Hi pareltjeeeeeeeeeequote:
Warm welkom voor een warm persoon natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ben erwat een warm welkom weer
![]()
![]()
![]()
hij gaat immers ook niet bouwen ?quote:
Kan tochquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik al aan het bier ben
Ik kijk 't een weekje aan, denk ik. Of 't wat wordt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmmm, maar hoe hard kan het worden met al deze luxe? Even afwachten dan maar, misschien dat een blamage van geen gasten de gemoederen wat doet verhitten![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ben erwat een warm welkom weer
![]()
![]()
![]()
oh heerlijk: koffie met gebakquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet, ik geef vrouwen graag wat ze willen
hij gaat eerst slopen en dan bouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
hij gaat immers ook niet bouwen ?
dat kan alleen een vrouw zeggenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Heerlijk he: vrouwen, de geëvolueerde man.
Vind de regie beter dan BB5.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:33 schreef melke het volgende:
De camera mensen zijn er ook nog niet helemaal bij he..
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, helemaal niet, ik geef vrouwen graag wat ze willen
Viola lust alleen hartige hapjes.....somsquote:
Toch zag ik gisteren beelden uit de badkamer. Maar ze kunnen dus ongestoord douchen? Jammer, geen beelden van blote hunksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind de regie is beter dan BB5.
Ze hebben nu geen last van een badkamer.
Mogen ze daar niet filmen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vind de regie beter dan BB5.
Ze hebben nu geen last van een badkamer.
Das lief van je, ik had niet veel zin,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi pareltjeeeeeeeeee![]()
![]()
We misten je al.
Maakt niet uit, sluitertie gaat op zeker naakt.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Warm welkom voor een warm persoon natuurlijk
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Das lief van je, ik had niet veel zin,maja ik dacht hetzelfde, miste jullie toch wel
dus dacht klikken en tikken![]()
![]()
Ja, de tv en een lachende/huilende Kelly hoeft voor mij ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, sluitertie gaat op zeker naakt.
wat ik storend vin is die televisie!
ja en viola en kelly natuurlijk!
Blij dat je er bent meisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Das lief van je, ik had niet veel zin,maja ik dacht hetzelfde, miste jullie toch wel
dus dacht klikken en tikken![]()
![]()
haar alcoholniveau op peil houden stiekum ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:38 schreef melke het volgende:
Bonnie, wat heeft die vandaag nou eigenlijk gedaan?
Gelukkig maar... ja met mij ook.quote:
Hai supermamaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef SuperMOM het volgende:
Sjeetje zeg, ik hou jullie niet meer bijBen het verleerd tegelijk streams kijken, hier bijhouden en even de SC topic terug lezen
![]()
Je kan dus geen HBB ontvangen met Versatel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
gelukkig is het niet op de settopbox anders had ik nu een nieuwe tv kunnen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |