Het is juist de bedoeling dat ze zich jonger gaan voelen... het is ook nooit goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:15 schreef Godshand het volgende:
recent iets geprobeerd met een 5 jaar oudere dame...
het is uiteindelijk niks geworden, ze had wel zoiets van: ik voel me zo oud bij jou
Waarom blijf je niet gewoon in je Oude Mannen topicsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
God ik moet er niet aan denken.Gelukkig val ik alleen op oude mannen.
![]()
Oke sorry zal ik doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet gewoon in je Oude Mannen topics.
En staat ook vrouw in de topictitel, niet meisje.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
God ik moet er niet aan denken.Gelukkig val ik alleen op oude mannen.
![]()
Wat is jouw definitie van "oudere" dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
In navolging van dit topic : Vrouw met jongere vriend
Hebben jullie wel eens nagedacht over een relatie met een oudere vrouw? Mij lijkt het zelf ook erg tof!
Discussieer hier verder!
Mja, want zelf ben je echt zo oud hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn vriendje is jonger. Ik ben 22 en hij is 20. Maar hij wordt over minder dan een maand 21. Dus het verschil is zo klein dat het eigenlijk niet telt. Maar 't is wel leuk, zo'n jong ding.
Je zegt wel dan wel klein dat er toch verschil is, waarin dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik ben prehistorisch.
Ik neem aan dat 1e indruk puur uiterlijk was?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Het verschil in leeftijd. Qua wijsheid (omg) en overige dingen heb ik nog niet echt iets gemerkt. Maar hij is vergeleken met vorige vriendjes wel meer dartel.
Dat gaat maar tijdelijk goed en ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
In navolging van dit topic : Vrouw met jongere vriend
Hebben jullie wel eens nagedacht over een relatie met een oudere vrouw? Mij lijkt het zelf ook erg tof!
Discussieer hier verder!
De eerste indruk was "shiiiit". Op een positieve manier.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 1e indruk puur uiterlijk was?
Duidelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
De eerste indruk was "shiiiit". Op een positieve manier.
maar jij verouderde dus niet mee?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:22 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Dat gaat maar tijdelijk goed en ik spreek uit ervaring.
Mijn huidige ex en ik scheelden 8jaar,ik was net 21 en zij was 29 toen we elkaar leerden kennen.
De eerste 3/4 jaar waren fun,daarna kon ze me niet meer bijbenen en verouderde ze qua gedrag ineens behoorlijk.
Koppels om ons heen waar het leeftijdsverschil ook behoorlijk was,hebben geen van alle het als koppel overleefd zeg maar.
Nu zou ik daar niet meer aan beginnen,en vrouw moet even oud OF jonger zijn,maar zijn ze ouder,nee,dan hoeft het van mij niet meer!
Toen we elkaar leerden kennen vond ik het wel een voordeel,vrouwen die wat ouder zijn dan de man zijn op sexueel gebied wat rijper waardoor ze verder gaan/meer doen,dan je eigen jongere leeftijds genoten.
Niet zo sterk als bij haar het geval was,ben na 5jaar dan ook uit die relatie gestapt want het werkte niet meer helaas!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
maar jij verouderde dus niet mee?
Nee liever een veertiger.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:46 schreef Scandalous het volgende:
Ik moet er niet aan denken, een jongen van 20 of 21 ofzoliever een lekkere dertiger
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:46 schreef Scandalous het volgende:
Ik moet er niet aan denken, een jongen van 20 of 21 ofzoliever een lekkere dertiger
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:01 schreef CiQNiZ het volgende:
dat ik al een tijdje met mijn 6 jaar oude vriendin had...
Ook ervaring met oudere dames Xith?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:37 schreef Xith het volgende:
Zeer goede tips en ik kan me er helemaal in vinden!
Aan je gebruikersnaam te zien betaal je er ook voor of nietquote:Op woensdag 1 november 2006 11:49 schreef kurwa_mac het volgende:
Mijn vriendin is 2,5 jaar ouder dan ik.
Ze is 25 verder totaal geen problemen mee, veel mensen denken echter dat ze 20 is omdat ze er jong uitziet. Over het algemeen heb ik meer relaties gehad met oudere vrouwen, oudere vrouwen hebben mij altijd meer aangetrokken dan jongere.
Zou het niet zo kunnen zijn dat die vrouwen jou te onvolwassen vinden, zoals jij meisjes van 16 onvolwassen vindt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:44 schreef MadMarco het volgende:
Maar op mijn werk kom ik veel vrouwen tegen van 25/30 en die vind ik vaak veel vrouwelijker en volwassen. Maar het is zo jammer dat velen niet geïnteresseerd zijn in een 20 jarig kerel. Dat zal wel voornamelijk komen vanwege maatschappelijke kijk op zulke relaties.
Gefeliciteerd vastquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:01 schreef CiQNiZ het volgende:
Heuj... lang geleden... In januari dit jaar heb ik hier nog in gepost over dat ik al een tijdje met mijn 6 jaar oude vriendin had...
Nu in oktober, zo'n 10 maanden later, nog steeds! Hardstikke gelukkig, en in ons eigen huisje6 jaar verschil is natuurlijk niet gigantisch, alhoewel er toch wat mensen zijn die 'het niet hadden verwacht'. Maar goed, lekker belangrijk, wij zijn nog steeds net zo gelukkig en verliefd als in het begin... Over +/- 1.5week hebben we feestje want dan zijn we officieel 1 jaar echt serieus gaan doen!!
Ach, je moet maar zo denken... je bent nóóit de enige, ook al bevind je je niet in een doorsnee situatie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:23 schreef tass het volgende:
En zijn mijn vriend en ik dus ook niet de enigen![]()
de smalltalk moet bij die vrouwen ook helemaal niet over uitgaan gaanquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:44 schreef MadMarco het volgende:
Ik ben 20 jaar, en nu al weer een tijdje vrijgezel. Natuurlijk kom ik op school en bij het uitgaan wel aardige meiden tegen van 16/20 jaar, maar op een of andere manier doet het me niet veel. Ik vind die meisjes nog zo wispelturig doen, altijd dat gezeur, en dat kinderachtige gedrag dat zo nu en dan de boventoon voert... bah
Maar op mijn werk kom ik veel vrouwen tegen van 25/30 en die vind ik vaak veel vrouwelijker en volwassen. Maar het is zo jammer dat velen niet geïnteresseerd zijn in een 20 jarig kerel. Dat zal wel voornamelijk komen vanwege maatschappelijke kijk op zulke relaties.
Ik sta weleens te praten met een klant, en dan maak je gewoon veel oogcontact, en wanneer ze dan even blijft hangen en laat zien dat het gesprek niet alleen gaat om "een product" dan denk ik: "wat zal ze denken als ik het gesprek een andere wending geef en begin over uitgaan en wat ze allemaal doet in het dagelijksleven" oftewel, smalltalk. Bij een meisje van 16 is dat niet moeilijk, maar bij een vrouw van 25 vind ik het wel lastig om zo'n formeel gesprek, informeel te maken.
Wat denk jullie hier van?![]()
probeer nou eens een 20er en kom dan eens terugquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee liever een veertiger.Of nog ouder.
![]()
Heheh, een 'vriend', meer een kennis eigenlijk heeft ook een vriendin van rond de 20 jaar ouder... Ze heeft ook nog eens 2 kinderen geloof ik. Hij is een jaar jonger dan ik... Hij gaat er heel erg goed mee om zover ik weet, is leuk met de kinderen en gelukkig met zijn vriendin... Als ik ff terugdenk is dat ook al weer bijna 2 jaar aan... Ik moet toch eeriljk zeggen dat ik in het begin dacht dat ie een grapje maakte, maar nu denk ik waarom niet eigenlijk? 6 jaar is natuurlijk maar een knullig verschil, maar in onze leeftijden kun je dat soms wel goed merken... Achja, ik ben gewoon veel meer klaar voor huisje boompje beestje al zijn wij niet doorsnee... Maar eigen huisje, meubeltjes, dingetjes, hobbies, feestjes enzo bevallen me prima... Zo pas ik beter bij mijn vriendin dan haar oudere ex... Haar ouders schijnen ook veel gelukker met mij te zijn dan haar vorige vriendjes, en hetzelfde geldt nu ook bij mijn familie...quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:23 schreef tass het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vast![]()
Leuk om te lezen van iemand dat het ook wel kan. En zijn mijn vriend en ik dus ook niet de enigen![]()
Over 2 maanden zijn we al 2 jaar samen en het gaat gewoon goed.
En natuurlijk "voel ik me soms oud" maar dat heeft niks met hem te maken gewoon. Dat heeft op dat moment met mijn eigen gevoel te maken. Dat gevoel kan je ook hebben als je met een leeftijdsgenoot samen bent.
En zelfs zijn ouders zijn mij al steeds meer aan het accepteren voor mijn gevoel.
Maar ja dat hun moeite hebben met 17 jaar verschil, dat snap ik ook nog wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |