quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Is dit niet ernstig off-topic?
Of is dit de lengte van de grootste HBB kanjer??![]()
ja, ik kan er ook niks aan doen, het werd door die lambal van AT5 gezegdquote:
JA HALLO...AANDACHT NU!!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef MinXss het volgende:
een zieke worm in een vochtige kelder
keuimeldiefje voor de binnenkomst,de sauna zou een optie kunnen zijn
het gewicht van Violaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik vond haar stoer, de stukjes die ik dan gezien hebquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe heeft ze het gedaan vandaag?
Grappig dat hij dat opmerkt. Hij is homo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik kan er ook niks aan doen, het werd door die lambal van AT5 gezegd
Ik vind Willibrord wel ok maargoedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Alles beter dan Ratelband of Frequin.
Sorry... moest er ff uit... Nog ff 1 keer offtopic... leuk bericht voor jou danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dank Jap, maar haalt niets uit...quote:
Hey,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Alles beter dan Ratelband of Frequin.
Ik zie niksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... moest er ff uit... Nog ff 1 keer offtopic... leuk bericht voor jou dan
Man met grootste penis zoekt vriendin
die zit in de kelder aan Lieske's sm boeienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:13 schreef I_doubt het volgende:
Hoor ik dat goed: corpsballen worden uitgenodigd
Komt Lieske terug???? Waar is ons lieve regenwormpje???
Watskebeurtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dank Jap, maar haalt niets uit...
Je eerste post! Knap gedaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef Paullus_N het volgende:
waar gaat dit in hemelsnaam over? enige volgorde is niet echt te vinden hier.. ga zo door
*diepe stiltequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef I_doubt het volgende:
Kelly: "weet je dat ik de laatste tijd denk??"
Is het toch niet 1 groot zwart gat daarboven danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef I_doubt het volgende:
Kelly: "weet je dat ik de laatste tijd denk??"
Wat een stomme lambalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, ik kan er ook niks aan doen, het werd door die lambal van AT5 gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |