Hoezo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:37 schreef nixxx het volgende:
Heel erg over nagedacht zelfs, maar door omstandigheden is het er niet van gekomen
Vijf jaar jonger blaadje meldt zich.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
Hoezo?
Over sommige dingen moet je niet denken: die moet je gewoon doen.
Was getekend,
Oudere vrouw die wel een jong blaadje lust.
Ja hoor, al meerdere keren voor zitten stellen hoe het is. Lijkt mij geweldig. Ze zijn onafhankelijker, geen puber- die allemaal hetzelfde dragen, zien er beter uit dan de jongere meidenquote:
Hoezo? Denk je dat je dan pas een oudere vriendin kunt krijgen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Alleen even aan mij lichaam werken, fitnissen.Zie dat jij dat ook doet
![]()
Nee. Was een verkapte versierpoging.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoezo? Denk je dat je dan pas een oudere vriendin kunt krijgen?
Dames van 21 zijn niet onafhankelijk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja hoor, al meerdere keren voor zitten stellen hoe het is. Lijkt mij geweldig. Ze zijn onafhankelijker, geen puber- die allemaal hetzelfde dragen, zien er beter uit dan de jongere meidenTenminste dat vind ik.
Alleen even aan mij lichaam werken, fitnissen.Zie dat jij dat ook doet
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Was een verkapte versierpoging.
Pffff, vrouwen.
Op kamers wonen != zelfstandig zijn. Zelfstandigheid en karakter komt met de jaren. Dat vind je, naar mijn beleving, niet snel in een jonge vrouw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dames van 21 zijn niet onafhankelijk?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
ja DUH... Maar ik moet toch serieus reageren in dit topic. Pfff, mannen
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoezo? Denk je dat je dan pas een oudere vriendin kunt krijgen?
En was het lekker?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb wel eens gezoend met een vrouw die 2x zo oud is als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |