quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:10 schreef jessie het volgende:
LadyS wilde jij de rompers? Anders ga ik door naar Sugar, en als die niet wil dan heb ik mijn mailbox nog vol![]()
Ik zal als ik er aan denk even voor je kijken dit weekendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef lady-wrb het volgende:
och gewoon iets meisjesachtig, maar toch sportief
of juist superroezelig, maar ook weer niet suikerzoet.
ik zag bij jessie wel leuke dingen voorbijkomen, maar die zijn of verkocht of te groot.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:18 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik zal als ik er aan denk even voor je kijken dit weekend
Ja in augustus wordt ze 1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:25 schreef Githa het volgende:
van de zomer is ze bijna 1 toch Fuente ? .... nou, ik denk wel dat ze dan aan de 80 zit hoor![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:54 schreef bixister het volgende:
jessie, dat quicksilver jurkje is dat er nog wel? daar ben ik ook wel in geïnteresseerd!
en LadyS, ik vind 't zo grappig dat jij voor Amber blijkbaar ook nog steeds maat 80 koopt.maar rompertjes kun je toch ook best van te voren inslaan? die zijn niet zo seizoensgeboden. bij mij zijn rompertjes sowieso altijd een volle maat groter dan de gewone kledingmaat, ik vind ze al gauw te strak zitten.
dat kan je mbv de groeicurve toch wel een beetje nakijken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:13 schreef Fuente het volgende:
Ooooowww ik zie zoveel leuke zomerjurkjes voorbijkomen![]()
![]()
Sara heeft nu maat 62/68, zou ze in de zomer dan in 80 zitten?????
prima hoor bix.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef bixister het volgende:
fuente nou dat zit wel goed dan. anna draagt nu ook 80, soms 86.
lady_wrb ik wil de BobdeBouwer laarzen wel van je overnemen en die waterschoenen (maat 27/28).
En we schuiven een plekje op in de wachtrijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:46 schreef Sugar het volgende:
Rompers van Jessie en Chicco-sleutel-ding zijn nog beschikbaar! Of in elk geval: ik koop ze tóch niet.![]()
Is goed!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:32 schreef Xanthe het volgende:
Vind het ook goed om m van Anitra over te nemen hoor. Geen probleem!
Mail je vanavond of morgen wel even ok?
Nee, ik heb ook nog een andere Smoby, de summertime. Is een soort overdekt boxkleed met opgeblazen randen en een zonnescherm.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:54 schreef Anitra het volgende:
Ik heb er idd ook 1
Deze is het:
[afbeelding]
zag dat jij op mp een ander plaatje had staan ladybos, klopt dat?
Een paar vragen:quote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef Githa het volgende:
Ik heb hier ook nog een smoby cocoon van cotoons en hij mag weg![]()
Wie er interesse heeft laat maar horen, ik heb hem nog netjes met doos![]()
Edit: Nee lamaquote:Op maandag 16 januari 2006 15:02 schreef Githa het volgende:
niet ipv een box... het is beter te vergelijken met een babygym alleen dan met een mooi bedje eromheen![]()
nee, niet koud op de grond want het is een luchtbodem met daarover nog stof
enne tot hoe oud ...hmmmz nouja, zolang ze het leuk vinden. Jordy vind hem nog steeds leuk, maar hij is zo groot die cocoon dan he![]()
Zo´n eentje zoek ik ookquote:Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog een andere Smoby, de summertime. Is een soort overdekt boxkleed met opgeblazen randen en een zonnescherm.
[afbeelding]
wie ikke? denk dat je iemand anders bedoeltquote:Op zondag 15 januari 2006 20:52 schreef dutchie het volgende:
En mocht Martineke het niet meer nodig hebben ofzo, dan heb ik nog wel interesse Anitra.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:57 schreef Xanthe het volgende:
Anitra heb je mijn mail gisteren nog ontvangen?
vriendin van mij heeft wel erg interesse in de band.. dus als je het goed vind zou ik hem graag van je overnemen! Zou je m dan mee kunnen nemen naar de meet bij LadyBos? Dan zorg ik voor een kleinigheidje voor Maxim in ruil. Lijkt me leuker dan geld.. of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:08 schreef Martineke het volgende:
ff linkie, heb dus een buik band in de aanbieding,
mag weg voor verzendkosten. kan ook opgehaald worden voor niks
Zwangerschap en geboorte deel 170
Interessequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef jessie het volgende:
Ook te koop little people boerderij met geluid enzo.
Ik schop deze even omhoog voor Belana, die zat vandaag wat krapjes in haar, niet zo warme, jasje.quote:
Wel geen Melonovy, maar...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:38 schreef Belana het volgende:
melonovy, welke maat is ie enzo? kost ie?
*Bron* / (de rest)quote:Ik paste in deze winterjas toen ik nog hoogzwanger was en maat 44 had.large blauw van kleur met afneembare cappuchon lekker warm
Daar ben ik ook wel voor te porren. Ik gok dat jij zo'n beetje mijn maat hebt (42?)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:47 schreef bixister het volgende:
ik heb mijn positie winterjas laatst ook een keer op mp gezet. maar die is zeker weten te groot voor jou sugar.
verder twee enorme zakken vol positiekleding waar je best eens in mag komen snuffelen, heb geen puf meer om alles op de foto te zetten.
heb een verschil ontdekt qua plaatje, die band die ik hier heb liggen heeft geen buikstuk, het is alleen een rugstuk en dan 4 banden die je om je taille en buik moet doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:32 schreef Martineke het volgende:
iemand interesse in een bekken/buik/lenden band??
deze is geloof ik het meest bedoeld om rug te ondersteunen
zo 1tje [afbeelding]
moet alleen nog ff het buikstuk meten voor de juiste maat.
ik heb dat ding gehad van mijn schoonzus (een andere) toen ik zwanger was van maxim, en nog nooit aan gehad. nu kom ik hem dus weer tegen in een doos, kan ik er iemand blij mee maken??
kipkluifje@hotmail.com
wat is dit voor een pokemon?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:55 schreef Martineke het volgende:
of iemand interesse in een magic theatre ding, zo 1tje [afbeelding]
gekocht voor maxim, 1 x gebruiktis nu in de aanbieding voor 39,99, mag weg bij mij voor de helft.
wederom kipkluifje@hotmail.com
*kucht*quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:43 schreef Luchtbel het volgende:
Kan ik iemand blij maken met dit shirt? Gratis en voor niets.
[afbeelding]
Ik heb het ergens bij gekregen maar tegen de tijd dat Jolie zoiets aan mag past ze hier hoogstwaarschijnlijk niet meer inMaat 92/98.
Belana, beetje laat, maar ik heb de jas inmiddels al verkocht. Heb jij ondertussen al iets warms gevonden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:30 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Wel geen Melonovy, maar...
[..]
*Bron* / (de rest)
zon ding wat figuurtjes projecteerd op plafond/muur waar je ook op richt. en dan met een hartslagje of kabbelend riviertje erbij, of een muziekjequote:
geeft niet hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:53 schreef melonovy het volgende:
[..]
Belana, beetje laat, maar ik heb de jas inmiddels al verkocht. Heb jij ondertussen al iets warms gevonden?
Nou ja een witte box spreekt wel voor zich denk ik. Zitten er veel beschadigingen op? En kun je me misschien mailen waar je ongeveer woont dan kan ik kijken of het niet al te ver hier vandaan isquote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef coolbabe het volgende:
Euhm, 25 euro? Als je een foto wil zien zoek ik die op voor je
o wat leukquote:Op zondag 29 januari 2006 21:42 schreef Martineke het volgende:
[..]
zon ding wat figuurtjes projecteerd op plafond/muur waar je ook op richt. en dan met een hartslagje of kabbelend riviertje erbij, of een muziekje
Er zijn hier en daar wat stukjes van de verf af en er zitten een paar butsjes in maar hij ziet er op zich nog best toonbaar uit. Ik woon tussen Delft en Den Haagquote:Op zondag 29 januari 2006 23:38 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou ja een witte box spreekt wel voor zich denk ik. Zitten er veel beschadigingen op? En kun je me misschien mailen waar je ongeveer woont dan kan ik kijken of het niet al te ver hier vandaan is
Vind het niet erg om er even voor te rijden maar als het aan de andere kant van het land is wordt het wat anders
we vinden het geen leuk ding, deze valt bij ons in de categorie " miskoop van de eeuw"quote:Op maandag 30 januari 2006 09:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o wat leuk. maar waarom gebruik je die niet voor nr.2?
Jelief, ik zie je berichtje nu pas. Het shirtje lijkt op de foto roze, maar is in het echt dus roder. Als je het nog wil hebben dan moet je maar even mailen (ben nl. niet zoveel op msn aanwezig).quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:31 schreef Jelief het volgende:
M@x, ik heb je toegevoegd aan mijn msn, ik heb interesse in dat roze shirt \'my dad..\'
hij is zo rood: Yoram met hetzelfde leuke shirtquote:Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Jelief, ik zie je berichtje nu pas. Het shirtje lijkt op de foto roze, maar is in het echt dus roder. Als je het nog wil hebben dan moet je maar even mailen (ben nl. niet zoveel op msn aanwezig).
Rood is beter! Emma is meer een rood meisje dan een rose meisjequote:Op zondag 5 februari 2006 20:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Jelief, ik zie je berichtje nu pas. Het shirtje lijkt op de foto roze, maar is in het echt dus roder. Als je het nog wil hebben dan moet je maar even mailen (ben nl. niet zoveel op msn aanwezig).
Sara weegt inmiddels bijna 8 kilo, volgens mij kan ze tot 9 kilo in de cosi. En ik denk dat ze tegen die tijd wel aan de 9 kilo zit, zo snel als het nu gaatquote:Op zondag 12 februari 2006 21:40 schreef bixister het volgende:
he daan, wat een ellendige situatie voor je vriendin. helaas heb ik niet veel voor haar, ik heb vanmiddag net héél veel spullen aan een hoogzwangere vriendin gegeven, en de rest is zo'n beetje allemaal aan mijn zwager beloofd...
maar even offtopic: fuente, waarom verwacht je dat sara zo snel uit de maxicosi is? ze is toch pas een maand of 8 hooguit dan? het wordt tegenwoordig aangeraden om ze zolang het nog enigszins past (vaak ± 1 jaar) in de maxicosi te laten. (anna is ook nog niet over).
huh? Het is toch 13 kilo? Of vergis ik me nou?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:26 schreef Fuente het volgende:
[..]
Sara weegt inmiddels bijna 8 kilo, volgens mij kan ze tot 9 kilo in de cosi. En ik denk dat ze tegen die tijd wel aan de 9 kilo zit, zo snel als het nu gaat![]()
Wij hebben een maxicosi (die met gordel aanspanner) en volgens mij kun je die niet andersom plaatsenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef bixister het volgende:
je kunt een (gewoon) groter stoeltje ook achterstevoren monteren.
oh, bij ons is de babybjorn tot 12 kilo (maar dat is dan wel de active, zit misschien verschil tussen?)quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef bixister het volgende:
ik heb 't net even opgezocht en 't is tot 13 kilo inderdaad. de babybjorn is tot 9 kilo.![]()
Ik stuur sowieso een setje kleding voor meiskes op. Waar kan het naartoe? Misschien niet handig om een adres op fok te zetten, maar mail me anders maar op lauravelthuisen@planet.nlquote:Op maandag 13 februari 2006 08:34 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ow, wat zijn jullie lief![]()
![]()
Ze zit in zo'n rotsituatie en ik wil dr echt zoveel mogelijk helpen, maar tis ook weer niet zo dat wij aan het eind van de maand bergen met geld overhouden dat ik alles nieuw voor dr kan kopen.. en t jammere is dat ik in kleertjes echt alles stoer/blauw/absoluut niet meisjes heb..
Ze komt uit RIdderkerk (vlakbij Rotterdam)
Maar kleertjes enzo in maat 56/62 (roze roze roze) is vooral nog nodig want ze heeft amper aan kleertjes gedacht.. Het enige wat ze heeft is een bedje en commode.. de kast krijgt ze van mij, wipstoel en kinderstoel ook.
Het is dus vooral kleertjes en aankleding van het kamertje.. zodat het niet zo'n kil kaal kamertje wordt.. dus van muziekmobiel tot hemeltje tot aankleedkussenhoes tot weet ik veel wat. En dan het liefst een beetje meisjesachtig enzo.. dat zou wel erg leuk zijn.. maar al het andere is ook HEEL erg welkom.. nogmaals ik vind jullie echt heel erg lief!Dank jullie wel..
quote:Op maandag 13 februari 2006 08:36 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik stuur sowieso een setje kleding voor meiskes op. Waar kan het naartoe? Misschien niet handig om een adres op fok te zetten, maar mail me anders maar op lauravelthuisen@planet.nl
Ik ben pas vanavond weer terug, maar dan zie ik 't wel, maak ik meteen een pakketje.
jaquote:Op zondag 12 februari 2006 21:43 schreef Ladybos het volgende:
Daan ik heb ook nog een boel kleertjes en spulletjes over, dus ik kan het een en ander meenemen naar Dylan's verjaardag.
Ik heb het eea uitgezocht maar het is iig barweinig. Ze heeft een standaart uitkering en krijgt natuurlijk een verhoging als de kleine er is.. maar het is lang niet genoeg om alles van in te kopen. Ze zal straks gewoon heel zuinig moeten leven, maar dat lukt wel. Het is nu gewoon het begin wat zo ontzettend lastig is omdat ze geen cent kan missen.. en daarom probeer ik haar zo te helpen.. eigenlijk het enige wat voor mij goed genoeg voelt, samen met er gewoon voor haar zijn als ze me nodig heeft. De beginaankopen zijn gewoon zo veel.. en ik wil haar niet laten zitten met een kaal kamertje zonder gordijnen, een lege kledingkast etc etc voor die kleine. Tis al allemaal moeilijk genoeg..quote:Op zondag 12 februari 2006 18:07 schreef Xanthe het volgende:
Weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort , maar kan ze geen geld uit een "potje" krijgen van de sociale dienst of op een andere manier via de gemeente (sociale zaken). NIet geschoten is altijd mis
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef Luchtbel het volgende:
Daan, ik mail als ik een keer gezocht hebhet is hartstikke lief dat je dit doet voor je vriendin. Het is inderdaad vervelend zat zulke dingen en het laatste waar je dan zin hebt om je druk over te maken is spullen die er niet zijn enzo. Gelukkig zijn er vaak zat lieve mensen die je dan zomaar ineens willen helpen en daar willen wel eens fijne dingen uit naar voren komen. zo heb ik Ireth leren kennen
Ik heb volgens mij 2 slaapzakjes en als ik me niet vergis 3 badjasjes! Ik duik hier eens de zolder op voor alle spulletjes.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef DaanBanaantje het volgende:
29 april is ze uitgerekend..
slaapzakje is welkom, badjasjes ook en kleding ook heel erg![]()
Box en wipstoeltje leent ze van m'n moeder..
durf het bijna niet te vragen maar hebben jullie misschien ook iets van babykameraankleding over? lampje/schilderijtje/hemeltje etc?![]()
Ik zal eens kijken wa tik aan decoratiespul heb / overhou. Suus gaat binnenkort toch naar een peuterkamer over!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:26 schreef Ireth het volgende:
edit: kheb ook nog een hemeltje, in blauw creme roze tinten met beertjes, echter alleen geen hemelstang er bij. Die mag er ook bij indien gewenst!
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Ireth het volgende:
Aangezien Suus trouwens toch dekbedjes gebruikt heb ik trouwens ook nog 2 witte lakentjes met kroontjes er op geborduurd!
*vrachtwagentje huurt*
Oja, je hoeft niets te zeggen, ben zelf onwijs vaak geholpen met spulletjes en het voelt gewoon lekker om ook te kunnen doen!
Zulke dingen doe ik niet meer nu ik meerderjarig ben rememberquote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef Ireth het volgende:
Doe maar ff mailen Daan ( ireth(a)ireth.nl ), desnoods regel ik wel samen met Luchtbel een transportje oid
Die kleine kleertjes van jou zijn hierquote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Luchtbel het volgende:
Daan ik heb nog wel dingen als dekentjes en lakens. Ook twee kleine slaapzakjes. Kleine kleertjes niet die zijn allemaal al weg . Als je het wil hebben dan zoek ik het volgende week even op, het heeft nog niet zo veel haast toch?
Nee joh geen probleem! Het belangrijkste is dat ze er 1 heeft toch! Je bent lief joh dat je dit allemaal regelt!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef DaanBanaantje het volgende:
haha LB
Ireth.. badje heb ik al voor dr, want Dylan zit altijd in het grote bad.. maar wel weer echt heel liefdurf het bijna niet te weigeren
Wij hebben ook geen groot badquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ireth.. die is leuk! en handigdie past toch in een babybadje? want een groot bad heeft ze niet
IK ben woensdag vanaf 16.30 uur thuis, de rest van de week rond 17.00.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:04 schreef snoopy het volgende:
Sjak, ben je woensdag, donderdag of vrijdag thuis? dan kan ik het misschien even bij je afgeven vanuit mijn werk. Das vlakbij jou volgens mij.
Ik beloof niks, maar ik ga de kasten even doorspitten. Ik weet echt niet meer zeker of ik ze heb.....(verhuizing en dingen kwijtraken enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:15 schreef DaanBanaantje het volgende:
nijntje jaaaaanijntje is leuk!
Hijs voornamelijk handig als ze flink spekkig rond de 2 a 3 maanden zitten, dan kunnen ze er goed in liggen en heb je een handje vrij om te poedelen en haartjes te wassen enzo! Zodra ze zelf willen gaan zitten kan je hem aan de kant gooien, dan is ie niet meer handigquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Vicky het volgende:
Ireth, is dat een handig ding??
jaaa kewl! leuk! lief!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen groot badhij is juist voor in een babybadje
Ik doe um er bij!
Vicky het is een geweldig dingquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Vicky het volgende:
Ireth, is dat een handig ding??
Ik werk tot half 6. Zeg het maar, wat jou het beste uitkomt. Fiets ik langs en geef het even af.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef sjak het volgende:
[..]
IK ben woensdag vanaf 16.30 uur thuis, de rest van de week rond 17.00.
Vicky, ik heb er net een op de kop getikt via marktplaats, daar kom je ze regelmatig tegen in verschillende uitvoeringen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef Vicky het volgende:
hmm dan toch maar eens kijken in de winkel
Kan ik dan op mijn beurt misschien weer spul bij jou achterlaten zodat Sjak dat mee kan nemen (of iemand anders?)quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Ireth het volgende:
Sjak, kom jij op je route via Utrecht? Anders kan je hier ook spul oppikken?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Je bent vergeten te zeggen dat je het lief vindt
is prima hoor, meneerm@x lijkt op mijn meneermartineke, die vind het ook allemaal onzin als ik iets wilquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef m@x het volgende:
Martineke, ik mail je morgen even over wanneer we die projector komen halen (maar volgens mij vind meneerm@x het maar onzin dat ik dat ding zo graag wil hebben[/sub]
Ik heb nog geen mail. Of heb je inmiddels toch al genoeg?quote:[
Icaa, dingetjes om het kamertje gezellig te maken zijn absoluut welkom! Dus als je ze nog kwijt wil.. GRAAG!
had vanmorgen gemaild, heb m net opnieuw verzonden!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:48 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mail. Of heb je inmiddels toch al genoeg?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:53 schreef moussy het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar positiekleding? en dan in welke maat?
Oke, ehhm ik weet natuurlijk niet zo goed wat ik precies krijg opgestuurd, maar ik ga mn best doen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
misschien is het handig als je opgeeft wat er nog nodig is
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:19 schreef Ladybos het volgende:
Iemand nog interesse in zwangerschapskleding (maat 40-42) ?
Ehhm.. ik weet het niet... ze wil er continu niet aan herrinnert worden dat ze straks een alleenstaande moeder is die door dr vriend is gedumpt door t kindje.. is het dan verstandig?! ik heb geen idee..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb dit boek ook nog over. Ik heb het zelf gekregen maar ik hou er helemaal niet van zulke dingen. Dus als je dat leuk vindt voor haar mag je die ook hebben.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:35 schreef lady-wrb het volgende:
mail ontvangen
dat gaat helemaal goed komen !
Ja dat weet ik ook niet. Ik heb het gekregen maar lees nooit zulke dingenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Ehhm.. ik weet het niet... ze wil er continu niet aan herrinnert worden dat ze straks een alleenstaande moeder is die door dr vriend is gedumpt door t kindje.. is het dan verstandig?! ik heb geen idee..
Als je het verder echt niet gebruikt dan wil ik het wel hebben en als ze het niks vind krijg je het gewoon terugquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet. Ik heb het gekregen maar lees nooit zulke dingen
ze is 1.80 dus dat gaat niet werken denk ik nee...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef Ladybos het volgende:
Sokjes heb ik er ook heeeeel veel bijzitten Daan, daar heeft ze wel genoeg aan (meer dan genoeg aan zelfs, de meeste zijn nooit gedragenPositiekleding zal ik ook wel even wat uitzoeken, is ze erg lang, ik ben namelijk maar 160 kort dus als ze erg lang is heeft ze niets aan mijn broeken.
hahahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef Icaä het volgende:
Zooow, ik ben meteen van een boel decemberzegels af....
Dank je wel! Echt goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef Jelief het volgende:
Daan, ik heb wat oudere badcapes (ik heb er geloof ik 6 in de la liggen en aan drie of vier heb ik wel genoeg) ik wil er wel twee doneren. Ook heb ik een roze kruikenzak met beestenhoofd. Dan ga ik ook nog even in de kleertjes spitten die al bij mijn mams staan voor de verkoop. Als ik wat bij elkaar heb denkik wel even na over hoe het bij jou komt, Misschien kan ik iets met Rewimo regelen.
toen ik met 2 kids en eentje op komst, door scheiding en allerlei andere omstandigheden, zonder partner in de bijstand zat, vonden 'ze" dat ik geen kinderwagen nodig had... Moest toch overal met de bus naar toe ( wat 5 kwartier heen en 5 kwartier terug betekende, alleen naar de zwemles al....) En dan kon ik de baby toch wel gewoon even dragen.....quote:Op zondag 12 februari 2006 18:07 schreef Xanthe het volgende:
Weet dat het hier eigenlijk niet thuis hoort , maar kan ze geen geld uit een "potje" krijgen van de sociale dienst of op een andere manier via de gemeente (sociale zaken). NIet geschoten is altijd mis
Precies, ze regelen ook voor haar helemaal niks.. geen extra geld, geen extra voorzieningen. Het is haar schuld dat ze zwanger is geraakt dus waarom zouden hun haar moeten helpen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
toen ik met 2 kids en eentje op komst, door scheiding en allerlei andere omstandigheden, zonder partner in de bijstand zat, vonden 'ze" dat ik geen kinderwagen nodig had... Moest toch overal met de bus naar toe ( wat 5 kwartier heen en 5 kwartier terug betekende, alleen naar de zwemles al....) En dan kon ik de baby toch wel gewoon even dragen.....
Zit momenteel ook in een klote situatie... Maar zo gauw ik weet wat voor geslacht het mormeltje in mijn buik heeft... Duik ik de babyspullen eens in!
Dat zal op zich wel gaan, qltel werkt geregeld in de buurt waar de boel moet worden afgeleverd en hij wil het best langsbrengenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef Jelief het volgende:
Daan, ik heb wat oudere badcapes (ik heb er geloof ik 6 in de la liggen en aan drie of vier heb ik wel genoeg) ik wil er wel twee doneren. Ook heb ik een roze kruikenzak met beestenhoofd. Dan ga ik ook nog even in de kleertjes spitten die al bij mijn mams staan voor de verkoop. Als ik wat bij elkaar heb denkik wel even na over hoe het bij jou komt, Misschien kan ik iets met Rewimo regelen.
Als dit mormeltje een jochie blijkt te zijn, heb ik aan meisjesspul nog best t een en ander liggen... Ik heb op de eenof andere manier vast ook nog wel t een en ander dubbel.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:03 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Precies, ze regelen ook voor haar helemaal niks.. geen extra geld, geen extra voorzieningen. Het is haar schuld dat ze zwanger is geraakt dus waarom zouden hun haar moeten helpen?![]()
![]()
Ik vind het heel rot dat je zelf ook in een kutsituatie zit.. dus do alsjeblieft geen moeite en hou het lekker voor jezelf! Ik krijg al zoveel en ik voel me dan zo lullig. Ik denk dat jij het net zo hard kunt gebruiken! Maar in ieder geval heel lief dat je het aanbiedEn heel veel succes voor jezelf.. en je 4 kleintjes..
Ik ben 1.56 dus aan mijn broeken heeft ze ook niksquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:56 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
ze is 1.80 dus dat gaat niet werken denk ik nee...
sokjes ga ik schrappen!
dank je wel
Als je bij de soos niets voor elkaar krijgt kun je altijd naar het spreekuur van de wethouder sociale zaken en indien je daar geen gehoor krijgt nog naar de burgemeester. Op die manier kun je vaak nog wel dingen voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
toen ik met 2 kids en eentje op komst, door scheiding en allerlei andere omstandigheden, zonder partner in de bijstand zat, vonden 'ze" dat ik geen kinderwagen nodig had... Moest toch overal met de bus naar toe ( wat 5 kwartier heen en 5 kwartier terug betekende, alleen naar de zwemles al....) En dan kon ik de baby toch wel gewoon even dragen.....
Zit momenteel ook in een klote situatie... Maar zo gauw ik weet wat voor geslacht het mormeltje in mijn buik heeft... Duik ik de babyspullen eens in!
Hier ook niet helaas.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:41 schreef DaanBanaantje het volgende:
Xanthe die link die je hebt gegeven die werkt niet als ik verder klik, maar de bijzondere bijstand heeft ze aangevraagd en is tot 2 keer toe afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |