Onzin, gewoon maximaal lenen bij de IB, de rente is lager dan de inflatiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:10 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is de instelling!
Dan komt het vast allemaal goed. Zorg in iedergeval dat je veel plezier hebt en doe het wat rustiger aan dan ik gedaan heb, zit je ook niet met een hoge studieschuld omdat je elke dag in de kroeg hing
Dus jij komt iemand tegen en zegt meteen: Hoi, mijn naam is Paullus_N. Ik vind je leuk en uhmm wil je mn studieschuld betalen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:14 schreef Paullus_N het volgende:
das een ander punt.. of ze het willen.
vragen kan altijd
Wat een onzin. Alsof je leven ophoudt na je 30e (ja ik ben net mijn twintiger jaren voorbij).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:13 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm je bent 32, sorry dat ik het zeg, maar dan ligt het versieren toch wel een beetje anders me dunkt.
Ben ik de enige die hier zo tegen aankijkt?
Een meid van 16 die op de versiertoer gaat wordt veel beter geaccepteerd dan een 30+.
Als je echt gaat "versieren" wordt je al snel gezien als een verlepte wijf die wanhopig is naar kindjes en een witte jurk.
In het kort, subtiel zijn en het oogcontact methode lijkt me het beste.
nofi ofcourse
Het is ook anders idquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:13 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm je bent 32, sorry dat ik het zeg, maar dan ligt het versieren toch wel een beetje anders me dunkt.
Een meid van 16 die op de versiertoer gaat wordt veel beter geaccepteerd dan een 30+.
Als je echt gaat "versieren" wordt je al snel gezien als een verlepte wijf die wanhopig is naar kindjes en een witte jurk.
nofi ofcourse
Dat is ook de reden dat ik het niet heel erg vind mocht mn studie een jaartje vertraging oplopenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Onzin, gewoon maximaal lenen bij de IB, de rente is lager dan de inflatie, komt toch wel goed als je een baan hebt, daar de aflossing goed te doen is. Ik ben normala anti lenen, maar als je het niet bij de ib doet, ben je een dief van je eigen portomonee!
Zit wat in maar je wilt niet weten hoeveel 30ers gewoon nog lekker aan het rondsletten zijn!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:13 schreef AlohaXa het volgende:
nofi ofcourse
Tis vrijdagnacht: je kunt zo gaan stappen als je wiltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Het is ook anders id
oke de blikken waren er, het gedag zeggen nog niet, wachten op een nieuw moment,
ik haat wachten![]()
Ik kon het wel raden, maar goed..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef Paullus_N het volgende:
neen, zo ben ik niet opgevoed.. en ik stel me dan voor als Paul.. maar dat wist je niet
op straat? ik kan natuurlijk zeggen wat heb jij een gave jas aan bvquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef mvmoock het volgende:
begin met naar hem glimlachen![]()
dan zoon stomme vraag maar wel de opening van vind je het leuk hier ofzo
en probeer dan het gesprek een beetje opgang te houden
Aan het einde als hij het nog niet heeft gevraagd vraag je zijn telefoon nummer of zoiets van ik wil je graag nog een keer spreken ofzo
suc6
niet dat ik zo handig ben hoor (![]()
kijk das best goed advies, niet gelijk erin springen met bijwijze van spreken de trouwring en het boeket in den handquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef mvmoock het volgende:
begin met naar hem glimlachen![]()
dan zoon stomme vraag maar wel de opening van vind je het leuk hier ofzo
en probeer dan het gesprek een beetje opgang te houden
Aan het einde als hij het nog niet heeft gevraagd vraag je zijn telefoon nummer of zoiets van ik wil je graag nog een keer spreken ofzo
suc6
niet dat ik zo handig ben hoor (![]()
Ha, ik wilde net reageren of je dat wel zeker wist van die vlechtjes en grote ogen voordat je op deze (ruim) 30+ er (37, op de dag af) af zou stappen maar dat zit wel goed. Heb zelf al wat langer geleden een vaste relatie gehad en ben nog steeds niet echt op zoek naar iets nieuws vasts maar zal eens uitkijken of er toevallig iets met vlechtjes/grote ogen stiekem mijn kant opkijktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:06 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik ben 32ik had jaren een vaste relatie die is verbroken paar maanden geleden en zodoende ben ik er dus FF uit geweest
-veemarkt- mannen versieren etc
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef Paullus_N het volgende:
en ut is zaterdag ochtendpietje precies is er weer hoor
Zo bedoelde ik het niet. Toen ik 10 was, vond ik 20 jaar oud, nu ben ik ruim 20 en vind ik 60+ pas oud. Maar ik geef gewoon aan dat ik de "angst" van de waarmee de TS veel beter begrijp nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef nightfly het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof je leven ophoudt na je 30e (ja ik ben net mijn twintiger jaren voorbij).
Ik denk idd dat je 1 van de weinigen bent die hier zo tegen aankijkt.
haha idd, op straat is erg precair omdat je meestal elkaar passert en de tijd echt te kort is om te reageren........quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:18 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
op straat? ik kan natuurlijk zeggen wat heb jij een gave jas aan bv![]()
Gij wildebrasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ha, ik wilde net reageren of je dat wel zeker wist van die vlechtjes en grote ogen voordat je op deze (ruim) 30+ er (37, op de dag af) af zou stappen maar dat zit wel goed. Heb zelf al wat langer geleden een vaste relatie gehad en ben nog steeds niet echt op zoek naar iets nieuws vasts maar zal eens uitkijken of er toevallig iets met vlechtjes/grote ogen stiekem mijn kant opkijkt
i did not know. maar het is wel zaterdagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vrijdagnacht. Zaterdagochtend begint om 6:00 pas
Stond laatst ergens een topic over die discussie.... ergens...
Ik wil niet geheel off topic gaan, maar ik baal wel flink dat ik de komende 12 jaar ofzo nog 400 euro in de maand mag betalen aan die IBG vrienden... dat geld had ik veel beter kunnen besteden nu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef --H-I-M-- het volgende:
Onzin, gewoon maximaal lenen bij de IB, de rente is lager dan de inflatie, komt toch wel goed als je een baan hebt, daar de aflossing goed te doen is. Ik ben normala anti lenen, maar als je het niet bij de ib doet, ben je een dief van je eigen portomonee!
gelukkig dat je dit zegt want ik wilde eigenlijk in trouwjurk met boeket aan bellen en dan zeggen wil je met me trouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:18 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
kijk das best goed advies, niet gelijk erin springen met bijwijze van spreken de trouwring en het boeket in den hand
neen! niet doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:21 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
gelukkig dat je dit zegt want ik wilde eigenlijk in trouwjurk met boeket aan bellen en dan zeggen wil je met me trouwen
Dit kan nog maanden duren zo...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
haha idd, op straat is erg precair omdat je meestal elkaar passert en de tijd echt te kort is om te reageren........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |