Dat je aan mij denktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry... moest er ff uit... Nog ff 1 keer offtopic... leuk bericht voor jou dan
Man met grootste penis zoekt vriendin
Helloquote:
Hoi Morwenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hi![]()
Viola.....aub.....1minuut stil kan toch wel![]()
Vergeet die penis even, heb je dat HOOFD gezien?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:22 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat je aan mij denkt![]()
![]()
Waarom offer je jezelf niet op aan mij???![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thanx bear...thanx Flugs...![]()
Ben er weer van tussen...ik verwacht geen schokkende beelden meer vanaaf
Dag Jappiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thanx bear...thanx Flugs...![]()
Ben er weer van tussen...ik verwacht geen schokkende beelden meer vanaaf
LOL@sigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef melke het volgende:
Ik mis het BB princiepe toch eigenlijk wel...
Hoi hoiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hello![]()
Het is rustig hier, iedereen stappen?
dit is meer een 1/2 gesloten inrichting.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef melke het volgende:
Ik mis het BB princiepe toch eigenlijk wel...
quote:
Daarom ga ik ongezien voor FBquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vergeet die penis even, heb je dat HOOFD gezien?![]()
Ik mis de uitdagingen eigenlijk een beetjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
dit is meer een 1/2 gesloten inrichting.
Ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mickey gaat pitten, ben benieuwd hoe het morgenochtend gaat![]()
Zo is dat!quote:
Ze zijn pas begonnen, alles moet nog op de rails en morgen is pas de eerste uitzendingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik mis de uitdagingen eigenlijk een beetjeHet moet harder
![]()
![]()
Meer een open inrichting toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
dit is meer een 1/2 gesloten inrichting.
Jij leest je eigen sig niet als je 'm intyptquote:
Jou valt ook alles opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
De logeerkamer in lichtgroene stijl (net als in BB5 maar dat was dan in de woonkamer)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er weer, moest ff iemand aandacht geven
het is wat met die vrouwen
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef D.Rose het volgende:
Jaaaaaaaaaaa.... daar is ze eindelijkquote:
Heerlijk he: vrouwen, de geëvolueerde manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef D.Rose het volgende:
ik ben benieuwd, ik ga morgenvroeg wel ff kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:29 schreef I_doubt het volgende:
Een paar mensen morgenochtend.
En dat na een hele avond bellen
Mmmmm, maar hoe hard kan het worden met al deze luxe? Even afwachten dan maar, misschien dat een blamage van geen gasten de gemoederen wat doet verhittenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zijn pas begonnen, alles moet nog op de rails en morgen is pas de eerste uitzending![]()
En dat terwijl ik al aan het bier benquote:
Hey Roosje wbquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:28 schreef D.Rose het volgende:
Bart heeft geen bouwverguningquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef versabommie het volgende:
IK denk dat Bart die sluitert gaat uitwonen!
Hahaha ja ik ben erquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa.... daar is ze eindelijk![]()
![]()
Pareltjeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
Ik had ook niet veel meer verwacht. Op korte termijn werkt denk ik niet. Eerst moet alles ook nog eens op tv komen en wat bekendheid krijgen. Scheelt denk ik veelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:29 schreef I_doubt het volgende:
Een paar mensen morgenochtend.
En dat na een hele avond bellen
Lijkt me dat hij meer in Mickey ziet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:30 schreef versabommie het volgende:
IK denk dat Bart die sluitert gaat uitwonen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |