschappen uit de auto halen :pquote:
Dan is het tijd dat hij volwassen wordt :pquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:37 schreef Paullus_N het volgende:
uuh.. probeer meerdere woorden te gbruiken als blijk van enige intelligentie
Ik verwacht niks, ik droom erover en dan wordt het ook nietsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:38 schreef Tobbes het volgende:
Ik wil een paar keer net niet krijgen wat ik wel verwacht dat ik krijg. En dan uiteindelijk 3dubbelendwars krijgen wat ik verwachtte.
Ik niet precies, kan je dat misschien uitleggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:38 schreef Paullus_N het volgende:
Volwassen? weet jij wat dat is dan?
je bent bijna net zo hopeloos als mij... of was het ik.. boeie je snapt mequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik verwacht niks, ik droom erover en dan wordt het ook niets
ik wil nu eens aktie!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef AlohaXa het volgende:
Mannen klagen dat ze het initiatief moeten nemen. Het rare is dan ook dat de man vaak de interesse in een vrouw verlies als zij een keer op de versiertoer gaat. Als in "Zo die moet wanhopig zijn".
Maar om terug te komen op je vraag. Zoek oogcontact met een man die je leuk vind en kijk dan blozend weg en doe dan net alsof je stiekem kijkt of de man nog kijkt. Dat vind ik zo lief![]()
'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik verwacht niks, ik droom erover en dan wordt het ook niets
ik wil nu eens aktie!
ergerlijk he? Ik baal dan zo erg van mijzelf dat ik niks durf? Waarom dat is? Bang voor afwijzing of horen dat hij al iemand heeft bv, zelfs als ik zeker weet dat hij dat niet heeft het toch denken.. stommmmmmmquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
je bent bijna net zo hopeloos als mij... of was het ik.. boeie je snapt me
Zou overrompeld zijn als een onbekende vrouw mij zomaar bier aanbood.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ja dat afwijzing deel ken ik maar al te goed. gedachten zijn altijd anders.. de uitkomst ervan ook.. twijfel is [sencuur]quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ergerlijk he? Ik baal dan zo erg van mijzelf dat ik niks durf? Waarom dat is? Bang voor afwijzing of horen dat hij al iemand heeft bv, zelfs als ik zeker weet dat hij dat niet heeft het toch denken.. stommmmmmm![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef Beach het volgende:
Je bent stiekem verliefd op mij he.
Geef maar toe.
Hey als er eenmaal verlegen contact is, dan stap ik erop af. Als het een kwade blik is of rollende ogen zijn, dan houdt het opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]Dat durf en doe ik wel maar verder? Hoe ga je dan verder als hij wel intens naar je kijkt maar niks doet? En ook verlegen teruglacht?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik val niet zo op mannen met een tjador
*bekeek net je fotoalbum even*
stel je voor en raak hem even ergens aan. Gewoon als is het maar even op zijn schouder. 100% raak, mits jij een er een beetje spontaan uit ziet en hij vrijgezel en hetero is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ergerlijk he? Ik baal dan zo erg van mijzelf dat ik niks durf? Waarom dat is? Bang voor afwijzing of horen dat hij al iemand heeft bv, zelfs als ik zeker weet dat hij dat niet heeft het toch denken.. stommmmmmm![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:49 schreef YoopY het volgende:
sjees... als je een man was zou ik zeggen: loser...
In een kroeg zal dit prima gaan, alleen niet in de supermarkt bvquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
stel je voor en raak hem even ergens aan. Gewoon als is het maar even op zijn schouder. 100% raak, mits jij een er een beetje spontaan uit ziet en hij vrijgezel en hetero is.
Meteen vol in zijn jodokus pakkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
stel je voor en raak hem even ergens aan. Gewoon als is het maar even op zijn schouder. 100% raak, mits jij een er een beetje spontaan uit ziet en hij vrijgezel en hetero is.
Vraag of hij *willekeurig product* van de bovenste plank afpaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
In een kroeg zal dit prima gaan, alleen niet in de supermarkt bv![]()
Nee, haha, maar je kunt wel even lief je bonuskaart uitlenen ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
In een kroeg zal dit prima gaan, alleen niet in de supermarkt bv![]()
Ik heb besloten om nooit meer te gaan voor een machoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dat mannen niet versierd willen worden geldt alleen voor macho's.
bullshit. Mannen die versierd willen worden zijn mietjes. Ik zou me doodschamen als ik op een feestje ofzo moest vertellen dat ik versierd was door mijn vrouw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
Het leuke is dat vrouwen er waarschijnlijk ook nog mee wegkomen. Stel je voor dat mannen dat eens dedenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Meteen vol in zijn jodokus pakken![]()
![]()
maar er is tegenwoordig emancipatie.. en dat gezeik. dus mag best andersom.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef snoekiesnoek het volgende:
als een meid op mij af zou stappen om mij te versieren zou ik haar hard uitlachen. Welke man wil nu versierd worden door een vrouw? Als de man al niet eens de eerste stap doet, dan is het ook geen echte vent.
In jouw eigen beleving misschien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
haha! Tja............quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik heb besloten om nooit meer te gaan voor een macho![]()
Bekend voor komtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Wow... jij bent echt een bikkel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef snoekiesnoek het volgende:
als een meid op mij af zou stappen om mij te versieren zou ik haar hard uitlachen. Welke man wil nu versierd worden door een vrouw? Als de man al niet eens de eerste stap doet, dan is het ook geen echte vent.
Dat zou bij mij ook wel werken denk ik. Moet het wel een vrouw met klein-verlegen-meisjes uitstraling zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef AlohaXa het volgende:
Mannen klagen dat ze het initiatief moeten nemen. Het rare is dan ook dat de man vaak de interesse in een vrouw verlies als zij een keer op de versiertoer gaat. Als in "Zo die moet wanhopig zijn".
Maar om terug te komen op je vraag. Zoek oogcontact met een man die je leuk vind en kijk dan blozend weg en doe dan net alsof je stiekem kijkt of de man nog kijkt. Dat vind ik zo lief![]()
Is dat zo.. nou je heb van die typjes mannen die kijken de hele avond naar je en durven niets..en zie je ze bijwijzevan die week er op weer..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef Camplo het volgende:
Mannen willen neit versierd worden.
want voel je je dan minderwaardig omdat een meisje je leuk vond?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
bullshit. Mannen die versierd willen worden zijn mietjes. Ik zou me doodschamen als ik op een feestje ofzo moest vertellen dat ik versierd was door mijn vrouw.
Laten we er dan van maken dat ze liet blijken dat ze je leuk vond ofzo, maar versieren? Dat blijft toch iets voor mannen. Net zoals de afwas voor vrouwen isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef Paullus_N het volgende:
maar er is tegenwoordig emancipatie.. en dat gezeik. dus mag best andersom.
(emancipatie is trouwens BS, er klopt geen zak van)
beetje wederzijdse aandacht kan toch geen kwaad? ander praat je tegen een muurquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
haha! Tja............
nouja, er is natuurlijk wel verschil tussen een "macho" en een "watcho"!
Maar ik snap niet wat een man er niet leuk aan kan vinden dat een vrouw een beteje haar best doet om voor hem in de picture te komen. Net alsof wij alles of iedereen meteen in de smiezen hebben....
Als het een beetje de gemiddelde bezopen zaterdagavond is:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef DonnaNonna het volgende:
Ik wil graag wat tips over hoe een vrouw een man versiert, dus geen slingers maar andere tips waar wij dames iets mee kunnen!
Nee ik ben geen slet helaas was ik dat maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Donnanonna, ben jij iemand die om reputatie geeft?
Zou je 't erg vinden van door sommigen als slet aanzien te worden?
psies!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
beetje wederzijdse aandacht kan toch geen kwaad? ander praat je tegen een muur
Idd, zo zie ik het persoonlijk ook, als vrouwen willen versieren, moeten ze het zo regelen dat het lijkt alsof de man nog altijd de initiatief nemer is. Harsh, maar zo werkt de wereld nu eenmaal. Al ken ik wel een aantal meiden die mij mogen versieren hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook wel werken denk ik. Moet het wel een vrouw met klein-verlegen-meisjes uitstraling zijn![]()
Wat ook wel werkt is me iets vragen (de weg, hoe iets werkt of whatever) en dan met grote ogen luisteren naar wat ik te vertellen heb.
In beide gevallen voel ik me dan wel aangemoedigd verder initiatief te nemen.
Je wordt er dan best wel geil van zeg maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook wel werken denk ik. Moet het wel een vrouw met klein-verlegen-meisjes uitstraling zijn
Vlechtjes in doet![]()
Wat ook wel werkt is me iets vragen (de weg, hoe iets werkt of whatever) en dan met grote ogen luisteren naar wat ik te vertellen heb.
Grote ogen meldt![]()
In beide gevallen voel ik me dan wel aangemoedigd verder initiatief te nemen.
Dat vraag je niet aan een dame dat is niet netjes nmlquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe oud ben je DonnaNonna?
gewoon nieuwsgierig
Nope.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een dame dat is niet netjes nml![]()
( ik zeg niks, ik zag deze vraag net al aankomen en schoot in de lach, zegt dit genoeg?)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef GuntherJauch het volgende:
Niet. We willen bier drinken. Oprotten, slet.
maar dat is alleen op maandag-, woensdag en donderdagavond, als we borrel hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef GuntherJauch het volgende:
Nou ik ben niet snel verliefd, maar als ik verliefd ben is het altijd op het eerste gezicht, echt een bliksemschicht die me doet trillen op de benen, en dan een gesprek aangaan met dat onzekere gevoel in mijzelfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef Salsagirl het volgende:
Donna...wel eens geprobeerd het niet als versieren te zien..Je kan toch ook gewoon een gesprek beginnen met iemand die je wel leuk lijkt.. is een leuk begin hoor
En ja beetje flirten wil ook wel werken..beetje oog contact etc
Maar algemeen zijn de jongens je toch wel voor..en beginnen hun daarmee..
Probeer gewoon een normaal gesprekje te voeren. Vooral geen versierzinnen gebruiken, dat werkt averechts. (bij mij tenminste) Mocht hij interesse in je hebben, dan merk je dat vanzelf wel. Signalen? Jullie vrouwen zijn beter in het oppikken van signalen dan wij...dus gebruik je intuitiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Nee ik ben geen slet helaas was ik dat maar![]()
uch, ik wil gewoon geen verkeerde indruk geven dat ik wanhopig ben oid want dat ben ik dus ook niet!
Of bv dat diegene me dan later ziet en denkt sjeeh dat wijf wou mij versieren whahahaha enzo
bah wat een afgang ik wil meer zekerheid en dan pas zeg ik iets
maar wat zijn de signalen dat een man jou ook wil?
Toen ik 21 was dronk ik ook whiskey, maar om jezelf nu saai te noemen? Waar slaat dat nu op? Welke jongen van 21 vind zichzelf nu saai? Ik begin saai te worden en ben 33... van mijn 21e tot mijn 28e heb ik de beste studententijd uit mijn leven gehad, ik zou maar wat van je leven gaan maken als ik jou was. Anders heb je er later spijt van.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:03 schreef Paullus_N het volgende:
waarom zeg je het niet?
ikzelf ben 21. drink whiskey en ben saai. dat is mijn leven.. voor zover ik het laat weten
geef dan iig een richting aan.. bv. tussen de 18 en 25.
Ik ben 32quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:03 schreef Paullus_N het volgende:
waarom zeg je het niet?
ikzelf ben 21. drink whiskey en ben saai. dat is mijn leven.. voor zover ik het laat weten
geef dan iig een richting aan.. bv. tussen de 18 en 25.
Idd mooi gezegd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:06 schreef nightfly het volgende:
[..]
Probeer gewoon een normaal gesprekje te voeren. Vooral geen versierzinnen gebruiken, dat werkt averechts. (bij mij tenminste) Mocht hij interesse in je hebben, dan merk je dat vanzelf wel. Signalen? Jullie vrouwen zijn beter in het oppikken van signalen dan wij...dus gebruik je intuitie![]()
Aanpak verschilt per persoon natuurlijk, maar als een leuke meid mij bv zou vragen of ik een keertje iets met haar wil gaan drinken, dan zou ik niet denken van "goh wat is zij wanhopig, wat een slettebak". Ik zou het juist erg moedig vinden...anyway probeer niet teveel na te denken over je aanpak, maar gewoon ervoor gaan!
Je hebt gelijk ik denk er veels te lang over na zoveel dat ik het echt van alle kanten al bekeken heb en zeker wat er wel niet mis kan gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:06 schreef nightfly het volgende:
[..]
Probeer gewoon een normaal gesprekje te voeren. Vooral geen versierzinnen gebruiken, dat werkt averechts. (bij mij tenminste) Mocht hij interesse in je hebben, dan merk je dat vanzelf wel. Signalen? Jullie vrouwen zijn beter in het oppikken van signalen dan wij...dus gebruik je intuitie![]()
Aanpak verschilt per persoon natuurlijk, maar als een leuke meid mij bv zou vragen of ik een keertje iets met haar wil gaan drinken, dan zou ik niet denken van "goh wat is zij wanhopig, wat een slettebak". Ik zou het juist erg moedig vinden...anyway probeer niet teveel na te denken over je aanpak, maar gewoon ervoor gaan!
Ha, kijk studentenleven! waar als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:07 schreef Paullus_N het volgende:
ik begin net aan mun studentenleven.. dus ik geef het nog even de kans
alles komt goed. en over jezelf oordelen is niet simpel
Hier sluit ik mij bij aan. Moet je alleen wel een normaal gesprek kunnen voeren met een jongen die je heel leuk vind. Ach, oefening baart kunst en wat is er te verliezen in een normaal gesprek?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
Idd mooi gezegd!
Voor je het weet vraagt ie je uit voor een etentje!
Ah kijk, dat is de instelling!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:07 schreef Paullus_N het volgende:
ik begin net aan mun studentenleven.. dus ik geef het nog even de kans
alles komt goed. en over jezelf oordelen is niet simpel
Schaamte voor afwijzing? Hmm...je bent 32...hebt toch al wat meegemaakt? Afwijzing is nooit leuk natuurlijk, maar that´s life. Probeer gewoon "schijt" te hebben. Het leven is te mooi om je druk te maken over wat anderen denken. Suc6!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:08 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik denk er veels te lang over na zoveel dat ik het echt van alle kanten al bekeken heb en zeker wat er wel niet mis kan gaan.
Er is iemand die ik leuk vind maar die woont best wel dichtbij, en ik ben bang als hij me afwijst dat de hele buurt het dan te weten komt, dan schaam ik me dood
Aa, dan zit je wel goed! In betasteden kun je namelijk vele kansen wel vergeten!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:09 schreef Paullus_N het volgende:
Utrech!
Klinkt bekend ja: daarom blijf ik voorlopig even thuis wonen. Volgens mij is dat wel beetje erg offtopic, maar goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:10 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is de instelling!
Dan komt het vast allemaal goed. Zorg in iedergeval dat je veel plezier hebt en doe het wat rustiger aan dan ik gedaan heb, zit je ook niet met een hoge studieschuld omdat je elke dag in de kroeg hing
oke dan bel ik wel aan en zeg ;hallo ik ben smoorverliefd op jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef nightfly het volgende:
[..]
Schaamte voor afwijzing? Hmm...je bent 32...hebt toch al wat meegemaakt? Afwijzing is nooit leuk natuurlijk, maar that´s life. Probeer gewoon "schijt" te hebben. Het leven is te mooi om je druk te maken over wat anderen denken. Suc6!
Iets subtieler graagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oke dan bel ik wel aan en zeg ;hallo ik ben smoorverliefd op je![]()
![]()
Tsja das waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:12 schreef Paullus_N het volgende:
nouja.. offtopic.. je kan als vrouw ook zeggen.. ik los je studie schuld af
Hoezee!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef GuntherJauch het volgende:
Onzin, gewoon maximaal lenen bij de IB, de rente is lager dan de inflatiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:10 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is de instelling!
Dan komt het vast allemaal goed. Zorg in iedergeval dat je veel plezier hebt en doe het wat rustiger aan dan ik gedaan heb, zit je ook niet met een hoge studieschuld omdat je elke dag in de kroeg hing
Dus jij komt iemand tegen en zegt meteen: Hoi, mijn naam is Paullus_N. Ik vind je leuk en uhmm wil je mn studieschuld betalen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:14 schreef Paullus_N het volgende:
das een ander punt.. of ze het willen.
vragen kan altijd
Wat een onzin. Alsof je leven ophoudt na je 30e (ja ik ben net mijn twintiger jaren voorbij).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:13 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm je bent 32, sorry dat ik het zeg, maar dan ligt het versieren toch wel een beetje anders me dunkt.
Ben ik de enige die hier zo tegen aankijkt?
Een meid van 16 die op de versiertoer gaat wordt veel beter geaccepteerd dan een 30+.
Als je echt gaat "versieren" wordt je al snel gezien als een verlepte wijf die wanhopig is naar kindjes en een witte jurk.
In het kort, subtiel zijn en het oogcontact methode lijkt me het beste.
nofi ofcourse
Het is ook anders idquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:13 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm je bent 32, sorry dat ik het zeg, maar dan ligt het versieren toch wel een beetje anders me dunkt.
Een meid van 16 die op de versiertoer gaat wordt veel beter geaccepteerd dan een 30+.
Als je echt gaat "versieren" wordt je al snel gezien als een verlepte wijf die wanhopig is naar kindjes en een witte jurk.
nofi ofcourse
Dat is ook de reden dat ik het niet heel erg vind mocht mn studie een jaartje vertraging oplopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Onzin, gewoon maximaal lenen bij de IB, de rente is lager dan de inflatie, komt toch wel goed als je een baan hebt, daar de aflossing goed te doen is. Ik ben normala anti lenen, maar als je het niet bij de ib doet, ben je een dief van je eigen portomonee!
Zit wat in maar je wilt niet weten hoeveel 30ers gewoon nog lekker aan het rondsletten zijn!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:13 schreef AlohaXa het volgende:
nofi ofcourse
Tis vrijdagnacht: je kunt zo gaan stappen als je wiltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Het is ook anders id
oke de blikken waren er, het gedag zeggen nog niet, wachten op een nieuw moment,
ik haat wachten![]()
Ik kon het wel raden, maar goed..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef Paullus_N het volgende:
neen, zo ben ik niet opgevoed.. en ik stel me dan voor als Paul.. maar dat wist je niet
op straat? ik kan natuurlijk zeggen wat heb jij een gave jas aan bvquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef mvmoock het volgende:
begin met naar hem glimlachen![]()
dan zoon stomme vraag maar wel de opening van vind je het leuk hier ofzo
en probeer dan het gesprek een beetje opgang te houden
Aan het einde als hij het nog niet heeft gevraagd vraag je zijn telefoon nummer of zoiets van ik wil je graag nog een keer spreken ofzo
suc6
niet dat ik zo handig ben hoor (![]()
kijk das best goed advies, niet gelijk erin springen met bijwijze van spreken de trouwring en het boeket in den handquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef mvmoock het volgende:
begin met naar hem glimlachen![]()
dan zoon stomme vraag maar wel de opening van vind je het leuk hier ofzo
en probeer dan het gesprek een beetje opgang te houden
Aan het einde als hij het nog niet heeft gevraagd vraag je zijn telefoon nummer of zoiets van ik wil je graag nog een keer spreken ofzo
suc6
niet dat ik zo handig ben hoor (![]()
Ha, ik wilde net reageren of je dat wel zeker wist van die vlechtjes en grote ogen voordat je op deze (ruim) 30+ er (37, op de dag af) af zou stappen maar dat zit wel goed. Heb zelf al wat langer geleden een vaste relatie gehad en ben nog steeds niet echt op zoek naar iets nieuws vasts maar zal eens uitkijken of er toevallig iets met vlechtjes/grote ogen stiekem mijn kant opkijktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:06 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik ben 32ik had jaren een vaste relatie die is verbroken paar maanden geleden en zodoende ben ik er dus FF uit geweest
-veemarkt- mannen versieren etc
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef Paullus_N het volgende:
en ut is zaterdag ochtendpietje precies is er weer hoor
Zo bedoelde ik het niet. Toen ik 10 was, vond ik 20 jaar oud, nu ben ik ruim 20 en vind ik 60+ pas oud. Maar ik geef gewoon aan dat ik de "angst" van de waarmee de TS veel beter begrijp nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef nightfly het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof je leven ophoudt na je 30e (ja ik ben net mijn twintiger jaren voorbij).
Ik denk idd dat je 1 van de weinigen bent die hier zo tegen aankijkt.
haha idd, op straat is erg precair omdat je meestal elkaar passert en de tijd echt te kort is om te reageren........quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:18 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
op straat? ik kan natuurlijk zeggen wat heb jij een gave jas aan bv![]()
Gij wildebrasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ha, ik wilde net reageren of je dat wel zeker wist van die vlechtjes en grote ogen voordat je op deze (ruim) 30+ er (37, op de dag af) af zou stappen maar dat zit wel goed. Heb zelf al wat langer geleden een vaste relatie gehad en ben nog steeds niet echt op zoek naar iets nieuws vasts maar zal eens uitkijken of er toevallig iets met vlechtjes/grote ogen stiekem mijn kant opkijkt
i did not know. maar het is wel zaterdagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vrijdagnacht. Zaterdagochtend begint om 6:00 pas
Stond laatst ergens een topic over die discussie.... ergens...
Ik wil niet geheel off topic gaan, maar ik baal wel flink dat ik de komende 12 jaar ofzo nog 400 euro in de maand mag betalen aan die IBG vrienden... dat geld had ik veel beter kunnen besteden nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef --H-I-M-- het volgende:
Onzin, gewoon maximaal lenen bij de IB, de rente is lager dan de inflatie, komt toch wel goed als je een baan hebt, daar de aflossing goed te doen is. Ik ben normala anti lenen, maar als je het niet bij de ib doet, ben je een dief van je eigen portomonee!
gelukkig dat je dit zegt want ik wilde eigenlijk in trouwjurk met boeket aan bellen en dan zeggen wil je met me trouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:18 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
kijk das best goed advies, niet gelijk erin springen met bijwijze van spreken de trouwring en het boeket in den hand
neen! niet doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:21 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
gelukkig dat je dit zegt want ik wilde eigenlijk in trouwjurk met boeket aan bellen en dan zeggen wil je met me trouwen
Dit kan nog maanden duren zo...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
haha idd, op straat is erg precair omdat je meestal elkaar passert en de tijd echt te kort is om te reageren........
Maar jij bent nog vrij jong, dus dan zou het helemaal vreemd zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:22 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
neen! niet doendat vind ik zelfs te ver gaan
grapjuhquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:22 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
neen! niet doendat vind ik zelfs te ver gaan
Je moet gewoon een gesprekje aanknopen, hoe knullig je ook begint. Maakt verder niet uit. Neem bijvoorbeeld de supermarkt: je ziet hem iets pakken. Je pakt het ook en vraagt: goh, ga jij ook ... maken? Hij zegt iets terug en je gaat verder shoppen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef DonnaNonna het volgende:
Het is ook anders id
oke de blikken waren er, het gedag zeggen nog niet, wachten op een nieuw moment,
ik haat wachten![]()
Stel je voor een oma aan de deur in trouwjurkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar jij bent nog vrij jong, dus dan zou het helemaal vreemd zijn
Pen en papier op zak. handy voor ff snel mail adres of tel op te penne.. maarja, vrouwen hebben altijd al een tas vol met dat soort spullen:Pquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:23 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Dit kan nog maanden duren zo...
![]()
Die moeten wel snel zijn als ze willen trouwen, want als ze eenmaal tussen 6 plankjes liggen gaat t vrij moeilijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Stel je voor een oma aan de deur in trouwjurk![]()
![]()
Niet dat ik knap ben, maar mag ik proberen, ah ah ah, Dennis pleaaaasequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
Knappe vrouw die mij kan versieren...
Nou ik heb een kans gemist denk ik hij keek heel intens naar mij en ik zei niks, nu moet ik van God voor straf nu al een maand wachten tot ik hem weerziequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef Sport_Life het volgende:
Iig NIET steeds weer de man aanblijven kijken en als de man er dan op eigen initiatief op af stapt ineens niks meer te zeggen hebben...
Tenminste bij mij werkt dat niet. (uit ervaring ja
).
Ok I got your point. Maar zorgen maken over je imago en bang zijn voor roddels lijkt mij meer iets voor pubers. Na 30+ jaar levenservaring mag ik toch hopen dat je in elk geval in hebt gezien dat de mening van anderen er weliswaar toe doet, maar niet je leven mag gaan bepalen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Toen ik 10 was, vond ik 20 jaar oud, nu ben ik ruim 20 en vind ik 60+ pas oud. Maar ik geef gewoon aan dat ik de "angst" van de waarmee de TS veel beter begrijp nu.
Men roddelt nu eenmaal snel.
over je leeftijd zal ik echt niet inzitten. Ook niet over de leeftijd van je partners.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Stel je voor een oma aan de deur in trouwjurk![]()
![]()
Ik heb wel visitekaartjes bij me hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
Pen en papier op zak. handy voor ff snel mail adres of tel op te penne.. maarja, vrouwen hebben altijd al een tas vol met dat soort spullen:P
you go girl!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik heb wel visitekaartjes bij me hoor![]()
Precies! Daarom baal ik ook zo van die onzekerheid! Stel hij vindt me wel leuk en dan gaat deze kans voorbij, ook dat wil ik dus nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:26 schreef nightfly het volgende:
[..]
Ok I got your point. Maar zorgen maken over je imago en bang zijn voor roddels lijkt mij meer iets voor pubers. Na 30+ jaar levenservaring mag ik toch hopen dat je in elk geval in hebt gezien dat de mening van anderen er weliswaar toe doet, maar niet je leven mag gaan bepalen.
Wees gewoon jezelf (I know..cliché). Who knows kom je ooit iemand tegen die jou hartstikke leuk vind en jij hem ook, maar omdat je bang bent voor roddels kan je die kans laten gaan. Zonde toch? Dan liever een blauwtje lopen dan achteraf spijt krijgen.
ok.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:28 schreef Copycat het volgende:
Willen die IB Posters in SES dan wel WGR verder gaan?
Word een beetje moe van die hier totaal nutteloze discussie constant te moeten deleten.
Weet je wat ik doe? Als ik hem tegenkom zeg ik hai!quote:
je weet wat je te doen staat!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:28 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Precies! Daarom baal ik ook zo van die onzekerheid! Stel hij vindt me wel leuk en dan gaat deze kans voorbij, ook dat wil ik dus niet
Zul je net zien dat het dan uiteindelijk tegenvalt: heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:26 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Nou ik heb een kans gemist denk ik hij keek heel intens naar mij en ik zei niks, nu moet ik van God voor straf nu al een maand wachten tot ik hem weerzie![]()
Ik heb het er anders niet meer over hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:28 schreef Copycat het volgende:
Willen die IB Posters in SES dan wel WGR verder gaan?
Word een beetje moe van die hier totaal nutteloze discussie constant te moeten deleten.
Als het voorbestemd is komt het toch wel goed. En je kan het geluk een handje helpen. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:28 schreef DonnaNonna het volgende:
Precies! Daarom baal ik ook zo van die onzekerheid! Stel hij vindt me wel leuk en dan gaat deze kans voorbij, ook dat wil ik dus niet
dat kan.. bij het station helpt het.. heb je iig een "schijnbare" redenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe? Als ik hem tegenkom zeg ik hai!
Ik heb iets voor je!
Geef het kaartje en ren dan keihard weg![]()
Dat is juist het funeste ervan, een maand lang denk je zal ik hem nog tegenkomen? Ergerlijk eigenlijk het verliefd zijn an sich, je zou pas verliefd moeten worden als je zeker weet dat de ander jou ook leuk vindt lolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het dan uiteindelijk tegenvalt: heb ik ook wel eens
[..]
Ik heb het er anders niet meer over hoor
En als ultimetest zou je je extra kunnen laten vallen en dan blijkt hij een dokter te zijn en belt hij op een prive nummer een prive ambulance en in de onderzoekskamer doe jij nog wat genante grapjes en dan vraag hij jou plotseling uit en dan blijkt hij Hugh Grant te zijn en leven jullie happily ever afterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe? Als ik hem tegenkom zeg ik hai!
Ik heb iets voor je!
Geef het kaartje en ren dan keihard weg![]()
hahahaha of ik zeg; oh ik mis de bus doeiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
dat kan.. bij het station helpt het.. heb je iig een "schijnbare" reden
zoals elke vrouw anders is, is dat bij mannen ook zo. dus allemaal andere manieren. ikzelf geloof er niet zo in dat er een perfecte manier is. hij/zij vind je leuk.. is het wederzijds? ja? rustig aan pakkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Als het voorbestemd is komt het toch wel goed. En je kan het geluk een handje helpen. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.
Ik vraag me af wat je met dit topic wilt? Wil je nu daadwerkelijk weten hoe je het beste hem kan versieren of wil je praten over je angst om op hem af te stappen?
En ik had het trouwens ook helemaal niet meer over de IBG?
beiden!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Als het voorbestemd is komt het toch wel goed. En je kan het geluk een handje helpen. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.
Ik vraag me af wat je met dit topic wilt? Wil je nu daadwerkelijk weten hoe je het beste hem kan versieren of wil je praten over je angst om op hem af te stappen?
En ik had het trouwens ook helemaal niet meer over de IBG?
overdrijven is ook een vak hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
En als ultimetest zou je je extra kunnen laten vallen en dan blijkt hij een dokter te zijn en belt hij op een prive nummer een prive ambulance en in de onderzoekskamer doe jij nog wat genante grapjes en dan vraag hij jou plotseling uit en dan blijkt hij Hugh Grant te zijn en leven jullie happily ever after![]()
Ja maar ja, wat doe je eraan hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Dat is juist het funeste ervan, een maand lang denk je zal ik hem nog tegenkomen? Ergerlijk eigenlijk het verliefd zijn an sich, je zou pas verliefd moeten worden als je zeker weet dat de ander jou ook leuk vindt lol
uhuh...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
En als ultimetest zou je je extra kunnen laten vallen en dan blijkt hij een dokter te zijn en belt hij op een prive nummer een prive ambulance en in de onderzoekskamer doe jij nog wat genante grapjes en dan vraag hij jou plotseling uit en dan blijkt hij Hugh Grant te zijn en leven jullie happily ever after![]()
Hugh grantquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
als dit over hugh grant gaat.. anders toppicquote:
Ik ben al overspannen ervan gewordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar ja, wat doe je eraan heJe moet je er eigenlijk gewoon niet zo op focussen vind ik, anders ga je alleen maar lopen stressen enzo
![]()
je bent nooit te laat voor de liefdequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik ben al overspannen ervan gewordenecht, ik kan niet slapen en eten krijg ik niet door mijn keel en dat op mijn leeftijd ,echt te idioot voor woorden
Dan werkt seresta heel goed!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik ben al overspannen ervan gewordenecht, ik kan niet slapen en eten krijg ik niet door mijn keel en dat op mijn leeftijd ,echt te idioot voor woorden
Ik wilde net zeggen, je klinkt als mn zusje die half zo oud is als jijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
die is raak!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef snoekiesnoek het volgende:
zitten die vriendinnen nu bij je op de bank te kijken hoe jij achter de pc zit of zijn die zonder jou op mannenjacht gegaan![]()
Die zijn thuis! maar we hebben het wel eens over dit soort zaken natuurlijk en van hun krijg ik ook geen goede tips, het gewoon doen is voor mij geen optie in deze.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef snoekiesnoek het volgende:
zitten die vriendinnen van jou, DonnaNonna, nu bij je op de bank te kijken hoe jij achter de pc zit of zijn die zonder jou op mannenjacht gegaan![]()
Ach, signalen van de man... Dat laat ik aan oprah over. Elke man is verschillend, wat bij de ene betekent dat hij interesse heeft betekent bij de andere misschien dat hij je enkel als vriendin ziet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Nee ik ben geen slet helaas was ik dat maar![]()
uch, ik wil gewoon geen verkeerde indruk geven dat ik wanhopig ben oid want dat ben ik dus ook niet!
Of bv dat diegene me dan later ziet en denkt sjeeh dat wijf wou mij versieren whahahaha enzo
bah wat een afgang ik wil meer zekerheid en dan pas zeg ik iets
maar wat zijn de signalen dat een man jou ook wil?
je zal het toch moeten doen.. net als ieder ander. ook die gene die je leuk vindquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Die zijn thuis! maar we hebben het wel eens over dit soort zaken natuurlijk en van hun krijg ik ook geen goede tips, het gewoon doen is voor mij geen optie in deze.
Hoezo is het gewoon doen geen optie? Hij zal toch het idee moeten krijgen dat jij een leuke meid bent voordat hij iets richting jou gaat ondernemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef DonnaNonna het volgende:
Die zijn thuis! maar we hebben het wel eens over dit soort zaken natuurlijk en van hun krijg ik ook geen goede tips, het gewoon doen is voor mij geen optie in deze.
staat een pagina terugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
.... chtig hoor.
edit: hoe oud ben je overigens donna?
donna is 32 en het lijkt kortzichtig, maar is eerder ouderwets dat ik er zo overdenk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Vind 'k maar kortzichtig hoor.
32 hé; da 's ongeveer de leeftijd waarop vrouwen 't gemakkelijkst zijn. Iets vroeger gemiddeld.quote:
ouderwets.. ja van vroeger.. vroeger, toen had je geen drempels maar kuilen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
donna is 32 en het lijkt kortzichtig, maar is eerder ouderwets dat ik er zo overdenk.
32quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ach, signalen van de man... Dat laat ik aan oprah over. Elke man is verschillend, wat bij de ene betekent dat hij interesse heeft betekent bij de andere misschien dat hij je enkel als vriendin ziet.
De problemen die jij noemt heeft een man evengoed: zal het wel werken, zal ze me niet afschieten, als ik haar daarna nog tegenkom hoe zal alles dan zijn,... Maar daar mag je niet teveel bij stilstaan. Als er iets negatiefs uit volgt is dat uiteraard spijtig, maar meer ook niet. Terwijl er wel veel positiefs uit kan volgen.
Het is spijtig genoeg zo dat een vrouw die regelmatig mannen versiert sneller als slet bestempelt zal worden dan een man. Wij mogen blijkbaar meer jagen dan jullie.
Snoekiesnoek, ik denk dat het er voor jou om gaat dat je 't gevoel wilt hebben dat jij jouw vrouw gekozen hebt, dat je denkt dat als de vrouw de man versiert heeft, hij een hopeloze stumper is. Vind 'k maar kortzichtig hoor.
je bent te filosofisch johquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het maakt geen reet uit hoe je 't doet.
Waar het om gaat is of een man versierd wil worden.
Of ie je dus leuk vindt, ja ofte nee.
En dat zit 'm weer in hele kleine dingen, waar je geen controle over hebt.
( En misschien zelfs wel omdat je er geen controle over hebt. )
Of spreek ik nu vooral namens mezelf?.
mee eens!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het maakt geen reet uit hoe je 't doet.
Waar het om gaat is of een man versierd wil worden.
Of ie je dus leuk vindt, ja ofte nee.
En dat zit 'm weer in hele kleine dingen, waar je geen controle over hebt.
( En misschien zelfs wel omdat je er geen controle over hebt. )
Of spreek ik nu vooral namens mezelf?.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Te filosofisch? Ik deed niet eens een poging...
als je zou proberen ben je Uber!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Te filosofisch? Ik deed niet eens een poging...
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kostelijk ditquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind dat we haar meer tips moeten geven! Wat ik me net bedacht was dat vrouwen over het algemeen veel beter zijn in het shoppen. Het is een wereld van verschil als ik met een groep jongens naar kleren ga winkelen of met een groep meid.
Jongen: Beetje genant. Ja joh staat je leuk. Ik ga deze proberen. (na één rondje in de hele winkel gelopen te hebben)
Meid: Vol zelfvertrouwen. Bladert als het ware door de kledingrekken. Doet dat prachtige truukje door kleiding die wel leuk bij me passen horizontaal op de rekken te plaatsen. etc. etc.
Nou misschien moet je dat eens proberen! Doe alsof mannen kledingstukken zijn en loop wat rond, bekijk ze en neem er een naar huis!
ik distancieer mij van het idee dat mannen "dingen zijn" wij hebben ook gevoel hoor. maar we zijn wel andersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind dat we haar meer tips moeten geven! Wat ik me net bedacht was dat vrouwen over het algemeen veel beter zijn in het shoppen. Het is een wereld van verschil als ik met een groep jongens naar kleren ga winkelen of met een groep meid.
Jongen: Beetje genant. Ja joh staat je leuk. Ik ga deze proberen. (na één rondje in de hele winkel gelopen te hebben)
Meid: Vol zelfvertrouwen. Bladert als het ware door de kledingrekken. Doet dat prachtige truukje door kleiding die wel leuk bij me passen horizontaal op de rekken te plaatsen. etc. etc.
Nou misschien moet je dat eens proberen! Doe alsof mannen kledingstukken zijn en loop wat rond, bekijk ze en neem er een naar huis!
Oh foei! Tell me more of itquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Voor de ene man zal je je zo ongrijpbaar mogelijk moeten opstellen, voor de andere zal je juist moeten aangeven dat hij je kan krijgen. Voor de ene man zal het aanlokkelijk zijn als je voor zijn ogen een andere man opgeilt, voor de andere man is het een afknapper. Voor de ene man is het geil als jij met je vriendin... Naja je snapt 't wel.
Je kan niet veralgemenen; iedere man is anders. Als je toch algemene tips wilt... Zoek het evenwicht tussen aantrekking en afstoting. Geef hem genoeg zodat hij niet wegloopt maar teweinig om hem te voldoen. Zo trek je hem centimer per centimeter dichter tot je 'm in je val hebt. Put yourself in the picture. Geef hem dingen om over na te denken; gedragingen die (enigszins) dubbelzinnig zijn, laat hem twijfelen. Zorg ervoor dat wanneer jij er niet bent hij onzeker staat ivm hoe het tussen jullie is, maar dat wanneer jij bij hem bent, hij zich goed voelt. Conditionering heet dat dan.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Voor de ene man zal het aanlokkelijk zijn als je voor zijn ogen een andere man opgeilt, voor de andere man is het een afknapper. Voor de ene man is het geil als jij met je vriendin... Naja je snapt 't wel.
Jij bent ook verlegen hoe doe jij dat nou bij een vrouw? Wat zeg jij tegen haar als je haar wilt..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
ik distancieer mij van het idee dat mannen "dingen zijn" wij hebben ook gevoel hoor. maar we zijn wel anders
Maak jezelf dus onmisbaar, maak hem afhakelijk van jouw aanwezigheid en hij doet alles voor.. komt het op neerquote:
Hij heeft deels wel gelijk. Als een man versierd wil worden en er is seksuele aantrekkingskracht hoef jij echt niet meer met een hele trucendoos te komen. Een gesprekje beginnen over koetjes en kalfjes en af en toe je schattigste glimlach tonen is dan al meer dan voldoende. Waarschijnlijk zal hij zelf vervolgens het heft in eigen hand nemen en alsnog de 'grote versierder' uit gaan hangen.quote:
lastig.. verschilt. meestal intresse tonen in dingen waar ik geen verstand van heb.. me als een gentleman gedragen. uuh.. deurtjes openhouden (old school) na een paar keer afspreken (als het lukt) uitnodigen voor een diner.. ik maak een verrukkelijke teryakki Kip.. werkt.. af en toe.. het eerste deel danm de kip is gegarrendeerd succesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:56 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Jij bent ook verlegen hoe doe jij dat nou bij een vrouw? Wat zeg jij tegen haar als je haar wilt..
Haha, dat heb ik ook bij een aantal dames in het verleden gedaan, maar dan met boterkip. Werkt inderdaad super. Maar volgens mij is het probleem de stappen daarvoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef Paullus_N het volgende:
ik maak een verrukkelijke teryakki Kip.. werkt.. af en toe.. het eerste deel danm de kip is gegarrendeerd succes
idd het zover krijgen dat ze langs willen komen is het moeilijkstequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook bij een aantal dames in het verleden gedaan, maar dan met boterkip. Werkt inderdaad super. Maar volgens mij is het probleem de stappen daarvoor.
hmm hij heeft sinds kort nieuwe kleding gekochtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Hij heeft deels wel gelijk. Als een man versierd wil worden en er is seksuele aantrekkingskracht hoef jij echt niet meer met een hele trucendoos te komen. Een gesprekje beginnen over koetjes en kalfjes en af en toe je schattigste glimlach tonen is dan al meer dan voldoende. Waarschijnlijk zal hij zelf vervolgens het heft in eigen hand nemen en alsnog de 'grote versierder' uit gaan hangen.
Het enige wat jij dan nog hoeft te doen is je gewillig naar zijn roversnest laten meevoeren.
haardvuurtje werkt ook voor de sfeerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
idd het zover krijgen dat ze langs willen komen is het moeilijkste
nieuwe kleding betekend niet dat hij geen rovershol heeft hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:04 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
hmm hij heeft sinds kort nieuwe kleding gekocht
weet je, ik ben een vrouw die gewoon echt natuurlijk is in kontakt met mensen, ik speel niet ik fake niks, ik ben echt totaal mezelf op een nette manier!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:56 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
Maak jezelf dus onmisbaar, maak hem afhakelijk van jouw aanwezigheid en hij doet alles voor.. komt het op neer
Maak hem in ieder geval duidelijk dat je hem niet nodig hebt. Mannen die vrouwen willen die overaanhankelijk zijn, zijn onzeker over zichzelf. Elke man die je interesse waard is, wilt een vrouw die weet waar ze voor staat, wat ze wilt, en die ook niet zomaar zal inbinden. Je mag echter ook niet zijn mannelijkheid aantasten: elke man heeft een paar onderwerpen waar hij méér over weet dan jou, zelfs al is dat objectief niet zo. Hem op die gebieden uitdagen is om problemen vragen. Hoe leuk hij je ook vindt, als je denkt dat je het op die gebieden beter weet dan hem, ook al is dat zo, dendert jouw charme naar beneden.quote:
dat angeltje van je maakt je onzeker, dat krijg je nooit helemaal weg. met een beetje moed kan je um wel voor een groot dee camoufleren. onzekerheid is best wel lief.. dus zie het als een pluspuntje mits je het een beetje onder controle hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
weet je, ik ben een vrouw die gewoon echt natuurlijk is in kontakt met mensen, ik speel niet ik fake niks, ik ben echt totaal mezelf op een nette manier!
Eerlijk, ik zal niet liegen over iets, ik ben trouw, aardig, zie er goed uit! vrolijk, heb humor kan over veel dingen meepraten bedoel gewoon te zeggen, dat ik me niet onzeker hoef te voelen!
Ik weet wat ik waard ben, en toch deep inside zit er een angeltje dat zegt
Ja maar....
Daarbij kan ik niet dingen spelen ik wil een natuurlijk kontakt dat is zoals het is zonder een spel te hoeven spelen of ben ik nu naief ofzo?
Waarom gebruik je al die eigenschappen die je nu noemt dan niet? Ik begrijp niet waarom je niet gewoon met hem gaat praten. Je bent tevreden over je uiterlijk, je hebt humor, je kan meepraten, wat kan er dan misgaan eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef DonnaNonna het volgende:Daarbij kan ik niet dingen spelen ik wil een natuurlijk kontakt dat is zoals het is zonder een spel te hoeven spelen of ben ik nu naief ofzo?
Ah. Ik was dus niet de enige die het verband even kwijt was.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
nieuwe kleding betekend niet dat hij geen rovershol heeft hoor
Moed? Vreemd, ik dacht dat ze dat in nederland ook gewoon "alcohol" noemden....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
dat angeltje van je maakt je onzeker, dat krijg je nooit helemaal weg. met een beetje moed kan je um wel voor een groot dee camoufleren. onzekerheid is best wel lief.. dus zie het als een pluspuntje mits je het een beetje onder controle hebt
nope, nationaal dictee niet gevolgdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Moed? Vreemd, ik dacht dat ze dat in nederland ook gewoon "alcohol" noemden....
Wat jij zegt voelt aan als heel juist! Echt helemaal passend bij het menselijk aspect van elkaar liefhebben en relatiegericht..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Maak hem in ieder geval duidelijk dat je hem niet nodig hebt. Mannen die vrouwen willen die overaanhankelijk zijn, zijn onzeker over zichzelf. Elke man die je interesse waard is, wilt een vrouw die weet waar ze voor staat, wat ze wilt, en die ook niet zomaar zal inbinden. Je mag echter ook niet zijn mannelijkheid aantasten: elke man heeft een paar onderwerpen waar hij méér over weet dan jou, zelfs al is dat objectief niet zo. Hem op die gebieden uitdagen is om problemen vragen. Hoe leuk hij je ook vindt, als je denkt dat je het op die gebieden beter weet dan hem, ook al is dat zo, dendert jouw charme naar beneden.
Aanvaard zijn vrienden, familie, huisdieren, hobbys. Een man proberen fundamenteel te veranderen is geen goed idee, dan kan je beter verder zoeken. Kleine aanpassingen kunnen, mettertijd, uiteraard bekomen worden (een relatie is geven en nemen). Als bepaalde aspecten van zijn leven jouw niet interesseren (voetbal), probeer toch een matig enthousiasme te tonen, zonder te liegen. De ideale partner is ook de beste vriendin.
'k Kan nog uren doorgaan, maar ik moest constant oppassen van niet te verglijden van "de man" naar "mij".![]()
zou het niet als spel betitelen. meer als een samenhang van actie en reactie tussen twee mensen. een spel is niet serieus, das voor de lol. een samenspel zou beter zijn.. (ik spreek mezelf enigsinds tegen)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Wat jij zegt voelt aan als heel juist! Echt helemaal passend bij het menselijk aspect van elkaar liefhebben en relatiegericht..
Maar moet ik spelen? Ik kan dat niet en ergens wil ikdit ook niet..vermoeiend en toch weet ik dat je 100% gelijk hebt, ik heb je stukje nu 4 maal gelezen en het is de waarheid, is liefde dan een spel?
Eén van de meest onaantrekkelijke dingen aan een vrouw is wanneer ze duidelijk een toneelstukje opvoert, zich anders voordoet dan ze is. Onnodig vage signalen afgeeft en hard to get speelt wanneer daar geen enkele reden toe is. Directe en oprechte vrouwen zijn het helemaal. Doe maar niet dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Wat jij zegt voelt aan als heel juist! Echt helemaal passend bij het menselijk aspect van elkaar liefhebben en relatiegericht..
Maar moet ik spelen? Ik kan dat niet en ergens wil ikdit ook niet..vermoeiend en toch weet ik dat je 100% gelijk hebt, ik heb je stukje nu 4 maal gelezen en het is de waarheid, is liefde dan een spel?
Dank je! Dacht al bijna dat ik mijzelf moest verloochenen en dat is niet echt mijn stijl moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Eén van de meest onaantrekkelijke dingen aan een vrouw is wanneer ze duidelijk een toneelstukje opvoert, zich anders voordoet dan ze is. Onnodig vage signalen afgeeft en hard to get speelt wanneer daar geen enkele reden toe is. Directe en oprechte vrouwen zijn het helemaal. Doe maar niet dus.
je hoeft niet alles te vertellen, maar wat je verteld moet wel waar zijn natuurlijk. liegen is niet de juiste weg zoals je al zeiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Dank je! Dacht al bijna dat ik mijzelf moest verloochenen en dat is niet echt mijn stijl moet ik zeggen!
Het leven is soms al zwaar genoeg als je dan ook nog moet liegen om je zin te krijgen vind ik geen optie nml!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
je hoeft niet alles te vertellen, maar wat je verteld moet wel waar zijn natuurlijk. liegen is niet de juiste weg zoals je al zei
Liefde is (samen met haat) de diepste, mooiste, meest zingevende emotie die er bestaat. Het is een unieke band tussen twee mensen; zeker geen spel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ja, je moet vooral niet jezelf zijn en je anders voordoen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Dank je! Dacht al bijna dat ik mijzelf moest verloochenen en dat is niet echt mijn stijl moet ik zeggen!
ik snap je volkomen, zei ook.. leigen is niet de juiste weg zoals je zeiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Het leven is soms al zwaar genoeg als je dan ook nog moet liegen om je zin te krijgen vind ik geen optie nml!
En ik vind het extra belastend voor je geestelijk welzijn, snap je mij?
Ik ben eerder van 't type "iets verzwijgen is 't zelfde als liegen"....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
je hoeft niet alles te vertellen, maar wat je verteld moet wel waar zijn natuurlijk. liegen is niet de juiste weg zoals je al zei
zie 1 post hoger voor uitlegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ik ben eerder van 't type "iets verzwijgen is 't zelfde als liegen"....![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:27 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
ik snap je volkomen, zei ook.. leigen is niet de juiste weg zoals je zeiniet alles zeggen is geen liegen.
je mag bijvoorbeeld best verswijgen dat je gootsteen vaak verstopt zit met je blonde (of welke kleur dan ook) lokken. dat zijn dingen die je niet hoeft te vertellen
ik had het over haar.. van je hoofd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]niet iedereen spoelt condooms door de afvoerbak hoor
Ingewikkeld en vermoeiend maar misschien dat dit bij sommige mannen werkt. Pas er wel voor op dat de man niet het gevoel krijgt aan het lijntje gehouden/mee gespeeld te worden, da's voor mij iig een afknapper. Dubbelzinnigheid is leuk tot op zekere hoogte maar als een dame er een sport van lijkt te maken me me onzeker te laten voelen mbt. haar is de lol er snel van af. Ik hoef niet een handgeschreven verklaring maar als er wederzijdse romantische interesse blijkt te zijn wil ik toch wel weten waar ik sta.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Voor de ene man zal je je zo ongrijpbaar mogelijk moeten opstellen, voor de andere zal je juist moeten aangeven dat hij je kan krijgen. Voor de ene man zal het aanlokkelijk zijn als je voor zijn ogen een andere man opgeilt, voor de andere man is het een afknapper. Voor de ene man is het geil als jij met je vriendin... Naja je snapt 't wel.
Je kan niet veralgemenen; iedere man is anders. Als je toch algemene tips wilt... Zoek het evenwicht tussen aantrekking en afstoting. Geef hem genoeg zodat hij niet wegloopt maar teweinig om hem te voldoen. Zo trek je hem centimer per centimeter dichter tot je 'm in je val hebt. Put yourself in the picture. Geef hem dingen om over na te denken; gedragingen die (enigszins) dubbelzinnig zijn, laat hem twijfelen. Zorg ervoor dat wanneer jij er niet bent hij onzeker staat ivm hoe het tussen jullie is, maar dat wanneer jij bij hem bent, hij zich goed voelt. Conditionering heet dat dan.
Ja ik begrijp je wel. Dat van de gootsteen die verstopt geraakt is nu ook niet iets waar hij naar zal informeren denk ik. En zij moet het dan niet vertellen.quote:
gelijk heb je, maar er van uitgaand dat ze iemand ontmoet die ze dus nog niet kent heeft het geen zin om in details te treden over voorgaande relatiesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ja ik begrijp je wel. Dat van de gootsteen die verstopt geraakt is nu ook niet iets waar hij naar zal informeren denk ik. En zij moet het dan niet vertellen.
Maar ik vroeg vroeger 's aan een ex van me "heb jij die jongen gekust" (toen ik me afvroeg of ze met 'n kerel gekust had), zij zei "nee", achteraf bleek dat hij haar gekust had (wat zij lekker toegestaan had, maar ik had gevraagd of zij hem gekust had, niet andersom). Daar moet 'k dan van kotsen![]()
hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
ik had het over haar.. van je hoofd?
waar het hart van vol is, loopt de mond van over
need i say more?
Da 's maar een uitdaging aan jouw adres om desbetreffende Jan-Harrie effe hard te tackelen; kwestie van effe je mannelijkheid te tonen. De befaamde Jean-Harrie test, uitgevonden in frankrijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
alleen om de dame in kwestie aan de arm van één of andere Jan-Harrie aan de horizon te zien verdwijnen
proest Jan harry.......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ingewikkeld en vermoeiend maar misschien dat dit bij sommige mannen werkt. Pas er wel voor op dat de man niet het gevoel krijgt aan het lijntje gehouden/mee gespeeld te worden, da's voor mij iig een afknapper. Dubbelzinnigheid is leuk tot op zekere hoogte maar als een dame er een sport van lijkt te maken me me onzeker te laten voelen mbt. haar is de lol er snel van af. Ik hoef niet een handgeschreven verklaring maar als er wederzijdse romantische interesse blijkt te zijn wil ik toch wel weten waar ik sta.
Dit kan met persoonlijke ervaring te maken hebben: een paar keer meegemaakt dat ik dacht dat er iets moois opbloeide met serieuze potentie, alleen om de dame in kwestie aan de arm van één of andere Jan-Harrie aan de horizon te zien verdwijnen
Plakken jouw condooms vol met haar dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]niet iedereen spoelt condooms door de afvoerbak hoor
op te lossen met de uitvinding tondeuse.. werktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Plakken jouw condooms vol met haar dan?
Precies, even die prehistorische knots uit je achtertuin halen en erop meppen wil nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:34 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Da 's maar een uitdaging aan jouw adres om desbetreffende Jan-Harrie effe hard te tackelen; kwestie van effe je mannelijkheid te tonen. De befaamde Jean-Harrie test, uitgevonden in frankrijk.
Over de rest van je post: op een bepaald moment moet de dubbelzinnigheid stoppen natuurlijk. Het is maar zolang dat je die andere probeert aan te trekken dat het nut heeft. Vanaf dat die andere oprechte interesse heeft, is 't tijd om de val dicht te gooien. Anders loopt de prooi er natuurlijk misschien uit...
een vrouw naar mijn hart. het prehistorische meppen en claimen van vrouwen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Precies, even die prehistorische knots uit je achtertuin halen en erop meppen wil nog wel eens helpen
Ben van nature blablaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Plakken jouw condooms vol met haar dan?
TO MUCH INFO!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ben van nature heel bescheiden behaart op die plaats
echt heel skattig zeg maar![]()
![]()
Waar is die rot-user met zijn "This topic is worthless without pics" - smileys als je hem nodig hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ben van nature heel bescheiden behaart op die plaats
![]()
Vind je? Ik vind 't een leuke wending van 't gesprek...quote:
quote:
hahahahaha goeie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Waar is die rot-user met zijn "This topic is worthless without pics" - smileys als je hem nodig hebt
Liefje dat is maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
een vrouw naar mijn hart. het prehistorische meppen en claimen van vrouwen!![]()
neehoor. ik droom van een jonge dame die ik op het station heb ontmoed.. hoop ik. een fijne droom kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Maarrrrrr je droomt er wel van vannacht wedden?
![]()
zou je dat willen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Maarrrrrr je droomt er wel van vannacht wedden?
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ben van nature blabla
![]()
dan viel het minder opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom heb je 'm ge-edit?
Nou ik vind je best aardig! meen ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Paullus_N het volgende:
maar het ging over het winnen van een mannen hart en niet over lichaams beharing als ik het goed begrepen had.
mannen zijn zeer direct. ik iig wel. moet jij dus niet zijn.. geheel onduidelijk zoals het SBS6 weer bericht nu ook weer niet.. maar den gulde midden weg
Preutsheid zelfs over internetquote:
je weet nooit wie mij hackt enzo toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Preutsheid zelfs over internetKom 's los joh
![]()
als ik over lichaamsbeharing ga beginnen dan loopt het van mijn hoofd aan twee zijden naar beneden naar de tenen. dus.. we gaan die kant niet opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Paullus_N het volgende:
maar het ging over het winnen van een mannen hart en niet over lichaams beharing als ik het goed begrepen had.
mannen zijn zeer direct. ik iig wel. moet jij dus niet zijn.. geheel onduidelijk zoals het SBS6 weer bericht nu ook weer niet.. maar den gulde midden weg
Heb je 'n webcam? Dan is 't tenminste de moeite van je te hacken...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
je weet nooit wie mij hackt enzo toch?![]()
![]()
Was dit je alter-ego dat effe moest antwoorden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
als ik over lichaamsbeharing ga beginnen dan loopt het van mijn hoofd aan twee zijden naar beneden naar de tenen. dus.. we gaan die kant niet op
Jij bent daar wel gevoelig voor? Ik bedoel dan de rivaal neerknuppelen, dat er dames zijn die stiekem met geweld veroverd willen worden weet ik maar ik dacht dat dit soort Neanderthalergedrag eerder afgekeurd werd. Aan de andere kant, ook wel eens (lang geleden) van een meisje dat ik leuk vond gehoord dat ze 't ergens wel leuk zou vinden als twee mannen (ik en haar vriendje) om haar zouden vechten alleen dat ze de uitkomst niet op prijs zou stellen (ik ben vrij groot en, zeker toen, erg sterk).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Precies, even die prehistorische knots uit je achtertuin halen en erop meppen wil nog wel eens helpen
Ik type te langzaamquote:Liefje dat is maar een grapje hoor
ik ben hele aardige jonge man. en dat heb ik me laten vertellen door ander vrouwelijkschoon. die hebben er verstand van blijkbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Nou ik vind je best aardig! meen ik
bedoel..
uuhm.. zoiets. ik heb geen idee hoe vrouwen er tegenover staan tegenwoordig.. goed moment om ff een balletje op te gooien.. snappie?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Was dit je alter-ego dat effe moest antwoorden?
Inderdaad. Een man wil niet eens versierd worden. Vrouwen hebben het rare idee dat mannen eigenlijk ook zo denken als vrouwen maar zich alleen anders voordoen. Nou, nee dus mannen denken totaal niet zoals vrouwen. Vrouwen willen versierd worden, mannen niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij is het zo: als je aantrekkelijk bent, gewoon laten merken dat je zin hebt (en dan niet op een vrouwelijke manier, snappen wij nl. toch niets van) en er wordt wel gehapt. Mannen zijn niet gecompliceerd. Wij willen vrouwen. Punt.
nee ik ben niet het agressieve type.. alleen als het moetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij bent daar wel gevoelig voor? Ik bedoel dan de rivaal neerknuppelen, dat er dames zijn die stiekem met geweld veroverd willen worden weet ik maar ik dacht dat dit soort Neanderthalergedrag eerder afgekeurd werd. Aan de andere kant, ook wel eens (lang geleden) van een meisje dat ik leuk vond gehoord dat ze 't ergens wel leuk zou vinden als twee mannen (ik en haar vriendje) om haar zouden vechten alleen dat ze de uitkomst niet op prijs zou stellen (ik ben vrij groot en, zeker toen, erg sterk).
En dan nog stel ik me altijd voor dat de betwiste dame zich na afloop bezorgd over het bloederige hoopje rivaal ontfermt, mij ondertussen 'jij bruut, ik wil niets meer met je te maken hebben' toebijtend.
Niet dat het niet mijn frustraties zou opluxhten natuurlijk![]()
Edit:
[..]
Ik type te langzaam![]()
oke dan schrijf ik hem een brief met mijn nrquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij is het zo: als je aantrekkelijk bent, gewoon laten merken dat je zin hebt (en dan niet op een vrouwelijke manier, snappen wij nl. toch niets van) en er wordt wel gehapt. Mannen zijn niet gecompliceerd. Wij willen vrouwen. Punt.
tsja, mss een gokje waard, nooit geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oke dan schrijf ik hem een brief met mijn nr
Mannen worden niet versierd, die versieren. Dat de dame de deur wagenwijd opengezet heeft wordt door een tijdens de evolutie ingeslopen cognitief principe volledig verdrongenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef GuntherJauch het volgende:
[..]
Inderdaad. Een man wil niet eens versierd worden. Vrouwen hebben het rare idee dat mannen eigenlijk ook zo denken als vrouwen maar zich alleen anders voordoen. Nou, nee dus mannen denken totaal niet zoals vrouwen. Vrouwen willen versierd worden, mannen niet.
Mijn windows is mijn Godheid die bepaald al van kinds af aan(internetaansluiting) dat een webcam geen goede zaak is voor mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Heb je 'n webcam? Dan is 't tenminste de moeite van je te hacken...
Pakt pijlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
tsja, mss een gokje waard, nooit geschoten is altijd mis
idd, maar laten weten dat een vrouw een man leuk vind is natuurlijk welkom. weten dat iemand in je geïntersseerd is helpt een boelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mannen worden niet versierd, die versieren. Dat de dame de deur wagenwijd opengezet heeft wordt door een tijdens de evolutie ingeslopen cognitief principe volledig verdrongen![]()
Natuurlijk is het leuk als een man sterk isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij bent daar wel gevoelig voor? Ik bedoel dan de rivaal neerknuppelen, dat er dames zijn die stiekem met geweld veroverd willen worden weet ik maar ik dacht dat dit soort Neanderthalergedrag eerder afgekeurd werd. Aan de andere kant, ook wel eens (lang geleden) van een meisje dat ik leuk vond gehoord dat ze 't ergens wel leuk zou vinden als twee mannen (ik en haar vriendje) om haar zouden vechten alleen dat ze de uitkomst niet op prijs zou stellen (ik ben vrij groot en, zeker toen, erg sterk).
En dan nog stel ik me altijd voor dat de betwiste dame zich na afloop bezorgd over het bloederige hoopje rivaal ontfermt, mij ondertussen 'jij bruut, ik wil niets meer met je te maken hebben' toebijtend.
Niet dat het niet mijn frustraties zou opluxhten natuurlijk![]()
Edit:
[..]
Ik type te langzaam![]()
Ach scatje, dat kan ik zó komen regelen hoor; installeer ik ook ineens een paar programma's dat ik zelf kan bepalen wanneer ik kan kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Mijn windows is mijn Godheid die bepaald al van kinds af aan(internetaansluiting) dat een webcam geen goede zaak is voor mij
alles crasht erdoor nml
tijd voor een nieuwe pc of windows ff opnieuw installeren als je pc nog redelijk up-to-date isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Mijn windows is mijn Godheid die bepaald al van kinds af aan(internetaansluiting) dat een webcam geen goede zaak is voor mij
alles crasht erdoor nml
tsja, VNC is zo gedownloadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ach scatje, dat kan ik zó komen regelen hoor; installeer ik ook ineens een paar programma's dat ik zelf kan bepalen wanneer ik kan kijken![]()
illegale windows?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe pc of windows ff opnieuw installeren als je pc nog redelijk up-to-date is
ach soquote:
Geen brieven. Geen smsjes voor je regelmatig irl omgaat. Geen mails.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DonnaNonna het volgende:
oke een briefje wat zet je daar nu in?*goed idee vindt*
is dat zo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ach scatje, dat kan ik zó komen regelen hoor; installeer ik ook ineens een paar programma's dat ik zelf kan bepalen wanneer ik kan kijken![]()
waarom ga je gewoon niet naar toe ( op een woensdag avond ) en vraag je of hij zin heeft om iets mee te gaan drinken.. en mocht hij niet kunnen kan je m altijd nog op vrijdag vragenquote:
He, dat wilde ik net voorstellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
"hoi ik ben die DonnaNonna en vind je wel aardig.. dit is mijn nummer.. bel me en mss kunnen we wat gaan drinken of een filmpje.. net waar je voorkeur voor uit gaat"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DonnaNonna het volgende:
oke een briefje wat zet je daar nu in?*goed idee vindt*
hihi lol ja bvquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef dutchmage het volgende:
[..]
waarom ga je gewoon niet naar toe ( op een woensdag avond ) en vraag je of hij zin heeft om iets mee te gaan drinken.. en mocht hij niet kunnen kan je m altijd nog op vrijdag vragen
wat is daar fout aan dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Geen brieven. Geen smsjes voor je regelmatig irl omgaat. Geen mails.
Inderdaad, briefjes zijn zooo groep 8. 'm Stalken in de supermarkt lijkt me dan toch een beter idee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Geen brieven. Geen smsjes voor je regelmatig irl omgaat. Geen mails.
jij ook al?quote:
wat zou jij doen als je een briefje in je brievenbus krijgt.. van een onbekend iemand met een complete liefdesverklaring, of telefoon nummer...quote:
ja dan kan je altijd vragen waar de aardbeien en de chocolade saus staat.. en of ie daar zin in heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, briefjes zijn zooo groep 8. 'm Stalken in de supermarkt lijkt me dan toch een beter idee.
hahahahahahaaaaaaa lig weer in een deukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, briefjes zijn zooo groep 8. 'm Stalken in de supermarkt lijkt me dan toch een beter idee.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |