een vrouw naar mijn hart. het prehistorische meppen en claimen van vrouwen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Precies, even die prehistorische knots uit je achtertuin halen en erop meppen wil nog wel eens helpen
Ben van nature blablaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Plakken jouw condooms vol met haar dan?
TO MUCH INFO!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ben van nature heel bescheiden behaart op die plaats
echt heel skattig zeg maar![]()
![]()
Waar is die rot-user met zijn "This topic is worthless without pics" - smileys als je hem nodig hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ben van nature heel bescheiden behaart op die plaats
![]()
Vind je? Ik vind 't een leuke wending van 't gesprek...quote:
quote:
hahahahaha goeie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Waar is die rot-user met zijn "This topic is worthless without pics" - smileys als je hem nodig hebt
Liefje dat is maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
een vrouw naar mijn hart. het prehistorische meppen en claimen van vrouwen!![]()
neehoor. ik droom van een jonge dame die ik op het station heb ontmoed.. hoop ik. een fijne droom kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Maarrrrrr je droomt er wel van vannacht wedden?
![]()
zou je dat willen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Maarrrrrr je droomt er wel van vannacht wedden?
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ben van nature blabla
![]()
dan viel het minder opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom heb je 'm ge-edit?
Nou ik vind je best aardig! meen ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Paullus_N het volgende:
maar het ging over het winnen van een mannen hart en niet over lichaams beharing als ik het goed begrepen had.
mannen zijn zeer direct. ik iig wel. moet jij dus niet zijn.. geheel onduidelijk zoals het SBS6 weer bericht nu ook weer niet.. maar den gulde midden weg
Preutsheid zelfs over internetquote:
je weet nooit wie mij hackt enzo toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Preutsheid zelfs over internetKom 's los joh
![]()
als ik over lichaamsbeharing ga beginnen dan loopt het van mijn hoofd aan twee zijden naar beneden naar de tenen. dus.. we gaan die kant niet opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Paullus_N het volgende:
maar het ging over het winnen van een mannen hart en niet over lichaams beharing als ik het goed begrepen had.
mannen zijn zeer direct. ik iig wel. moet jij dus niet zijn.. geheel onduidelijk zoals het SBS6 weer bericht nu ook weer niet.. maar den gulde midden weg
Heb je 'n webcam? Dan is 't tenminste de moeite van je te hacken...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
je weet nooit wie mij hackt enzo toch?![]()
![]()
Was dit je alter-ego dat effe moest antwoorden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
als ik over lichaamsbeharing ga beginnen dan loopt het van mijn hoofd aan twee zijden naar beneden naar de tenen. dus.. we gaan die kant niet op
Jij bent daar wel gevoelig voor? Ik bedoel dan de rivaal neerknuppelen, dat er dames zijn die stiekem met geweld veroverd willen worden weet ik maar ik dacht dat dit soort Neanderthalergedrag eerder afgekeurd werd. Aan de andere kant, ook wel eens (lang geleden) van een meisje dat ik leuk vond gehoord dat ze 't ergens wel leuk zou vinden als twee mannen (ik en haar vriendje) om haar zouden vechten alleen dat ze de uitkomst niet op prijs zou stellen (ik ben vrij groot en, zeker toen, erg sterk).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Precies, even die prehistorische knots uit je achtertuin halen en erop meppen wil nog wel eens helpen
Ik type te langzaamquote:Liefje dat is maar een grapje hoor
ik ben hele aardige jonge man. en dat heb ik me laten vertellen door ander vrouwelijkschoon. die hebben er verstand van blijkbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:45 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Nou ik vind je best aardig! meen ik
bedoel..
uuhm.. zoiets. ik heb geen idee hoe vrouwen er tegenover staan tegenwoordig.. goed moment om ff een balletje op te gooien.. snappie?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Was dit je alter-ego dat effe moest antwoorden?
Inderdaad. Een man wil niet eens versierd worden. Vrouwen hebben het rare idee dat mannen eigenlijk ook zo denken als vrouwen maar zich alleen anders voordoen. Nou, nee dus mannen denken totaal niet zoals vrouwen. Vrouwen willen versierd worden, mannen niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij is het zo: als je aantrekkelijk bent, gewoon laten merken dat je zin hebt (en dan niet op een vrouwelijke manier, snappen wij nl. toch niets van) en er wordt wel gehapt. Mannen zijn niet gecompliceerd. Wij willen vrouwen. Punt.
nee ik ben niet het agressieve type.. alleen als het moetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij bent daar wel gevoelig voor? Ik bedoel dan de rivaal neerknuppelen, dat er dames zijn die stiekem met geweld veroverd willen worden weet ik maar ik dacht dat dit soort Neanderthalergedrag eerder afgekeurd werd. Aan de andere kant, ook wel eens (lang geleden) van een meisje dat ik leuk vond gehoord dat ze 't ergens wel leuk zou vinden als twee mannen (ik en haar vriendje) om haar zouden vechten alleen dat ze de uitkomst niet op prijs zou stellen (ik ben vrij groot en, zeker toen, erg sterk).
En dan nog stel ik me altijd voor dat de betwiste dame zich na afloop bezorgd over het bloederige hoopje rivaal ontfermt, mij ondertussen 'jij bruut, ik wil niets meer met je te maken hebben' toebijtend.
Niet dat het niet mijn frustraties zou opluxhten natuurlijk![]()
Edit:
[..]
Ik type te langzaam![]()
oke dan schrijf ik hem een brief met mijn nrquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij is het zo: als je aantrekkelijk bent, gewoon laten merken dat je zin hebt (en dan niet op een vrouwelijke manier, snappen wij nl. toch niets van) en er wordt wel gehapt. Mannen zijn niet gecompliceerd. Wij willen vrouwen. Punt.
tsja, mss een gokje waard, nooit geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oke dan schrijf ik hem een brief met mijn nr
Mannen worden niet versierd, die versieren. Dat de dame de deur wagenwijd opengezet heeft wordt door een tijdens de evolutie ingeslopen cognitief principe volledig verdrongenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:49 schreef GuntherJauch het volgende:
[..]
Inderdaad. Een man wil niet eens versierd worden. Vrouwen hebben het rare idee dat mannen eigenlijk ook zo denken als vrouwen maar zich alleen anders voordoen. Nou, nee dus mannen denken totaal niet zoals vrouwen. Vrouwen willen versierd worden, mannen niet.
Mijn windows is mijn Godheid die bepaald al van kinds af aan(internetaansluiting) dat een webcam geen goede zaak is voor mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:46 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Heb je 'n webcam? Dan is 't tenminste de moeite van je te hacken...
Pakt pijlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
tsja, mss een gokje waard, nooit geschoten is altijd mis
idd, maar laten weten dat een vrouw een man leuk vind is natuurlijk welkom. weten dat iemand in je geïntersseerd is helpt een boelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mannen worden niet versierd, die versieren. Dat de dame de deur wagenwijd opengezet heeft wordt door een tijdens de evolutie ingeslopen cognitief principe volledig verdrongen![]()
Natuurlijk is het leuk als een man sterk isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij bent daar wel gevoelig voor? Ik bedoel dan de rivaal neerknuppelen, dat er dames zijn die stiekem met geweld veroverd willen worden weet ik maar ik dacht dat dit soort Neanderthalergedrag eerder afgekeurd werd. Aan de andere kant, ook wel eens (lang geleden) van een meisje dat ik leuk vond gehoord dat ze 't ergens wel leuk zou vinden als twee mannen (ik en haar vriendje) om haar zouden vechten alleen dat ze de uitkomst niet op prijs zou stellen (ik ben vrij groot en, zeker toen, erg sterk).
En dan nog stel ik me altijd voor dat de betwiste dame zich na afloop bezorgd over het bloederige hoopje rivaal ontfermt, mij ondertussen 'jij bruut, ik wil niets meer met je te maken hebben' toebijtend.
Niet dat het niet mijn frustraties zou opluxhten natuurlijk![]()
Edit:
[..]
Ik type te langzaam![]()
Ach scatje, dat kan ik zó komen regelen hoor; installeer ik ook ineens een paar programma's dat ik zelf kan bepalen wanneer ik kan kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Mijn windows is mijn Godheid die bepaald al van kinds af aan(internetaansluiting) dat een webcam geen goede zaak is voor mij
alles crasht erdoor nml
tijd voor een nieuwe pc of windows ff opnieuw installeren als je pc nog redelijk up-to-date isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Mijn windows is mijn Godheid die bepaald al van kinds af aan(internetaansluiting) dat een webcam geen goede zaak is voor mij
alles crasht erdoor nml
tsja, VNC is zo gedownloadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ach scatje, dat kan ik zó komen regelen hoor; installeer ik ook ineens een paar programma's dat ik zelf kan bepalen wanneer ik kan kijken![]()
illegale windows?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe pc of windows ff opnieuw installeren als je pc nog redelijk up-to-date is
ach soquote:
Geen brieven. Geen smsjes voor je regelmatig irl omgaat. Geen mails.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DonnaNonna het volgende:
oke een briefje wat zet je daar nu in?*goed idee vindt*
is dat zo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ach scatje, dat kan ik zó komen regelen hoor; installeer ik ook ineens een paar programma's dat ik zelf kan bepalen wanneer ik kan kijken![]()
waarom ga je gewoon niet naar toe ( op een woensdag avond ) en vraag je of hij zin heeft om iets mee te gaan drinken.. en mocht hij niet kunnen kan je m altijd nog op vrijdag vragenquote:
He, dat wilde ik net voorstellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
"hoi ik ben die DonnaNonna en vind je wel aardig.. dit is mijn nummer.. bel me en mss kunnen we wat gaan drinken of een filmpje.. net waar je voorkeur voor uit gaat"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:56 schreef DonnaNonna het volgende:
oke een briefje wat zet je daar nu in?*goed idee vindt*
hihi lol ja bvquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef dutchmage het volgende:
[..]
waarom ga je gewoon niet naar toe ( op een woensdag avond ) en vraag je of hij zin heeft om iets mee te gaan drinken.. en mocht hij niet kunnen kan je m altijd nog op vrijdag vragen
wat is daar fout aan dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Geen brieven. Geen smsjes voor je regelmatig irl omgaat. Geen mails.
Inderdaad, briefjes zijn zooo groep 8. 'm Stalken in de supermarkt lijkt me dan toch een beter idee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:59 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Geen brieven. Geen smsjes voor je regelmatig irl omgaat. Geen mails.
jij ook al?quote:
wat zou jij doen als je een briefje in je brievenbus krijgt.. van een onbekend iemand met een complete liefdesverklaring, of telefoon nummer...quote:
ja dan kan je altijd vragen waar de aardbeien en de chocolade saus staat.. en of ie daar zin in heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, briefjes zijn zooo groep 8. 'm Stalken in de supermarkt lijkt me dan toch een beter idee.
hahahahahahaaaaaaa lig weer in een deukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, briefjes zijn zooo groep 8. 'm Stalken in de supermarkt lijkt me dan toch een beter idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |