quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef dawg het volgende:
Ik heb ook weleens een iets met een oudere vrouw gehad. Zij was 41 en ik was toen 21. En dat vond ik toen erg gaaf. Ze zag er ook heel goed uit voor haar leeftijd. Ik denk dus dat het idee opwindend kan zijn voor jonge mannen.
[..]
Hoe oud ben je?![]()
Je weet nog wel meer niet.quote:
Als dat fiets maar niet in de sloot heeft gelegen..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:36 schreef moemoe het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren.
mijn gelukwensen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:34 schreef Xith het volgende:
Ben die "oudere vrouwen is lekkere sex!" posts echt zat - dit is relaties en psychologie, niet Seksualiteit![]()
Ik zelf heb een 8/9 jaar oudere vriendin, en we zijn echt heel verliefd op elkaar en ik zou het liefst altijd bij haar zijn. Binnenkort gaan we samenwonen en 1ste jaar samen vieren...![]()
Het is juist de bedoeling dat ze zich jonger gaan voelen... het is ook nooit goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:15 schreef Godshand het volgende:
recent iets geprobeerd met een 5 jaar oudere dame...
het is uiteindelijk niks geworden, ze had wel zoiets van: ik voel me zo oud bij jou
Waarom blijf je niet gewoon in je Oude Mannen topicsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
God ik moet er niet aan denken.Gelukkig val ik alleen op oude mannen.
![]()
Oke sorry zal ik doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet gewoon in je Oude Mannen topics.
En staat ook vrouw in de topictitel, niet meisje.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
God ik moet er niet aan denken.Gelukkig val ik alleen op oude mannen.
![]()
Wat is jouw definitie van "oudere" dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
In navolging van dit topic : Vrouw met jongere vriend
Hebben jullie wel eens nagedacht over een relatie met een oudere vrouw? Mij lijkt het zelf ook erg tof!
Discussieer hier verder!
Mja, want zelf ben je echt zo oud hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn vriendje is jonger. Ik ben 22 en hij is 20. Maar hij wordt over minder dan een maand 21. Dus het verschil is zo klein dat het eigenlijk niet telt. Maar 't is wel leuk, zo'n jong ding.
Je zegt wel dan wel klein dat er toch verschil is, waarin dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik ben prehistorisch.
Ik neem aan dat 1e indruk puur uiterlijk was?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Het verschil in leeftijd. Qua wijsheid (omg) en overige dingen heb ik nog niet echt iets gemerkt. Maar hij is vergeleken met vorige vriendjes wel meer dartel.
Dat gaat maar tijdelijk goed en ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
In navolging van dit topic : Vrouw met jongere vriend
Hebben jullie wel eens nagedacht over een relatie met een oudere vrouw? Mij lijkt het zelf ook erg tof!
Discussieer hier verder!
De eerste indruk was "shiiiit". Op een positieve manier.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 1e indruk puur uiterlijk was?
Duidelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
De eerste indruk was "shiiiit". Op een positieve manier.
maar jij verouderde dus niet mee?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:22 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Dat gaat maar tijdelijk goed en ik spreek uit ervaring.
Mijn huidige ex en ik scheelden 8jaar,ik was net 21 en zij was 29 toen we elkaar leerden kennen.
De eerste 3/4 jaar waren fun,daarna kon ze me niet meer bijbenen en verouderde ze qua gedrag ineens behoorlijk.
Koppels om ons heen waar het leeftijdsverschil ook behoorlijk was,hebben geen van alle het als koppel overleefd zeg maar.
Nu zou ik daar niet meer aan beginnen,en vrouw moet even oud OF jonger zijn,maar zijn ze ouder,nee,dan hoeft het van mij niet meer!
Toen we elkaar leerden kennen vond ik het wel een voordeel,vrouwen die wat ouder zijn dan de man zijn op sexueel gebied wat rijper waardoor ze verder gaan/meer doen,dan je eigen jongere leeftijds genoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |