zoals elke vrouw anders is, is dat bij mannen ook zo. dus allemaal andere manieren. ikzelf geloof er niet zo in dat er een perfecte manier is. hij/zij vind je leuk.. is het wederzijds? ja? rustig aan pakkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Als het voorbestemd is komt het toch wel goed. En je kan het geluk een handje helpen. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.
Ik vraag me af wat je met dit topic wilt? Wil je nu daadwerkelijk weten hoe je het beste hem kan versieren of wil je praten over je angst om op hem af te stappen?
En ik had het trouwens ook helemaal niet meer over de IBG?
beiden!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Als het voorbestemd is komt het toch wel goed. En je kan het geluk een handje helpen. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.
Ik vraag me af wat je met dit topic wilt? Wil je nu daadwerkelijk weten hoe je het beste hem kan versieren of wil je praten over je angst om op hem af te stappen?
En ik had het trouwens ook helemaal niet meer over de IBG?
overdrijven is ook een vak hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
En als ultimetest zou je je extra kunnen laten vallen en dan blijkt hij een dokter te zijn en belt hij op een prive nummer een prive ambulance en in de onderzoekskamer doe jij nog wat genante grapjes en dan vraag hij jou plotseling uit en dan blijkt hij Hugh Grant te zijn en leven jullie happily ever after![]()
Ja maar ja, wat doe je eraan hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Dat is juist het funeste ervan, een maand lang denk je zal ik hem nog tegenkomen? Ergerlijk eigenlijk het verliefd zijn an sich, je zou pas verliefd moeten worden als je zeker weet dat de ander jou ook leuk vindt lol
uhuh...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
En als ultimetest zou je je extra kunnen laten vallen en dan blijkt hij een dokter te zijn en belt hij op een prive nummer een prive ambulance en in de onderzoekskamer doe jij nog wat genante grapjes en dan vraag hij jou plotseling uit en dan blijkt hij Hugh Grant te zijn en leven jullie happily ever after![]()
Hugh grantquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
als dit over hugh grant gaat.. anders toppicquote:
Ik ben al overspannen ervan gewordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar ja, wat doe je eraan heJe moet je er eigenlijk gewoon niet zo op focussen vind ik, anders ga je alleen maar lopen stressen enzo
![]()
je bent nooit te laat voor de liefdequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik ben al overspannen ervan gewordenecht, ik kan niet slapen en eten krijg ik niet door mijn keel en dat op mijn leeftijd ,echt te idioot voor woorden
Dan werkt seresta heel goed!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik ben al overspannen ervan gewordenecht, ik kan niet slapen en eten krijg ik niet door mijn keel en dat op mijn leeftijd ,echt te idioot voor woorden
Ik wilde net zeggen, je klinkt als mn zusje die half zo oud is als jijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
die is raak!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef snoekiesnoek het volgende:
zitten die vriendinnen nu bij je op de bank te kijken hoe jij achter de pc zit of zijn die zonder jou op mannenjacht gegaan![]()
Die zijn thuis! maar we hebben het wel eens over dit soort zaken natuurlijk en van hun krijg ik ook geen goede tips, het gewoon doen is voor mij geen optie in deze.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef snoekiesnoek het volgende:
zitten die vriendinnen van jou, DonnaNonna, nu bij je op de bank te kijken hoe jij achter de pc zit of zijn die zonder jou op mannenjacht gegaan![]()
Ach, signalen van de man... Dat laat ik aan oprah over. Elke man is verschillend, wat bij de ene betekent dat hij interesse heeft betekent bij de andere misschien dat hij je enkel als vriendin ziet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Nee ik ben geen slet helaas was ik dat maar![]()
uch, ik wil gewoon geen verkeerde indruk geven dat ik wanhopig ben oid want dat ben ik dus ook niet!
Of bv dat diegene me dan later ziet en denkt sjeeh dat wijf wou mij versieren whahahaha enzo
bah wat een afgang ik wil meer zekerheid en dan pas zeg ik iets
maar wat zijn de signalen dat een man jou ook wil?
je zal het toch moeten doen.. net als ieder ander. ook die gene die je leuk vindquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Die zijn thuis! maar we hebben het wel eens over dit soort zaken natuurlijk en van hun krijg ik ook geen goede tips, het gewoon doen is voor mij geen optie in deze.
Hoezo is het gewoon doen geen optie? Hij zal toch het idee moeten krijgen dat jij een leuke meid bent voordat hij iets richting jou gaat ondernemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef DonnaNonna het volgende:
Die zijn thuis! maar we hebben het wel eens over dit soort zaken natuurlijk en van hun krijg ik ook geen goede tips, het gewoon doen is voor mij geen optie in deze.
staat een pagina terugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
.... chtig hoor.
edit: hoe oud ben je overigens donna?
donna is 32 en het lijkt kortzichtig, maar is eerder ouderwets dat ik er zo overdenk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Vind 'k maar kortzichtig hoor.
32 hé; da 's ongeveer de leeftijd waarop vrouwen 't gemakkelijkst zijn. Iets vroeger gemiddeld.quote:
ouderwets.. ja van vroeger.. vroeger, toen had je geen drempels maar kuilen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
donna is 32 en het lijkt kortzichtig, maar is eerder ouderwets dat ik er zo overdenk.
32quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ach, signalen van de man... Dat laat ik aan oprah over. Elke man is verschillend, wat bij de ene betekent dat hij interesse heeft betekent bij de andere misschien dat hij je enkel als vriendin ziet.
De problemen die jij noemt heeft een man evengoed: zal het wel werken, zal ze me niet afschieten, als ik haar daarna nog tegenkom hoe zal alles dan zijn,... Maar daar mag je niet teveel bij stilstaan. Als er iets negatiefs uit volgt is dat uiteraard spijtig, maar meer ook niet. Terwijl er wel veel positiefs uit kan volgen.
Het is spijtig genoeg zo dat een vrouw die regelmatig mannen versiert sneller als slet bestempelt zal worden dan een man. Wij mogen blijkbaar meer jagen dan jullie.
Snoekiesnoek, ik denk dat het er voor jou om gaat dat je 't gevoel wilt hebben dat jij jouw vrouw gekozen hebt, dat je denkt dat als de vrouw de man versiert heeft, hij een hopeloze stumper is. Vind 'k maar kortzichtig hoor.
je bent te filosofisch johquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het maakt geen reet uit hoe je 't doet.
Waar het om gaat is of een man versierd wil worden.
Of ie je dus leuk vindt, ja ofte nee.
En dat zit 'm weer in hele kleine dingen, waar je geen controle over hebt.
( En misschien zelfs wel omdat je er geen controle over hebt. )
Of spreek ik nu vooral namens mezelf?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |