abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:29:45 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33984766
In navolging van dit topic : Vrouw met jongere vriend

Hebben jullie wel eens nagedacht over een relatie met een oudere vrouw? Mij lijkt het zelf ook erg tof!

Discussieer hier verder!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:36:26 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33985056
TT even aangepast .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:37:19 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33985092
Haha
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:37:25 #4
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_33985096
Heel erg over nagedacht zelfs, maar door omstandigheden is het er niet van gekomen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:39:14 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33985151
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:37 schreef nixxx het volgende:
Heel erg over nagedacht zelfs, maar door omstandigheden is het er niet van gekomen
Hoezo?
Over sommige dingen moet je niet denken: die moet je gewoon doen.

Was getekend,
Oudere vrouw die wel een jong blaadje lust.
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:47:25 #6
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_33985479
Ik denk dat het voor beide zo'n grote stap zou zijn geweest, met allerlei dingen die ertussenin staan, niet het leeftijdsverschil. Misschien hadden we niet het lef om er iets van te gaan maken..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_33985526
Ik heb sinds mijn 18de altijd eigenlijk vriendinnen gehad die minimaal 5 jaar ouder waren dan mij. Alleen nu ik 30 ben geworden wordt het hoog tijd om dat eens om te draaien.
pi_33986132
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
Hoezo?

Was getekend,
Vijf jaar jonger blaadje meldt zich.
pi_33986443
Wij zijn even oud

Nee, ik moet er zelf niet aan denken om een jongere vriend te hebben, misschien dat ik daar op mijn 30e anders over denk
4
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:13:30 #10
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_33986531
Ik heb altijd al op oudere vrouwen gevallen, weet niet wat dat is.
pi_33986966
Deel II
pi_33987331
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:22 schreef StephanL het volgende:
Deel II
U bent een liefhebber?
pi_33987517
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

U bent een liefhebber?
Ja hoor, al meerdere keren voor zitten stellen hoe het is. Lijkt mij geweldig. Ze zijn onafhankelijker, geen puber- die allemaal hetzelfde dragen, zien er beter uit dan de jongere meiden Tenminste dat vind ik.

Alleen even aan mij lichaam werken, fitnissen. Zie dat jij dat ook doet

[ Bericht 8% gewijzigd door StephanL op 12-01-2006 20:40:35 ]
pi_33989321
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef StephanL het volgende:

[..]

Hoezo? Denk je dat je dan pas een oudere vriendin kunt krijgen?
pi_33989652
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Nee. Was een verkapte versierpoging.
Pffff, vrouwen.
pi_33990924
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ja hoor, al meerdere keren voor zitten stellen hoe het is. Lijkt mij geweldig. Ze zijn onafhankelijker, geen puber- die allemaal hetzelfde dragen, zien er beter uit dan de jongere meiden Tenminste dat vind ik.

Dames van 21 zijn niet onafhankelijk?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33991534
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee. Was een verkapte versierpoging.
Pffff, vrouwen.

ja DUH... Maar ik moet toch serieus reageren in dit topic. Pfff, mannen
pi_33991737
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dames van 21 zijn niet onafhankelijk?
Op kamers wonen != zelfstandig zijn. Zelfstandigheid en karakter komt met de jaren. Dat vind je, naar mijn beleving, niet snel in een jonge vrouw.

Iedereen kan leren koken, niet iedereen zal het leven 'snappen'.
pi_33991900
Ik heb ook weleens een iets met een oudere vrouw gehad. Zij was 41 en ik was toen 21. En dat vond ik toen erg gaaf. Ze zag er ook heel goed uit voor haar leeftijd. Ik denk dus dat het idee opwindend kan zijn voor jonge mannen.
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

ja DUH... Maar ik moet toch serieus reageren in dit topic. Pfff, mannen

Hoe oud ben je?
pi_33992662
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Nee er mag zo en zo wat aan gebeuren, en was geen verkapte versier truc

[ Bericht 9% gewijzigd door StephanL op 12-01-2006 22:26:37 ]
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:25:44 #21
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_33993451
Ik heb een tijdlang met een ontzettend aantrekkelijk vrouw gewerkt, die 8 jaar ouder is als mij. Mán...we konden/kunnen het zo goed vinden en er zat wel een spanning tussen ons. Zo'n spanning van "Dit is zo fout, maar zo leuk!" Helaas, zij was getrouwd. Maar ik heb gezegd: zodra dat huwelijk op de klippen loopt...bel me. En nee, ze heeft geen jonger zusje...helaas.

Vrouwen van rond de 30 ..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_33993606
voor de pron is een oudje leuk, maar op de lange termijn kan je toch beter wat jongers hebben.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_33993615
Mijn ideale vrouw is 1 jaar ouder dan ik ... en ben eigenlijk mijn hele leven niet voor jongere vrouwen gevallen. Momenteel ben ik echter ook erg gecharmeerd van iemand die dat gevoel toch kan geven terwijl ze niet 1 jaar ouder is.
Doe eens wild ....
pi_33993714
Ik heb wel eens gezoend met een vrouw die 2x zo oud is als ik
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_33993804
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef beertenderrr het volgende:
En was het lekker?
pi_33994006
Ik heb er zelf absoluut geen problemen mee. Liever een vrouw van een jaar of vijf ouder dan een die jonger is Jammer genoeg hebben zo'n beetje alle vrouwen een probleem met mij
pi_33994245
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

En was het lekker?
was niet verkeerd nee
pi_33994328
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef beertenderrr het volgende:
Zij was 284
Doe eens wild ....
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:49:00 #29
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_33994594

Mijn opa en oma scheelde 9 jaar van elkaar. En ik snap nu ook dat daar niks mis mee is

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_33995418
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef Tarot het volgende:

[..]

Zij was 284
nee iets van rond de 40 ofzo.
pi_33995990
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

was niet verkeerd nee
maar zou je ook een relatie kunnen hebben met een oudere vrouw?

jij bent die gast in dat topique die in de keuken staat. Leuke vent ben je
pi_33996474
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef timbob het volgende:

Mijn opa en oma scheelde 9 jaar van elkaar. En ik snap nu ook dat daar niks mis mee is
Yep hier ook, mijn oma was uit 1914 en mijn opa uit 1918, bijna 40 jaar getrouwd geweest voor de dood hun scheidde.
;)
pi_33996706
Zelf ook wel eens een oudere vriendin gehad. Als in 17 - 21. 18 - 20. Heel erg beviel het me niet maar viel eigenlijk niet echt te wijten aan het leeftijdsverschil. In sommige opzichten geeft het wel wat voordelen. Minder afhankelijk, hoewel dat op latere leeftijd geen rol meer speelt
Unspoken words were understood
pi_34003412
En hoe zit het andersom? Willen jongere vrouwen liever een oudere man en wat is dan de leeftijdsrange?
pi_34003447
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 07:55 schreef sol1tair het volgende:
En hoe zit het andersom? Willen jongere vrouwen liever een oudere man en wat is dan de leeftijdsrange?
Mijn man is 13 jaar ouder dan ik, maar we staan in alles op 1 lijn met elkaar. Naar mijn mening doet leeftijd er niet zo toe, als je maar gelukkig bent met elkaar.
this bitch bites
pi_34003520
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 08:00 schreef RedBitch het volgende:

[..]

Mijn man is 13 jaar ouder dan ik, maar we staan in alles op 1 lijn met elkaar. Naar mijn mening doet leeftijd er niet zo toe, als je maar gelukkig bent met elkaar.
Ok, maar denk je nooit na over de toekomst? Vrouwen worden normaal gesproken al ouder dan mannen ... tel daar bij op dat je man al flink ouder is. En hoe zit met gezamelijke vrienden, die van je man zijn waarschijnlijk een stuk ouder dan die van jou ... klikt het daar ook mee?
pi_34005367
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 08:08 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Ok, maar denk je nooit na over de toekomst? Vrouwen worden normaal gesproken al ouder dan mannen ... tel daar bij op dat je man al flink ouder is. En hoe zit met gezamelijke vrienden, die van je man zijn waarschijnlijk een stuk ouder dan die van jou ... klikt het daar ook mee?
Op zo`n manier denk ik niet na over mijn toekomst, nee. ik kan bvb erg ziek worden en eerder doodgaan dan mijn man, dus dat vind ik onzinnig om daar bij stil te staan. Wat onze vriendenkring betreft... We hebben samen een hele leuke vriendenkring opgebouwd en ik heb niet het gevoel dat ik niet in die vriendenkring zou passen omdat ze allemaal een stuk ouder zijn. En aangezien we elkaar al wat jaren kenden voor we een relatie kregen, zijn ook veel oude vrienden geen onbekenden van ons beiden.
this bitch bites
pi_34007911
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:10 schreef RedBitch het volgende:

[..]

Op zo`n manier denk ik niet na over mijn toekomst, nee. ik kan bvb erg ziek worden en eerder doodgaan dan mijn man, dus dat vind ik onzinnig om daar bij stil te staan. Wat onze vriendenkring betreft... We hebben samen een hele leuke vriendenkring opgebouwd en ik heb niet het gevoel dat ik niet in die vriendenkring zou passen omdat ze allemaal een stuk ouder zijn. En aangezien we elkaar al wat jaren kenden voor we een relatie kregen, zijn ook veel oude vrienden geen onbekenden van ons beiden.
Ik zaag nog even door als je het niet erg vindt. Ik haal uit bovenstaande dat je voornamelijk oudere vrienden hebt. Ik was eigenlijk benieuwd naar hoe het klikt met aan de ene kant jongere vrienden en aan de andere kant oudere ... tis niet belangrijk ofzo, maar ik was gewoon benieuwd.
Verder heb jee natuurlijk gelijk dat niemand weet hoe oud je wordt, maar goed ik was gewoon benieuwd of je daar over nadacht enzo.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:07:56 #39
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_34008476
Hier meld zich nog ene met un jongere vriend
Hij 23jr
Ik 26jr

Heb dr in het begin heel veel commentaar op gehad.
En dat vond ik best jammer,deed me best pijn als je hoorde dat je relatie toch wel zou stuk lopen ivm leeftijdsverschil..andere interesses etc.Ik had liever gehad dat mensen zeide ik hoop dat jullie gelukkig worden en bla bla bla..

Maar nu we al 2jr een relatie hebben, hoor ik gelukkig de opmerkingen die ik al veel eerder had willen horen.

Ik ben gelukkig met me vriend en wat derest ervan denkt gaat het ene oor in en het andere oor uit en dat was voor heen wel anders..
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:08:09 #40
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_34008490
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

jij bent die gast in dat topique die in de keuken staat. Leuke vent ben je
Nee, daar moet ik niet aan denken eerlijk gezegd.
pi_34009457
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ik wel, omdat je in een relatie een klik moet hebben. En als je die hebt valt het leeftijdsverschil in het niet(s)
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_34010621
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoezo?

Was getekend,
Wanneer gaan we eens samen wat leuks doen????
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:14:36 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34010741
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:11 schreef TA het volgende:

Wanneer gaan we eens samen wat leuks doen????

Je woont in ieder geval in dezelfde stad...

1975... 7 jaar jonger... is nog nét binnen de minimale leeftijdsgrens .
pi_34011453
Ah!!! Waar en hoe laat?
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:33:09 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34011543
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef TA het volgende:
Ah!!! Waar en hoe laat?
Helaas date ik niet via FOK!

Maar wie weet kom ik je ooit wel ergens tegen.

Nu maar weer breder on topic...
pi_34012659
We daten ook niet via fok! We noemen hier toevallig een plaats en tijd waar we elkaar toevallig tegenkomen...

Je moet het lot soms! een beetje helpen!!!
(__/)
(O.o )
(> < )
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:55:45 #47
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_34014343
Een half jaar terug nog een korte scharrel gehad met een 4 jaar jongere man (hij 20, ik 24). Was harstikke leuk alleen werkte niet zo lang, door verschillen in levenshouding.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_34014884
*meldt

Heb een 5.5 jaar oudere vriendin...Zij is 25 (1 feb. 26) en ik ben 20...
Tsja, merk er niks van...Heb nog nooit zo'n geweldige vaste/stabiele/prettige/comfortabele relatie gehad!! Ok we hebben nog maar een half jaar een relatie met elkaar...Maar ik ben er van overtuigd dat dit nog voor een hele lange tijd door kan gaan van het leeftijdsverschil is in ieder geval niks te merken, we doen alles samen, wonen praktisch samen en denken exact hetzelfde... Het leuke is dat mensen die ons samen zien eerder denken dat ik een paar jaar ouder ben dan haar dan dat zij een paar jaar ouder is dan mij Heb wel wat vaker relaties gehad met wat oudere dames maar dat beperkte zich vaak tot max 3 jaar verschil...Een keer een bijna relatie gehad met iemand die 7 jaar ouder was toen ik 18 was, maar dat uiteindelijk toch niet gedaan (lag te ingewikkeld, omgeving, vriendenkringen, werk, dat soort dingen...) maar goed, ik val dus op vrouwen die intilligent zijn, ervaren zijn ( ) en natuurlijk weten waar ze het over hebben in het leven...plus dat ze idd gewoon een lekkerder lichaam hebben!
pi_34014964
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef CiQNiZ het volgende:
*meldt

Heb een 5.5 jaar oudere vriendin...Zij is 25 (1 feb. 26) en ik ben 20...
Tsja, merk er niks van...Heb nog nooit zo'n geweldige vaste/stabiele/prettige/comfortabele relatie gehad!! Ok we hebben nog maar een half jaar een relatie met elkaar...Maar ik ben er van overtuigd dat dit nog voor een hele lange tijd door kan gaan van het leeftijdsverschil is in ieder geval niks te merken, we doen alles samen, wonen praktisch samen en denken exact hetzelfde... Het leuke is dat mensen die ons samen zien eerder denken dat ik een paar jaar ouder ben dan haar dan dat zij een paar jaar ouder is dan mij Heb wel wat vaker relaties gehad met wat oudere dames maar dat beperkte zich vaak tot max 3 jaar verschil...Een keer een bijna relatie gehad met iemand die 7 jaar ouder was toen ik 18 was, maar dat uiteindelijk toch niet gedaan (lag te ingewikkeld, omgeving, vriendenkringen, werk, dat soort dingen...) maar goed, ik val dus op vrouwen die intilligent zijn, ervaren zijn ( ) en natuurlijk weten waar ze het over hebben in het leven...plus dat ze idd gewoon een lekkerder lichaam hebben!
intilligent?? OK, ik snap het jing-jang principe nu...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:32:35 #50
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34015762
Mijn ex was 34 en ik 25 jaar. Vind het zelf prettiger een ouder iemand
Heb nu sinds kort een topmilf van 38 waar ik af en toe even binnen wip
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_34015856
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef Razor21 het volgende:
Mijn ex was 34 en ik 25 jaar. Vind het zelf prettiger een ouder iemand
Heb nu sinds kort een topmilf van 38 waar ik af en toe even binnen wip
Topmilf
pi_34016167
waarom alleen maar over vrouwen met jongere jongens, wat is hier anders aan dan mannen met jongere vrouwen?
Of is de 1 erger dan de ander?
pi_34016804
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef Feya het volgende:
waarom alleen maar over vrouwen met jongere jongens, wat is hier anders aan dan mannen met jongere vrouwen?
Er is niets mis met mannen met een jongere vrouw. Het is alleen meer geaccepteerd in deze tijd.
En dit topic, en het topic hiervoor, gaat over vrouwen met een jongere vriend.

Misschien kan je een nieuw topic openen: Mannen met een jongere vriendin?
pi_34017045
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:07 schreef Stamp_Kip het volgende:
Hier meld zich nog ene met un jongere vriend
Hij 23jr
Ik 26jr

Heb dr in het begin heel veel commentaar op gehad.
En dat vond ik best jammer,deed me best pijn als je hoorde dat je relatie toch wel zou stuk lopen ivm leeftijdsverschil..andere interesses etc.Ik had liever gehad dat mensen zeide ik hoop dat jullie gelukkig worden en bla bla bla..

Maar nu we al 2jr een relatie hebben, hoor ik gelukkig de opmerkingen die ik al veel eerder had willen horen.

Ik ben gelukkig met me vriend en wat derest ervan denkt gaat het ene oor in en het andere oor uit en dat was voor heen wel anders..
Vreemde bekrompen omgeving heb je dan, 3 jaar is echt geen big deal. Niets van aantrekken gelukkig.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:40:40 #55
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_34020313
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef Feya het volgende:
Vrouwen worden over het gemiddelde genomen iets ouder, daarom zou de vrouw in het stel eigenlijk iets ouder moeten zijn, dan kan je samen sterven. das bijna net zo leuk als samen klaarkomen

maar ok, het is al sinds jaar en dag zo dat mannen jongere vrouwen uitzoeken, zal wel iets met vruchtbaarheid enzo te maken hebben, maar moet natuurlijk niks uitmaken tegenwoordig.

van mij mag alles als je maar gelukkig bent

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_34020323
Doe ff normaal!

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 14-01-2006 00:11:18 ]
pi_34029619
Jij ook, dus.

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 14-01-2006 00:11:41 ]
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_34029979
Reactie op edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 14-01-2006 00:12:00 ]
pi_34034433
Reactie op edit.

[ Bericht 49% gewijzigd door Copycat op 14-01-2006 00:15:30 ]
pi_34034570
Mijn moeder heeft een vriend van 16 jaar jonger .
Tis vreemd in het begin dat wel , Maar na een tijd wen je eraan en zie je het als een doodgewone relatie .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:15:04 #61
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_34034588
Hier een vrouw met een jongere vriend
En met jonger, bedoel ik ook 17 jaar jonger!

En ja er zit een verschil tussen een oudere man met een jongere vrouw en andersom.
Mijn vader was exact 20 jaar ouder als mijn moeder, en sinds dat hij 18 jaar geleden is overleden, heb ze nooit meer een man getroffen die mijn vader evenaarde.
En ja zij had ook de nodige vooroordelen te verwerken, helemaal als je je realiseert dat dat vanaf 1965 speelde, dus een hele andere tijd als nu.

Ik zelf heb van mijn kant alleen maar positieve reacties gehad.
Hij heeft, natuurlijk, de nodige angstige gedachtes over zijn ouders gehad, maar die zeggen nog steeds: natuurlijk hadden we dit niet verwacht, als je/ jullie maar gelukkig zijn.
En dat zijn we inmiddels al langer als een jaar. Hij woont practisch bij me, en we hebben het super samen. Alleen de sex al Hihihi
Zolang er gepraat word, is overal een oplossing voor.
En dan is leeftijd relatief.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:26:50 #62
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_34034929
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef tass het volgende:

Zolang er gepraat word, is overal een oplossing voor.
hier kan ik mee leven

▀█▀ █ █▀█▀█
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:14:56 #63
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_34059179
Heb nu een 7 jaar oudere vriendin maar heb er echt nog niemand negatief over horen doen, het is ook nog vrij pril dus kan er nog weinig van zeggen. Zou niet weten waarom het wat voor probleem dan ook op gaat leveren.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_34062187
Als het leeftijdsverschil minder dan een halve generatie is (12,5 jaar dus) is het toch per definitie geen relevant onderwerp om lang over de lullen? Want dan is ze gewoon van jouw generatie.
  zondag 15 januari 2006 @ 00:06:19 #65
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_34068629
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef pberends het volgende:

[..]

Vreemde bekrompen omgeving heb je dan, 3 jaar is echt geen big deal. Niets van aantrekken gelukkig.
Vinden me vriend en ik ook..dat geen big deal is.
In het begin was het heel erg met die opmerkingen..maar ik weet niet of 't kwam omdat ik jonger word geschat qua leeftijd..en toen ze hoorde hoe oud ik was..zag je ze gewoon denken van" jij bent gek,dit gaat nooit goed"en sommige zeide 't dan ook gewoon. meest vreemde opmerkingen heb ik gehoord.
"ben je in de tijd stil blijve staan?"
"wat vind je moeder drvan?"
etc..

Ook toen we paar maande trug gingen informeren over un hypotheekje..
meneer ging een offerte make..kwam alles aan bod dus ook de geboortedata's..vroegtie of het nie omgekeerd was..dus wij 2 nee dat klopt helemaal..je zag die vent echt raar kijke en toen zei die:
Oh oke..dat kan ook natuurlijk,komt niet vaak voor he?

inderdaad een bekrompen zooitje..
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
pi_34082606
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Stamp_Kip het volgende:

[..]

In het begin was het heel erg met die opmerkingen..maar ik weet niet of 't kwam omdat ik jonger word geschat qua leeftijd..en toen ze hoorde hoe oud ik was..zag je ze gewoon denken van" jij bent gek,dit gaat nooit goed"en sommige zeide 't dan ook gewoon. meest vreemde opmerkingen heb ik gehoord.
etc..

meneer ging een offerte make..kwam alles aan bod dus ook de geboortedata's..vroegtie of het nie omgekeerd was..dus wij 2 nee dat klopt helemaal..je zag die vent echt raar kijke en toen zei die:

welkom in Nederland...

Mijn vriendin is Pools...
Ook leuk...Krijg je reacties als "heb je er gekocht?" of "moet je van je geld af ofzo?". Ik heb zelfs familieleden die haar niet willen zien vanwege het feit dat ze Pools is... Lekkere familie dan! Zegt alweer genoeg over ons Nederlanders!!
Jammer joh, toevallig is ze afgestuurd, is ze bioloog en heeft zij/haar familie meer geld dan dat ik heb

maar goed, wij zijn gelukkig, dat anderen zich daar nou ongelukkig bij kunnen voelen interesseert mij eigenlijk geen flikker
pi_34084118
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Stamp_Kip het volgende:

[..]

etc..

Slimme ondernemer is die vent dan, tegenwoordig zijn meer dan 20% van de getrouwde stellen een koppel waarbij de man jonger is. Dat is stijgende. Gaat ie eventjes een kwart van de markt schofferen .

Overigens hebben de wat oudere mannen reden genoeg om te zeiken. Als zij veel van hun vrouwlijke leeftijdsgenoten met een jonger ding zien, dan voelen ze zich aangevallen. Daarom regeren ook veel mensen bekrompen.
pi_34125709
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Er is niets mis met mannen met een jongere vrouw. Het is alleen meer geaccepteerd in deze tijd.
En dit topic, en het topic hiervoor, gaat over vrouwen met een jongere vriend.

Misschien kan je een nieuw topic openen: Mannen met een jongere vriendin?
Offtopic Srry, niet op gelet, foutje
  maandag 16 januari 2006 @ 17:15:42 #69
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_34126755
Vrouwen na hun 25e levensjaar vind ik niet zo interessant meer eigenlijk.
  maandag 16 januari 2006 @ 17:43:00 #70
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_34127656
Ik vind het niks als er een grote leeftijdskloof is tussen mensen in een relatie. Ik zou er zelf nooit voor kiezen als ik single was. Je zit in een andere fase van je leven en je zit met allerlei leeftijdsgerelateerde problemen (hoe bijvoorbeeld met kinderen enzo). Een relatie tussen een man en een significant jongere vrouw is dan nog simpel uit te leggen met doorgaans geaccepteerde genderrollen (man wil seks, dominantie, vrouw wil 'geld', geborgenheid). Hierbij is er niet al te veel 'druk' op zo'n relatie. Andersom is het echter een probleem voor mij om het te begrijpen. Een van mijn betere vrienden heeft een vriendin gehad die twee maal zo oud was als hem en dan is er simpelweg sprake van een oneerlijke relatie. Beide personen hadden geen juiste perceptie van wat er in de relatie gewenst is of juist niet ondanks het feit dat er wel voldoende dialoog en liefde was die een 'normale' relatie doen werken.
pi_34128034
quote:
(man wil seks, dominantie, vrouw wil 'geld', geborgenheid).
Dit wordt misschien als geaccepteerd gezien, maar dat wil nog niet zeggen dat het een eerlijke relatie is. Verre van dat.
pi_34130186
Mijn vriendje is 2jr jonger.
Telt dat ook
.
  maandag 16 januari 2006 @ 18:56:13 #73
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34130342
Jezus, pussy neuk die mmarsu nu gewoon en mmarsu luister naar die oude dame.
Dat je hier topics over kunt openen
  maandag 16 januari 2006 @ 19:14:07 #74
107802 Keasis
Sappy pathetic little me.
pi_34131049
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:56 schreef Fliepke het volgende:
Jezus, pussy neuk die mmarsu nu gewoon en mmarsu luister naar die oude dame.
Dat je hier topics over kunt openen
tvp
pi_34131168
Zoals eerder vermeld, dit topic heeft wel een "is het wel correct dat ik een jongere jongen genaamd MMarsu ga neuken"-gehalte..
  maandag 16 januari 2006 @ 19:31:30 #76
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_34131786
Er is niks mis met een jongere vriend, alleen wil ik het zelf niet.
Paar keer geprobeerd en elke keer kom ik er weer achter, dat het totaal niet werkt.
Doe mij maar gewoon 3 jaar ouder
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  maandag 16 januari 2006 @ 19:51:34 #77
65516 gieling
Live from NYC
pi_34132689
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef leejow het volgende:
Zoals eerder vermeld, dit topic heeft wel een "is het wel correct dat ik een jongere jongen genaamd MMarsu ga neuken"-gehalte..
Ja, kut topic he
pi_34133168
Zingt u even mee?
quote:
And here's to you, Mrs. Robinson
Jesus loves you more than you will know (Wo, wo, wo)
God bless you please, Mrs. Robinson
Heaven holds a place for those who pray
(Hey, hey, hey...hey, hey, hey)

We'd like to know a little bit about you for our files
We'd like to help you learn to help yourself
Look around you, all you see are sympathetic eyes
Stroll around the grounds until you feel at home

And here's to you, Mrs. Robinson

Hide it in a hiding place where no one ever goes
Put it in your pantry with your cupcakes
It's a little secret, just the Robinsons' affair
Most of all, you've got to hide it from the kids

Coo, coo, ca-choo, Mrs Robinson

Sitting on a sofa on a Sunday afternoon
Going to the candidates debate
Laugh about it, shout about it
When you've got to choose
Ev'ry way you look at it, you lose

Where have you gone, Joe DiMaggio
A nation turns its lonely eyes to you (Woo, woo, woo)
What's that you say, Mrs. Robinson
Joltin' Joe has left and gone away
  maandag 16 januari 2006 @ 20:02:24 #79
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_34133256
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef leejow het volgende:
dat is wel ontopic
pi_34133453
Mijn vriend is een jaar jonger

Ik had ook altijd gedacht dat ik met een oudere man zou aanpappen ... maar ja, what's a year ? Iedereen schat hem trouwens als de oudere in ons koppel

of gaat dit topic over grotere leeftijdsverschillen ?
pi_34134013
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:06 schreef maaike78 het volgende:
Mijn vriend is een jaar jonger

Ik had ook altijd gedacht dat ik met een oudere man zou aanpappen ... maar ja, what's a year ? Iedereen schat hem trouwens als de oudere in ons koppel

of gaat dit topic over grotere leeftijdsverschillen ?
Als het om pussydeluxe en MMarsu gaat wel ja...
pi_34135791
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:18 schreef leejow het volgende:

[..]

Als het om pussydeluxe en MMarsu gaat wel ja...
What the hell is er met die 2 aan de hand dan....
pi_34135904
Mmarsu denkt een neukertje te hebben gevonden via fok.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34135918
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef pberends het volgende:

[..]

What the hell is er met die 2 aan de hand dan....
Zijn fan van elkaar ofzo, niks bijzonder. Beetje aandacht trekkerij

Maar pussydeluxe is wel single
pi_34136076
Wat doen ze moeilijk zou je zeggen, maarja het zijn beide attention whores.
pi_34258755
en als het uit gaat en ze doet irri kan je haar voor pedo uitschelden
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42862384
Een vriendin van mij wordt volgende week 25 en ze gaat met een jongen van bijna 20. Eerst vond ik het wel een beetje jong. Maar al dr vriendjes zijn altijd jonger.........dus je raakt er aan gewend en het is een leuk stel!
pi_42862526
Wat een kut kick .
pi_42862601
Op een oude fiets moet je het leren.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:41:43 #90
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42862697
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef Richie_Rich het volgende:
Vrouwen na hun 25e levensjaar vind ik niet zo interessant meer eigenlijk.
Wat ga jij een eenzaam kutleven krijgen dan
pi_42862778
Goed uitziende dames tot de 30 mogen komen en rond de 35 weer gaan. Dan begint het rottingsproces.
pi_42864922
Tot nu toe enkel relaties gehad met dames die ouder waren dan ik. Moet ook toegeven dat ik oudere vrouwen (van 20 tot 35 jaar ongeveer) vele malen aantrekkelijker vind dan jonge dames.
pi_42865159
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef dawg het volgende:
Ik heb ook weleens een iets met een oudere vrouw gehad. Zij was 41 en ik was toen 21. En dat vond ik toen erg gaaf. Ze zag er ook heel goed uit voor haar leeftijd. Ik denk dus dat het idee opwindend kan zijn voor jonge mannen.
[..]

Hoe oud ben je?
DAWG?! da wist ik nie! vertel!
pi_42867453
recent iets geprobeerd met een 5 jaar oudere dame...

het is uiteindelijk niks geworden, ze had wel zoiets van: ik voel me zo oud bij jou

hebben anderen dat ook wel eens?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_42867529
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:35 schreef Logician het volgende:

[..]

DAWG?! da wist ik nie! vertel!
Je weet nog wel meer niet.

Maar was dag voordat we op vakantie zouden gaan. Even naar de kroeg nog, en daar was zij ook. Ik schatte haar 26, en toen kon ik niks meer fout doen. Op een gegeven moment ging ze weg, met de mensen bij wie ze was, en toen kwam ze terug naar binnen gelopen, liep recht op mij af en pakte me vol op mijn bek. Als 21-jarige was dat erg opwindend ja.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:01:37 #96
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42872718
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een kut kick .
Idd
pi_42872801
Ik ben 24 en mijn vriendin 28, boeiend. Je bent toch beiden volwassen...
pi_42873146
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:36 schreef moemoe het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren.
Als dat fiets maar niet in de sloot heeft gelegen..
pi_42873539
Ben die "oudere vrouwen is lekkere sex!" posts echt zat - dit is relaties en psychologie, niet Seksualiteit

Ik zelf heb een 8/9 jaar oudere vriendin, en we zijn echt heel verliefd op elkaar en ik zou het liefst altijd bij haar zijn. Binnenkort gaan we samenwonen en 1ste jaar samen vieren...
  zondag 22 oktober 2006 @ 00:51:30 #100
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42876767
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:34 schreef Xith het volgende:
Ben die "oudere vrouwen is lekkere sex!" posts echt zat - dit is relaties en psychologie, niet Seksualiteit

Ik zelf heb een 8/9 jaar oudere vriendin, en we zijn echt heel verliefd op elkaar en ik zou het liefst altijd bij haar zijn. Binnenkort gaan we samenwonen en 1ste jaar samen vieren...
mijn gelukwensen.

Ik zelf ben nu bezig met een vrouw ( ze wordt liever meid genoemt ) van 28 en bevalt prima.
Binnenkort maar weer eens uitvragen. ( druk leven allebei)
En ja ken haar nu zo een twee drie weken.
Bevalt me veel beter dan mijn 22 jarige ex.
Zo een vrouw weet ten minste wat ze wil en ik weet wat ik aan haar heb.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')