dat mag uiteraard, ik deel die mening welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind ze niet staan. Beetje er groot. Maar ja, dat is mijn smaak he
Nou, ik kan me best voorstellen dat zeker zulke figuren een enorm volle agenda hebben die ze schoon moeten vegen om in dat huis te kunnen zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:52 schreef flugeltje het volgende:
O o o, wat hebben ze het toch zwaar....
OMFGquote:
Dat is begrijpelijk, maar het is nu ook weer niet zo dat hun agenda's nu zoveel belangrijker zijn dan agenda's van bijvoorbeeld 'ons'...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou, ik kan me best voorstelen dat zeker zulke figuren een enorm volle agenda hebben die ze schoon moeten vegen om in dat huis te kunnen zitten.
Zal wel vermoeiende dag geweest zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef I_doubt het volgende:
Bonnie gaat niet meer buiten spelen, Bonnie gaat slapen.
Het was ook een zware dag voor haar.
Heb jij bakken en baarden?????????quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat mag uiteraard, ik deel die mening wel
Die van mij zijn dan ook een stukje korter
Hallo, Henkquote:
Koken... wijn drinken... boek lezen.... pffffffff zwaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef I_doubt het volgende:
Bonnie gaat niet meer buiten spelen, Bonnie gaat slapen.
Het was ook een zware dag voor haar.
Nee, dat meen je niet he hoop ikquote:
1 bak links, en een baard rechtsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Heb jij bakken en baarden?????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |