ach, laat ik de vrede bewaren en je niet tegensprekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mannen hebben moeite met de waarheid![]()
Hai, supermammaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef SuperMOM het volgende:
Sjeetje zeg, ik hou jullie niet meer bijBen het verleerd tegelijk streams kijken, hier bijhouden en even de SC topic terug lezen
![]()
Mooi zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig maar... ja met mij ook.
De Versatel streams doen het ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:40 schreef versabommie het volgende:
hw kelly lacht, gelukkig is het niet op de settopbox anders had ik nu een nieuwe tv kunnen kopen
Valt me op dat ook Micky en Bonnie erin zitten die ook in Bobo's zaten, wel leuke vergelijkingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
Holt heeft dezelfde insteek als bij bobo's in the bush...zo weinig mogelijk doen en alles beter weten en het hoogste woord.
dat wor janken!
hey snaptnix, moppie !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai supermama
Valt niet meer mee he, gelukkig wel rustiger als gisteravond. Toen ging het helemaal rampzalig vlug.![]()
Nee, evenals XS4ALL, volgens mij hebben ze bewust de boel dichtgegooid, je kan alleen Garnier en Streamgate.nl doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Versatel streams doen het ook niet
Dat kan ze niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef melke het volgende:
Die Viola mag ook best eens ff haar mond houden vind ik![]()
Klopt ja... volgens mij deed versatel en xs4all het wel tijdens het begin...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, evenals XS4ALL, volgens mij hebben ze bewust de boel dichtgegooid, je kan alleen Garnier en Streamgate.nl doen
Ik heb Florisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Versatel streams doen het ook niet
nou denk niet dat het expres gedaan is, die drie hebben gewoon geen reet te doen en pakken elke schnabbel aan die ze kunnen krijgen. Holt krijgt wel een eigen programma maar weet nu hoe snel ze ook weer godzijdank van de buis af isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt me op dat ook Micky en Bonnie erin zitten die ook in Bobo's zaten, wel leuke vergelijking
Dat is een overkoepelende streamgate indexquote:
Middels een fluitje, ja, maar dat was helaas meer het schrikeffectquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dat kan ze niet.
Gelijk ontwenningsverschijnselen![]()
Micky lukte het af en toe haar de mond te snoeren.
Truste regenwormquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen
Dienstmededeling voor Flugeltje in het weekend ben iets eerder aanwezig.
Is goed hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen
Nou, dat weet ik dan ook weerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een overkoepelende streamgate indexen ik gebruik gewoon WMplayer
Jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, laat ik de vrede bewaren en je niet tegenspreken
Slaap lekker regenwormquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen
Dat ze een Lieske preek kreeg over haar zender? Nee dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai, supermamma![]()
Heb je het Bonniemoment wel meegekregen?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen
Tot morgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen
Trusten Wormpjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:45 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen
klein snuitje?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jespreekt boekdelen: * I_doubt slaat D.Rose met handschoen op zijn kleine snuitje
![]()
Gaat nu goed met je caps he... duurde ff, maar nu zijn ze goedquote:
Ik denk dat ie vindt dat het volwassen staat, maar dat werkt alleen bij iemand met een volwassen gezichtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef melke het volgende:
Bart moet die dingen eens van zijn gezicht halen![]()
Wat voor dingen melke z'n geknutseldequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:47 schreef melke het volgende:
Bart moet die dingen eens van zijn gezicht halen![]()
Die kans is wel groter dan ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
Ze verwachten (de Hoteliers) dat als de Kickoff uitzending is geweest en het programma regulier van start gaat ze veel meer aanloop krijgen in het Hotel
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vindt dat het volwassen staat, maar dat werkt alleen bij iemand met een volwassen gezicht![]()
Ik geniet mateloos van WickedAngel en haar caps.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gaat nu goed met je caps he... duurde ff, maar nu zijn ze goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |