Kellyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Regenworm [afbeelding] er is een opvolger van Lieske. Raad eens wie?
Sensatiezoekerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zie net je sig
Harm is betrokken bij een moord, was net bij Boulevard
dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is heel bijzonder.![]()
Smakelijk eten alvast.
Nou, Kelly is gewoon super. Om haar dommigheden en gedrag kan ik echt lachen. Bart, Monique en Gert zijn ook prima. Maar die Viola die alles beter weet en die stoffie Bonnie die niks uitvoerd vind ik heel wat minder....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Sommige personen zijn zo heerlijk afstotelijk dat het een plezier is om ernaar te kijken en luisteren
Anderen zijn goed en zorgen dat de actie lekker loopt.
En dan is er Kelly
Is niet zo'n snelle Italiaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
Wat duurt het toch altijd lang als je op Pizza zit te wachten
P'ciesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Prima maar als ik eerder kom dan staat flugeltje achter de deur.
nouja, ik hoorde iets over moord, ik zei toch niet dat ie 'm gepleegd hadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sensatiezoeker
Harm ként iemand die de politie getipt heeft over de moord... Dat kun je nauwelijks 'betrokken' noemen....
gast lijkt me... Viola vroeg of ze het incheckboek wilde tekenenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef melke het volgende:
Wie is dat meisje?
Ik wil ook pizza!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik bestel échte pizza
Bij de italiaan dus, die kennen niet zo'n regeling....
De Big Boss?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef melke het volgende:
Wie is dat meisje?
Bart als opvolger voor jouw Lieske?quote:
Neehee....quote:
Nee dusquote:
We leven in de 21e eeuw, toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:51 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Bart als opvolger voor jouw Lieske?
Interessant interessant vertel eens. Vanwaar deze ommezwaai schat?![]()
Nee, hij kent iemand die een van de medeplichtigen kent of zoiets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |