Hoezo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:37 schreef nixxx het volgende:
Heel erg over nagedacht zelfs, maar door omstandigheden is het er niet van gekomen
Vijf jaar jonger blaadje meldt zich.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
Hoezo?
Over sommige dingen moet je niet denken: die moet je gewoon doen.
Was getekend,
Oudere vrouw die wel een jong blaadje lust.
Ja hoor, al meerdere keren voor zitten stellen hoe het is. Lijkt mij geweldig. Ze zijn onafhankelijker, geen puber- die allemaal hetzelfde dragen, zien er beter uit dan de jongere meidenquote:
Hoezo? Denk je dat je dan pas een oudere vriendin kunt krijgen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Alleen even aan mij lichaam werken, fitnissen.Zie dat jij dat ook doet
![]()
Nee. Was een verkapte versierpoging.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoezo? Denk je dat je dan pas een oudere vriendin kunt krijgen?
Dames van 21 zijn niet onafhankelijk?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja hoor, al meerdere keren voor zitten stellen hoe het is. Lijkt mij geweldig. Ze zijn onafhankelijker, geen puber- die allemaal hetzelfde dragen, zien er beter uit dan de jongere meidenTenminste dat vind ik.
Alleen even aan mij lichaam werken, fitnissen.Zie dat jij dat ook doet
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Was een verkapte versierpoging.
Pffff, vrouwen.
Op kamers wonen != zelfstandig zijn. Zelfstandigheid en karakter komt met de jaren. Dat vind je, naar mijn beleving, niet snel in een jonge vrouw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dames van 21 zijn niet onafhankelijk?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
ja DUH... Maar ik moet toch serieus reageren in dit topic. Pfff, mannen
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoezo? Denk je dat je dan pas een oudere vriendin kunt krijgen?
En was het lekker?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb wel eens gezoend met een vrouw die 2x zo oud is als ik
was niet verkeerd neequote:
Zij was 284quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb wel eens gezoend met een vrouw die 2x zo oud is als ik
quote:
maar zou je ook een relatie kunnen hebben met een oudere vrouw?quote:
Yep hier ook, mijn oma was uit 1914 en mijn opa uit 1918, bijna 40 jaar getrouwd geweest voor de dood hun scheidde.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef timbob het volgende:
Mijn opa en oma scheelde 9 jaar van elkaar. En ik snap nu ook dat daar niks mis mee is
Mijn man is 13 jaar ouder dan ik, maar we staan in alles op 1 lijn met elkaar. Naar mijn mening doet leeftijd er niet zo toe, als je maar gelukkig bent met elkaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:55 schreef sol1tair het volgende:
En hoe zit het andersom? Willen jongere vrouwen liever een oudere man en wat is dan de leeftijdsrange?
Ok, maar denk je nooit na over de toekomst? Vrouwen worden normaal gesproken al ouder dan mannen ... tel daar bij op dat je man al flink ouder is. En hoe zit met gezamelijke vrienden, die van je man zijn waarschijnlijk een stuk ouder dan die van jou ... klikt het daar ook mee?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:00 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Mijn man is 13 jaar ouder dan ik, maar we staan in alles op 1 lijn met elkaar. Naar mijn mening doet leeftijd er niet zo toe, als je maar gelukkig bent met elkaar.
Op zo`n manier denk ik niet na over mijn toekomst, nee. ik kan bvb erg ziek worden en eerder doodgaan dan mijn man, dus dat vind ik onzinnig om daar bij stil te staan. Wat onze vriendenkring betreft... We hebben samen een hele leuke vriendenkring opgebouwd en ik heb niet het gevoel dat ik niet in die vriendenkring zou passen omdat ze allemaal een stuk ouder zijn. En aangezien we elkaar al wat jaren kenden voor we een relatie kregen, zijn ook veel oude vrienden geen onbekenden van ons beiden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:08 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ok, maar denk je nooit na over de toekomst? Vrouwen worden normaal gesproken al ouder dan mannen ... tel daar bij op dat je man al flink ouder is. En hoe zit met gezamelijke vrienden, die van je man zijn waarschijnlijk een stuk ouder dan die van jou ... klikt het daar ook mee?
Ik zaag nog even door als je het niet erg vindt. Ik haal uit bovenstaande dat je voornamelijk oudere vrienden hebt. Ik was eigenlijk benieuwd naar hoe het klikt met aan de ene kant jongere vrienden en aan de andere kant oudere ... tis niet belangrijk ofzo, maar ik was gewoon benieuwd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:10 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Op zo`n manier denk ik niet na over mijn toekomst, nee. ik kan bvb erg ziek worden en eerder doodgaan dan mijn man, dus dat vind ik onzinnig om daar bij stil te staan. Wat onze vriendenkring betreft... We hebben samen een hele leuke vriendenkring opgebouwd en ik heb niet het gevoel dat ik niet in die vriendenkring zou passen omdat ze allemaal een stuk ouder zijn. En aangezien we elkaar al wat jaren kenden voor we een relatie kregen, zijn ook veel oude vrienden geen onbekenden van ons beiden.
Nee, daar moet ik niet aan denken eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
maar zou je ook een relatie kunnen hebben met een oudere vrouw?
jij bent die gast in dat topique die in de keuken staat. Leuke vent ben je
Ik wel, omdat je in een relatie een klik moet hebben. En als je die hebt valt het leeftijdsverschil in het niet(s)quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
maar zou je ook een relatie kunnen hebben met een oudere vrouw?
Wanneer gaan we eens samen wat leuks doen????quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo?
Over sommige dingen moet je niet denken: die moet je gewoon doen.
Was getekend,
Oudere vrouw die wel een jong blaadje lust.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:11 schreef TA het volgende:
Wanneer gaan we eens samen wat leuks doen????
Helaas date ik niet via FOK!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef TA het volgende:
Ah!!! Waar en hoe laat?
intilligent?? OK, ik snap het jing-jang principe nu...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef CiQNiZ het volgende:
*meldt
Heb een 5.5 jaar oudere vriendin...Zij is 25 (1 feb. 26) en ik ben 20...
Tsja, merk er niks van...Heb nog nooit zo'n geweldige vaste/stabiele/prettige/comfortabele relatie gehad!! Ok we hebben nog maar een half jaar een relatie met elkaar...Maar ik ben er van overtuigd dat dit nog voor een hele lange tijd door kan gaanvan het leeftijdsverschil is in ieder geval niks te merken, we doen alles samen, wonen praktisch samen en denken exact hetzelfde... Het leuke is dat mensen die ons samen zien eerder denken dat ik een paar jaar ouder ben dan haar dan dat zij een paar jaar ouder is dan mij
Heb wel wat vaker relaties gehad met wat oudere dames maar dat beperkte zich vaak tot max 3 jaar verschil...Een keer een bijna relatie gehad met iemand die 7 jaar ouder was toen ik 18 was, maar dat uiteindelijk toch niet gedaan (lag te ingewikkeld, omgeving, vriendenkringen, werk, dat soort dingen...) maar goed, ik val dus op vrouwen die intilligent zijn, ervaren zijn (
) en natuurlijk weten waar ze het over hebben in het leven...plus dat ze idd gewoon een lekkerder lichaam hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |