Met zijn hoevelen zijn jullie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef DonnaNonna het volgende:
wij dames
Vrouwen die mee drinken doen het goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Bier.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou graag met een 'd' versierd willen worden.
quote:
MIjn vriendinnen en ikzelf dat zijn er in totaal 6quote:
Zomaar op straat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef OnlineGokker het volgende:
Als je een lekker wijf bent de man gewoon op z'n bek pakken.
En dan ...?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:24 schreef Furious het volgende:
Wauw! Jij hebt echt mooie ogen!
Die zou het wel doen voor mij, maar ik heb dan ook blauwe ogen.
ik ben erg verlegen als ik iemand echt leuk vindquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef Paullus_N het volgende:
lief lachen werkt bij mij.. maarja ik ben zielig.
arrogantie is ook de weg niet (ik beschuldig niemand hoor.. echt).
dan maar het cliché.. wees jezelf
Moet je maar net een cup d hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:24 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou graag met een 'd' versierd willen worden.
Jij hebt dus een cup t danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Moet je maar net een cup d hebben![]()
emancipatie hè!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef Triloxigen het volgende:
Vrouwen die versieren zijn brrr...
Een vrouw moet te kennen geven dat ze intresse heeft, laat de man het werk doen
En wat als hij dan ook verlegen isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef Triloxigen het volgende:
Vrouwen die versieren zijn brrr...
Een vrouw moet te kennen geven dat ze intresse heeft, laat de man het werk doen
Bier.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef DonnaNonna het volgende:
En wat als hij dan ook verlegen is![]()
*pakt stoeltjes en gaat op straat zitten met 5 vriendinnen*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:34 schreef Croupouque het volgende:
"Hallo. Ik vind je leuk en zou graag willen dat je op me afstapt en me gaat versieren. Ik ga nu weer daar verderop zitten bij mijn vriendinnen, over 10 minuten verwacht ik je bij mijn tafeltje."
oke ik kom iemand tegen op straat en denk : Tingeling , wat een lekker ding!quote:
je bent niet de enige..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:35 schreef Paullus_N het volgende:
[quote:
ik ben erg verlegen als ik iemand echt leuk vind
Wel een goeie ijsbreker met uitgaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oke ik kom iemand tegen op straat en denk : Tingeling , wat een lekker ding!
En dan zeg ik : Bier?![]()
Je moet wel érg lelijk zijn, wil een man dat bier weigeren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef DonnaNonna het volgende:
gelul, de man mag alsnog de boodschappen uit de auto halen :pquote:
Dan is het tijd dat hij volwassen wordt :pquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:37 schreef Paullus_N het volgende:
uuh.. probeer meerdere woorden te gbruiken als blijk van enige intelligentie
Ik verwacht niks, ik droom erover en dan wordt het ook nietsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:38 schreef Tobbes het volgende:
Ik wil een paar keer net niet krijgen wat ik wel verwacht dat ik krijg. En dan uiteindelijk 3dubbelendwars krijgen wat ik verwachtte.
Ik niet precies, kan je dat misschien uitleggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:38 schreef Paullus_N het volgende:
Volwassen? weet jij wat dat is dan?
je bent bijna net zo hopeloos als mij... of was het ik.. boeie je snapt mequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik verwacht niks, ik droom erover en dan wordt het ook niets
ik wil nu eens aktie!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef AlohaXa het volgende:
Mannen klagen dat ze het initiatief moeten nemen. Het rare is dan ook dat de man vaak de interesse in een vrouw verlies als zij een keer op de versiertoer gaat. Als in "Zo die moet wanhopig zijn".
Maar om terug te komen op je vraag. Zoek oogcontact met een man die je leuk vind en kijk dan blozend weg en doe dan net alsof je stiekem kijkt of de man nog kijkt. Dat vind ik zo lief![]()
'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik verwacht niks, ik droom erover en dan wordt het ook niets
ik wil nu eens aktie!
ergerlijk he? Ik baal dan zo erg van mijzelf dat ik niks durf? Waarom dat is? Bang voor afwijzing of horen dat hij al iemand heeft bv, zelfs als ik zeker weet dat hij dat niet heeft het toch denken.. stommmmmmmquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
je bent bijna net zo hopeloos als mij... of was het ik.. boeie je snapt me
Zou overrompeld zijn als een onbekende vrouw mij zomaar bier aanbood.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ja dat afwijzing deel ken ik maar al te goed. gedachten zijn altijd anders.. de uitkomst ervan ook.. twijfel is [sencuur]quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ergerlijk he? Ik baal dan zo erg van mijzelf dat ik niks durf? Waarom dat is? Bang voor afwijzing of horen dat hij al iemand heeft bv, zelfs als ik zeker weet dat hij dat niet heeft het toch denken.. stommmmmmm![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef Beach het volgende:
Je bent stiekem verliefd op mij he.
Geef maar toe.
Hey als er eenmaal verlegen contact is, dan stap ik erop af. Als het een kwade blik is of rollende ogen zijn, dan houdt het opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]Dat durf en doe ik wel maar verder? Hoe ga je dan verder als hij wel intens naar je kijkt maar niks doet? En ook verlegen teruglacht?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik val niet zo op mannen met een tjador
*bekeek net je fotoalbum even*
stel je voor en raak hem even ergens aan. Gewoon als is het maar even op zijn schouder. 100% raak, mits jij een er een beetje spontaan uit ziet en hij vrijgezel en hetero is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ergerlijk he? Ik baal dan zo erg van mijzelf dat ik niks durf? Waarom dat is? Bang voor afwijzing of horen dat hij al iemand heeft bv, zelfs als ik zeker weet dat hij dat niet heeft het toch denken.. stommmmmmm![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:49 schreef YoopY het volgende:
sjees... als je een man was zou ik zeggen: loser...
In een kroeg zal dit prima gaan, alleen niet in de supermarkt bvquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
stel je voor en raak hem even ergens aan. Gewoon als is het maar even op zijn schouder. 100% raak, mits jij een er een beetje spontaan uit ziet en hij vrijgezel en hetero is.
Meteen vol in zijn jodokus pakkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
stel je voor en raak hem even ergens aan. Gewoon als is het maar even op zijn schouder. 100% raak, mits jij een er een beetje spontaan uit ziet en hij vrijgezel en hetero is.
Vraag of hij *willekeurig product* van de bovenste plank afpaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
In een kroeg zal dit prima gaan, alleen niet in de supermarkt bv![]()
Nee, haha, maar je kunt wel even lief je bonuskaart uitlenen ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
In een kroeg zal dit prima gaan, alleen niet in de supermarkt bv![]()
Ik heb besloten om nooit meer te gaan voor een machoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dat mannen niet versierd willen worden geldt alleen voor macho's.
bullshit. Mannen die versierd willen worden zijn mietjes. Ik zou me doodschamen als ik op een feestje ofzo moest vertellen dat ik versierd was door mijn vrouw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
Het leuke is dat vrouwen er waarschijnlijk ook nog mee wegkomen. Stel je voor dat mannen dat eens dedenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Meteen vol in zijn jodokus pakken![]()
![]()
maar er is tegenwoordig emancipatie.. en dat gezeik. dus mag best andersom.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef snoekiesnoek het volgende:
als een meid op mij af zou stappen om mij te versieren zou ik haar hard uitlachen. Welke man wil nu versierd worden door een vrouw? Als de man al niet eens de eerste stap doet, dan is het ook geen echte vent.
In jouw eigen beleving misschien.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
haha! Tja............quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik heb besloten om nooit meer te gaan voor een macho![]()
Bekend voor komtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Wow... jij bent echt een bikkel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef snoekiesnoek het volgende:
als een meid op mij af zou stappen om mij te versieren zou ik haar hard uitlachen. Welke man wil nu versierd worden door een vrouw? Als de man al niet eens de eerste stap doet, dan is het ook geen echte vent.
Dat zou bij mij ook wel werken denk ik. Moet het wel een vrouw met klein-verlegen-meisjes uitstraling zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef AlohaXa het volgende:
Mannen klagen dat ze het initiatief moeten nemen. Het rare is dan ook dat de man vaak de interesse in een vrouw verlies als zij een keer op de versiertoer gaat. Als in "Zo die moet wanhopig zijn".
Maar om terug te komen op je vraag. Zoek oogcontact met een man die je leuk vind en kijk dan blozend weg en doe dan net alsof je stiekem kijkt of de man nog kijkt. Dat vind ik zo lief![]()
Is dat zo.. nou je heb van die typjes mannen die kijken de hele avond naar je en durven niets..en zie je ze bijwijzevan die week er op weer..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef Camplo het volgende:
Mannen willen neit versierd worden.
want voel je je dan minderwaardig omdat een meisje je leuk vond?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
bullshit. Mannen die versierd willen worden zijn mietjes. Ik zou me doodschamen als ik op een feestje ofzo moest vertellen dat ik versierd was door mijn vrouw.
Laten we er dan van maken dat ze liet blijken dat ze je leuk vond ofzo, maar versieren? Dat blijft toch iets voor mannen. Net zoals de afwas voor vrouwen isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:53 schreef Paullus_N het volgende:
maar er is tegenwoordig emancipatie.. en dat gezeik. dus mag best andersom.
(emancipatie is trouwens BS, er klopt geen zak van)
beetje wederzijdse aandacht kan toch geen kwaad? ander praat je tegen een muurquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
haha! Tja............
nouja, er is natuurlijk wel verschil tussen een "macho" en een "watcho"!
Maar ik snap niet wat een man er niet leuk aan kan vinden dat een vrouw een beteje haar best doet om voor hem in de picture te komen. Net alsof wij alles of iedereen meteen in de smiezen hebben....
Als het een beetje de gemiddelde bezopen zaterdagavond is:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef DonnaNonna het volgende:
Ik wil graag wat tips over hoe een vrouw een man versiert, dus geen slingers maar andere tips waar wij dames iets mee kunnen!
Nee ik ben geen slet helaas was ik dat maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Donnanonna, ben jij iemand die om reputatie geeft?
Zou je 't erg vinden van door sommigen als slet aanzien te worden?
psies!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:57 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
beetje wederzijdse aandacht kan toch geen kwaad? ander praat je tegen een muur
Idd, zo zie ik het persoonlijk ook, als vrouwen willen versieren, moeten ze het zo regelen dat het lijkt alsof de man nog altijd de initiatief nemer is. Harsh, maar zo werkt de wereld nu eenmaal. Al ken ik wel een aantal meiden die mij mogen versieren hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook wel werken denk ik. Moet het wel een vrouw met klein-verlegen-meisjes uitstraling zijn![]()
Wat ook wel werkt is me iets vragen (de weg, hoe iets werkt of whatever) en dan met grote ogen luisteren naar wat ik te vertellen heb.
In beide gevallen voel ik me dan wel aangemoedigd verder initiatief te nemen.
Je wordt er dan best wel geil van zeg maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook wel werken denk ik. Moet het wel een vrouw met klein-verlegen-meisjes uitstraling zijn
Vlechtjes in doet![]()
Wat ook wel werkt is me iets vragen (de weg, hoe iets werkt of whatever) en dan met grote ogen luisteren naar wat ik te vertellen heb.
Grote ogen meldt![]()
In beide gevallen voel ik me dan wel aangemoedigd verder initiatief te nemen.
Dat vraag je niet aan een dame dat is niet netjes nmlquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoe oud ben je DonnaNonna?
gewoon nieuwsgierig
Nope.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een dame dat is niet netjes nml![]()
( ik zeg niks, ik zag deze vraag net al aankomen en schoot in de lach, zegt dit genoeg?)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef GuntherJauch het volgende:
Niet. We willen bier drinken. Oprotten, slet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |