mee eens!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het maakt geen reet uit hoe je 't doet.
Waar het om gaat is of een man versierd wil worden.
Of ie je dus leuk vindt, ja ofte nee.
En dat zit 'm weer in hele kleine dingen, waar je geen controle over hebt.
( En misschien zelfs wel omdat je er geen controle over hebt. )
Of spreek ik nu vooral namens mezelf?.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Te filosofisch? Ik deed niet eens een poging...
als je zou proberen ben je Uber!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Te filosofisch? Ik deed niet eens een poging...
hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kostelijk ditquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind dat we haar meer tips moeten geven! Wat ik me net bedacht was dat vrouwen over het algemeen veel beter zijn in het shoppen. Het is een wereld van verschil als ik met een groep jongens naar kleren ga winkelen of met een groep meid.
Jongen: Beetje genant. Ja joh staat je leuk. Ik ga deze proberen. (na één rondje in de hele winkel gelopen te hebben)
Meid: Vol zelfvertrouwen. Bladert als het ware door de kledingrekken. Doet dat prachtige truukje door kleiding die wel leuk bij me passen horizontaal op de rekken te plaatsen. etc. etc.
Nou misschien moet je dat eens proberen! Doe alsof mannen kledingstukken zijn en loop wat rond, bekijk ze en neem er een naar huis!
ik distancieer mij van het idee dat mannen "dingen zijn" wij hebben ook gevoel hoor. maar we zijn wel andersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind dat we haar meer tips moeten geven! Wat ik me net bedacht was dat vrouwen over het algemeen veel beter zijn in het shoppen. Het is een wereld van verschil als ik met een groep jongens naar kleren ga winkelen of met een groep meid.
Jongen: Beetje genant. Ja joh staat je leuk. Ik ga deze proberen. (na één rondje in de hele winkel gelopen te hebben)
Meid: Vol zelfvertrouwen. Bladert als het ware door de kledingrekken. Doet dat prachtige truukje door kleiding die wel leuk bij me passen horizontaal op de rekken te plaatsen. etc. etc.
Nou misschien moet je dat eens proberen! Doe alsof mannen kledingstukken zijn en loop wat rond, bekijk ze en neem er een naar huis!
Oh foei! Tell me more of itquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Voor de ene man zal je je zo ongrijpbaar mogelijk moeten opstellen, voor de andere zal je juist moeten aangeven dat hij je kan krijgen. Voor de ene man zal het aanlokkelijk zijn als je voor zijn ogen een andere man opgeilt, voor de andere man is het een afknapper. Voor de ene man is het geil als jij met je vriendin... Naja je snapt 't wel.
Je kan niet veralgemenen; iedere man is anders. Als je toch algemene tips wilt... Zoek het evenwicht tussen aantrekking en afstoting. Geef hem genoeg zodat hij niet wegloopt maar teweinig om hem te voldoen. Zo trek je hem centimer per centimeter dichter tot je 'm in je val hebt. Put yourself in the picture. Geef hem dingen om over na te denken; gedragingen die (enigszins) dubbelzinnig zijn, laat hem twijfelen. Zorg ervoor dat wanneer jij er niet bent hij onzeker staat ivm hoe het tussen jullie is, maar dat wanneer jij bij hem bent, hij zich goed voelt. Conditionering heet dat dan.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Voor de ene man zal het aanlokkelijk zijn als je voor zijn ogen een andere man opgeilt, voor de andere man is het een afknapper. Voor de ene man is het geil als jij met je vriendin... Naja je snapt 't wel.
Jij bent ook verlegen hoe doe jij dat nou bij een vrouw? Wat zeg jij tegen haar als je haar wilt..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
ik distancieer mij van het idee dat mannen "dingen zijn" wij hebben ook gevoel hoor. maar we zijn wel anders
Maak jezelf dus onmisbaar, maak hem afhakelijk van jouw aanwezigheid en hij doet alles voor.. komt het op neerquote:
Hij heeft deels wel gelijk. Als een man versierd wil worden en er is seksuele aantrekkingskracht hoef jij echt niet meer met een hele trucendoos te komen. Een gesprekje beginnen over koetjes en kalfjes en af en toe je schattigste glimlach tonen is dan al meer dan voldoende. Waarschijnlijk zal hij zelf vervolgens het heft in eigen hand nemen en alsnog de 'grote versierder' uit gaan hangen.quote:
lastig.. verschilt. meestal intresse tonen in dingen waar ik geen verstand van heb.. me als een gentleman gedragen. uuh.. deurtjes openhouden (old school) na een paar keer afspreken (als het lukt) uitnodigen voor een diner.. ik maak een verrukkelijke teryakki Kip.. werkt.. af en toe.. het eerste deel danm de kip is gegarrendeerd succesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:56 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Jij bent ook verlegen hoe doe jij dat nou bij een vrouw? Wat zeg jij tegen haar als je haar wilt..
Haha, dat heb ik ook bij een aantal dames in het verleden gedaan, maar dan met boterkip. Werkt inderdaad super. Maar volgens mij is het probleem de stappen daarvoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef Paullus_N het volgende:
ik maak een verrukkelijke teryakki Kip.. werkt.. af en toe.. het eerste deel danm de kip is gegarrendeerd succes
idd het zover krijgen dat ze langs willen komen is het moeilijkstequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook bij een aantal dames in het verleden gedaan, maar dan met boterkip. Werkt inderdaad super. Maar volgens mij is het probleem de stappen daarvoor.
hmm hij heeft sinds kort nieuwe kleding gekochtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:59 schreef nozem het volgende:
[..]
Hij heeft deels wel gelijk. Als een man versierd wil worden en er is seksuele aantrekkingskracht hoef jij echt niet meer met een hele trucendoos te komen. Een gesprekje beginnen over koetjes en kalfjes en af en toe je schattigste glimlach tonen is dan al meer dan voldoende. Waarschijnlijk zal hij zelf vervolgens het heft in eigen hand nemen en alsnog de 'grote versierder' uit gaan hangen.
Het enige wat jij dan nog hoeft te doen is je gewillig naar zijn roversnest laten meevoeren.
haardvuurtje werkt ook voor de sfeerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
idd het zover krijgen dat ze langs willen komen is het moeilijkste
nieuwe kleding betekend niet dat hij geen rovershol heeft hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:04 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
hmm hij heeft sinds kort nieuwe kleding gekocht
weet je, ik ben een vrouw die gewoon echt natuurlijk is in kontakt met mensen, ik speel niet ik fake niks, ik ben echt totaal mezelf op een nette manier!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:56 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
Maak jezelf dus onmisbaar, maak hem afhakelijk van jouw aanwezigheid en hij doet alles voor.. komt het op neer
Maak hem in ieder geval duidelijk dat je hem niet nodig hebt. Mannen die vrouwen willen die overaanhankelijk zijn, zijn onzeker over zichzelf. Elke man die je interesse waard is, wilt een vrouw die weet waar ze voor staat, wat ze wilt, en die ook niet zomaar zal inbinden. Je mag echter ook niet zijn mannelijkheid aantasten: elke man heeft een paar onderwerpen waar hij méér over weet dan jou, zelfs al is dat objectief niet zo. Hem op die gebieden uitdagen is om problemen vragen. Hoe leuk hij je ook vindt, als je denkt dat je het op die gebieden beter weet dan hem, ook al is dat zo, dendert jouw charme naar beneden.quote:
dat angeltje van je maakt je onzeker, dat krijg je nooit helemaal weg. met een beetje moed kan je um wel voor een groot dee camoufleren. onzekerheid is best wel lief.. dus zie het als een pluspuntje mits je het een beetje onder controle hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
weet je, ik ben een vrouw die gewoon echt natuurlijk is in kontakt met mensen, ik speel niet ik fake niks, ik ben echt totaal mezelf op een nette manier!
Eerlijk, ik zal niet liegen over iets, ik ben trouw, aardig, zie er goed uit! vrolijk, heb humor kan over veel dingen meepraten bedoel gewoon te zeggen, dat ik me niet onzeker hoef te voelen!
Ik weet wat ik waard ben, en toch deep inside zit er een angeltje dat zegt
Ja maar....
Daarbij kan ik niet dingen spelen ik wil een natuurlijk kontakt dat is zoals het is zonder een spel te hoeven spelen of ben ik nu naief ofzo?
Waarom gebruik je al die eigenschappen die je nu noemt dan niet? Ik begrijp niet waarom je niet gewoon met hem gaat praten. Je bent tevreden over je uiterlijk, je hebt humor, je kan meepraten, wat kan er dan misgaan eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef DonnaNonna het volgende:Daarbij kan ik niet dingen spelen ik wil een natuurlijk kontakt dat is zoals het is zonder een spel te hoeven spelen of ben ik nu naief ofzo?
Ah. Ik was dus niet de enige die het verband even kwijt was.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
nieuwe kleding betekend niet dat hij geen rovershol heeft hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |