In Bonnie haar geval met alcohol neem ik aanquote:
Dank je Rose... ja nu naar de 20.000... al moet ik eigelijk maar eens minder fokkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gefeliciteerd
op naar de volgende mijlpaal
Sommige personen zijn zo heerlijk afstotelijk dat het een plezier is om ernaar te kijken en luisterenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal!!
Hoe vinden jullie HBB tot nu toe?
dat neem ik me ook weleens voorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Rose... ja nu naar de 20.000... al moet ik eigelijk maar eens minder fokken![]()
Haaa Regenwormquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
FB gefeliciteerd met 10.000ste posting
![]()
![]()
![]()
Is niet moeilijk gewoon doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je Rose... ja nu naar de 20.000... al moet ik eigelijk maar eens minder fokken![]()
Hahaha wat zeg je dat weer mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Congratulations: this is HBB, this is your lifeor this is your only life
![]()
Die Tanja van hem mag nog tot 36 weken vliegen, en maandag is volgens mij flink in de buurt.quote:
Snapppieee... dank je welquote:
Dat doe je dan maar na HBB hoor, we hebben je nu al ingedeeld in de capkelderquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... zit toch liever op kamer 313 hoor (zie ondertitel)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat doe je dan maar na HBB hoor, we hebben je nu al ingedeeld in de capkelder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |