abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33994006
Ik heb er zelf absoluut geen problemen mee. Liever een vrouw van een jaar of vijf ouder dan een die jonger is Jammer genoeg hebben zo'n beetje alle vrouwen een probleem met mij
pi_33994245
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

En was het lekker?
was niet verkeerd nee
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_33994328
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb wel eens gezoend met een vrouw die 2x zo oud is als ik
Zij was 284
Doe eens wild ....
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:49:00 #29
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_33994594

Mijn opa en oma scheelde 9 jaar van elkaar. En ik snap nu ook dat daar niks mis mee is

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_33995418
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef Tarot het volgende:

[..]

Zij was 284
nee iets van rond de 40 ofzo.
pi_33995990
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

was niet verkeerd nee
maar zou je ook een relatie kunnen hebben met een oudere vrouw?

jij bent die gast in dat topique die in de keuken staat. Leuke vent ben je
pi_33996474
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef timbob het volgende:

Mijn opa en oma scheelde 9 jaar van elkaar. En ik snap nu ook dat daar niks mis mee is
Yep hier ook, mijn oma was uit 1914 en mijn opa uit 1918, bijna 40 jaar getrouwd geweest voor de dood hun scheidde.
;)
pi_33996706
Zelf ook wel eens een oudere vriendin gehad. Als in 17 - 21. 18 - 20. Heel erg beviel het me niet maar viel eigenlijk niet echt te wijten aan het leeftijdsverschil. In sommige opzichten geeft het wel wat voordelen. Minder afhankelijk, hoewel dat op latere leeftijd geen rol meer speelt
Unspoken words were understood
pi_34003412
En hoe zit het andersom? Willen jongere vrouwen liever een oudere man en wat is dan de leeftijdsrange?
pi_34003447
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 07:55 schreef sol1tair het volgende:
En hoe zit het andersom? Willen jongere vrouwen liever een oudere man en wat is dan de leeftijdsrange?
Mijn man is 13 jaar ouder dan ik, maar we staan in alles op 1 lijn met elkaar. Naar mijn mening doet leeftijd er niet zo toe, als je maar gelukkig bent met elkaar.
this bitch bites
pi_34003520
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 08:00 schreef RedBitch het volgende:

[..]

Mijn man is 13 jaar ouder dan ik, maar we staan in alles op 1 lijn met elkaar. Naar mijn mening doet leeftijd er niet zo toe, als je maar gelukkig bent met elkaar.
Ok, maar denk je nooit na over de toekomst? Vrouwen worden normaal gesproken al ouder dan mannen ... tel daar bij op dat je man al flink ouder is. En hoe zit met gezamelijke vrienden, die van je man zijn waarschijnlijk een stuk ouder dan die van jou ... klikt het daar ook mee?
pi_34005367
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 08:08 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Ok, maar denk je nooit na over de toekomst? Vrouwen worden normaal gesproken al ouder dan mannen ... tel daar bij op dat je man al flink ouder is. En hoe zit met gezamelijke vrienden, die van je man zijn waarschijnlijk een stuk ouder dan die van jou ... klikt het daar ook mee?
Op zo`n manier denk ik niet na over mijn toekomst, nee. ik kan bvb erg ziek worden en eerder doodgaan dan mijn man, dus dat vind ik onzinnig om daar bij stil te staan. Wat onze vriendenkring betreft... We hebben samen een hele leuke vriendenkring opgebouwd en ik heb niet het gevoel dat ik niet in die vriendenkring zou passen omdat ze allemaal een stuk ouder zijn. En aangezien we elkaar al wat jaren kenden voor we een relatie kregen, zijn ook veel oude vrienden geen onbekenden van ons beiden.
this bitch bites
pi_34007911
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 10:10 schreef RedBitch het volgende:

[..]

Op zo`n manier denk ik niet na over mijn toekomst, nee. ik kan bvb erg ziek worden en eerder doodgaan dan mijn man, dus dat vind ik onzinnig om daar bij stil te staan. Wat onze vriendenkring betreft... We hebben samen een hele leuke vriendenkring opgebouwd en ik heb niet het gevoel dat ik niet in die vriendenkring zou passen omdat ze allemaal een stuk ouder zijn. En aangezien we elkaar al wat jaren kenden voor we een relatie kregen, zijn ook veel oude vrienden geen onbekenden van ons beiden.
Ik zaag nog even door als je het niet erg vindt. Ik haal uit bovenstaande dat je voornamelijk oudere vrienden hebt. Ik was eigenlijk benieuwd naar hoe het klikt met aan de ene kant jongere vrienden en aan de andere kant oudere ... tis niet belangrijk ofzo, maar ik was gewoon benieuwd.
Verder heb jee natuurlijk gelijk dat niemand weet hoe oud je wordt, maar goed ik was gewoon benieuwd of je daar over nadacht enzo.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:07:56 #39
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_34008476
Hier meld zich nog ene met un jongere vriend
Hij 23jr
Ik 26jr

Heb dr in het begin heel veel commentaar op gehad.
En dat vond ik best jammer,deed me best pijn als je hoorde dat je relatie toch wel zou stuk lopen ivm leeftijdsverschil..andere interesses etc.Ik had liever gehad dat mensen zeide ik hoop dat jullie gelukkig worden en bla bla bla..

Maar nu we al 2jr een relatie hebben, hoor ik gelukkig de opmerkingen die ik al veel eerder had willen horen.

Ik ben gelukkig met me vriend en wat derest ervan denkt gaat het ene oor in en het andere oor uit en dat was voor heen wel anders..
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:08:09 #40
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_34008490
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

jij bent die gast in dat topique die in de keuken staat. Leuke vent ben je
Nee, daar moet ik niet aan denken eerlijk gezegd.
pi_34009457
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ik wel, omdat je in een relatie een klik moet hebben. En als je die hebt valt het leeftijdsverschil in het niet(s)
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_34010621
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoezo?
Over sommige dingen moet je niet denken: die moet je gewoon doen.

Was getekend,
Oudere vrouw die wel een jong blaadje lust.
Wanneer gaan we eens samen wat leuks doen????
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:14:36 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34010741
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:11 schreef TA het volgende:

Wanneer gaan we eens samen wat leuks doen????

Je woont in ieder geval in dezelfde stad...

1975... 7 jaar jonger... is nog nét binnen de minimale leeftijdsgrens .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34011453
Ah!!! Waar en hoe laat?
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:33:09 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34011543
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:31 schreef TA het volgende:
Ah!!! Waar en hoe laat?
Helaas date ik niet via FOK!

Maar wie weet kom ik je ooit wel ergens tegen.

Nu maar weer breder on topic...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34012659
We daten ook niet via fok! We noemen hier toevallig een plaats en tijd waar we elkaar toevallig tegenkomen...

Je moet het lot soms! een beetje helpen!!!
(__/)
(O.o )
(> < )
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:55:45 #47
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_34014343
Een half jaar terug nog een korte scharrel gehad met een 4 jaar jongere man (hij 20, ik 24). Was harstikke leuk alleen werkte niet zo lang, door verschillen in levenshouding.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_34014884
*meldt

Heb een 5.5 jaar oudere vriendin...Zij is 25 (1 feb. 26) en ik ben 20...
Tsja, merk er niks van...Heb nog nooit zo'n geweldige vaste/stabiele/prettige/comfortabele relatie gehad!! Ok we hebben nog maar een half jaar een relatie met elkaar...Maar ik ben er van overtuigd dat dit nog voor een hele lange tijd door kan gaan van het leeftijdsverschil is in ieder geval niks te merken, we doen alles samen, wonen praktisch samen en denken exact hetzelfde... Het leuke is dat mensen die ons samen zien eerder denken dat ik een paar jaar ouder ben dan haar dan dat zij een paar jaar ouder is dan mij Heb wel wat vaker relaties gehad met wat oudere dames maar dat beperkte zich vaak tot max 3 jaar verschil...Een keer een bijna relatie gehad met iemand die 7 jaar ouder was toen ik 18 was, maar dat uiteindelijk toch niet gedaan (lag te ingewikkeld, omgeving, vriendenkringen, werk, dat soort dingen...) maar goed, ik val dus op vrouwen die intilligent zijn, ervaren zijn ( ) en natuurlijk weten waar ze het over hebben in het leven...plus dat ze idd gewoon een lekkerder lichaam hebben!
pi_34014964
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:10 schreef CiQNiZ het volgende:
*meldt

Heb een 5.5 jaar oudere vriendin...Zij is 25 (1 feb. 26) en ik ben 20...
Tsja, merk er niks van...Heb nog nooit zo'n geweldige vaste/stabiele/prettige/comfortabele relatie gehad!! Ok we hebben nog maar een half jaar een relatie met elkaar...Maar ik ben er van overtuigd dat dit nog voor een hele lange tijd door kan gaan van het leeftijdsverschil is in ieder geval niks te merken, we doen alles samen, wonen praktisch samen en denken exact hetzelfde... Het leuke is dat mensen die ons samen zien eerder denken dat ik een paar jaar ouder ben dan haar dan dat zij een paar jaar ouder is dan mij Heb wel wat vaker relaties gehad met wat oudere dames maar dat beperkte zich vaak tot max 3 jaar verschil...Een keer een bijna relatie gehad met iemand die 7 jaar ouder was toen ik 18 was, maar dat uiteindelijk toch niet gedaan (lag te ingewikkeld, omgeving, vriendenkringen, werk, dat soort dingen...) maar goed, ik val dus op vrouwen die intilligent zijn, ervaren zijn ( ) en natuurlijk weten waar ze het over hebben in het leven...plus dat ze idd gewoon een lekkerder lichaam hebben!
intilligent?? OK, ik snap het jing-jang principe nu...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:32:35 #50
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_34015762
Mijn ex was 34 en ik 25 jaar. Vind het zelf prettiger een ouder iemand
Heb nu sinds kort een topmilf van 38 waar ik af en toe even binnen wip
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')