abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 22 oktober 2006 @ 03:42:40 #101
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42879074
Mijn vorige vriendje was 14 jaar jonger, mijn huidige slechts 10 jaar.
pi_42884577
Ach het kan allemaal best, mijn ex was 24 en ik ben 21. Enige verschil wat ik merk is het niveau verschil. Vrouwen zijn wat zelfverzekerder dan vrouwen van mijn leeftijd. Mss is dat de reden waarom ik beter kan opschieten met oudere vrouwen. Enfin enjoy life is short enough.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
pi_42926651
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:15 schreef Godshand het volgende:
recent iets geprobeerd met een 5 jaar oudere dame...

het is uiteindelijk niks geworden, ze had wel zoiets van: ik voel me zo oud bij jou
Het is juist de bedoeling dat ze zich jonger gaan voelen... het is ook nooit goed .
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:23:10 #104
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_42927212
Mn vriendin en ik schelen 8 jaar, maar het werkt.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:34:07 #105
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_42927532
God ik moet er niet aan denken. Gelukkig val ik alleen op oude mannen.
pi_42928331
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom blijf je niet gewoon in je Oude Mannen topics .
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:05:42 #107
157031 roosjeroosje1988
pi_42928424
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:02 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Waarom blijf je niet gewoon in je Oude Mannen topics .
Oke sorry zal ik doen.
pi_42928593
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En staat ook vrouw in de topictitel, niet meisje.
pi_42949194
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
In navolging van dit topic : Vrouw met jongere vriend

Hebben jullie wel eens nagedacht over een relatie met een oudere vrouw? Mij lijkt het zelf ook erg tof!

Discussieer hier verder!
Wat is jouw definitie van "oudere" dan?
Valt 1 jaar al onder ouder, of dacht je minimaal aan 5 jaar?
Oudere vrouwen zijn intelligenter en liever
pi_42952349
Mijn vriendje is jonger. Ik ben 22 en hij is 20. Maar hij wordt over minder dan een maand 21. Dus het verschil is zo klein dat het eigenlijk niet telt. Maar 't is wel leuk, zo'n jong ding.
pi_42952433
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn vriendje is jonger. Ik ben 22 en hij is 20. Maar hij wordt over minder dan een maand 21. Dus het verschil is zo klein dat het eigenlijk niet telt. Maar 't is wel leuk, zo'n jong ding.
Mja, want zelf ben je echt zo oud he
pi_42952481
Ja ik ben prehistorisch.
pi_42952524
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik ben prehistorisch.
Je zegt wel dan wel klein dat er toch verschil is, waarin dan als ik vragen mag?
pi_42952617
Het verschil in leeftijd. Qua wijsheid (omg) en overige dingen heb ik nog niet echt iets gemerkt. Maar hij is vergeleken met vorige vriendjes wel meer dartel.
pi_42952668
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Het verschil in leeftijd. Qua wijsheid (omg) en overige dingen heb ik nog niet echt iets gemerkt. Maar hij is vergeleken met vorige vriendjes wel meer dartel.
Ik neem aan dat 1e indruk puur uiterlijk was?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:22:09 #116
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_42952719
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
In navolging van dit topic : Vrouw met jongere vriend

Hebben jullie wel eens nagedacht over een relatie met een oudere vrouw? Mij lijkt het zelf ook erg tof!

Discussieer hier verder!
Dat gaat maar tijdelijk goed en ik spreek uit ervaring.
Mijn huidige ex en ik scheelden 8jaar,ik was net 21 en zij was 29 toen we elkaar leerden kennen.
De eerste 3/4 jaar waren fun,daarna kon ze me niet meer bijbenen en verouderde ze qua gedrag ineens behoorlijk.
Koppels om ons heen waar het leeftijdsverschil ook behoorlijk was,hebben geen van alle het als koppel overleefd zeg maar.
Nu zou ik daar niet meer aan beginnen,en vrouw moet even oud OF jonger zijn,maar zijn ze ouder,nee,dan hoeft het van mij niet meer!
Toen we elkaar leerden kennen vond ik het wel een voordeel,vrouwen die wat ouder zijn dan de man zijn op sexueel gebied wat rijper waardoor ze verder gaan/meer doen,dan je eigen jongere leeftijds genoten.
Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
pi_42952860
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik neem aan dat 1e indruk puur uiterlijk was?
De eerste indruk was "shiiiit". Op een positieve manier.
pi_42952908
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:27 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

De eerste indruk was "shiiiit". Op een positieve manier.
Duidelijk
pi_42952985
iszo.
pi_42953662
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:22 schreef ZoetZuurHapje het volgende:

[..]

Dat gaat maar tijdelijk goed en ik spreek uit ervaring.
Mijn huidige ex en ik scheelden 8jaar,ik was net 21 en zij was 29 toen we elkaar leerden kennen.
De eerste 3/4 jaar waren fun,daarna kon ze me niet meer bijbenen en verouderde ze qua gedrag ineens behoorlijk.
Koppels om ons heen waar het leeftijdsverschil ook behoorlijk was,hebben geen van alle het als koppel overleefd zeg maar.
Nu zou ik daar niet meer aan beginnen,en vrouw moet even oud OF jonger zijn,maar zijn ze ouder,nee,dan hoeft het van mij niet meer!
Toen we elkaar leerden kennen vond ik het wel een voordeel,vrouwen die wat ouder zijn dan de man zijn op sexueel gebied wat rijper waardoor ze verder gaan/meer doen,dan je eigen jongere leeftijds genoten.
maar jij verouderde dus niet mee?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:51:39 #121
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_42953696
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

maar jij verouderde dus niet mee?
Niet zo sterk als bij haar het geval was,ben na 5jaar dan ook uit die relatie gestapt want het werkte niet meer helaas!
Volgens mij werkt het beter als de man 8jaar ouder is dan de vrouw,dan andersom!(alhoewel ik daarmee ook ervaring heb,en ook dat leeftijds verschil weer te groot vond na verloop van tijd)
Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
pi_42961089
Ik moet er niet aan denken, een jongen van 20 of 21 ofzo liever een lekkere dertiger
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:58:45 #123
157031 roosjeroosje1988
pi_42961435
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:46 schreef Scandalous het volgende:
Ik moet er niet aan denken, een jongen van 20 of 21 ofzo liever een lekkere dertiger
Nee liever een veertiger. Of nog ouder.
pi_42961785
ik ben 18 en me vriendin 20
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_42965190
Heuj... lang geleden... In januari dit jaar heb ik hier nog in gepost over dat ik al een tijdje met mijn 6 jaar oude vriendin had...

Nu in oktober, zo'n 10 maanden later, nog steeds! Hardstikke gelukkig, en in ons eigen huisje 6 jaar verschil is natuurlijk niet gigantisch, alhoewel er toch wat mensen zijn die 'het niet hadden verwacht'. Maar goed, lekker belangrijk, wij zijn nog steeds net zo gelukkig en verliefd als in het begin... Over +/- 1.5week hebben we feestje want dan zijn we officieel 1 jaar echt serieus gaan doen!!
pi_42983764
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:46 schreef Scandalous het volgende:
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:06:51 #127
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_42983794
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:01 schreef CiQNiZ het volgende:
dat ik al een tijdje met mijn 6 jaar oude vriendin had...
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43007012
Ik ken een vrouw van 25 die vind ik errug tof Ik ben zelf 20. Ik denk niet dat het er in zit
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:51:44 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_43007088
Ik vind de leeftijdsverschillen hier niet echt groot, lijkt me dus ook niet voor problemen te zorgen. Zelf heb ik eens een relatie gehad met een vrouw van zo'n 20 jaar ouder. Dat leek me te moeten kunnen, maar het werd na een paar maanden toch wel duidelijk dat we totaal niet bij elkaar pasten, omdat zij veel meer levenservaring had (ik zat net op de uni en zij had de hele wereld al gezien), ze was in een andere tijd opgegroeid... onze achtergronden verschilden dus totaal. Nu ben ik zelf ook ouder (bijna 23) en mijn voorkeur voor vrouwen van rond de 30 á 35 blijft wel, dus het verschil wordt nu wel steeds kleiner.
Niet meer actief op Fok!
pi_43039155
Ik ben momenteel 25 jaar en heb sinds een half jaar een ontzettend goede en spannende liefdesrelatie met een mooie vrouw van 18 jaar ouder met 2 kids. Eigenlijk heb ik uitsluitend ervaring met oudere dames. Heb het ooit eens geprobeerd met een meisje van een jaar jonger maar op een of andere manier zat ik gewoon niet op dezelfde golflengte, moeilijk uit te leggen. Na enkele weken heb ik dus ook een punt achter die relatie gezet. In enkele dates en flirts met jongere meisjes merkte ik hetzelfde. Als je eenmaal begint met rijpere dames wil je niet snel meer terug vermoedt ik.

Misschien nog enkele tips voor degenen die nog niet verder zijn dan dromen:
Als je als jongere man een duurzame relatie wilt opbouwen met een oudere dame zul je in de eerste plaats gewoon jezelf moeten zijn. Klinkt als een open deur maar het is zeker belangrijk. Als jij emotioneel (en wellicht uiterlijk) de pubertijd nog niet overstegen bent zal je jezelf in die relatie snel tegenkomen.
Laat haar zien dat je iemand met inhoud bent, iemand die een vrouw als haar echt lief heeft en iemand die het lukt om haar zichzelf jong te laten voelen! Dat laatste zal ze met name prettig vinden.
Zeg haar heel vaak hoe mooi je haar vindt.
Vraag haar naar haar eerdere relaties en waarom die mis gingen. Iedere vrouw heeft een belangrijk verhaal en ze wil die graag kwijt aan je. Luister goed naar die verhalen!
Als laatste, durf galant te zijn. Dit lijkt misschien ouderwets maar je zult merken dat het gewoon heel er leuk is om te doen en dat het ook erg gewaardeerd zal worden.

Sommige tips gaan natuurlijk voor alle relaties op...

pi_43039353
Zeer goede tips en ik kan me er helemaal in vinden!
pi_43039697
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:37 schreef Xith het volgende:
Zeer goede tips en ik kan me er helemaal in vinden!
Ook ervaring met oudere dames Xith?
pi_43039893
mijn vriendin is 8/9 jaar ouder
pi_43067585
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:06 schreef Ripley het volgende:

[..]

lijkt me duidelijk dat dat oudere moet zijn
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:51:15 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43068881
Ik zou het niet kunnen. Niet met een echt veel oudere vrouw. Ik heb wel eens lopen klooien met een vrouw van voorin de 30 (vorig jaar) maar dat was maar even en ik zit gewoon niet op 1 golflengte met oudere vrouwen. Hoewel het wel afhangt van de vrouw.

Een mooie, aantrekkelijke, sportieve vrouw die niet zo heel erg huisje boompje beestje is op die leeftijd trek ik nog wel. Alle anderen niet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_43104911
Oudere vrouw roeleert!!!
Ervaring is super!
Op een oude fiets moet je het leren
-
pi_43131914
Mijn vriendin is 2,5 jaar ouder dan ik.
Ze is 25 verder totaal geen problemen mee, veel mensen denken echter dat ze 20 is omdat ze er jong uitziet. Over het algemeen heb ik meer relaties gehad met oudere vrouwen, oudere vrouwen hebben mij altijd meer aangetrokken dan jongere.
niks
pi_43150317
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:49 schreef kurwa_mac het volgende:
Mijn vriendin is 2,5 jaar ouder dan ik.
Ze is 25 verder totaal geen problemen mee, veel mensen denken echter dat ze 20 is omdat ze er jong uitziet. Over het algemeen heb ik meer relaties gehad met oudere vrouwen, oudere vrouwen hebben mij altijd meer aangetrokken dan jongere.
Aan je gebruikersnaam te zien betaal je er ook voor of niet
pi_43150944
Heb aardig wat relaties gehad gehad met dames die 8 a 10 jaar ouder waren. Was zelf toe 21-24. Ben nog steeds gek van oudere vrouwen. Helaas liep het elke keer mis omdat zij toch graag op een gegeven moment kinderen willen (natuurlijk eerst samenwonen, trouwen en dan pas kinderen).
Dit lag echter niet in mijn levenspatroon. Wou nog meer van het leven genieten voordat ik daar aan begon.
pi_43193556
Ik ben 20 jaar, en nu al weer een tijdje vrijgezel. Natuurlijk kom ik op school en bij het uitgaan wel aardige meiden tegen van 16/20 jaar, maar op een of andere manier doet het me niet veel. Ik vind die meisjes nog zo wispelturig doen, altijd dat gezeur, en dat kinderachtige gedrag dat zo nu en dan de boventoon voert... bah

Maar op mijn werk kom ik veel vrouwen tegen van 25/30 en die vind ik vaak veel vrouwelijker en volwassen. Maar het is zo jammer dat velen niet geïnteresseerd zijn in een 20 jarig kerel. Dat zal wel voornamelijk komen vanwege maatschappelijke kijk op zulke relaties.

Ik sta weleens te praten met een klant, en dan maak je gewoon veel oogcontact, en wanneer ze dan even blijft hangen en laat zien dat het gesprek niet alleen gaat om "een product" dan denk ik: "wat zal ze denken als ik het gesprek een andere wending geef en begin over uitgaan en wat ze allemaal doet in het dagelijksleven" oftewel, smalltalk. Bij een meisje van 16 is dat niet moeilijk, maar bij een vrouw van 25 vind ik het wel lastig om zo'n formeel gesprek, informeel te maken.

Wat denk jullie hier van?
^_
pi_43193688
Ik gooi hem even in Nogmaals: vrouw met jongere vriend .
pi_43194206
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:44 schreef MadMarco het volgende:
Maar op mijn werk kom ik veel vrouwen tegen van 25/30 en die vind ik vaak veel vrouwelijker en volwassen. Maar het is zo jammer dat velen niet geïnteresseerd zijn in een 20 jarig kerel. Dat zal wel voornamelijk komen vanwege maatschappelijke kijk op zulke relaties.
Zou het niet zo kunnen zijn dat die vrouwen jou te onvolwassen vinden, zoals jij meisjes van 16 onvolwassen vindt?
  vrijdag 3 november 2006 @ 01:23:32 #143
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_43194212
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:01 schreef CiQNiZ het volgende:
Heuj... lang geleden... In januari dit jaar heb ik hier nog in gepost over dat ik al een tijdje met mijn 6 jaar oude vriendin had...

Nu in oktober, zo'n 10 maanden later, nog steeds! Hardstikke gelukkig, en in ons eigen huisje 6 jaar verschil is natuurlijk niet gigantisch, alhoewel er toch wat mensen zijn die 'het niet hadden verwacht'. Maar goed, lekker belangrijk, wij zijn nog steeds net zo gelukkig en verliefd als in het begin... Over +/- 1.5week hebben we feestje want dan zijn we officieel 1 jaar echt serieus gaan doen!!
Gefeliciteerd vast
Leuk om te lezen van iemand dat het ook wel kan. En zijn mijn vriend en ik dus ook niet de enigen
Over 2 maanden zijn we al 2 jaar samen en het gaat gewoon goed.
En natuurlijk "voel ik me soms oud" maar dat heeft niks met hem te maken gewoon. Dat heeft op dat moment met mijn eigen gevoel te maken. Dat gevoel kan je ook hebben als je met een leeftijdsgenoot samen bent.
En zelfs zijn ouders zijn mij al steeds meer aan het accepteren voor mijn gevoel.
Maar ja dat hun moeite hebben met 17 jaar verschil, dat snap ik ook nog wel
  vrijdag 3 november 2006 @ 03:07:15 #144
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_43195251
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 01:23 schreef tass het volgende:

En zijn mijn vriend en ik dus ook niet de enigen
Ach, je moet maar zo denken... je bent nóóit de enige, ook al bevind je je niet in een doorsnee situatie.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_43195317
Toen ik 17 was heb ik na het werk in een beschonken bui (werkte toen nog in een horeca gelegenheid) met een wijf van 29 geneukt, naja geneukt, het was vrij snel over bij mij, maar dat lag meer aan de drank dan aan haar

Jumpcity
Jumpstyle radio
pi_43195617
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:44 schreef MadMarco het volgende:
Ik ben 20 jaar, en nu al weer een tijdje vrijgezel. Natuurlijk kom ik op school en bij het uitgaan wel aardige meiden tegen van 16/20 jaar, maar op een of andere manier doet het me niet veel. Ik vind die meisjes nog zo wispelturig doen, altijd dat gezeur, en dat kinderachtige gedrag dat zo nu en dan de boventoon voert... bah

Ik sta weleens te praten met een klant, en dan maak je gewoon veel oogcontact, en wanneer ze dan even blijft hangen en laat zien dat het gesprek niet alleen gaat om "een product" dan denk ik: "wat zal ze denken als ik het gesprek een andere wending geef en begin over uitgaan en wat ze allemaal doet in het dagelijksleven" oftewel, smalltalk. Bij een meisje van 16 is dat niet moeilijk, maar bij een vrouw van 25 vind ik het wel lastig om zo'n formeel gesprek, informeel te maken.

Wat denk jullie hier van?
de smalltalk moet bij die vrouwen ook helemaal niet over uitgaan gaan dan laat je helemaal merken dat je een knulletje bent veel vrouwen van die leeftijd hebben het uitgaan gehad.

probeer eens gewoon over het weer (ja ), TV-series, interessante boeken, hobby's en daarna wat café filosofie..

Alternatieve geneeswijzen en muziek willen ook wel helpen...

Uiteraard geen vorige liefdes meteen en ook geen politiek...

Succes!
pi_43195618
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Nee liever een veertiger. Of nog ouder.
probeer nou eens een 20er en kom dan eens terug
pi_43196682
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 01:23 schreef tass het volgende:

[..]

Gefeliciteerd vast
Leuk om te lezen van iemand dat het ook wel kan. En zijn mijn vriend en ik dus ook niet de enigen
Over 2 maanden zijn we al 2 jaar samen en het gaat gewoon goed.
En natuurlijk "voel ik me soms oud" maar dat heeft niks met hem te maken gewoon. Dat heeft op dat moment met mijn eigen gevoel te maken. Dat gevoel kan je ook hebben als je met een leeftijdsgenoot samen bent.
En zelfs zijn ouders zijn mij al steeds meer aan het accepteren voor mijn gevoel.
Maar ja dat hun moeite hebben met 17 jaar verschil, dat snap ik ook nog wel
Heheh, een 'vriend', meer een kennis eigenlijk heeft ook een vriendin van rond de 20 jaar ouder... Ze heeft ook nog eens 2 kinderen geloof ik. Hij is een jaar jonger dan ik... Hij gaat er heel erg goed mee om zover ik weet, is leuk met de kinderen en gelukkig met zijn vriendin... Als ik ff terugdenk is dat ook al weer bijna 2 jaar aan... Ik moet toch eeriljk zeggen dat ik in het begin dacht dat ie een grapje maakte, maar nu denk ik waarom niet eigenlijk? 6 jaar is natuurlijk maar een knullig verschil, maar in onze leeftijden kun je dat soms wel goed merken... Achja, ik ben gewoon veel meer klaar voor huisje boompje beestje al zijn wij niet doorsnee... Maar eigen huisje, meubeltjes, dingetjes, hobbies, feestjes enzo bevallen me prima... Zo pas ik beter bij mijn vriendin dan haar oudere ex... Haar ouders schijnen ook veel gelukker met mij te zijn dan haar vorige vriendjes, en hetzelfde geldt nu ook bij mijn familie...

Het enige nadeel is (in het algemeen, niet haar schuld lijkt mij) is dat ze wat sneller jaloers is als ik aandacht krijg van breezersletjes... Tja die zijn jonger, en kunnen goed aantrekkelijk zijn, dan voelt ze zich meteen oud en is ze bang dat ik toch weer voor jong ga... Maar gezien het feit dat ik nooit aandacht teruggeef, behalve aan haar, begint dat ook goed af te nemen
pi_43302802
ik heb ook een jongere vriend (2 jaar en 10 mnd jonger)
geen enkel probleem mee gehad tot nu toe (alleen vrienden die zich er aanvankelijk mee bemoeiden maar ook dat is nu na bijna een jaar wel over )
pi_43305469
Geloof niet dat 1,2 of 3 jaar echt iets is om bij stil te staan hoor - ken geeneen ouder die dezelfde leeftijd is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')