Optreden in het land (dan mogen ze het hotel verlaten)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Is Gert T. al te bed?
Leuker kunnen we het niet maken... wel makkelijkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Kan de volgende TT iets swingender zijn aub![]()
Je verzint 't nietquote:
Ik mocht van Flugel geen obscure TT's meer doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Kan de volgende TT iets swingender zijn aub![]()
Doe niet zo blauw!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken... wel makkelijker![]()
![]()
Schijnt echt waar te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je verzint 't niet![]()
Ik las ergens dat ie al 70 is, is dat echt zo?
en gelijk heeft ze vies mannetjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik mocht van Flugel geen obscure TT's meer doen
De bewoners!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je verzint 't niet![]()
Ik las ergens dat ie al 70 is, is dat echt zo?
Gaan wij wel praten met Flugelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eeeh, moeten we weer even de toptopic van het vorige forum tevoorschijn halenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
en gelijk heeft ze vies mannetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, aandacht nu!quote:
Obscuur? Geef eens een voorbeeld?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn prijsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Gaan wij wel praten met Flugel![]()
Of het helpt weet ik niet. Is zij omkoopbaar?
one hundred and eightyyyyyyyquote:
dank uquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
Kelly heeft trouwens een roze slipje aan
Iets zegt me inmiddels, dat je moeite vergeefs gaat zijn en je op ignore staat.quote:
Ja inderdaad... die doet volgens mij het meeste van allemaal daar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
Die Frank blijft maar doorgaan een fanatiek ventje
Dank je voor deze infoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
Heeeej..kloontje?quote:
[HBB SC 60] Regenworm nog steeds in Lieske's sm kelderquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Obscuur? Geef eens een voorbeeld?
Die hoort idd thuis in BB5, ja. Lieske was ik inmiddels alweer vergetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[HBB SC 60] Regenworm nog steeds in Lieske's sm kelder![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
Frank is wel leuk. Op AT5 dan, tenminste.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja inderdaad... die doet volgens mij het meeste van allemaal daar.
Nee nog nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef Talitha het volgende:
Is de kamer al verhuurd ?
Te veel infoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
Hoe heeft ze het gedaan vandaag?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:09 schreef I_doubt het volgende:
Micky gaat ook langzaam dood. Die heeft een lange dag achter de rug.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is dit niet ernstig off-topic?
Of is dit de lengte van de grootste HBB kanjer??![]()
ja, ik kan er ook niks aan doen, het werd door die lambal van AT5 gezegdquote:
JA HALLO...AANDACHT NU!!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef MinXss het volgende:
een zieke worm in een vochtige kelder
keuimeldiefje voor de binnenkomst,de sauna zou een optie kunnen zijn
het gewicht van Violaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik vond haar stoer, de stukjes die ik dan gezien hebquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe heeft ze het gedaan vandaag?
Grappig dat hij dat opmerkt. Hij is homo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik kan er ook niks aan doen, het werd door die lambal van AT5 gezegd
Ik vind Willibrord wel ok maargoedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Alles beter dan Ratelband of Frequin.
Sorry... moest er ff uit... Nog ff 1 keer offtopic... leuk bericht voor jou danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dank Jap, maar haalt niets uit...quote:
Hey,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Alles beter dan Ratelband of Frequin.
Ik zie niksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... moest er ff uit... Nog ff 1 keer offtopic... leuk bericht voor jou dan
Man met grootste penis zoekt vriendin
die zit in de kelder aan Lieske's sm boeienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef I_doubt het volgende:
Hoor ik dat goed: corpsballen worden uitgenodigd
Komt Lieske terug???? Waar is ons lieve regenwormpje???
Watskebeurtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dank Jap, maar haalt niets uit...
Je eerste post! Knap gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef Paullus_N het volgende:
waar gaat dit in hemelsnaam over? enige volgorde is niet echt te vinden hier.. ga zo door
*diepe stiltequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef I_doubt het volgende:
Kelly: "weet je dat ik de laatste tijd denk??"
Is het toch niet 1 groot zwart gat daarboven danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef I_doubt het volgende:
Kelly: "weet je dat ik de laatste tijd denk??"
Wat een stomme lambalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik kan er ook niks aan doen, het werd door die lambal van AT5 gezegd
hier danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Watskebeurt...de rest negeert me...ik wou gewoon aandacht.
![]()
We hebben nooit een volgordequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef Paullus_N het volgende:
waar gaat dit in hemelsnaam over? enige volgorde is niet echt te vinden hier.. ga zo door
Hiquote:
Misschien dat jij zo'n licht ontvlambaar hartje hebt, maar ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en we richten meteen een fanclub op voor Paultje![]()
![]()
![]()
En hoe staat het met de fanclub voor Viola. Ik heb me aangemeld, maar verder niets gehoord.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en we richten meteen een fanclub op voor Paultje![]()
![]()
![]()
* geeft wat aandachtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Watskebeurt...de rest negeert me...ik wou gewoon aandacht.
![]()
ik ook niet, maar word op een bepaald moment nogal cynischquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien dat jij zo'n licht ontvlambaar hartje hebt, maar ik niet![]()
Oh prima, dan zitten we toch op dezelfde golflengtequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar word op een bepaald moment nogal cynisch
Een forumban of gehele fok ban?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
hier danaandacht.
Hmmz, van MiXss hebben we voorlopig ook geen last meer....![]()
(was m'n eerste keer)
Ik ben bezig om een slaapplaats naast Viola te kopen en alle ins en outs te krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
En hoe staat het met de fanclub voor Viola. Ik heb me aangemeld, maar verder niets gehoord.
Hoi Morwenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hi![]()
Viola.....aub.....1minuut stil kan toch wel![]()
Banmeld topic deel 675quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een forumban of gehele fok ban?![]()
Thanx bear...thanx Flugs...quote:
Hoi Melkequote:
Ik wacht op de 1e nieuwsbriefquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben bezig om een slaapplaats naast Viola te kopen en alle ins en outs te krijgen
-edit-quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een forumban of gehele fok ban?![]()
Truste beeb, slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thanx bear...thanx Flugs...![]()
Ben er weer van tussen...ik verwacht geen schokkende beelden meer vanaaf
Dat je aan mij denktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... moest er ff uit... Nog ff 1 keer offtopic... leuk bericht voor jou dan
Man met grootste penis zoekt vriendin
Helloquote:
Hoi Morwenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hi![]()
Viola.....aub.....1minuut stil kan toch wel![]()
Vergeet die penis even, heb je dat HOOFD gezien?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat je aan mij denkt![]()
![]()
Waarom offer je jezelf niet op aan mij???![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dag Jappiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
LOL@sigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef melke het volgende:
Ik mis het BB princiepe toch eigenlijk wel...
Hoi hoiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hello![]()
Het is rustig hier, iedereen stappen?
dit is meer een 1/2 gesloten inrichting.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef melke het volgende:
Ik mis het BB princiepe toch eigenlijk wel...
quote:
Daarom ga ik ongezien voor FBquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vergeet die penis even, heb je dat HOOFD gezien?![]()
Ik mis de uitdagingen eigenlijk een beetjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
dit is meer een 1/2 gesloten inrichting.
Ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mickey gaat pitten, ben benieuwd hoe het morgenochtend gaat![]()
Zo is dat!quote:
Ze zijn pas begonnen, alles moet nog op de rails en morgen is pas de eerste uitzendingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik mis de uitdagingen eigenlijk een beetjeHet moet harder
![]()
![]()
Meer een open inrichting toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
dit is meer een 1/2 gesloten inrichting.
Jij leest je eigen sig niet als je 'm intyptquote:
Jou valt ook alles opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
De logeerkamer in lichtgroene stijl (net als in BB5 maar dat was dan in de woonkamer)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er weer, moest ff iemand aandacht geven
het is wat met die vrouwen
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef D.Rose het volgende:
Jaaaaaaaaaaa.... daar is ze eindelijkquote:
Heerlijk he: vrouwen, de geëvolueerde manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef D.Rose het volgende:
ik ben benieuwd, ik ga morgenvroeg wel ff kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:29 schreef I_doubt het volgende:
Een paar mensen morgenochtend.
En dat na een hele avond bellen
Mmmmm, maar hoe hard kan het worden met al deze luxe? Even afwachten dan maar, misschien dat een blamage van geen gasten de gemoederen wat doet verhittenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zijn pas begonnen, alles moet nog op de rails en morgen is pas de eerste uitzending![]()
En dat terwijl ik al aan het bier benquote:
Hey Roosje wbquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef D.Rose het volgende:
Bart heeft geen bouwverguningquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef versabommie het volgende:
IK denk dat Bart die sluitert gaat uitwonen!
Hahaha ja ik ben erquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa.... daar is ze eindelijk![]()
![]()
Pareltjeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Ik had ook niet veel meer verwacht. Op korte termijn werkt denk ik niet. Eerst moet alles ook nog eens op tv komen en wat bekendheid krijgen. Scheelt denk ik veelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:29 schreef I_doubt het volgende:
Een paar mensen morgenochtend.
En dat na een hele avond bellen
Lijkt me dat hij meer in Mickey ziet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef versabommie het volgende:
IK denk dat Bart die sluitert gaat uitwonen!
Hi pareltjeeeeeeeeeequote:
Warm welkom voor een warm persoon natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ben erwat een warm welkom weer
![]()
![]()
![]()
hij gaat immers ook niet bouwen ?quote:
Kan tochquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik al aan het bier ben
Ik kijk 't een weekje aan, denk ik. Of 't wat wordt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmmm, maar hoe hard kan het worden met al deze luxe? Even afwachten dan maar, misschien dat een blamage van geen gasten de gemoederen wat doet verhitten![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ben erwat een warm welkom weer
![]()
![]()
![]()
oh heerlijk: koffie met gebakquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet, ik geef vrouwen graag wat ze willen
hij gaat eerst slopen en dan bouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
hij gaat immers ook niet bouwen ?
dat kan alleen een vrouw zeggenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Heerlijk he: vrouwen, de geëvolueerde man.
Vind de regie beter dan BB5.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef melke het volgende:
De camera mensen zijn er ook nog niet helemaal bij he..
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet, ik geef vrouwen graag wat ze willen
Viola lust alleen hartige hapjes.....somsquote:
Toch zag ik gisteren beelden uit de badkamer. Maar ze kunnen dus ongestoord douchen? Jammer, geen beelden van blote hunksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind de regie is beter dan BB5.
Ze hebben nu geen last van een badkamer.
Mogen ze daar niet filmen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind de regie beter dan BB5.
Ze hebben nu geen last van een badkamer.
Das lief van je, ik had niet veel zin,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi pareltjeeeeeeeeee![]()
![]()
We misten je al.
Maakt niet uit, sluitertie gaat op zeker naakt.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Warm welkom voor een warm persoon natuurlijk
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Das lief van je, ik had niet veel zin,maja ik dacht hetzelfde, miste jullie toch wel
dus dacht klikken en tikken![]()
![]()
Ja, de tv en een lachende/huilende Kelly hoeft voor mij ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, sluitertie gaat op zeker naakt.
wat ik storend vin is die televisie!
ja en viola en kelly natuurlijk!
Blij dat je er bent meisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Das lief van je, ik had niet veel zin,maja ik dacht hetzelfde, miste jullie toch wel
dus dacht klikken en tikken![]()
![]()
haar alcoholniveau op peil houden stiekum ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:38 schreef melke het volgende:
Bonnie, wat heeft die vandaag nou eigenlijk gedaan?
Gelukkig maar... ja met mij ook.quote:
Hai supermamaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef SuperMOM het volgende:
Sjeetje zeg, ik hou jullie niet meer bijBen het verleerd tegelijk streams kijken, hier bijhouden en even de SC topic terug lezen
![]()
Je kan dus geen HBB ontvangen met Versatel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
gelukkig is het niet op de settopbox anders had ik nu een nieuwe tv kunnen kopen
ach, laat ik de vrede bewaren en je niet tegensprekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mannen hebben moeite met de waarheid![]()
Hai, supermammaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef SuperMOM het volgende:
Sjeetje zeg, ik hou jullie niet meer bijBen het verleerd tegelijk streams kijken, hier bijhouden en even de SC topic terug lezen
![]()
Mooi zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig maar... ja met mij ook.
De Versatel streams doen het ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:
hw kelly lacht, gelukkig is het niet op de settopbox anders had ik nu een nieuwe tv kunnen kopen
Valt me op dat ook Micky en Bonnie erin zitten die ook in Bobo's zaten, wel leuke vergelijkingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
Holt heeft dezelfde insteek als bij bobo's in the bush...zo weinig mogelijk doen en alles beter weten en het hoogste woord.
dat wor janken!
hey snaptnix, moppie !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai supermama
Valt niet meer mee he, gelukkig wel rustiger als gisteravond. Toen ging het helemaal rampzalig vlug.![]()
Nee, evenals XS4ALL, volgens mij hebben ze bewust de boel dichtgegooid, je kan alleen Garnier en Streamgate.nl doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Versatel streams doen het ook niet
Dat kan ze niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef melke het volgende:
Die Viola mag ook best eens ff haar mond houden vind ik![]()
Klopt ja... volgens mij deed versatel en xs4all het wel tijdens het begin...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, evenals XS4ALL, volgens mij hebben ze bewust de boel dichtgegooid, je kan alleen Garnier en Streamgate.nl doen
Ik heb Florisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Versatel streams doen het ook niet
nou denk niet dat het expres gedaan is, die drie hebben gewoon geen reet te doen en pakken elke schnabbel aan die ze kunnen krijgen. Holt krijgt wel een eigen programma maar weet nu hoe snel ze ook weer godzijdank van de buis af isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt me op dat ook Micky en Bonnie erin zitten die ook in Bobo's zaten, wel leuke vergelijking
Dat is een overkoepelende streamgate indexquote:
Middels een fluitje, ja, maar dat was helaas meer het schrikeffectquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat kan ze niet.
Gelijk ontwenningsverschijnselen![]()
Micky lukte het af en toe haar de mond te snoeren.
Truste regenwormquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen
Dienstmededeling voor Flugeltje in het weekend ben iets eerder aanwezig.
Is goed hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen
Nou, dat weet ik dan ook weerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een overkoepelende streamgate indexen ik gebruik gewoon WMplayer
Jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, laat ik de vrede bewaren en je niet tegenspreken
Slaap lekker regenwormquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen
Dat ze een Lieske preek kreeg over haar zender? Nee dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, supermamma![]()
Heb je het Bonniemoment wel meegekregen?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen
Tot morgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen
Trusten Wormpjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen
klein snuitje?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jespreekt boekdelen: * I_doubt slaat D.Rose met handschoen op zijn kleine snuitje
![]()
Gaat nu goed met je caps he... duurde ff, maar nu zijn ze goedquote:
Ik denk dat ie vindt dat het volwassen staat, maar dat werkt alleen bij iemand met een volwassen gezichtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef melke het volgende:
Bart moet die dingen eens van zijn gezicht halen![]()
Wat voor dingen melke z'n geknutseldequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef melke het volgende:
Die kans is wel groter dan ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ze verwachten (de Hoteliers) dat als de Kickoff uitzending is geweest en het programma regulier van start gaat ze veel meer aanloop krijgen in het Hotel
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vindt dat het volwassen staat, maar dat werkt alleen bij iemand met een volwassen gezicht![]()
Ik geniet mateloos van WickedAngel en haar caps.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gaat nu goed met je caps he... duurde ff, maar nu zijn ze goed![]()
Dank jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gaat nu goed met je caps he... duurde ff, maar nu zijn ze goed![]()
Daarom hou ik het ook heel simpel met eenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:50 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik geniet mateloos van WickedAngel en haar caps.
Ik weet niet goed hoe haar te complimenteren zonder teveel te slijmen.
Ja, die wannebee Elvis bakkebaarden. Had hij dat in BB1 ook?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat voor dingen melke z'n geknutseldebakkebaarden
![]()
zijn ze weer 'uit' dan, of staan ze hem niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef melke het volgende:
nee, toen waren ze een stuk korterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, die wannebee Elvis bakkebaarden. Had hij dat in BB1 ook?
Ik vind ze niet staan. Beetje er groot. Maar ja, dat is mijn smaak hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zijn ze weer 'uit' dan, of staan ze hem niet?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:50 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik geniet mateloos van WickedAngel en haar caps.
Ik weet niet goed hoe haar te complimenteren zonder teveel te slijmen.
Ik vind het hem ook niet staan hoor... maar ja, ik ben een manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind ze niet staan. Beetje er groot. Maar ja, dat is mijn smaak he
Dat is zo geen 2006quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef melke het volgende:
dat mag uiteraard, ik deel die mening welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind ze niet staan. Beetje er groot. Maar ja, dat is mijn smaak he
Nou, ik kan me best voorstellen dat zeker zulke figuren een enorm volle agenda hebben die ze schoon moeten vegen om in dat huis te kunnen zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef flugeltje het volgende:
O o o, wat hebben ze het toch zwaar....
OMFGquote:
Dat is begrijpelijk, maar het is nu ook weer niet zo dat hun agenda's nu zoveel belangrijker zijn dan agenda's van bijvoorbeeld 'ons'...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou, ik kan me best voorstelen dat zeker zulke figuren een enorm volle agenda hebben die ze schoon moeten vegen om in dat huis te kunnen zitten.
Zal wel vermoeiende dag geweest zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef I_doubt het volgende:
Bonnie gaat niet meer buiten spelen, Bonnie gaat slapen.
Het was ook een zware dag voor haar.
Heb jij bakken en baarden?????????quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat mag uiteraard, ik deel die mening wel
Die van mij zijn dan ook een stukje korter
Hallo, Henkquote:
Koken... wijn drinken... boek lezen.... pffffffff zwaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef I_doubt het volgende:
Bonnie gaat niet meer buiten spelen, Bonnie gaat slapen.
Het was ook een zware dag voor haar.
Nee, dat meen je niet he hoop ikquote:
1 bak links, en een baard rechtsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Heb jij bakken en baarden?????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |