In Bonnie haar geval met alcohol neem ik aanquote:
Dank je Rose... ja nu naar de 20.000... al moet ik eigelijk maar eens minder fokkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gefeliciteerd
op naar de volgende mijlpaal
Sommige personen zijn zo heerlijk afstotelijk dat het een plezier is om ernaar te kijken en luisterenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal!!
Hoe vinden jullie HBB tot nu toe?
dat neem ik me ook weleens voorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Rose... ja nu naar de 20.000... al moet ik eigelijk maar eens minder fokken![]()
Haaa Regenwormquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
FB gefeliciteerd met 10.000ste posting
![]()
![]()
![]()
Is niet moeilijk gewoon doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Rose... ja nu naar de 20.000... al moet ik eigelijk maar eens minder fokken![]()
Hahaha wat zeg je dat weer mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Congratulations: this is HBB, this is your lifeor this is your only life
![]()
Die Tanja van hem mag nog tot 36 weken vliegen, en maandag is volgens mij flink in de buurt.quote:
Snapppieee... dank je welquote:
Dat doe je dan maar na HBB hoor, we hebben je nu al ingedeeld in de capkelderquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... zit toch liever op kamer 313 hoor (zie ondertitel)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat doe je dan maar na HBB hoor, we hebben je nu al ingedeeld in de capkelder![]()
Het bevalt je dus, alleen 's avonds mogen komen?quote:
Ik studeer dus nog, vaak moet ik met vreemde mensen een opdracht maken, dit gevoel krijg ik bij het hele HBB concept.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Sommige personen zijn zo heerlijk afstotelijk dat het een plezier is om ernaar te kijken en luisteren
Anderen zijn goed en zorgen dat de actie lekker loopt.
En dan is er Kelly
Dan wordt het dus nog tijdens HBB een puftopic voor Gertje openen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Die Tanja van hem mag nog tot 36 weken vliegen, en maandag is volgens mij flink in de buurt.
Verder heb ik niet zoveel verstand van zwangerschappen, maar ik schat nog een week of 5. [afbeelding]
Bart?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Regenworm [afbeelding] er is een opvolger van Lieske. Raad eens wie?
ja, ik heb de frituurpan net aangezetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef Bengeltje het volgende:
Streams aangooit en weer gaat kijken,
Is er nog wat bijzonders gebeurd?
Viola misschienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Max half uur, anders wel je korting claimen hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
Wat duurt het toch altijd lang als je op Pizza zit te wachten
Dank je wel A en Mquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jippie gefeliciteerd
![]()
gaat eten koken![]()
Dat is heel bijzonder.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, ik heb de frituurpan net aangezet
of bedoel je dat niet
Prima maar als ik eerder kom dan staat flugeltje achter de deur.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het bevalt je dus, alleen 's avonds mogen komen?
Ik zie net je sigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
Heb toch liever een warme pizza dan een koude met kortingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Max half uur, anders wel je korting claimen he![]()
Ik bestel échte pizzaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Max half uur, anders wel je korting claimen he![]()
En dat is erg omdat...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Prima maar als ik eerder kom dan staat flugeltje achter de deur.
Kellyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Sensatiezoekerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zie net je sig
Harm is betrokken bij een moord, was net bij Boulevard
dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is heel bijzonder.![]()
Smakelijk eten alvast.
Nou, Kelly is gewoon super. Om haar dommigheden en gedrag kan ik echt lachen. Bart, Monique en Gert zijn ook prima. Maar die Viola die alles beter weet en die stoffie Bonnie die niks uitvoerd vind ik heel wat minder....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Sommige personen zijn zo heerlijk afstotelijk dat het een plezier is om ernaar te kijken en luisteren
Anderen zijn goed en zorgen dat de actie lekker loopt.
En dan is er Kelly
Is niet zo'n snelle Italiaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
P'ciesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Prima maar als ik eerder kom dan staat flugeltje achter de deur.
nouja, ik hoorde iets over moord, ik zei toch niet dat ie 'm gepleegd hadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sensatiezoeker
Harm ként iemand die de politie getipt heeft over de moord... Dat kun je nauwelijks 'betrokken' noemen....
gast lijkt me... Viola vroeg of ze het incheckboek wilde tekenenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef melke het volgende:
Wie is dat meisje?
Ik wil ook pizza!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik bestel échte pizza
Bij de italiaan dus, die kennen niet zo'n regeling....
De Big Boss?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef melke het volgende:
Wie is dat meisje?
Bart als opvolger voor jouw Lieske?quote:
Neehee....quote:
Nee dusquote:
We leven in de 21e eeuw, toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:51 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Bart als opvolger voor jouw Lieske?
Interessant interessant vertel eens. Vanwaar deze ommezwaai schat?![]()
Nee, hij kent iemand die een van de medeplichtigen kent of zoiets.quote:
Misschien omdat de politie naar 'm op zoek wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, hij kent iemand die een van de medeplichtigen kent of zoiets.![]()
Vraag je je af waarom hij het zegt, als hij niet wil vertellen wie dat is.
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee dus
Hoe help je een roddel de wereld in...
Oh my God, they killed Kellyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neehee....
Harm kent iemand. En die iemand heeft de politie een tip gegeven over een moord....
Goede timing Muertequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ohja, als dit ooit op zijonline.nl komt ofzo zijn jullie er allemaal getuige van dat ik het heb verzonnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee dus
Hoe help je een roddel de wereld in...
Had je dat vanmiddag gezien met die blote tieten van viola trouwensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
en dan sla ik gelijk op de [afbeelding]
Mwoah niet echt uitgeslapen. Jij? Lekker samen gestudeerd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef Manu82 het volgende:
Hey Melke, lekker uitgeslapen?
Jawel... die hoorde ik vanmiddag nog, met vervormer... oude tijden herleefdenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef melke het volgende:
De stem is zelfs anders!! Hummie werkt hier zeker niet aan mee of wel?
Ik ga ook kijken. Tot later mensenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:57 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga zo naar Barney kijken... hoop op een spannende pot. Muerte... the caps zijn weer all yours. Tot later allemaal
Harm is kraker en komt uit Nijmegen. Daar heeft hij een moord gepleegd omdat Louis Severe niet wilde dat hij op tv kwam. Tijdens het kraken op Van Welderenstraat 100 kwam Louis langs om te vertellen dat hij niet mee mocht doen. Henk Jan Smits werd toen boos op Harm moest toen huilen en heeft zijn pistool gepakt en heeft Louis neergeschoten. Daarna heeft Henk-Jan Smits Harm opgepikt en in zijn Hummer gestopt waarna ze naar Aalsmeer zijn gereden om Harm te laten kalmeren waarna hij is begonnen aan zijn triomftocht......quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef melke het volgende:
Harm wie is dat? Die kampgast van Idols?![]()
![]()
Ja, heb al 10 pagina's gelezenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:57 schreef melke het volgende:
[..]
Mwoah niet echt uitgeslapen. Jij? Lekker samen gestudeerd?
Nee, gelukkig niet stap elke morgen samen met Lieske onder de douche heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had je dat vanmiddag gezien met die blote tieten van viola trouwens
Had je het gemist dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet stap elke morgen samen met Lieske onder de douche heerlijk
Je had worm toch opgesloten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had je dat vanmiddag gezien met die blote tieten van viola trouwens
Ik was even aan het checken....quote:
Dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:05 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb vanmiddag Viola vreselijk horen miepen over een verloren borstel, speciaal voor haarextensions.
Maar waar in Godsnaam heeft Viola die voor nodig? Waar heeft zij die extensions dan?
Je probeert me uit te horen, ik lees soms wel even in het forum.quote:
En gisteravond over het bubbeltjesbad, dat deugde nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:05 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb vanmiddag Viola vreselijk horen miepen over een verloren borstel, speciaal voor haarextensions.
Maar waar in Godsnaam heeft Viola die voor nodig? Waar heeft zij die extensions dan?
Goezoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je probeert me uit te horen, ik lees soms wel even in het forum.
Maar verder doe ik lekker niks
Denk het welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goezo
Je gaat het gewoon redden hoor
Oma Tanjaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:06 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En gisteravond over het bubbeltjesbad, dat deugde niet
En over de ramen die niet open gaan
En over....
En ....
.....
Ze heeft een 'lunch afspraak'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Mickey gaat zelfs tijdens het eten, met die map zitten om dingen mee te delen
Dan moet hij even naar Hans Andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef Manu82 het volgende:
Ze denken hiet dat Barney last heeft van z'n oog!
wat is het verschil?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Yes, het is een hottub ipv een bubbelbad
Ze hebben naar ons geluisterd
Als de bubbels aanstaan kun je de gesprekken/roddels die ze in het bad voeren niet horen.quote:
Dat is veel beterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Lakeside 2006 #12 Wow!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef Manu82 het volgende:
Ze denken hiet dat Barney last heeft van z'n oog!
En wie verstond er HOTDOG?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
waarschijnlijk geen bubbels waardoor wij niks verstaanquote:
dus dit is gewoon een bad?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als de bubbels aanstaan kun je de gesprekken/roddels die ze in het bad voeren niet horen.
petertje niet lopen zeiken, ik kom niet op andere forumsquote:
Hoe herkenbaar... Schiet lekker op hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, heb al 10 pagina's gelezen![]()
![]()
![]()
van de 300![]()
![]()
![]()
Ja, maar is ook niet de opzet van dit programma natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
Wel jammer dat ze zoveel contact met de buitenwereld mogen hebben.
Dat vervreemdende van het op elkaar aangewezen zijn, heb je dan toch minder
Vind hem mn nu irritant en als je aan Ruud komt kom je aan mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
beertje.
Bart vond ik in BB1 al vervelend en hij is niet veranderd.
Er is wel heel wat geschreven dus je hebt iig wat leesvoerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef lovebear het volgende:
Heb ik erg veel gemist ben net thuis en moet me zo nog even inlezen![]()
nope en ik zit hier weer eens in mezelf te lullenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef lovebear het volgende:
Ik kijk alleen maar naar bewegende beeldenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:28 schreef BONG4002 het volgende:
Bij mij doen de Versatel en XS4ALL streams het al de hele dag niet?
Is dat bij jullie ook zo?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar naar bewegende beelden![]()
ha lieverdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef lovebear het volgende:
Vitriooltje is toch een graadje ernstigerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
De groep gaat zich geloof ik wat tegen de autoritaire Nickey keren
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:28 schreef BONG4002 het volgende:
Bij mij doen de Versatel en XS4ALL streams het al de hele dag niet?
Is dat bij jullie ook zo?
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, heerlijk. Zij gunnen het niet dat Mickey in de hotelkamer gaat slapen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
Nickey is niet eens in het huisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
ik heb een toet, toet, toeter op mijn alcohol scooter daarom toet toet toeter ik naar jouquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:34 schreef I_doubt het volgende:
Komt mummie Bonnie alweer uit de voorraadkast met een alcoholtoeter?
Nee, het lijkt me niet dat ze in HBB stiekem drinkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:34 schreef I_doubt het volgende:
Komt mummie Bonnie alweer uit de voorraadkast met een alcoholtoeter?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Weet Bonnie trouwens niet dat zulke kapsels al héél lang niet meer kunnen?
Het enige wat ik nog mis is zo'n speld met een strik achter op d'r hoofd...
Ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
Gert mag gewoon het huis uit voor een optreden????
Maakt eigenlijk niet meer uit. Heel Nederland weet het.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:38 schreef bunnyma het volgende:
Bonnie nipt aan haar cola!
Zou het misschien dan toch wat alcoholisch zijn?
je komt met oud nieuwsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
Het is toch ook voor het goede doel, niet dat ze er zelf iets aan kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
Ja maar zo valt wel het hele concept in het water.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is toch ook voor het goede doel, niet dat ze er zelf iets aan kunnen verdienen.![]()
Ze krijgen t zo wel erg makkelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar zo valt wel het hele concept in het water.
En, hoe bevalt Hotel BB ? Ik heb er zelf nog maar heel weinig van kunnen zien. Wel veel meer actie dan bij BB5quote:
ook nog niet veel kunnen zien gister pas laat streams.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
En, hoe bevalt Hotel BB ? Ik heb er zelf nog maar heel weinig van kunnen zien. Wel veel meer actie dan bij BB5.
Wie moet hoi zeggen ? Ikke ? had ik wel gedaan hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sinds wanneer zeggen we geen hoi meer![]()
![]()
Heb hallo gezegtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
Daar staat toch echt 'hoi' hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
uhm ja zal wel aan mij liggen danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wie moet hoi zeggen ? Ikke ? had ik wel gedaan hoor.
Hoi Bartoli.
Sorry, ken ik nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen komt Thomas Berge optreden![]()
Hij komt uit Haaksbergen, net als Lieske.
http://www.thomasberge.nl/
uhm ik zei :quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb hallo gezegt![]()
Of word ik nou gek![]()
Hey lieverd![]()
![]()
ben btje moe sorry druk op werk geweest
maja never mind zal ook wel aan mij liggenquote:
Wie mag dat zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen komt Thomas Berge optreden![]()
Hij komt uit Haaksbergen, net als Lieske.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uhm ik zei :
[..]
maja never mind zal ook wel aan mij liggen![]()
Ach...* BONG4002 troost je evenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Ligt niet aan jou![]()
Vandaag een vervelende dag gehad dus vandaar.
Zo ff koffie en t komt weer goed![]()
Ik ga even persoonlijk worden: 'ze heeft een te laag décolleté naar mijn meningquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin Viola echt te háten nu....
Dit gaat een leuke BB worden
Ziet er niet uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga even persoonlijk worden: 'ze heeft een te laag décolleté naar mijn mening.
He getquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga even persoonlijk worden: 'ze heeft een te laag décolleté naar mijn mening.
Tot zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:55 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat te journaal dus tozzo![]()
Normaal vind ik dat iedereen zelf moet weten wat 'ie aantrekt. Maar dit is gewoon erg zondequote:
Martin Adams - Mike Veitchquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:52 schreef Manu82 het volgende:
Hey Bartoli, wie speelt er eigenlijk in die andere kwartfinale?
vervelend? ow vertelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Ligt niet aan jou![]()
Tot straksquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:55 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat te journaal dus tozzo![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou![]()
beetje moet kunnen hoeft ook niet hele verhaal te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Doe maar ni anders gaan we te veel off topic![]()
Ze is echt vreselijk!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin Viola echt te háten nu....
Dit gaat een leuke BB worden
Waarom heb ik nou een smiley met een vorkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Talitha het volgende:
Nog 4 na deze![]()
![]()
.
(1e mijlpaal voor Talitha
Laten we t er maar op houden en vrijdag de 13de dagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
beetje moet kunnen hoeft ook niet hele verhaal te zijn. Als je bv alleen zegt een ruzie is het niet te veel offtopic
![]()
Geluid is ook superquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:02 schreef Bep het volgende:
mooie streams nu
Maar vrijdag 13 januari is een geweldige dagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Laten we t er maar op houden en vrijdag de 13de dag
Veel ging mis en veel discussies![]()
kwam ook niet echt door de datum zulke dagen kan je wel vaker tegen komenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar vrijdag 13 januari is een geweldige dag.
is goed lieverdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Laten we t er maar op houden en vrijdag de 13de dag
Veel ging mis en veel discussies![]()
voor odie wel zou die al lam zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar vrijdag 13 januari is een geweldige dag.
Ik ben jarig vandaagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
kwam ook niet echt door de datum zulke dagen kan je wel vaker tegen komen![]()
Hoezo is t een geweldige dag voor jou?
Ach ja Waste verwachten dat hij altijd later isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
Gert trekt zijn jas aan, voor het optreden.
Die taxi staat maar te wachten en te wachten
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaag. Helaas wacht maandag a.s. een tentamen, dus ben flink aan het studeren
.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaag. Helaas wacht maandag a.s. een tentamen, dus ben flink aan het studeren
.
proficiat met je verjaardag lieverdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
[..]
.
O, heb ik gemist denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uhm of wie was het ook alweer die vandaag hun eigen trouwfeest had![]()
Lijkt niet echt vlot te gaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Frank is rond aan het bellen, om de hotelkamer te kunnen verhuren vannacht
Als monique er bij komt slapen betaal ik 300 euro!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Frank is rond aan het bellen, om de hotelkamer te kunnen verhuren vannacht
Is veel te weinig moet minimaal 3000 euro zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als monique er bij komt slapen betaal ik 300 euro!
Een gedeelte van dat nummer werd onhoorbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef Talitha het volgende:
Wel prettig dat ze al die tel.nr's op internet verspreiden. Zou ik heel fijn vinden als het mijn nummer was.
Ik ben ook maar een studentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is veel te weinig moet minimaal 3000 euro zijn
Snap het niet hij stond te spelen als een zoutzakquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef Manu82 het volgende:
en Barney is door!!!!!!
zo speelt die altijd als een zoutzak maar het is wel effectief blijkbaar. O'Shea speelde ook goed miste alleen de dubbelsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Snap het niet hij stond te spelen als een zoutzak
Lieske houd wel van smquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef regenworm het volgende:
Nou ik mag niks meer over Monique zeggen.
Heb van lieske 3 klappen ontvangen en het was niet lekker.
niet gehoord geluid is niet goed.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Zei hij nu guldens ipv euro`s
Of verstond ik het verkeerd
Vorige speelde hij 1000x keer beter als nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zo speelt die altijd als een zoutzak maar het is wel effectief blijkbaar. O'Shea speelde ook goed miste alleen de dubbels![]()
Volgens mij zit ik in het verkeerde hotelquote:
Nee, hoor ik hou haar aan mijn lijntje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef Manu82 het volgende:
Ze houdt je aan het lijntje
En vooral dat het niet echt luktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wel leuk dat die gesprekken en belpogingen van Frank ook live te volgen zijn
* geef troutekaartquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik in het verkeerde hotel![]()
. Kun je me even de weg wijzen naar het BB-hotel ?
Lieske slaapt bij mij op de kamer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik in het verkeerde hotel![]()
. Kun je me even de weg wijzen naar het BB-hotel ?
Doei Bartoliquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ben even wat anders doen dan spammen op fok. Tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |