Topmilfquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef Razor21 het volgende:
Mijn ex was 34 en ik 25 jaar. Vind het zelf prettiger een ouder iemand![]()
Heb nu sinds kort een topmilf van 38 waar ik af en toe even binnen wip![]()
Er is niets mis met mannen met een jongere vrouw. Het is alleen meer geaccepteerd in deze tijd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef Feya het volgende:
waarom alleen maar over vrouwen met jongere jongens, wat is hier anders aan dan mannen met jongere vrouwen?
Of is de 1 erger dan de ander?![]()
Vreemde bekrompen omgeving heb je dan, 3 jaar is echt geen big deal. Niets van aantrekken gelukkig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:07 schreef Stamp_Kip het volgende:
Hier meld zich nog ene met un jongere vriend
Hij 23jr
Ik 26jr
Heb dr in het begin heel veel commentaar op gehad.
En dat vond ik best jammer,deed me best pijn als je hoorde dat je relatie toch wel zou stuk lopen ivm leeftijdsverschil..andere interesses etc.Ik had liever gehad dat mensen zeide ik hoop dat jullie gelukkig worden en bla bla bla..
Maar nu we al 2jr een relatie hebben, hoor ik gelukkig de opmerkingen die ik al veel eerder had willen horen.
Ik ben gelukkig met me vriend en wat derest ervan denkt gaat het ene oor in en het andere oor uiten dat was voor heen wel anders..
Vrouwen worden over het gemiddelde genomen iets ouder, daarom zou de vrouw in het stel eigenlijk iets ouder moeten zijn, dan kan je samen sterven. das bijna net zo leuk als samen klaarkomenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef Feya het volgende:
waarom alleen maar over vrouwen met jongere jongens, wat is hier anders aan dan mannen met jongere vrouwen?
Of is de 1 erger dan de ander?![]()
hier kan ik mee levenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef tass het volgende:
Zolang er gepraat word, is overal een oplossing voor.
Vinden me vriend en ik ook..dat geen big deal is.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemde bekrompen omgeving heb je dan, 3 jaar is echt geen big deal. Niets van aantrekken gelukkig.
welkom in Nederland...quote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Vinden me vriend en ik ook..dat geen big deal is.
In het begin was het heel erg met die opmerkingen..maar ik weet niet of 't kwam omdat ik jonger word geschat qua leeftijd..en toen ze hoorde hoe oud ik was..zag je ze gewoon denken van" jij bent gek,dit gaat nooit goed"en sommige zeide 't dan ook gewoon. meest vreemde opmerkingen heb ik gehoord.
"ben je in de tijd stil blijve staan?"
"wat vind je moeder drvan?"
etc..
Ook toen we paar maande trug gingen informeren over un hypotheekje..
meneer ging een offerte make..kwam alles aan bod dus ook de geboortedata's..vroegtie of het nie omgekeerd was..dus wij 2 nee dat klopt helemaal..je zag die vent echt raar kijkeen toen zei die:
Oh oke..dat kan ook natuurlijk,komt niet vaak voor he?
inderdaad een bekrompen zooitje..
Slimme ondernemer is die vent dan, tegenwoordig zijn meer dan 20% van de getrouwde stellen een koppel waarbij de man jonger is. Dat is stijgende. Gaat ie eventjes een kwart van de markt schofferenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Vinden me vriend en ik ook..dat geen big deal is.
In het begin was het heel erg met die opmerkingen..maar ik weet niet of 't kwam omdat ik jonger word geschat qua leeftijd..en toen ze hoorde hoe oud ik was..zag je ze gewoon denken van" jij bent gek,dit gaat nooit goed"en sommige zeide 't dan ook gewoon. meest vreemde opmerkingen heb ik gehoord.
"ben je in de tijd stil blijve staan?"
"wat vind je moeder drvan?"
etc..
Ook toen we paar maande trug gingen informeren over un hypotheekje..
meneer ging een offerte make..kwam alles aan bod dus ook de geboortedata's..vroegtie of het nie omgekeerd was..dus wij 2 nee dat klopt helemaal..je zag die vent echt raar kijkeen toen zei die:
Oh oke..dat kan ook natuurlijk,komt niet vaak voor he?
inderdaad een bekrompen zooitje..
Offtopic Srry, niet op gelet, foutjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Er is niets mis met mannen met een jongere vrouw. Het is alleen meer geaccepteerd in deze tijd.
En dit topic, en het topic hiervoor, gaat over vrouwen met een jongere vriend.
Misschien kan je een nieuw topic openen: Mannen met een jongere vriendin?
Dit wordt misschien als geaccepteerd gezien, maar dat wil nog niet zeggen dat het een eerlijke relatie is. Verre van dat.quote:(man wil seks, dominantie, vrouw wil 'geld', geborgenheid).
tvpquote:Op maandag 16 januari 2006 18:56 schreef Fliepke het volgende:
Jezus, pussy neuk die mmarsu nu gewoon en mmarsu luister naar die oude dame.
Dat je hier topics over kunt openen
Ja, kut topic hequote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef leejow het volgende:
Zoals eerder vermeld, dit topic heeft wel een "is het wel correct dat ik een jongere jongen genaamd MMarsu ga neuken"-gehalte..
quote:And here's to you, Mrs. Robinson
Jesus loves you more than you will know (Wo, wo, wo)
God bless you please, Mrs. Robinson
Heaven holds a place for those who pray
(Hey, hey, hey...hey, hey, hey)
We'd like to know a little bit about you for our files
We'd like to help you learn to help yourself
Look around you, all you see are sympathetic eyes
Stroll around the grounds until you feel at home
And here's to you, Mrs. Robinson
Hide it in a hiding place where no one ever goes
Put it in your pantry with your cupcakes
It's a little secret, just the Robinsons' affair
Most of all, you've got to hide it from the kids
Coo, coo, ca-choo, Mrs Robinson
Sitting on a sofa on a Sunday afternoon
Going to the candidates debate
Laugh about it, shout about it
When you've got to choose
Ev'ry way you look at it, you lose
Where have you gone, Joe DiMaggio
A nation turns its lonely eyes to you (Woo, woo, woo)
What's that you say, Mrs. Robinson
Joltin' Joe has left and gone away
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef leejow het volgende:
Zoals eerder vermeld, dit topic heeft wel een "is het wel correct dat ik een jongere jongen genaamd MMarsu ga neuken"-gehalte..
Als het om pussydeluxe en MMarsu gaat wel ja...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:06 schreef maaike78 het volgende:
Mijn vriend is een jaar jonger
Ik had ook altijd gedacht dat ik met een oudere man zou aanpappen ... maar ja, what's a year ? Iedereen schat hem trouwens als de oudere in ons koppel
of gaat dit topic over grotere leeftijdsverschillen ?
What the hell is er met die 2 aan de hand dan....quote:Op maandag 16 januari 2006 20:18 schreef leejow het volgende:
[..]
Als het om pussydeluxe en MMarsu gaat wel ja...
Zijn fan van elkaar ofzo, niks bijzonder. Beetje aandacht trekkerijquote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
What the hell is er met die 2 aan de hand dan....
Wat ga jij een eenzaam kutleven krijgen danquote:Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef Richie_Rich het volgende:
Vrouwen na hun 25e levensjaar vind ik niet zo interessant meer eigenlijk.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:56 schreef dawg het volgende:
Ik heb ook weleens een iets met een oudere vrouw gehad. Zij was 41 en ik was toen 21. En dat vond ik toen erg gaaf. Ze zag er ook heel goed uit voor haar leeftijd. Ik denk dus dat het idee opwindend kan zijn voor jonge mannen.
[..]
Hoe oud ben je?![]()
Je weet nog wel meer niet.quote:
Als dat fiets maar niet in de sloot heeft gelegen..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:36 schreef moemoe het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren.
mijn gelukwensen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:34 schreef Xith het volgende:
Ben die "oudere vrouwen is lekkere sex!" posts echt zat - dit is relaties en psychologie, niet Seksualiteit![]()
Ik zelf heb een 8/9 jaar oudere vriendin, en we zijn echt heel verliefd op elkaar en ik zou het liefst altijd bij haar zijn. Binnenkort gaan we samenwonen en 1ste jaar samen vieren...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |