Ik was even aan het checken....quote:
Dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:05 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb vanmiddag Viola vreselijk horen miepen over een verloren borstel, speciaal voor haarextensions.
Maar waar in Godsnaam heeft Viola die voor nodig? Waar heeft zij die extensions dan?
Je probeert me uit te horen, ik lees soms wel even in het forum.quote:
En gisteravond over het bubbeltjesbad, dat deugde nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:05 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb vanmiddag Viola vreselijk horen miepen over een verloren borstel, speciaal voor haarextensions.
Maar waar in Godsnaam heeft Viola die voor nodig? Waar heeft zij die extensions dan?
Goezoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je probeert me uit te horen, ik lees soms wel even in het forum.
Maar verder doe ik lekker niks
Denk het welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goezo
Je gaat het gewoon redden hoor
Oma Tanjaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:06 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En gisteravond over het bubbeltjesbad, dat deugde niet
En over de ramen die niet open gaan
En over....
En ....
.....
Ze heeft een 'lunch afspraak'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:09 schreef Peter6000 het volgende:
Mickey gaat zelfs tijdens het eten, met die map zitten om dingen mee te delen
Dan moet hij even naar Hans Andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef Manu82 het volgende:
Ze denken hiet dat Barney last heeft van z'n oog!
wat is het verschil?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Yes, het is een hottub ipv een bubbelbad
Ze hebben naar ons geluisterd
Als de bubbels aanstaan kun je de gesprekken/roddels die ze in het bad voeren niet horen.quote:
Dat is veel beterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
Lakeside 2006 #12 Wow!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef Manu82 het volgende:
Ze denken hiet dat Barney last heeft van z'n oog!
En wie verstond er HOTDOG?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef flugeltje het volgende:
waarschijnlijk geen bubbels waardoor wij niks verstaanquote:
dus dit is gewoon een bad?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als de bubbels aanstaan kun je de gesprekken/roddels die ze in het bad voeren niet horen.
petertje niet lopen zeiken, ik kom niet op andere forumsquote:
Hoe herkenbaar... Schiet lekker op hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, heb al 10 pagina's gelezen![]()
![]()
![]()
van de 300![]()
![]()
![]()
Ja, maar is ook niet de opzet van dit programma natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
Wel jammer dat ze zoveel contact met de buitenwereld mogen hebben.
Dat vervreemdende van het op elkaar aangewezen zijn, heb je dan toch minder
Vind hem mn nu irritant en als je aan Ruud komt kom je aan mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
beertje.
Bart vond ik in BB1 al vervelend en hij is niet veranderd.
Er is wel heel wat geschreven dus je hebt iig wat leesvoerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef lovebear het volgende:
Heb ik erg veel gemist ben net thuis en moet me zo nog even inlezen![]()
nope en ik zit hier weer eens in mezelf te lullenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef lovebear het volgende:
Heb ik erg veel gemist ben net thuis en moet me zo nog even inlezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |