abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34036269
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef Paullus_N het volgende:

[..]

dat angeltje van je maakt je onzeker, dat krijg je nooit helemaal weg. met een beetje moed kan je um wel voor een groot dee camoufleren. onzekerheid is best wel lief.. dus zie het als een pluspuntje mits je het een beetje onder controle hebt
Moed? Vreemd, ik dacht dat ze dat in nederland ook gewoon "alcohol" noemden....
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:12:20 #227
138984 Paullus_N
Paullus voor vrienden
pi_34036302
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Moed? Vreemd, ik dacht dat ze dat in nederland ook gewoon "alcohol" noemden....
nope, nationaal dictee niet gevolgd :D alcohol help wel eens, niet te veel natuurlijk, iemand onder kotsen resulteerd doorgaans niet in een relatie
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.
Ik ben niet arrogant, dat heet zelfkennis
pi_34036363
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Maak hem in ieder geval duidelijk dat je hem niet nodig hebt. Mannen die vrouwen willen die overaanhankelijk zijn, zijn onzeker over zichzelf. Elke man die je interesse waard is, wilt een vrouw die weet waar ze voor staat, wat ze wilt, en die ook niet zomaar zal inbinden. Je mag echter ook niet zijn mannelijkheid aantasten: elke man heeft een paar onderwerpen waar hij méér over weet dan jou, zelfs al is dat objectief niet zo. Hem op die gebieden uitdagen is om problemen vragen. Hoe leuk hij je ook vindt, als je denkt dat je het op die gebieden beter weet dan hem, ook al is dat zo, dendert jouw charme naar beneden.
Aanvaard zijn vrienden, familie, huisdieren, hobbys. Een man proberen fundamenteel te veranderen is geen goed idee, dan kan je beter verder zoeken. Kleine aanpassingen kunnen, mettertijd, uiteraard bekomen worden (een relatie is geven en nemen). Als bepaalde aspecten van zijn leven jouw niet interesseren (voetbal), probeer toch een matig enthousiasme te tonen, zonder te liegen. De ideale partner is ook de beste vriendin.
'k Kan nog uren doorgaan, maar ik moest constant oppassen van niet te verglijden van "de man" naar "mij".
Wat jij zegt voelt aan als heel juist! Echt helemaal passend bij het menselijk aspect van elkaar liefhebben en relatiegericht..
Maar moet ik spelen? Ik kan dat niet en ergens wil ikdit ook niet..vermoeiend en toch weet ik dat je 100% gelijk hebt, ik heb je stukje nu 4 maal gelezen en het is de waarheid, is liefde dan een spel?
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:16:25 #229
138984 Paullus_N
Paullus voor vrienden
pi_34036425
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Wat jij zegt voelt aan als heel juist! Echt helemaal passend bij het menselijk aspect van elkaar liefhebben en relatiegericht..
Maar moet ik spelen? Ik kan dat niet en ergens wil ikdit ook niet..vermoeiend en toch weet ik dat je 100% gelijk hebt, ik heb je stukje nu 4 maal gelezen en het is de waarheid, is liefde dan een spel?
zou het niet als spel betitelen. meer als een samenhang van actie en reactie tussen twee mensen. een spel is niet serieus, das voor de lol. een samenspel zou beter zijn.. (ik spreek mezelf enigsinds tegen)
pi_34036528
quote:

[..]

Eén van de meest onaantrekkelijke dingen aan een vrouw is wanneer ze duidelijk een toneelstukje opvoert, zich anders voordoet dan ze is. Onnodig vage signalen afgeeft en hard to get speelt wanneer daar geen enkele reden toe is. Directe en oprechte vrouwen zijn het helemaal. Doe maar niet dus.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_34036561
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef nozem het volgende:

[..]

Eén van de meest onaantrekkelijke dingen aan een vrouw is wanneer ze duidelijk een toneelstukje opvoert, zich anders voordoet dan ze is. Onnodig vage signalen afgeeft en hard to get speelt wanneer daar geen enkele reden toe is. Directe en oprechte vrouwen zijn het helemaal. Doe maar niet dus.
Dank je! Dacht al bijna dat ik mijzelf moest verloochenen en dat is niet echt mijn stijl moet ik zeggen!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:22:14 #232
138984 Paullus_N
Paullus voor vrienden
pi_34036590
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Dank je! Dacht al bijna dat ik mijzelf moest verloochenen en dat is niet echt mijn stijl moet ik zeggen!
je hoeft niet alles te vertellen, maar wat je verteld moet wel waar zijn natuurlijk. liegen is niet de juiste weg zoals je al zei
pi_34036647
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef Paullus_N het volgende:

[..]

je hoeft niet alles te vertellen, maar wat je verteld moet wel waar zijn natuurlijk. liegen is niet de juiste weg zoals je al zei
Het leven is soms al zwaar genoeg als je dan ook nog moet liegen om je zin te krijgen vind ik geen optie nml!
En ik vind het extra belastend voor je geestelijk welzijn, snap je mij?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:26:00 #234
138984 Paullus_N
Paullus voor vrienden
pi_34036707
en rustig aan, je hoeft de eerste keer niet gelijk een hele afspraken lijst te maken.
vraag waar ie vaak uit gaat. en ga daar ook eens heen, of vraag of ie er vanavond ook is.
alles kan. als het bij de bushalte is ofzo, ga je de volgende dag rond de zelfde tijd weer eens langs. kom je hem vast nog eens tegen.
pi_34036751
quote:

[..]

Liefde is (samen met haat) de diepste, mooiste, meest zingevende emotie die er bestaat. Het is een unieke band tussen twee mensen; zeker geen spel.
Versieren komt er spijtig genoeg vaak op neer. Wat ik hiervoor zei (probeer een man niet fundamenteel te veranderen; als er iets aan is dat jou niet aanstaat, zoek dan verder) zal soms frustrerend werken. Als je elkaar leert kennen, is er niets op tegen om de kanten van jezelf die jij als positief ervaart wat extra in de verf te zetten, en de negatieve kanten iets weg te moffelen. Zonder dat je afwijkt van wie je fundamenteel bent natuurlijk!
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:27:46 #236
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_34036757
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Ja, je moet vooral niet jezelf zijn en je anders voordoen.
Dan weet je immers zeker dat je met de verkeerde man thuiskomt.
...dass wir fliegen.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:27:47 #237
138984 Paullus_N
Paullus voor vrienden
pi_34036758
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Het leven is soms al zwaar genoeg als je dan ook nog moet liegen om je zin te krijgen vind ik geen optie nml!
En ik vind het extra belastend voor je geestelijk welzijn, snap je mij?
ik snap je volkomen, zei ook.. leigen is niet de juiste weg zoals je zei niet alles zeggen is geen liegen.
je mag bijvoorbeeld best verswijgen dat je gootsteen vaak verstopt zit met je blonde (of welke kleur dan ook) lokken. dat zijn dingen die je niet hoeft te vertellen
pi_34036792
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef Paullus_N het volgende:

[..]

Ik ben eerder van 't type "iets verzwijgen is 't zelfde als liegen"....
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:29:16 #239
138984 Paullus_N
Paullus voor vrienden
pi_34036803
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Ik ben eerder van 't type "iets verzwijgen is 't zelfde als liegen"....
zie 1 post hoger voor uitleg
pi_34036820
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:27 schreef Paullus_N het volgende:

[..]

ik snap je volkomen, zei ook.. leigen is niet de juiste weg zoals je zei niet alles zeggen is geen liegen.
je mag bijvoorbeeld best verswijgen dat je gootsteen vaak verstopt zit met je blonde (of welke kleur dan ook) lokken. dat zijn dingen die je niet hoeft te vertellen
niet iedereen spoelt condooms door de afvoerbak hoor
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:30:40 #241
138984 Paullus_N
Paullus voor vrienden
pi_34036842
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

ik had het over haar.. van je hoofd?
waar het hart van vol is, loopt de mond van over
need i say more?
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 01:30:41 #242
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_34036844
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Voor de ene man zal je je zo ongrijpbaar mogelijk moeten opstellen, voor de andere zal je juist moeten aangeven dat hij je kan krijgen. Voor de ene man zal het aanlokkelijk zijn als je voor zijn ogen een andere man opgeilt, voor de andere man is het een afknapper. Voor de ene man is het geil als jij met je vriendin... Naja je snapt 't wel.
Je kan niet veralgemenen; iedere man is anders. Als je toch algemene tips wilt... Zoek het evenwicht tussen aantrekking en afstoting. Geef hem genoeg zodat hij niet wegloopt maar teweinig om hem te voldoen. Zo trek je hem centimer per centimeter dichter tot je 'm in je val hebt. Put yourself in the picture. Geef hem dingen om over na te denken; gedragingen die (enigszins) dubbelzinnig zijn, laat hem twijfelen. Zorg ervoor dat wanneer jij er niet bent hij onzeker staat ivm hoe het tussen jullie is, maar dat wanneer jij bij hem bent, hij zich goed voelt. Conditionering heet dat dan.
Ingewikkeld en vermoeiend maar misschien dat dit bij sommige mannen werkt. Pas er wel voor op dat de man niet het gevoel krijgt aan het lijntje gehouden/mee gespeeld te worden, da's voor mij iig een afknapper. Dubbelzinnigheid is leuk tot op zekere hoogte maar als een dame er een sport van lijkt te maken me me onzeker te laten voelen mbt. haar is de lol er snel van af. Ik hoef niet een handgeschreven verklaring maar als er wederzijdse romantische interesse blijkt te zijn wil ik toch wel weten waar ik sta.

Dit kan met persoonlijke ervaring te maken hebben: een paar keer meegemaakt dat ik dacht dat er iets moois opbloeide met serieuze potentie, alleen om de dame in kwestie aan de arm van één of andere Jan-Harrie aan de horizon te zien verdwijnen
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_34036869
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Paullus_N het volgende:

[..]

zie 1 post hoger voor uitleg
Ja ik begrijp je wel. Dat van de gootsteen die verstopt geraakt is nu ook niet iets waar hij naar zal informeren denk ik. En zij moet het dan niet vertellen.
Maar ik vroeg vroeger 's aan een ex van me "heb jij die jongen gekust" (toen ik me afvroeg of ze met 'n kerel gekust had), zij zei "nee", achteraf bleek dat hij haar gekust had (wat zij lekker toegestaan had, maar ik had gevraagd of zij hem gekust had, niet andersom). Daar moet 'k dan van kotsen
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:32:51 #244
138984 Paullus_N
Paullus voor vrienden
pi_34036911
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Ja ik begrijp je wel. Dat van de gootsteen die verstopt geraakt is nu ook niet iets waar hij naar zal informeren denk ik. En zij moet het dan niet vertellen.
Maar ik vroeg vroeger 's aan een ex van me "heb jij die jongen gekust" (toen ik me afvroeg of ze met 'n kerel gekust had), zij zei "nee", achteraf bleek dat hij haar gekust had (wat zij lekker toegestaan had, maar ik had gevraagd of zij hem gekust had, niet andersom). Daar moet 'k dan van kotsen
gelijk heb je, maar er van uitgaand dat ze iemand ontmoet die ze dus nog niet kent heeft het geen zin om in details te treden over voorgaande relaties

Edit* ze = DonnaNonna
pi_34036941
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Paullus_N het volgende:

[..]

ik had het over haar.. van je hoofd?
waar het hart van vol is, loopt de mond van over
need i say more?
hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_34036953
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Barbaaf het volgende:

[..]
alleen om de dame in kwestie aan de arm van één of andere Jan-Harrie aan de horizon te zien verdwijnen
Da 's maar een uitdaging aan jouw adres om desbetreffende Jan-Harrie effe hard te tackelen; kwestie van effe je mannelijkheid te tonen. De befaamde Jean-Harrie test, uitgevonden in frankrijk.
Over de rest van je post: op een bepaald moment moet de dubbelzinnigheid stoppen natuurlijk . Het is maar zolang dat je die andere probeert aan te trekken dat het nut heeft. Vanaf dat die andere oprechte interesse heeft, is 't tijd om de val dicht te gooien. Anders loopt de prooi er natuurlijk misschien uit...
pi_34036968
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Ingewikkeld en vermoeiend maar misschien dat dit bij sommige mannen werkt. Pas er wel voor op dat de man niet het gevoel krijgt aan het lijntje gehouden/mee gespeeld te worden, da's voor mij iig een afknapper. Dubbelzinnigheid is leuk tot op zekere hoogte maar als een dame er een sport van lijkt te maken me me onzeker te laten voelen mbt. haar is de lol er snel van af. Ik hoef niet een handgeschreven verklaring maar als er wederzijdse romantische interesse blijkt te zijn wil ik toch wel weten waar ik sta.

Dit kan met persoonlijke ervaring te maken hebben: een paar keer meegemaakt dat ik dacht dat er iets moois opbloeide met serieuze potentie, alleen om de dame in kwestie aan de arm van één of andere Jan-Harrie aan de horizon te zien verdwijnen
proest Jan harry.......
*krijgt nu echt de slappe lach*
pi_34036982
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Plakken jouw condooms vol met haar dan?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:36:28 #249
138984 Paullus_N
Paullus voor vrienden
pi_34037006
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Plakken jouw condooms vol met haar dan?
op te lossen met de uitvinding tondeuse.. werkt
pi_34037017
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:34 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Da 's maar een uitdaging aan jouw adres om desbetreffende Jan-Harrie effe hard te tackelen; kwestie van effe je mannelijkheid te tonen. De befaamde Jean-Harrie test, uitgevonden in frankrijk.
Over de rest van je post: op een bepaald moment moet de dubbelzinnigheid stoppen natuurlijk . Het is maar zolang dat je die andere probeert aan te trekken dat het nut heeft. Vanaf dat die andere oprechte interesse heeft, is 't tijd om de val dicht te gooien. Anders loopt de prooi er natuurlijk misschien uit...
Precies, even die prehistorische knots uit je achtertuin halen en erop meppen wil nog wel eens helpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')