pulled the trigger now she's deadquote:
Ik vind het juist een sprekend voorbeeld van dat een vrouw er niet altijd op haar opperbest uit hoeft te zien om toch aantrekkelijk te zijn.quote:
Moest ik ook aan denken toen ik het zag.quote:
Oh WickedAngel tranen van verdriet stromen uit beide ogen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Soms zit 't mee, soms zit 't teeeeeegen![]()
Concept was een geintje
MinXss, reageer nu eens op mequote:
je moet je niet alles aantrekkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind het juist een sprekend voorbeeld van dat een vrouw er niet altijd op haar opperbest uit hoeft te zien om toch aantrekkelijk te zijn.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Foreverblue het volgende:
Iemand Pareltje al gezien vanavond?
Ach kindje, niet huilen. Kom maar bij mammiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh WickedAngel tranen van verdriet stromen uit beide ogen.
Wat een verdriet
en nu hoor ik dat het een geintje is.
Mijn hart dat altijd opsprong als ik jouw zacht omfloerste stem over het internet hoorde fluisteren: een concept.
Ik zal proberen mij te vervrouwen![]()
* I_doubt pakt doos tissues
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
pulled the trigger now she's dead![]()
Nope, maar ben er zelf ook pas net.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Foreverblue het volgende:
wat is er mis met de whiskeyfles ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh WickedAngel tranen van verdriet stromen uit beide ogen.
Wat een verdriet
en nu hoor ik dat het een geintje is.
Mijn hart dat altijd opsprong als ik jouw zacht omfloerste stem over het internet hoorde fluisteren: een concept.
Ik zal proberen mij te vervrouwen![]()
* I_doubt pakt doos tissues
Kamer 313, tochquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Foreverblue het volgende:
Geen idee...misschien welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Jappie, is Frank Awick jou aan het bellen
mammiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach kindje, niet huilen. Kom maar bij mammie![]()
Heeeeel vreemde zaak dan... zullen ze samen met de noorderzon vertrokken zijn ala Thelma en Louise?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nope, maar ben er zelf ook pas net.
Cuall ook niet meer gezien na haar plotselinge verdwijning vanmorgen![]()
Ze heeft heel hard gewerkt van daag, en het zooitje bij elkaar gehouden dus ze mag ook wel ja!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind het juist een sprekend voorbeeld van dat een vrouw er niet altijd op haar opperbest uit hoeft te zien om toch aantrekkelijk te zijn.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeel vreemde zaak dan... zullen ze samen met de noorderzon vertrokken zijn ala Thelma en Louise?![]()
Daar had ik haar vanmorgen achter gelaten ja... maar toen ik net op de kamer kwam was die leegquote:
Graag gedaan hoor!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Bep het volgende:
Morgen weer heel vroeg werken dus ajuus
En Muerte bedankt
Die is de duifjes op de Dam aam het voeren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Is Gert T. al te bed?
die lamzak is nog aan het optreden volgens mij alhoewel ik niet begrijp wie daar heen gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Is Gert T. al te bed?
Nee die is optredenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
Is Gert T. al te bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |