In Bonnie haar geval met alcohol neem ik aanquote:
Dank je Rose... ja nu naar de 20.000... al moet ik eigelijk maar eens minder fokkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gefeliciteerd
op naar de volgende mijlpaal
Sommige personen zijn zo heerlijk afstotelijk dat het een plezier is om ernaar te kijken en luisterenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal!!
Hoe vinden jullie HBB tot nu toe?
dat neem ik me ook weleens voorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Rose... ja nu naar de 20.000... al moet ik eigelijk maar eens minder fokken![]()
Haaa Regenwormquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
FB gefeliciteerd met 10.000ste posting
![]()
![]()
![]()
Is niet moeilijk gewoon doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Rose... ja nu naar de 20.000... al moet ik eigelijk maar eens minder fokken![]()
Hahaha wat zeg je dat weer mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Congratulations: this is HBB, this is your lifeor this is your only life
![]()
Die Tanja van hem mag nog tot 36 weken vliegen, en maandag is volgens mij flink in de buurt.quote:
Snapppieee... dank je welquote:
Dat doe je dan maar na HBB hoor, we hebben je nu al ingedeeld in de capkelderquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... zit toch liever op kamer 313 hoor (zie ondertitel)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat doe je dan maar na HBB hoor, we hebben je nu al ingedeeld in de capkelder![]()
Het bevalt je dus, alleen 's avonds mogen komen?quote:
Ik studeer dus nog, vaak moet ik met vreemde mensen een opdracht maken, dit gevoel krijg ik bij het hele HBB concept.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Sommige personen zijn zo heerlijk afstotelijk dat het een plezier is om ernaar te kijken en luisteren
Anderen zijn goed en zorgen dat de actie lekker loopt.
En dan is er Kelly
Dan wordt het dus nog tijdens HBB een puftopic voor Gertje openen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Die Tanja van hem mag nog tot 36 weken vliegen, en maandag is volgens mij flink in de buurt.
Verder heb ik niet zoveel verstand van zwangerschappen, maar ik schat nog een week of 5. [afbeelding]
Bart?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Regenworm [afbeelding] er is een opvolger van Lieske. Raad eens wie?
ja, ik heb de frituurpan net aangezetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef Bengeltje het volgende:
Streams aangooit en weer gaat kijken,
Is er nog wat bijzonders gebeurd?
Viola misschienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Regenworm [afbeelding] er is een opvolger van Lieske. Raad eens wie?
Max half uur, anders wel je korting claimen hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
Wat duurt het toch altijd lang als je op Pizza zit te wachten
Dank je wel A en Mquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jippie gefeliciteerd
![]()
gaat eten koken![]()
Dat is heel bijzonder.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, ik heb de frituurpan net aangezet
of bedoel je dat niet
Prima maar als ik eerder kom dan staat flugeltje achter de deur.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het bevalt je dus, alleen 's avonds mogen komen?
Ik zie net je sigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
Wat duurt het toch altijd lang als je op Pizza zit te wachten
Heb toch liever een warme pizza dan een koude met kortingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Max half uur, anders wel je korting claimen he![]()
Ik bestel échte pizzaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Max half uur, anders wel je korting claimen he![]()
En dat is erg omdat...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Prima maar als ik eerder kom dan staat flugeltje achter de deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |