Kellyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Regenworm [afbeelding] er is een opvolger van Lieske. Raad eens wie?
Sensatiezoekerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zie net je sig
Harm is betrokken bij een moord, was net bij Boulevard
dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is heel bijzonder.![]()
Smakelijk eten alvast.
Nou, Kelly is gewoon super. Om haar dommigheden en gedrag kan ik echt lachen. Bart, Monique en Gert zijn ook prima. Maar die Viola die alles beter weet en die stoffie Bonnie die niks uitvoerd vind ik heel wat minder....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Sommige personen zijn zo heerlijk afstotelijk dat het een plezier is om ernaar te kijken en luisteren
Anderen zijn goed en zorgen dat de actie lekker loopt.
En dan is er Kelly
Is niet zo'n snelle Italiaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
Wat duurt het toch altijd lang als je op Pizza zit te wachten
P'ciesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Prima maar als ik eerder kom dan staat flugeltje achter de deur.
nouja, ik hoorde iets over moord, ik zei toch niet dat ie 'm gepleegd hadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sensatiezoeker
Harm ként iemand die de politie getipt heeft over de moord... Dat kun je nauwelijks 'betrokken' noemen....
gast lijkt me... Viola vroeg of ze het incheckboek wilde tekenenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef melke het volgende:
Wie is dat meisje?
Ik wil ook pizza!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik bestel échte pizza
Bij de italiaan dus, die kennen niet zo'n regeling....
De Big Boss?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef melke het volgende:
Wie is dat meisje?
Bart als opvolger voor jouw Lieske?quote:
Neehee....quote:
Nee dusquote:
We leven in de 21e eeuw, toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:51 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Bart als opvolger voor jouw Lieske?
Interessant interessant vertel eens. Vanwaar deze ommezwaai schat?![]()
Nee, hij kent iemand die een van de medeplichtigen kent of zoiets.quote:
Misschien omdat de politie naar 'm op zoek wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, hij kent iemand die een van de medeplichtigen kent of zoiets.![]()
Vraag je je af waarom hij het zegt, als hij niet wil vertellen wie dat is.
Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee dus
Hoe help je een roddel de wereld in...
Oh my God, they killed Kellyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neehee....
Harm kent iemand. En die iemand heeft de politie een tip gegeven over een moord....
Goede timing Muertequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ohja, als dit ooit op zijonline.nl komt ofzo zijn jullie er allemaal getuige van dat ik het heb verzonnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee dus
Hoe help je een roddel de wereld in...
Had je dat vanmiddag gezien met die blote tieten van viola trouwensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
en dan sla ik gelijk op de [afbeelding]
Mwoah niet echt uitgeslapen. Jij? Lekker samen gestudeerd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef Manu82 het volgende:
Hey Melke, lekker uitgeslapen?
Jawel... die hoorde ik vanmiddag nog, met vervormer... oude tijden herleefdenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef melke het volgende:
De stem is zelfs anders!! Hummie werkt hier zeker niet aan mee of wel?
Ik ga ook kijken. Tot later mensenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:57 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga zo naar Barney kijken... hoop op een spannende pot. Muerte... the caps zijn weer all yours. Tot later allemaal
Harm is kraker en komt uit Nijmegen. Daar heeft hij een moord gepleegd omdat Louis Severe niet wilde dat hij op tv kwam. Tijdens het kraken op Van Welderenstraat 100 kwam Louis langs om te vertellen dat hij niet mee mocht doen. Henk Jan Smits werd toen boos op Harm moest toen huilen en heeft zijn pistool gepakt en heeft Louis neergeschoten. Daarna heeft Henk-Jan Smits Harm opgepikt en in zijn Hummer gestopt waarna ze naar Aalsmeer zijn gereden om Harm te laten kalmeren waarna hij is begonnen aan zijn triomftocht......quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef melke het volgende:
Harm wie is dat? Die kampgast van Idols?![]()
![]()
Ja, heb al 10 pagina's gelezenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:57 schreef melke het volgende:
[..]
Mwoah niet echt uitgeslapen. Jij? Lekker samen gestudeerd?
Nee, gelukkig niet stap elke morgen samen met Lieske onder de douche heerlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had je dat vanmiddag gezien met die blote tieten van viola trouwens
Had je het gemist dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet stap elke morgen samen met Lieske onder de douche heerlijk
Je had worm toch opgesloten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had je dat vanmiddag gezien met die blote tieten van viola trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |